Donar la volta
Donar la volta
He estat llegint per internet que els bebes de 3 mesos comencen a aprendre a donar-se la volta de panxa avall a panxa amunt... es així?
Tenia entes que primer aprenen de panxa amunt a panxa avall... i que això era molt més endavant.
Jo no poso gairebé mai la Clàudia panxa avall, perquè aixeca cap i hombros pero em dona la sensació que no està prou segura ja que s'arropenja amb els punys tancats.
L'hauria d'estimular més possant-la panxa avall per a què aprengui a possar-se panxa amunt?
Tenia entes que primer aprenen de panxa amunt a panxa avall... i que això era molt més endavant.
Jo no poso gairebé mai la Clàudia panxa avall, perquè aixeca cap i hombros pero em dona la sensació que no està prou segura ja que s'arropenja amb els punys tancats.
L'hauria d'estimular més possant-la panxa avall per a què aprengui a possar-se panxa amunt?
Monfran mira, el Marçal quan està de panxa avall moltes vegades encara té els punys tancats, suposo que és un reflexe que tenen.
És bo que la possis panxa avall per anar agafant força al clatell. El Marçal cap als 3 mesos es girava de panxa avall a panxa amunt. Fa tot just uns 15 dies ha après a fer-ho a la inversa i t'asseguro, que amb l'esforç que fa (et petes quan ho fa, intenta agafar-se a qualsevol cosa per donar-se més impuls), és més complicat de panxa amunt cap a panxa avall que al revés.
És bo que la possis panxa avall per anar agafant força al clatell. El Marçal cap als 3 mesos es girava de panxa avall a panxa amunt. Fa tot just uns 15 dies ha après a fer-ho a la inversa i t'asseguro, que amb l'esforç que fa (et petes quan ho fa, intenta agafar-se a qualsevol cosa per donar-se més impuls), és més complicat de panxa amunt cap a panxa avall que al revés.
En realitat no s'ha d'estimular als bebès per fer res, ells mateixos ho van fent si son bebès sans.
El que fan al principi és passar de panxa avall a panxa amunt, i després a la inversa, de panxa amunt a panxa avall. Normalment els costa una mica pq els sobra un braç!
I quan comencen a croquetejar...fan tanta gràcia!!!
El que fan al principi és passar de panxa avall a panxa amunt, i després a la inversa, de panxa amunt a panxa avall. Normalment els costa una mica pq els sobra un braç!
I quan comencen a croquetejar...fan tanta gràcia!!!
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Nosaltres a la Mariona vam trigar a posar-la boca terrosa. No hi pensàvem mai. Quan vam començar, ens plorava de seguida i no ho fèiem gaire. Suposo que els has d'acostumar des del naixement.
M'he fixat que els nens que estan més temps boca terrosa són els que s'asseuen i gategen abans. La Mariona em sembla que va ser de les que va trigar a asseure's: cap als cinc mesos. I a gatejar també va trigar (cap als nou mesos) però ja caminava força bé amb la nostra ajuda i passava de gatejar.
M'he fixat que els nens que estan més temps boca terrosa són els que s'asseuen i gategen abans. La Mariona em sembla que va ser de les que va trigar a asseure's: cap als cinc mesos. I a gatejar també va trigar (cap als nou mesos) però ja caminava força bé amb la nostra ajuda i passava de gatejar.
-
VisitantVi
doncs la joana va fer al reves, primer de panxa amunt a panxa avall als 4 mesos i mig, i als 5 al reves, ara ja fa la croqueta, no para quieta.
a ella sempre l'hem posat bastan tde panxa envall pero com que ja li agradava no feia cap esforç per fer la volta, pero fa aguantar el cap mol rapid, als 2 mesos ja el controlava del tot.
penso que no t'has de preocupar gens la claudia es molt petita
marta_fp, doncs jo crec que seure als 5 mesos es anar rapid
a ella sempre l'hem posat bastan tde panxa envall pero com que ja li agradava no feia cap esforç per fer la volta, pero fa aguantar el cap mol rapid, als 2 mesos ja el controlava del tot.
penso que no t'has de preocupar gens la claudia es molt petita
marta_fp, doncs jo crec que seure als 5 mesos es anar rapid
-
VisitantVi
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
avui erem a la revisió dels dos mesos i la infermera diu: aguanta bé el cap mentre està bocaterrosa? dic si mira! i li poso i tal com li poso... s'ha donat la volta i s'ha quedat panxa enlaire!!!! mare meva... no ho havia fet cap cop... ara ja si que es impossible deixar-lo sol al canviador... que aquest se'm fot daltabaix!!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |