LES TARDES

Més qüestions.
Monfran
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

LES TARDES

EntradaAutor: Monfran » dj. feb. 28, 2008 3:56 pm

Noies, a veure si a alguna també li passa o li ha passat.
La Clàudia per les tardes està especialment neguitosa. Només fa que rondinar, l'he de canviar de lloc continuament, no li està bé res, inclús massa estona al coll no vol.
No plora, rondina i rondina. O sigui que mal de panxa no és.
Pels matins està molt manejable i tranquila, però després de dinar... en 5 minuts ja està cansada de tot (i a la ganduleta ni en parlem, només l'acció de possar-la ja crida, i als matins s'hi està la mar de tranquila).
Penso que té son, pero al llit no hi ha qui l'adormi. O sigui que no sé perque ho fa... ?-) ?-) ?-)
Nenes no entenc la meva nena... no estic feta per ser mare...
DALMI
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

EntradaAutor: DALMI » dj. feb. 28, 2008 4:09 pm

No et desanimis Monfran!! Ho estàs fent molt bé!!!

Ja ho diuen que és normal que els nens estiguin més nerviosos a les tardes, van acumulant el cansament de tot el dia i estan més neguitosos.

En Guillem també plorava molt els primers mesos, sobretot als vespres, i només es calmava si l'agafava jo, ni el papa, ni la iaia, ni ningú. Ja se sap, cada nen és diferent, ja veuràs que a mida que es vagi fent més gran la cosa millora, es comencen a entretenir més solets.

Apa, molts ànims i no et preocupis, ets una gran mare!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dj. feb. 28, 2008 4:12 pm

Monfran ... no diguis tonteries .... clar que estas feta per ser mare ...

Pensa que els nens són un mon a part ... Potser vol la teva atenció en tot moment .... per això et reclama cada dos per tres ....

Per altra banda també podria ser son ... No dorm gens a les tardes?
Imatge
vacomva
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

EntradaAutor: vacomva » dj. feb. 28, 2008 4:17 pm

Monfran, això no hi diguis ni de conya!!!
Ho estàs fent rebé.... però els bebes, són això, bebes, i els costa tant fer-se entendre com a nosaltres entendre'ls..
Segurament li trobaràs la volta el dia que menys t'ho esperis, o la Claudia deixi de fer-ho de manera espontania, o ves a saber!!! ës normal que a la tarda estigui més neguitosa per que acumuli el cansament del dia, proveu de dormir una micona, potser si t'hi poses amb ella,o si no soritr a passeig....no se, es qüestió d'anar provant,...
I això no es res comparat amb el que ens espera!!!! imagina't quan sigui preadolescent!!!! jajajaj, aleshores si que es podan explicar, però encara les entendrem menys!!!

Un petonàs i molts ànims, wapi!!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
amalia1976
:: tigre
Entrades: 710
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: amalia1976 » dj. feb. 28, 2008 4:22 pm

Monfran, tu ho fas de meravella, aixó és que les claudies tenen molt caracter!!!jejeje...

No pateixis, la meva plorar no plora mai de la vida, però rondinar...uffff...estava feta una plasta!!! el que passa que ara s´ha fet més grandeta i ja es distreu en qualsevol cosa...o sigui que tranquil.la que és cosa de l´edat...ja veuràs com ràpit canvia!!!!

I si no plora no cal que pateixis per res!!!

Miraho pel costat contrari, si la deixes a la cuna, i la sents rondinar saps que està bé, jo quan callava anava corrents pensant que li ha passat????jejejeje...
[
amalia1976
Entrades: 710
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: amalia1976 » dj. feb. 28, 2008 4:23 pm

Monfran, tu ho fas de meravella, aixó és que les claudies tenen molt caracter!!!jejeje...

No pateixis, la meva plorar no plora mai de la vida, però rondinar...uffff...estava feta una plasta!!! el que passa que ara s´ha fet més grandeta i ja es distreu en qualsevol cosa...o sigui que tranquil.la que és cosa de l´edat...ja veuràs com ràpit canvia!!!!

I si no plora no cal que pateixis per res!!!

Miraho pel costat contrari, si la deixes a la cuna, i la sents rondinar saps que està bé, jo quan callava anava corrents pensant que li ha passat????jejejeje...
[
Monfran

EntradaAutor: Monfran » dj. feb. 28, 2008 4:27 pm

Això dels primers mesos ja ho diuen, pero els mesos passen i tot segueix igual (sóc de caracter negatiu jo...).
Casament a les tardes? Cansament de que una nena de tres mesos si només menja, dorm i "juga"? :-) :-:)
Si que va dormint a les tardes pero les estones que està desperta doncs rondina (hora, hora i mitja entre dormida i dormida).
.
.

EntradaAutor: . » dj. feb. 28, 2008 4:38 pm

Monfran, tu no estàs fet per ser mare, estàs feta per ser una MARASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mira, el David durant els 4 primers mesos es va passar plorant a la tarda un hora, hora i mitja cada dia, i ara farà un any i encara no se què li passava....cada dia a la mateixa hora, l'hora tonta, jo que sè com dir li pero era desesperant...i ara ja està, més o menys, perq el nen te els seus nassos i segons com tingui el dia està així no només a la tarda, sino tot el diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tingues paciència carinyooooooooooooooooooo passaràaaaaaaaaaaaaa i no t'enrecordaràs!!
vinga ànims!!
Monfran

EntradaAutor: Monfran » dj. feb. 28, 2008 4:47 pm

Ai Leire, al teu David també li passava!!!
M'he de repetir a mi mateixa: tot passa tot passa tot passa.

És que rondina d'una manera que a vegades em fa gracia i tot. Fa morritos, treient el llavi de sota com enfadada, m'enteneu?
Algun dia li faré una foto perque la vegueu jajaja.
MamadeEmma
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: MamadeEmma » dj. feb. 28, 2008 7:05 pm

i si la treus a passejar una mica a la tarda quan vegis que es posa neguitosa? potser es calma una mica...no se...es que a mi l'emma m'ha sortit una mica callejera...li diuen a la guarde i tot...
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. feb. 28, 2008 7:16 pm

MamadeEmma ha escrit:i si la treus a passejar una mica a la tarda quan vegis que es posa neguitosa? potser es calma una mica...no se...es que a mi l'emma m'ha sortit una mica callejera...li diuen a la guarde i tot...

EN LLUC ES POSAVA TREMENDAMENT LILA DEMPRENYAT I RESULTA SER que ESTAVA FART DE VEURE LES MATEIXES PARETS...VULL DIR que ERA SORTIR A FORA I VUALÀ!!!!!1

MÉS FELIÇ que UNES PASQUES....ARA BE.....RESULTA que ARA ESTÀ ACOSTUMAT A SORTIR MATI MIGDIA I TARDA UNA HORA MIN. CADA VEGADA...I PLOGUI NEVI O BUFI TRAMUNTANA HEM DE SORTIR O COMENÇA A BRAMAR I CRIDDAR FOTENT COPS A LA PORTA PERKE VOL SORTIR AJAJAJAJ

OSEASE, CALLEJERO TOTÁ...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. feb. 28, 2008 7:34 pm

Ostres doncs haurem de provar de sortir a les tardes, perquè la Sança també m'ho fa!
mamaarnau
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dj. des. 13, 2007 10:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamaarnau » dj. feb. 28, 2008 8:02 pm

Monfran, jo crec que a les tardes quan son tan petitons ja van esgotats i estressats, pensa que tot és nou per ells, tot són estímuls! I no ets mala mare, totes hem passat per això...

Un petó
ImatgeImatge
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. feb. 28, 2008 8:31 pm

Monfran, no digas tonterias mujer
Nadie nace enseñado!!!
Y tu y tu niña teneis que pasar por un proceso de adaptación y entendimiento mutuo.
Ayudarte ya sabes que no puedo porque como no he sido mami, no te puedo dar ningún consejillo de experta, pero ya he visto que las mamis ya han salido en tu ayuda
Monfran

EntradaAutor: Monfran » dj. feb. 28, 2008 8:32 pm

Potser si que provaré de sortir més a les tardes.
Normalment surtim pel matí-migdia perque fa més solet i a les tardes doncs com que es fa fosc més aviat doncs no surtim tant.
Però es que clar com que només sortir al carrer al cap de 10 minuts ja es clapa, penso que molt de món no veu tampoc.
mamarnau_tgn
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dj. feb. 28, 2008 8:35 pm

monfran, tu has nascut per ser la mare de la teva nena, i llestos!
prova lo de sortir a fer un vol, pensa que els nens de tres mesets no es distreuen sols i clar... els hem d'ajudar
sortiu a fer un volt ara que la tarda ja s'allarga i a veure que tal...
a més a més, cada crio és un món i cal anar-lo entent
ImatgeImatge Imatge
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

EntradaAutor: marilluna » dj. feb. 28, 2008 9:06 pm

potser es el que tu dius, q surt al carrer i és dorm i li va bé, potser tot plegat és son, treu-la una mica més cada tarda ara q ve el bon temps.... sóc mestra de llar d'infants i quan sortim al pati pels nens és un altre món, ara q el dia q plou o fa fred estan...... vamos, como estan!! toto el dia tancats a escola!! prova-ho això de sortir cada tarde... a veure què tal
.
.

EntradaAutor: . » dj. feb. 28, 2008 9:10 pm

Culló, es cert qeu aixó de sortir al carrer i canviar d'aires es mano de santo....i jo en el seu moment no ho vaig fer...ara si que ho faig si no es torna boig tota la tarda a casa,....Monfri, ja ho saps, surt de passeig ben abrigadetes si cal, ja veuràs com es calma al moment!
petons!
sol
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dj. feb. 28, 2008 10:21 pm

MONFRAN HIJA TU Y YO HEMOS PARIDO EL MISMO TIPO DE NIÑA Y TELA MARINERAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MI HIJA IGUAL POR LAS MAÑANAS TIRA QUE TE VA PERO HIJA SE DESPIERTA DE LA SIESTA PROTESTANDO Y SE PASA LA TARDE ENTRE PROTESTA Y PROTESTA A ESO DE LAS 18H YA HARTA SALGO A DAR UNA VUELTA Y CALLA UN RATITO PERO EN CUANTO LLEGAMOS A CASA A QUEJARSE!!!, NO QUIERO DESANIMARTE PERO SOL VA PARA 8 MESES CREO QUE ES UN TIPO DE CARACTER AUNQUE EN TEORIA VA MEJORANDO CONFORME ADQUIEREN MAYOR AUTONOMIA!!!!!!!!!
TRANQUILA YO TAMBIEN HE PENSADO MUCHAS VEC ES QUE LA MATERNIDAD NO VA CONMIGO, ME FALTA PACIENCIA, ME DESESPERO ENSEGUIDA POR QUE NO LA ENTIENDO.....
A LIOS HIJOS SE LES TIENE QUE ACEPTAR COMO SON NO QUEDA OTRA Y DESTERRAR DE LA MENTE EL MODELO DE BEBE QUE TE HABIAS HECHO, Y QUE NO TIENE NADA QUE VER CON LA REALIDAD A VECES..............
PERO DE BUENAS MADRES LO SOMOS Y MUCHISIMO POR QUE AUN CON LO DIFICILILLAS QUE SON A RATOS, LAS QUEREMOS MAS QUE A NUESTRA VIDA Y ESO TIENE QUE ACABAR POR DAR SUS FRUTOS SEGURO QUE SI!!!ANIMOS Y AQUI ESTOY PARA LO QUE NECESITES!!!!!!!!!!
txurumbelis
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 6:58 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès, nascuda a Mataró

EntradaAutor: txurumbelis » dj. feb. 28, 2008 10:38 pm

Monfran,

Tranquil·la, en en Guim també li passa, a les tardes el noto molt neguitós, li dono de mamar però després comença a jugar amb el mugró, rondina, no sap com posar-se... Tampoc sé què li passa, però vaja, vaig provant, que si fer-lo dormir amb cançons, dormint els dos, fent-li carícies una estona, jugant, anant a fer una volta... Bé, jo crec que és cansament o avorriment, qui sap, però la millor manera és anar provant fins a encertar-la, aquesta és la gràcia! Endavant! que ningú neix ensenyat -i mai més ben dit!-;););)
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::