Fotos
Fotos
Algu pot il·luminar-me i explicar-me com es pengen fotos? És per ensenyar-vos les preciositats que tinc per fills...
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Ostres, Parvaty, si, penja fotos!!!!
Has de anar al final de la pàgina on escrius el missatge i clicar afegir un arxiu adjunt....tries la foto des de on la tinguis de l'ordinador i ja tá!!
(han de ser jpg.s i que no pesin massa, això sí!)
Has de anar al final de la pàgina on escrius el missatge i clicar afegir un arxiu adjunt....tries la foto des de on la tinguis de l'ordinador i ja tá!!
(han de ser jpg.s i que no pesin massa, això sí!)
<img src="http://lilypie.com/pic/080421/27TX.jpg" alt="Lilypie Segundo Pic" width="70" height="80" border="0"><img src="http://m2.lilypie.com/zxw9p2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"><img src="http://md.lilypie.com/OoOQp2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



,la peke!

