FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Primavera1985
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. març 23, 2022 10:24 am

ufff quina nervios? No t'has fet cap d'orina?????
Molts sooooooort ja ens diuuuuussss
[/quote]

Sí que m'he fet,i sortia una línea molt fluixeta.... però ja dubto de tot.

Merci pels ànims, a vera si truquen i diuen el què.
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. març 23, 2022 12:53 pm

Bueno,no massa bones notícies.....beta a 63 (embrió de 3 dies transferit el dia 11/3) ...baixa..... El dia 6 tenim control per veure que...
Quin desespero
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

EntradaAutor: Aicha » dc. març 23, 2022 1:04 pm

Primavera1985 ha escrit:Bueno,no massa bones notícies.....beta a 63 (embrió de 3 dies transferit el dia 11/3) ...baixa..... El dia 6 tenim control per veure que...
Quin desespero

Ànims bonica! No et fan repetir beta abans? Ho dic perque esperar fins dia 6 pot ser durillo… confiem en que es va implantar més tard i per això hi ha menys concentració d’hormona.

Una abraçada molt forta.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. març 23, 2022 1:22 pm

He trucat de nou a la Dra. S'havia oblidat de dir-me que dimecres repetim beta...... al final DV em repeteixo beta i ja sortim de dubtes.
núvolblanc
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

EntradaAutor: núvolblanc » dc. març 23, 2022 2:17 pm

Ai, Primavera1985, quin neguit! Confiem que divendres hagi pujat aquesta beta i que sigui simplement que ha anat una mica més lent.

Molts ànims! Sigui el que sigui, estem aquí amb tu.

Una abraçada molt forta.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
andrea-perera
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

EntradaAutor: andrea-perera » dc. març 23, 2022 2:35 pm

Hola boniques!!

El 12/04 tinc la primera visita al Clinic per començar a programar la FIV, es la meva primera vegada . Porto en la llista d’espera per SS desde Gener del 2021, i just ahir em van trucar per dir-me que començava amb el tractament…
Ara em venen molts dubtes , potser em podeu orientar una mica…

1- Estic prenent anticonceptius sense descans, com a tractament per a endometriosis. Ahir els hi vaig comentar quan tenia que deixar-los , si tenia que deixar-los avanç de la visita o com… em van dir que de moment seguís fins el dia de la visita. Alguna de vosaltres li va passar el mateix? He llegit que normalment començes amb la medicació durant o després de la regla…potser el mateix dia de la visita ja em fan deixar-los perquè em vingui la regla i ja començar seguidament amb la medicació? O em feràn esperarme un cicle per regularme avanç de començar amb les punxades?

2- A la primera visita em programaran l’analitica i el seminograma…la eco ja la tinc programada i el cariotip fet de fa un any… sabeu si triguen molt les analitiques desde que t’ho programen fins que tenen els resultats? No pots començar amb la medicació fins que no tens els resultats?

Estic bastant perduda amb els temps…

Alguna pregunta que li hagi de comentar a la Dra?
Lma
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

EntradaAutor: Lma » dc. març 23, 2022 3:19 pm

Primavera1985 ha escrit:He trucat de nou a la Dra. S'havia oblidat de dir-me que dimecres repetim beta...... al final DV em repeteixo beta i ja sortim de dubtes.

Paciencia, esperem que aquesta beta agafi força i tot vagi bé
molts ànims
Piruleta15
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. març 23, 2022 4:12 pm

Primavera no perdis esperança!!!!! :)

Andrea-perera no puc dir-te massa però tema analítiques a la privada si que esperem a tenir-ho tot per començar.

Aprofito per preguntar-te una cosa jo... Com tens el tema endometriosics? Vull dir...et fan prendre anticonceptius sense descans perquè és molt greu? O que et van dir exactament? I quan de temps te'ls prens abans de FIV?

A mi em van trobar endometriomas a la punció com ja he explicat al fòrum que pel que sembla (no es veien en ecos) i estic anant a Gines però ni cas... Em diuen que no he de fer res. Ara tinc la regla postpuncio i tinc la sensació que tinc més dolors que abans de fer la FIV. Jo crec que les regles cada mes m'empitjoran.

Merci i ànims noies!
Marlin
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

EntradaAutor: Marlin » dc. març 23, 2022 4:51 pm

Primavera1985 ha escrit:Bueno,no massa bones notícies.....beta a 63 (embrió de 3 dies transferit el dia 11/3) ...baixa..... El dia 6 tenim control per veure que...
Quin desespero

Ànims! Tota l’energia positiva, com diuen és possible que hagi implantat més tard. A mi també em va passar i recordo que van ser una desesperació els dos dies d’espera per la repetició. Jo em vaig seguir fent tests d’orina x veure si la ratlla es marcava més. Si tens oportunitat intenta buscar algo que et distregui. Confiem en que aquest petit/a s’acabi d’agafar ben fort. Una abraçada!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. març 23, 2022 5:09 pm

Merci noies per l'escalf,realment són dies de neguit i bé,hi ha estones que costa estar positiva.
MeiB
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

EntradaAutor: MeiB » dc. març 23, 2022 5:14 pm

Hola noies!

Primavera1985, ànims i no pensis en el pitjor, mantingues l’esperança i intenta no pensar-hi. Si et repeteixen analítica encara has de mantenir que pot encaminar-se cap a bé! Tot el meu suport!

Núvol-blanc, com ho portes? Et demanava això de les perdues perque vaig estar llegint que era molt habitual. En el meu cas res de res, que entenc també pot ser normal.

Hola Andrea benvinguda al forum! Jo no tinc experiencia pel públic, però pots estar contenta porque se de llargues llistes d’espera i si en un any ja t’han avisat fantàstic! Entenc que abans de tractament hauries de tenir tots els resultats; exo, analitica, cariotip,… etc a mi la meva ginecologa em va dir que tots aquests resultats aprox. Tenen validesa de 6 mesos.

Modo-ego; demà torno a tenir visita amb la ginecologa, aquesta setmana inclús m’ha trucat per saber com em trobava! Hi ha moments que no sóc gaire conscient perque em trobo bé i tinc pocs símptomes…

Una abraçada a totes!
Neu21
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

EntradaAutor: Neu21 » dc. març 23, 2022 7:29 pm

Hola a totes, despres d'uns dies de desconnexió post bioquimic torno veient sorpreses ben bones!! ENHORABONA pels positius!!! Desitjo que tot segueixi anant bé, i a les altres això també ens anima a seguir lluitant.
Primavera1985.. Se lo dur de les repeticions de Beta, tot el meu escalf, espero que divendres hagi doblat, ara tot el que pots fer es creure-hi ben fort! Ànims!!
Jo a punt d'iniciar segona FIV, ja us explicaré, forta abraçada!!
andrea-perera
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

EntradaAutor: andrea-perera » dc. març 23, 2022 8:38 pm

Piruleta15 ha escrit:Primavera no perdis esperança!!!!! :)

Andrea-perera no puc dir-te massa però tema analítiques a la privada si que esperem a tenir-ho tot per començar.

Aprofito per preguntar-te una cosa jo... Com tens el tema endometriosics? Vull dir...et fan prendre anticonceptius sense descans perquè és molt greu? O que et van dir exactament? I quan de temps te'ls prens abans de FIV?

A mi em van trobar endometriomas a la punció com ja he explicat al fòrum que pel que sembla (no es veien en ecos) i estic anant a Gines però ni cas... Em diuen que no he de fer res. Ara tinc la regla postpuncio i tinc la sensació que tinc més dolors que abans de fer la FIV. Jo crec que les regles cada mes m'empitjoran.

Merci i ànims noies!

Hola Piruleta!

Gràcies per la info! Esperaré a veure que em diu la Dra. :)

Del tema endometriosis:
A mi me la van diagnosticar fa 5 anys, actualment tinc 30, i tot va començar per uns còlics molt forts que s’em va repetir durant aquell any…de fet pensaven que era apendicitis…i van estar apunt d’operar-me…
El motiu dels còlics van ser els quist/endometriomas que tenia als ovaris…un d’ells es va petar o es va fisurar, tenia un quist de 5 y altre de 8 cm, més un dels ovaris enganchats entre ells a la part posterior de l’uter, i un altre endometrioma (placa serosa) que uneix el recte amb un punt de l’uter …resumidament un caos (endometriosis profunda)
Et recomano que si pots et visitis per privada amb el Dr. Francisco Carmona, es el jefe de ginecologia del Clinic i te una Clinica privada que es dius Womens, la primera visita val 300€…és un pal però val moltissim la pena, sino una altre opció es visitarte amb la Dra.Mariona Rius, ha treballat i aprés amb el Dr.Carmona, actualment és la meva Dra. d’endometriosis.
Un dia parlant de com podia ser que després de seguir les visites de control ginecologic no m’ho havien vist ….i em van dir un seguit de coses que em van deixar pensant: La regla no ha de fer mal. Actualmente hi ha molt desconeixement tant dels professionals com de la població. Molt professionals poden fer-te un control rutinari i no veureu perquè no van a buscar on tenen que buscar (en els llocs on apareix l’endometriosis). El dolor no es un factor que diagnostica l’enfermetat…hi ha gent que te una endometriosis profunda com la meva i el dolor pot ser menys perceptible que un únic endometrioma petit que pot ser molt sensible a fer mal….
L’endometriosis es manifesta en cada regla, ja que els endometriomes sagnen i per això van creixent !
A mi em va recetar anticonceptius amb un descans anual per tractar: controlar dolor, reduir els quist i evitar que apareixin més.
Gràcies als anticonceptius i no tenir la regla no tinc dolor, els quist se m’han reduit a la meitat i no m’han sortit més.
Quan em van apuntar a la llista d’espera de la SS portava un any buscant embaràs sense cap èxit…i em van dir torna a pendre anticonceptius fins que et toqui la FIV perquè m’havien tornat a crèixer els endometriomas durant aquell temps…ara toca esperar a veure que passa amb la FIV…
Ara estic amb acupuntura també i amb una dieta evitant el gluten i reduint els carbohidrats i treient lactis per evitar l’inflamació….

Després d’aquest rollo….ajajajajaj

Tu on tens l’endometriosis?

Molts ànims a totes!!
Piruleta15
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. març 23, 2022 8:56 pm

Andrea, jo no sabia res d'endometriosis... A vegades ho havia pensat però tampoc ho veia clar... Tinc antimulleriana bona i fonicles bé però fins ara infertilitat desconeguda. En la 2a punció després de com 20 eco transvaginal tant per FIV com per no FIV resulta que em van punxar 4 fonicles que eren sang (endomtriosics), això en un ovari. Per la resta... fins punció a ovaris no es veia res..., les trompes permeables, l'úter si que el tinc cap enrere pel que diuen en forma de t que diuen o algú així.

Tinc hora amb un altre noi de la Corachan que sembla que treballava al clínic, la Mariona que era l'altra no tenia hora fins juny....El doctor Carmona també ho havia valorat...

A mi m'agradaria veure la magnitud del problema la veritat pq desde la punció que no paro de donar-hi voltes i alucino que cap ginecoleg ho hagués vist (això pot explicar la infertilitat possiblement).

També arribats aquest punt (FIV acabada) només vull assegurar implantació).

Gràcies per respondre! :)
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. març 23, 2022 9:08 pm

neu21 quin greu. Passa la pena que hagis de passar i endavant,t'enviem un abraçada ben forta.

marlin bé vinguda al fòrum!

meiB i núvol blanc sabrieu dir-me quan tenien els vostres super blastos quan vau fer la beta?
Merci
MeiB

EntradaAutor: MeiB » dc. març 23, 2022 9:17 pm

Primavera1985; a mi em van fer punció el 2 de març a les 9h i van esperar a dia 7 març per fer transferencia a les 11h, per tant si es compta des del dia de la punció els embrions tenien 5 dies (encara no feia 5 dies si no comptem el dia de la punció??). Pot ser per això t’ha sortit més baix? Perque a tu era a dia 3,oi?

A mi a l’endemà de la punció em van trucar del laboratori a les 9h matí i ja em van dir que 4 ovuls s’havien fecundat, per tant en menys de 24h.
MeiB

EntradaAutor: MeiB » dc. març 23, 2022 9:18 pm

Ai perdó, Primavera que deies la Beta!!!
Em van fer transfe dia 07 març i vaig fer beta el dia 17 març per tant tenia, 5 dies + 10 dies ? Es compta aixi oi?
núvolblanc
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

EntradaAutor: núvolblanc » dc. març 23, 2022 9:27 pm

Primavera1985 ha escrit:neu21 quin greu. Passa la pena que hagis de passar i endavant,t'enviem un abraçada ben forta.

marlin bé vinguda al fòrum!

meiB i núvol blanc sabrieu dir-me quan tenien els vostres super blastos quan vau fer la beta?
Merci

Primavera, a mi me la van fer el 16 i la trànsfer havia estat també el 7, així que eren 5 + 9.

Intenta descansar tant com puguis avui. Que difícil i dur que és tot això. T'envio una abraçada fortíssima

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
inesperat_rumb
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm

EntradaAutor: inesperat_rumb » dj. març 24, 2022 6:21 am

Hola a totes!

Ahir vam tenir la visita a Gravida i just la matí em va donar positiva la ovulació.

Total, que em va fer una eco i tenia 3 follicles a cada ovari 1 folicle dominant a cadascun també.

Ens va receptar Ovitrelle inyectable, el vam anar a comprar a la farmacia de sota de Gravida i a l'arribar a casa me'l van injectar el meu marit.

La veritat és que vam alucinar a la primera visita real de la fiv. La primera visita que va ser la de presentació del cas i lectura dels informes i que ens va parlar de fiv i ovodonacio, no la considero la primera visita real.

Pensàvem que ens pautaria medicació i ens faria un calendari i va preferir probar provocar la ovulació. Estic contenta, el Dr. Gris m'agrada i em deixa flipada amb les seves explicacions.

A veure si "cae la breva" com diria la meva mare.

Que tingueu bon dijous! Demà estem amb tu wapi! Diga'ns algo el més aviat possible que estem totes enviant-te forces!

Adeuuuu!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. març 24, 2022 9:14 am

núvol blanc tu a 14 dies veig i MeiB a 15,ambdós a+5.....el meu 12+3 .....va ,m'aferro a que és de dia +3 i ha implantat més tard, i confio en ell,que s'agafarà fort i demà ens donarà una números ben bonics. Amb això em centri, perquè només de pensar en lo contrari se'm trenca el cor. Suposo que ja m'enteneu.

Merci precioses pel suport.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::