MARES i PARES NOVEMBRE 2021

gener, febrer, març...
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dl. juny 21, 2021 4:33 pm

Hola noies! :--/)

M'afegeixo al grup de Novembre! És el meu primer missatge en aquest forum però ja vaig participar al grup de Reproducció Assistida, ja que vam fer FIV.

Ara estic de 17 setmanes i la meva data probable de part és el 28 de Novembre. Serà un nen i en principi neixerà a la Clínica Diagonal de Barcelona, ja que jo soc de Medifiatc. És el meu primer bebé i possiblement fill únic per que ja en tinc 42 i la meva parella 44. Ha estat un golàs en temps afegit (o ja quasi a la tanda de penaltis con dic jo) :content:

Per cert, aprofito per preguntar-vos si alguna s'ha vcunat del Covid o té pensat fer-ho en breu. Jo li vaig preguntar a la meva gine de la mútua, ja que ara ens podem vacunar amb el grup d'edat que ens toca, i em va recomanar esperar a inicis del tercer trimestre, que és quan hi ha més estudis i més casos a tot el món de nadons que ja han nascut sense cap problema. En principi farem això. Vosaltres que en penseu?

Una abraçada a totes i a cuidar-se molt!!
Nena33
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 17, 2021 8:04 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Nena33 » dl. juny 21, 2021 5:42 pm

Hola a totes!!

Benvingudes a les noves!

Les proves del test no invasiu que ens van fer a la seguretat social va sortir pefecte! Així que ja respirem tranquils...la dra em va comentar que va ser per un tema hormonal...
A la última eco no es va deixar veure bè perquè tenia les cames creuades i vam preferir esperar a la propera eco que serà el 7/7 per acabar de confirmar sexe.

Amb el tema de la vacuna, a mi de moment no m'han comentat res al respecte cap de les dres que tinc però, de totes maneres, no em vacunaré...respecto a qui se la posi però no crec que estigui suficientment provada en embarassadas...no me la vull jugar, i fins ara he tingut molta precaució en no contagiarme..així q seguire així!

Us vaig llegint a totes!
Avatar de l’usuari
Ire1987
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Ire1987 » dl. juny 21, 2021 9:06 pm

Hola noies,
Nena33 m’alegro que la prova sortís bé! Ara podeu respirar mes tranquils.
Hellen 78 benvinguda i quin golàs mes bonic! El meu primer fill va ser Fiv també. Tema vacuna, em vaig quedar embarassada 15 dies després de posar la segona dosi. Si no fos el cas no se que faria, em falten estudis.
Lluq com va anar la eco?
Jo avui he tingut la morfològica, estic de 21 setmanes i tot i que em van dir que semblava nena es un Nen i es dirà Roc. Està tot bé!
Bé noies, espero que estigueu totes bé.
Una abraçada
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé
Iluq
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 11, 2018 9:37 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Iluq » dj. juny 24, 2021 9:56 am

Hola a totes!!

Benvinguda Hellen!!! Jo tinc una nena que a l'agost farà 3 anys, que va ser per fi també. I per edat casi casi, que jo ja he fet els 40 ;)

Que bé Ire, un nen!! Roc és molt maco!

I quin descans que tot sortís bé Nena, me n'alegro!! A veure si es deixa veure a la propera eco.

Doncs l'eco va anar molt bé i és una nena, així que la Gina tindrà una germaneta. Ara va fent petons a la panxa i va dient que serà la germana gran :)

Pel que fa a la vacuna, vaig parlar amb l'infermera del cap i amb la meva gine de la mútua, i les dues em van dir que feia poc havia canviat el protocol i que sí que recomanaven que em vacunés, tot i que només em podien posar pfizer o moderna. A més, com ja el vaig passar al novembre, amb una dosi en faig prou, així que diumenge me la van posar i tot perfecte, només em va molestar una mica el braç sobretot a les 24h, i ahir ja res.

Per cert, de quan estava embarassada de la Gina, vam fer un grup de whats amb les noies del fòrum de llavors i la veritat és que era bastant més còmode que parlar per aquí, i encara a dia d'avui seguim en contacte i ens ajuda molt. Si creieu que és bona idea em passeu el mòbil per privat i faig el grup.

Espero que seguiu totes molt bé, això ja va avançant!!!

Una abraçada!

iluq
Avatar de l’usuari
Ire1987
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Ire1987 » dj. juny 24, 2021 1:47 pm

Hola boniques,
Iluq jo també tinc un grup que vam crear amb el primer fill fa mes de 4 anys i encara avui parlem molt. Així que M’apunto, et passo el número per privat.
Que bé una germaneta, esteu contents? I la Gina?
Una abraçada
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé
Nena33
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 17, 2021 8:04 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Nena33 » dj. juny 24, 2021 2:54 pm

Hola!!
M'apunto al grupet de wats ap!! Q segur q es molt més cómoda i així podem compartir millor.
Ara et passaré el telef
Iluq
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 11, 2018 9:37 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Iluq » dt. juny 29, 2021 10:04 am

Hola guapes!

He tardat però ja he engegat el grup de whats! Ire, llevat error, no he rebut el teu privat amb el teu mòbil, me'l pots tornar a enviar?

I a veure si la resta us animeu!!

iluq ;)
Avatar de l’usuari
lluna lluneta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 8:12 am

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: lluna lluneta » dj. jul. 08, 2021 4:35 pm

Hola noies!

Com aneu? Nosaltres ahir vam tenir eco 20 setmanes i tot perfecte >.-<:

Veig que heu fet un grup de whatsapp. Iluq ara et passare el meu mobil per privat .
Febrer 2016 Ona
Gener 2019 Arlet
Novembre 2021 T'esperem Martí :cnen:
Isabel8
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 27, 2021 11:25 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Isabel8 » dt. jul. 20, 2021 5:29 pm

Bones, estic intentant entrar al grup de whatsap pero no aconsegueixo contactar. He enviat el meu numero per privat a la noia que va crear el grup. Si algu veu aquest missatge agraieia molt que li diguessiu. Moltes gràcies!
brisa_marina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. set. 05, 2021 1:44 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: brisa_marina » dl. set. 06, 2021 8:25 am

Bon dia! Em sumo al grup. Tindrem el nostre primer fill a finals de novembre!! He passat por i ara pel mes que estem estic una mica més tranquil•la.
Com veieu la vacuna del COVID? He llegit que una de nosaltres es va vacunar i tot bé. La resta, què fareu? La campanya oficial a la pública i la privada és vacuna sí.
Anem parlant!
Nena33
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 17, 2021 8:04 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Nena33 » dl. set. 06, 2021 2:04 pm

Bona tarda!

Hem creat un grup de whats ap, tens el telèfon de contacte més enrere si vols!
Al final crec que totes s'han vacunat contra el covid, menys jo, i a totes els ha sentat força bé.
Salutacions!!
Iluq
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 11, 2018 9:37 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Iluq » dj. set. 09, 2021 3:00 pm

Hola brisa_marina!!

Exacte, hem creat un grup de whatsapp, si t'interessa entrar-hi, em pots enviar per privat el teu mòbil i t'afegeixo :)

Jo em vaig vacunar perquè així m'ho van recomanar, i tot bé, només em van posar una dosi perquè ja l'havia passat, i al estar embarassada em van dir que només em podia vacunar amb pfizer o moderna.

Espero que et vagis trobant bé i benvinguda al grup!!!

iluq
Saria
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 15, 2021 4:09 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Saria » dc. set. 15, 2021 4:16 pm

Molt bones!
Aquí una altra embarassada pel novembre, el 24. Us he llegit un parell de vegades, però com que he tingut avortaments de primer trimestre, la veritat es que fins ben entrat l'embaràs no ens hem cregut que la cosa ja tira endavant i va tot bé.
Tot i que sóc veterana (per edat -41- i per ser segona filla), ara tinc dubtes de logística que m'encantaria poder parlar amb algú. Rotllo si esteu de baixa ja, quines cunes us esteu mirant, primera o segona mà... Com ho porteu això?
Una abraçada!
Saria
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 15, 2021 4:09 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Saria » dc. set. 15, 2021 4:18 pm

Ah, i si pogués entrar al grup de whatsapp, doncs estupendu :love:
Saria
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 15, 2021 4:09 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: Saria » dc. set. 15, 2021 4:36 pm

Per cert, jo sí em vaig vacunar. M'ho va recomanar el ginecòleg, així que li vaug fer cas. A més amb una nena de 8 anys hi havia més possibilitats de que entrés el covid a casa, encara que la pobre ha fet una bondat extraordinària aquest estiu.
brisa_marina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. set. 05, 2021 1:44 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: brisa_marina » dc. set. 15, 2021 6:53 pm

Hola a tothom!
Amb cunes i en general encara no estic posada en la compra, sí estic acceptant tot el que em deixa la gent. Després caldrà mirar si és el que més va bé al bebé, suposo que amb calma.
Ja teniu decidit a quin hospital parir?
Els privats amb tot el tema covid semblen més còmodes, i cada cop estan més preparats amb neonats i tal... Com ho veieu?
Gràcies!!!
brisa_marina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. set. 05, 2021 1:44 pm

Re: MARES i PARES NOVEMBRE 2021

EntradaAutor: brisa_marina » dj. set. 23, 2021 12:33 pm

Hola gent! Perdoneu, però no veig la manera de fer-me del grupo de WPP. Em passeu un telèfon per privat i així US demano amb un WPP d'afegir-me al grup? Gràcies

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::