Mares març 2022

gener, febrer, març...
noe050321
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 21, 2021 6:20 pm

Mares març 2022

EntradaAutor: noe050321 » dj. jul. 22, 2021 9:58 pm

Hola,

Em dic Noe, tinc 36 anys i estic embarassada de 8 setmanes. És el meu primer embaràs. Dimarts em van fer la primera ecografia i em van dir que tot estava bé. La meva ginecologa de sempre no porta embarassos, així que haig de buscar una altre. Ella em va recomanar al Dr. Segura de Teknogin, pero no trobo massa informació i crec que em sentiria més cómode amb una ginecologa (suposo que és el costum) . He vist bones resenyes de l'equip de la Dra. Gómez Roig. Alguna recomanació per Barcelona?

He obert aquest tema, per si voleu compartir informació, experiencies, etc.

Salutacions,
Salipebre
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. maig 31, 2021 6:33 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Salipebre » dv. jul. 30, 2021 10:21 am

Hola! Mai havia escrit a aquest forum, però si que havia llegit! Estic embarassada de 9 setmanes i 1 dia (Noe, em penso que exactament igual que tu, oi?), després de més de tres anys de cerca, 5 inseminacions i una FIV, que ha funcionat a la primera. L'any passat em vaig quedar embarassada d'una inseminació i el vaig perdre a les 6 setmanes, així que aquest embaràs l'estic passant amb bastanta angoixa i incertesa.

Estic també bastant perduda amb el tema ginecolegs. Tinc clar que vull parir a la pública, el que em queda més a prop de casa es la Maternitat a BCN. No obstant, al tenir mutua, vaig trucar a la Dexeus per a fer la primera visita, i la veritat es que no em va agradar gens... Tinc la sensació de que per als privats som clients, no pacients, però potser es que no he donat amb la ginecologa que tocava.

Aviam si s'animen més futures mares al març 2022!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Pingu » dl. ago. 02, 2021 11:40 am

Hola!!
He estat molts anys a la banda del blog de reproducció assistida, i després d’una llarga aventura entre tractaments, per fi, estem embarassats i per ara tot va MOLT BÉ!
L’esperem per març també. Aquesta setmana entrem a la 9. La por ens acompanyarà tot l’embràs i més si venim d’avorts i males notícies, hem de confiar que ara les coses aniran bé.
Amb ganes d’anar compartint coses amb totes vosaltres!! :-())
Fina aviat!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Immaterial
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:11 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Immaterial » dt. ago. 03, 2021 10:25 pm

Hola a totes,

Em dic Imma i estic de 10 setmanes.
Moltes felicitats a totes pels positius, especialment a les que son fiv.

Noe, preguntaves per ginecòlegs a Bcn. No conec altres llocs, però la meva experiència a la Clínica del Pilar ha estat bona. Estic operada de miomes allà i encantada amb el tracte i la professionalitat de tothom. Ara amb l'embaràs la meva gine m'ha derivat a una companya perque ella no porta embarassos. De moment només hi he anat un cop i bé, però tampoc puc dir massa.
En principi jo portaré tot l'embaràs al CAP perque la meva mútua no cobreix part ni embaràs, però faré visites a El Pilar per controlar el tema dels miomes.

Aprofito per preguntar si algú coneix la Creu Roja d'Hospitalet, en principi és el meu hospital de referència però no hi he anat mai ni el conec.

Us vaig llegint per aquí i a veure si es va afegint més gent.
beth1985
Entrades: 2
Membre des de: dv. jul. 30, 2021 3:46 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: beth1985 » ds. ago. 14, 2021 7:44 am

Hola noietes!
Em dic Beth, i tinc 35 anys, és el primer cop que escric al fòrum.
Jo estic de 9+3 i molt contenta. Sóc mare soltera i vaig tenir la gran sort de quedar-me embarassada amb la primera inseminació.
Visc a Lleida tot i que la meva gine és a Bcn i em portarà tot l'embaràs i el part, és la Marimer Pérez, un encant de persona i molt professional.
En fi, jo també tinc moltes pors i angoixes, i tot m'espanta, però suposo que hem d'intentar estar tranquiles i gaudir d'aquesta etapa tan bonica.
Una abraçada a totes!
Salipebre
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. maig 31, 2021 6:33 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Salipebre » dt. ago. 17, 2021 1:46 pm

Hola a totes!!

Com aneu? Jo aquest dijous faig les 12 setmanes, i divendres tenim l’eco del primer trimestre. Tinc ganes de que estigui tot bé, aquests dies previs se m’estan fent eterns!!

M’han fet l’analisi i ja tinc els resultats. Al ser major de 35 anys em van fer el Test o sullivan ja i m’ha sortit una mica alt (160, quan el limit es 140). Aixi que tot pinta que haure de fer la corva llarga, espero que no em diagnostiquin diabetis gestacional. Tampoc no sé que suposaria... alguna sap en que m’afectaria? en fi, tot son incerteses :)

Una forta abraçada a totes, espero que seguiu bé!
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Llunaa » dj. ago. 19, 2021 11:05 am

Hola noies!!
Aquí una altra mare pel març. Enhorabona a totes!!!
Tinc 35 anys i estic de 11+4 ( tot i que segurament haurem d'ajustar dates).
Fa uns mesos vaig patir un abort espontani en les primeres setmanes i ara vaig amb una mica més de por. Aquesta setmana vaig haver d anar a urgències ja que vaig tenir una mica de perdues i m'han trobat un hematoma. És petit i està en bon lloc, però m'han fet fer repòs per que es vaig curant o absorbent.
La setmana que ve aniré a fer la eco de 1t i veurem com està tot. Aquesta setmana ja m'han fet una eco x l'hematoma i el petit@ està molt bé.

Jo estic fent seguiment pel cap però també faig visites a la mútua però just ara estan de vacances el meu gine.
De bcn no conec gines.

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Miyulina » dg. ago. 29, 2021 9:14 pm

noe050321 ha escrit:Hola,

Ella em va recomanar al Dr. Segura de Teknogin, pero no trobo massa informació i crec que em sentiria més cómode amb una ginecologa (suposo que és el costum) . He vist bones resenyes de l'equip de la Dra. Gómez Roig. Alguna recomanació per Barcelona?

Salutacions,


Hola! només escric perqué a mi em va portar el primer embaràs la Maternitat i després del Dr. Segura doncs vaig tenir problemes per embaràs de risc per Epilepsia i la nena amb vaig pes que em portaven CIR. Al final em vaig decantar pel Dr. Segura, em van fer patir molt a la Maternitat tot l'embaràs. Ell em va tenir q provocar part a les 28 setmanes per crisis epilèptica que vaig tenir. A la meva germana tb li va portar ell els dos embarassos. I ara que estic de nou recent embarassada (principis Maig 2022) aniré amb ell sense dubte!!

Per si et serveix d'alguna cosa la meva experiència :)
Garatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. març 27, 2021 6:15 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Garatxe » dt. ago. 31, 2021 9:30 am

Bon dia noies!

Un altra futura mare de març! :--/)

Jo actualment estic de 12+2 i em porten per doble via: per una banda a la Dexeus i per l'altra al meu CAP.

Nosaltres som del Vendrell (Tarragona) i en el nostre cas, tant el meu marit com jo tenim 29 anys i es el primer nadó de tots dos :o_o-o:
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: mirich » dt. ago. 31, 2021 12:57 pm

Hola!!
Com esteu? :--/)
Em sumo al club de març.
Actualment estic de 13+1. Vinc d’una FIV+dgp degut a avortaments de repetició en les primeres setmanes. Jo estic amb heparina i adiro per tractar una mutació de trombofílies. Ja m’he fet la eco i analítica del primer trimestre i tot ha sortit bé! Ara fins l setmana del 20 no tenim la següent eco i es farà llarguíssim!!

Com van aquestes panxus? :-())
A veure si el grup s’anima, i podem fer un grup de whatsapp.
Neus_87
Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 27, 2021 6:43 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Neus_87 » dt. ago. 31, 2021 6:44 pm

Hola a totes! Aquí una altra mare pel març!
Avui faig les 12 setmanes, ahir em van fer analítica i la setmana que ve em fan l'ecografia. (Ja me n'han fet 2 més perquè m'han derivat a la unitat d'Alt Risc Obstètric. Tinc endometriosi i hidrosalpynx per això em van recomanar anar a FIV després de 9 mesos de recerca. La FIV va ser al maig i va anar molt malament (l'únic embrió que tenia va acabar en avortament bioquímic) i... Sorpresa! Em vaig quedar embarassada de manera espontània al cicle següent. Encara no m'ho crec! Em trobo molt bé, sembla que les nàusees em comencen a marxar.
Molts ànims a totes. Us segueixo llegint! Per cert, m'animo a formar part del grup de whatsapp!
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: mirich » dc. set. 08, 2021 9:00 am

Bon dia!!

Neus_87 quina sorpresa que després de tants mesos de recerca i la FiV vingui un embaràs natural :)

Com us aneu trobant? Ja teniu els resultats del 1r trimestre? I sabeu el sexe??

Jo algun dia puntual tinc alguna petita nàusea però res comparat amb el primer trimestre! Nosaltres esperant que arribi la següent eco que és en dues setmanes!

Doncs si voleu creem grup, qui vulgui participar que m’enviï el seu número i faig el grup :-())
Avatar de l’usuari
peke25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: peke25 » dj. set. 30, 2021 8:46 pm

Hola noies!
Feia molt q no entrava, desde la últim embaràs al 2014...
Us explico una mica el primer embaràs per IA, el 2012 i el segon sorpresa vaig tenir el segon fill al 2014 i ara sorpresa no un xoc total... però bé a pel tercer jejejejej
Amb més por etc...de moment tot bé i de 13 setmanes...
Alguna de vosaltres a de parir a Manresa per casualitat?
Tinc dubtes amb el tema covid m'han comentat q a la clínica no fan parts...tots a st Joan ..jo vaig amb el Pere Carreras i com encara en xoc a la última eco no vaig ni preguntar.... vosaltres sabeu com va? Feu doble seguiment etc?
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: Pingu » ds. oct. 02, 2021 3:15 pm

Hola!! T’he enviat un privat!!
:-())
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: mirich » dc. oct. 20, 2021 7:35 pm

Hola!!

Com esteu? Tenim poca activitat en el fil, a veure si s’anima!
Com van totes les panxus? Nosaltres ja estem a la setmana 20 i hem fet la eco i està tot bé i ens han reconfirmat que és nena :-D ara ja volem començar a mirar cosetes i pensar noms! Anem amb peus de plom amb tot!

Un abraçada!
beth1985
Entrades: 2
Membre des de: dv. jul. 30, 2021 3:46 pm

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: beth1985 » dg. oct. 24, 2021 2:09 pm

Hola noies!
Com esteu? Que hi ha grup de WhatsApp?
Una abraçada a totes
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Mares març 2022

EntradaAutor: mirich » dl. oct. 25, 2021 10:23 am

Hola, Beth!! De moment no s’ha fet grup :(
Estaria bé tenir-lo, així anem compartint.
Si voleu, el creo i m’aneu passant els números per privat.

Espero que totes estigueu bé!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::