*** Mares i pares octubre 2019 ***
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Hola a totes!!
Benvingudes a les noves incorporacions!!! Ja en som moltes!!
Beneit cariban... que fariem sense ell!! Jo amb ell com a minim no vomito... jo vaig anar dimecres a fer eco i estic de 10+3 avui, el vaig veure moure’s i tot! Quina coseta! Tot i aixi encara no em trec la por del cos a veure si el començo a sentir aviat i se’m passa la paranoia... pk tela...
A mi tambe m’ha sortit panxa mes rodoneta aquesta setmana, de fet avui he rescatat els texans premama, pk els meus se’m fan incomodes...
Perdoneu pero amb e mobil porto un cacao de noms... Jo també estic de baixa per perdues... i risc d’avortament, espero que quan acabi el primer trimestre estigui tot millor...
Noies, llenço una proposta a l’aire, no se que opinareu, que us sembla si fem un grup de whats?
Jo els tinc dels embarassos anteriors i va molt be es tot mes fluit... ja direu que opineu!!
Petonets per totes!
Benvingudes a les noves incorporacions!!! Ja en som moltes!!
Beneit cariban... que fariem sense ell!! Jo amb ell com a minim no vomito... jo vaig anar dimecres a fer eco i estic de 10+3 avui, el vaig veure moure’s i tot! Quina coseta! Tot i aixi encara no em trec la por del cos a veure si el començo a sentir aviat i se’m passa la paranoia... pk tela...
A mi tambe m’ha sortit panxa mes rodoneta aquesta setmana, de fet avui he rescatat els texans premama, pk els meus se’m fan incomodes...
Perdoneu pero amb e mobil porto un cacao de noms... Jo també estic de baixa per perdues... i risc d’avortament, espero que quan acabi el primer trimestre estigui tot millor...
Noies, llenço una proposta a l’aire, no se que opinareu, que us sembla si fem un grup de whats?
Jo els tinc dels embarassos anteriors i va molt be es tot mes fluit... ja direu que opineu!!
Petonets per totes!
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Hola boniques!
Jo tb voto per WhatsApp
tb vam fer el grup pel primer embaràs, i encara el mantenim actiu 3,5a després
hem fet un grup molt maco!
Jo tb tinc paranoies... el dia que us vaig diir dels dolors empenyent cotxet... i ara m’ha sortit un granet a la cara, que per li és senyal de regla... i ja sé que tot poden ser símptomes normals però... costa confiar, no sé! Dues ditxoses setmanes...
Amb el primer em vaig comprar un Angel sounds, per escoltar batec a casa, però diria que és massa aviat encara... em va anar bé entre ecos.
Bon cap de setmana!
Jo tb voto per WhatsApp
hem fet un grup molt maco! Jo tb tinc paranoies... el dia que us vaig diir dels dolors empenyent cotxet... i ara m’ha sortit un granet a la cara, que per li és senyal de regla... i ja sé que tot poden ser símptomes normals però... costa confiar, no sé! Dues ditxoses setmanes...
Amb el primer em vaig comprar un Angel sounds, per escoltar batec a casa, però diria que és massa aviat encara... em va anar bé entre ecos.
Bon cap de setmana!

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Mel29 jo estic igual, ahir al migdia estava fatal de les nausees i com ja havia pres cariban vaig prendre una ranitidina que es mano de santo tambe... tant que quan em vaig adonar era de nit i m’havia saltat el Cariban de la tarda... i ja em va entrar la paranoia, i vaig buscar el meu Angelsound pero es veu que li he deixat a algu i no me l’ha tornat!! Aixi que fins que m’he llevat i he vist que torno a tenir nausees ha estat una rallada... no se pas si aguantaré fins el 21per veure q tot està bé!
A veure q més diu la gent i montem grup de WhatsApp!!
A veure q més diu la gent i montem grup de WhatsApp!!
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Bon dia!!
Jo també segueixo vomitant i tinc una mica de por... però penso que mentres que vomiti es que tot va bé
almenys em consola pensar així...
Avui ho direm els amics, a veure quines cares posen. Ja que som els primers i pocs tenen parella estable.
Per mi, fem grup de wassap, més fàcil i ràpid de comunicar-nos.
Vinga que ja ens queda menys per arribar a les 12 setmanes!!!! Amb la mentalitat molt positiva
Petons i bon cap de setmana a totes!!!
Jo també segueixo vomitant i tinc una mica de por... però penso que mentres que vomiti es que tot va bé
almenys em consola pensar així...Avui ho direm els amics, a veure quines cares posen. Ja que som els primers i pocs tenen parella estable.
Per mi, fem grup de wassap, més fàcil i ràpid de comunicar-nos.
Vinga que ja ens queda menys per arribar a les 12 setmanes!!!! Amb la mentalitat molt positiva
Petons i bon cap de setmana a totes!!!

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
9+5
Hola, feia molt que no escrivia però us he anat llegint. No tinc gens de temps, entre la feina i el meu fill vaig a tope i a la nit caic dormida. Que diferent un embaràs quan n’hi ha un de petit
Jo només tinc son i mal de pits i he d’anar ample perquè ja es nota.
Dimecres vaig anar a la llevadora i amb els resultats elevats després de punxarme uns dies, em fa fer la prova llarga de sucre ( així q al final no la puc evitar). M’ha dit que puc tenir intolerància als hidrats de carboni o diabetis gestacional. Dijous 14 tinc la prova i com el 18 tinc eco ja sabre els resultats. Tinc una por i alhora ganes d’anar-hi a aquesta eco.. ara mateix tinc una felicitat retinguda per por a tenir una altre pèrdua. Però amb ganes de començar a disfrutar de l’embaràs i dirho a tothom, almenys per relaxar-me i no dissimular que es un rotllo.
Actualitzo les meves dades
DPP : 7 octubre
Edat mare i pare: jo 35 i ell 34
N fills: un nen de 2016
Hospital : a les Balears; Mallorca
Sexe i nom: ens es igual. Despres de la pèrdua, ens costa pensar en noms. Crec que fins que no neixi no el triarem.
Hola, feia molt que no escrivia però us he anat llegint. No tinc gens de temps, entre la feina i el meu fill vaig a tope i a la nit caic dormida. Que diferent un embaràs quan n’hi ha un de petit
Jo només tinc son i mal de pits i he d’anar ample perquè ja es nota.
Dimecres vaig anar a la llevadora i amb els resultats elevats després de punxarme uns dies, em fa fer la prova llarga de sucre ( així q al final no la puc evitar). M’ha dit que puc tenir intolerància als hidrats de carboni o diabetis gestacional. Dijous 14 tinc la prova i com el 18 tinc eco ja sabre els resultats. Tinc una por i alhora ganes d’anar-hi a aquesta eco.. ara mateix tinc una felicitat retinguda per por a tenir una altre pèrdua. Però amb ganes de començar a disfrutar de l’embaràs i dirho a tothom, almenys per relaxar-me i no dissimular que es un rotllo.
Actualitzo les meves dades
DPP : 7 octubre
Edat mare i pare: jo 35 i ell 34
N fills: un nen de 2016
Hospital : a les Balears; Mallorca
Sexe i nom: ens es igual. Despres de la pèrdua, ens costa pensar en noms. Crec que fins que no neixi no el triarem.
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Hola!!! Una nit d’insomni
em vaig deixar d’escriure la llista amb info
Nom: mimeva
DPP: 20 d’octubre
Edat mare i pare: 29 jo i 31 ell
Nº de fills: 1 nen de 13 mesos, quan neixi el germà/na tindrà 21 mesos
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: encara no ho sabem!
em vaig deixar d’escriure la llista amb infoNom: mimeva
DPP: 20 d’octubre
Edat mare i pare: 29 jo i 31 ell
Nº de fills: 1 nen de 13 mesos, quan neixi el germà/na tindrà 21 mesos
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: encara no ho sabem!
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
6+6
Hola a totes!!!
Per mi perfecte grup de whatss!!
Estic al mòbil i això de personalitzar costa, no sé qui ha dit el tema dels granets. Tinc el mentó plagat de grans d’acné. Sempre he tingut tendència a tenir-ne, ara feia temps que semblaven adormits i quan em van tornar a sortir, vaig veure clar un símptoma d’embaràs.
Noies, em sento afortunada!! Crec q sóc l’única que no té vòmits! Alguna vegada una mica de nàusees, res important! Us dono molts ànims a totes!
Q passeu un bon dia primaveral!!
Hola a totes!!!
Per mi perfecte grup de whatss!!
Estic al mòbil i això de personalitzar costa, no sé qui ha dit el tema dels granets. Tinc el mentó plagat de grans d’acné. Sempre he tingut tendència a tenir-ne, ara feia temps que semblaven adormits i quan em van tornar a sortir, vaig veure clar un símptoma d’embaràs.
Noies, em sento afortunada!! Crec q sóc l’única que no té vòmits! Alguna vegada una mica de nàusees, res important! Us dono molts ànims a totes!
Q passeu un bon dia primaveral!!
- dolçaespera
- :: puça

- Entrades: 15
- Membre des de: dv. jul. 29, 2016 7:00 pm
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Hola noies,
a mi em sembla bé el grup de whatsapp!!
nona, ostras és veritat no m'havia fixat en les dates, encara coincidirem jaja
a mi em sembla bé el grup de whatsapp!!
nona, ostras és veritat no m'havia fixat en les dates, encara coincidirem jaja
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
aquí komando olives de matinada M’ofereixo x gestionar inicis grup WhatsApp. Passeu-me mòbils per privat i us vaig afegint. Dilluns és el meu dia més-o-menys-lliure

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
6+3
Noies una pregunta, les que preneu cariban, quantes i com les preneu al día? Jo de l'altre embaraç recodava q eren maxim 6 al dia i a les q m'he comprat a la farmacia diu maxim 4...
Per mí ok al grup de wassap tbe
Noies una pregunta, les que preneu cariban, quantes i com les preneu al día? Jo de l'altre embaraç recodava q eren maxim 6 al dia i a les q m'he comprat a la farmacia diu maxim 4...
Per mí ok al grup de wassap tbe
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Bon dia!
10+5
Atuchi, jo en prenc 1 al matí i 1 a la nit. I amb això ja faig. Tinc nàusses en algun moment, sobretot quan tinc la panxa buida o just després de menjar (intento no atipar-me gaire, em va millor). No he arribat a vomitar. Amb el primer embaràs vaig vomitar força matins les setmanes 10-11, però perquè esmorzava dolç, i em va costar entendre que havia de canviar l'esmorzar... Aquest cop a la mínima nàusea ja m'he passat als esmorzars salats i molt millor.
Roqueta, quin rotllo aquesta "felicitat retinguda". Em sembla que totes et podem entendre perfectament... Quines ganes de les ecos de les 12s!!! Jo la tinc el dia 22, em queden dues setmanes... mentalitat positiva, com diu la picada!! (es nota que escric des del PC i puc personalitzar, oi?)
Vinga, doncs, espero els vostres privats amb el mòbil per anar-vos afegint al grup!!
10+5
Atuchi, jo en prenc 1 al matí i 1 a la nit. I amb això ja faig. Tinc nàusses en algun moment, sobretot quan tinc la panxa buida o just després de menjar (intento no atipar-me gaire, em va millor). No he arribat a vomitar. Amb el primer embaràs vaig vomitar força matins les setmanes 10-11, però perquè esmorzava dolç, i em va costar entendre que havia de canviar l'esmorzar... Aquest cop a la mínima nàusea ja m'he passat als esmorzars salats i molt millor.
Roqueta, quin rotllo aquesta "felicitat retinguda". Em sembla que totes et podem entendre perfectament... Quines ganes de les ecos de les 12s!!! Jo la tinc el dia 22, em queden dues setmanes... mentalitat positiva, com diu la picada!! (es nota que escric des del PC i puc personalitzar, oi?)
Vinga, doncs, espero els vostres privats amb el mòbil per anar-vos afegint al grup!!

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Hola noies!!
Jo el cariban també prenc una a la nit i una al matí, només tinc vomits pel matí. Amb aquestes dues vaig súper bé!!! :)
Mel29 té enviat un privat amb el meu mòbil per poder fer grup. Gràcies!!
Nosaltres ja ho hem anunciat a tothom!!!
potser es d hora però shan de gaudir dels bons moments i ens fa il·lusió compartir aquests moments.
El dia 25 tenim la eco dels tres mesos i quines ganes de que arribi l dia!!!
(no se perquè però tinc la sensació que serà una nena... perquè tothom que conec té nens i jo sempre vaig al revés
però realment ens es igual, només que vingui sa ja ens està tot bé)
Una abraçada a totes i bona entrada de setmana panxetes!!
Jo el cariban també prenc una a la nit i una al matí, només tinc vomits pel matí. Amb aquestes dues vaig súper bé!!! :)
Mel29 té enviat un privat amb el meu mòbil per poder fer grup. Gràcies!!
Nosaltres ja ho hem anunciat a tothom!!!
potser es d hora però shan de gaudir dels bons moments i ens fa il·lusió compartir aquests moments.El dia 25 tenim la eco dels tres mesos i quines ganes de que arribi l dia!!!
(no se perquè però tinc la sensació que serà una nena... perquè tothom que conec té nens i jo sempre vaig al revés
però realment ens es igual, només que vingui sa ja ens està tot bé)Una abraçada a totes i bona entrada de setmana panxetes!!

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Hola noies!!
Jo en prenc 2 Cariban tambe!
Mel29 jo també t’he enviat un privat amb el mobil!
Jo en prenc 2 Cariban tambe!
Mel29 jo també t’he enviat un privat amb el mobil!
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Airyn ja estàs al grup! La Mar i muntanya tb. Us he fet admins a les dues i així tb podeu anar afegint, si jo em penjo per algun motiu
Amb la Picada tinc problemes tècnics, malgrat tinc el contacte guardat, quan et busco per convidar-te al grup no em surts a la llista, glups!
Jo vull esperar a la eco de les 12s per dir-ho a tothom... però la panxa va sent cada cop més evident, i quan penso que em queden 10 dies per dissimular i que s'acosta la caloreta...brrr!!!
Amb la Picada tinc problemes tècnics, malgrat tinc el contacte guardat, quan et busco per convidar-te al grup no em surts a la llista, glups!
Jo vull esperar a la eco de les 12s per dir-ho a tothom... però la panxa va sent cada cop més evident, i quan penso que em queden 10 dies per dissimular i que s'acosta la caloreta...brrr!!!
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Mel29,
intento enviar missatge privat, però se'm queden a la safata de sortida, algú sap com ho faig pq s'envïin?
Aixxx, l'informàtica i jo no som gaire amigues!!
intento enviar missatge privat, però se'm queden a la safata de sortida, algú sap com ho faig pq s'envïin?
Aixxx, l'informàtica i jo no som gaire amigues!!
- Mar i muntanya
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Hola a totes,
Elpoma, jo clico directament al nom; a la pantalla següent hi apareix contacta amb X i envia un missatge; baixes, escrius el text i el tramets.
No te'ls envia?
Elpoma, jo clico directament al nom; a la pantalla següent hi apareix contacta amb X i envia un missatge; baixes, escrius el text i el tramets.
No te'ls envia?
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Elpoma, ja l'he rebut i ja estàs al grup 

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Mel29 jo tambe et vaig enviar privat aquest mati el vas rebre?
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
8+2
Hola noies nosaltres encara no ho hem dit a la familia, només a me mare, però perquè va somiar amb un bebé i em va preguntar directament
Jo tinc moltes nàusees, sobretot a la matinada (3/4) però vaig tot el dia marejada i amb nàusees, i hi ha dies que vomito 3 vegades, altres res.
El cansanci em continua destroçant
Nosaltres el dia 20 tenim eco i em farà l'analítica de les 10 setmanes, a veure que tal.
A mí en sembla bé lo del WhatsApp, serà més ràpid que per aquí. T'he enviat un privat Mel29
Hola noies nosaltres encara no ho hem dit a la familia, només a me mare, però perquè va somiar amb un bebé i em va preguntar directament
Jo tinc moltes nàusees, sobretot a la matinada (3/4) però vaig tot el dia marejada i amb nàusees, i hi ha dies que vomito 3 vegades, altres res.
El cansanci em continua destroçant
Nosaltres el dia 20 tenim eco i em farà l'analítica de les 10 setmanes, a veure que tal.
A mí en sembla bé lo del WhatsApp, serà més ràpid que per aquí. T'he enviat un privat Mel29
Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***
Hola!
Com que la mel29 té problemes tècnics per poder-me posar elen grup de wassap, he enviat un privat a la mar i muntanya per veure sicom ella pot. Espero que si, tinc ganes de forma part del grup!!
Moltes gràcies!!
Com que la mel29 té problemes tècnics per poder-me posar elen grup de wassap, he enviat un privat a la mar i muntanya per veure sicom ella pot. Espero que si, tinc ganes de forma part del grup!!
Moltes gràcies!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













