~~Trobadores GENER 2018~~
Re: ~~Trobadores GENER 2018~~
Bon any a totes!!! ara feia moolts dies que no entrava, molta moguda a nivell laboral, aixi que ara que tot esta una mica més en calma, m'apunto al post:
NOM: Eia_
EDAT DELS DOS: ell 39 i jo 34
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 5è cicle
DNW: 12 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs estem a la cerca del segon@ tresoret. En el primer embaras va ser al segon cicle, i aquest de moment anem pel 5é, amb certa "calma", a veure com va evolucionant. Es cert, que tenint un peque ja per casa, es viu tot totalment diferent, suposo que perque tambè portem pocs cicles.
Jp estic en desespero
Haig de dir que a DPO 9 (dissabte) i DPO10 em vaig fer TE (si, si molt aviat..un cas, pero la pàciencia no ha sigut el meu fort!!) i negatiu. Avui a dia DPO11 he fet TO(per això de que es fa menys dur veure un TO - que ho pots atribuir a mil coses que no pas un TE ) i positiu, però recordo que em va passar tambè a l'agost i despres va venir la W, aixi que tampoc em vull fer molt de cas del resultat. No sé, potser el dimecres que estarem a CD13 em vaig un TE...ja veurem!
Bluemoon, Eveve...ENHORABONA per les panxus!!!
quina alegria! no sé si em deixo algun positiu!! qui més esta en desespero?
NOM: Eia_
EDAT DELS DOS: ell 39 i jo 34
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 5è cicle
DNW: 12 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs estem a la cerca del segon@ tresoret. En el primer embaras va ser al segon cicle, i aquest de moment anem pel 5é, amb certa "calma", a veure com va evolucionant. Es cert, que tenint un peque ja per casa, es viu tot totalment diferent, suposo que perque tambè portem pocs cicles.
Jp estic en desespero
Haig de dir que a DPO 9 (dissabte) i DPO10 em vaig fer TE (si, si molt aviat..un cas, pero la pàciencia no ha sigut el meu fort!!) i negatiu. Avui a dia DPO11 he fet TO(per això de que es fa menys dur veure un TO - que ho pots atribuir a mil coses que no pas un TE ) i positiu, però recordo que em va passar tambè a l'agost i despres va venir la W, aixi que tampoc em vull fer molt de cas del resultat. No sé, potser el dimecres que estarem a CD13 em vaig un TE...ja veurem!Bluemoon, Eveve...ENHORABONA per les panxus!!!
quina alegria! no sé si em deixo algun positiu!! qui més esta en desespero?- silvia.xikillaa
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm
Bon dia!!
Kireta, benvinguda! Molta sort! Ojalá aquesta vegada vingui ben aviat.
Rubinat, avui es el teu cumple oi? Felicitats!!!!
Airyn, ja ens diràs que tal amb el gine. Ànims!
Blue Moon, ole!!! Has fet un nou TE avui?
Lavida, ves que et facin un cop d’ull. La infecció d’orina es molt molesta… i potser això influeix en els TO?
Rutty benvinguda!
Lleona, doncs no ho sé… de momento no m’he fet cap TE més… tinc por de veure un altre blanc nuclear jajaj
Digues que si, que te quiten lo bailao! Jajajj
Modo ego: Doncs aquí seguim igual… desesperant… sense rastre de la W. Per sort, avui he començat a treballar després de més de 20 dies de vacances jajaja així que com a mínim el matí m’ha passat més ràpid. I després em faré una supersiesta perquè aquesta matinada a la 1 l’Ariadna s’ha despertat tota plena de vòmit… així que lo de dormir, ben poquet!
I entre això i que ja hem tornat a la rutina d’extraescolars i demés, suposo que es farà més soportable el desespero jajajaj
Per cert, he comprat per internet 2 CB. El meu novio diu que semblo la “loca los test”. Però es que aquests de tira no els acabo de veure… prefereixo que surti directament Si o No a la pantalleta, i si els compres fora de Cat, et surten bastant bé de preu!
Bueno noies, espero bones noticies!
Kireta, benvinguda! Molta sort! Ojalá aquesta vegada vingui ben aviat.
Rubinat, avui es el teu cumple oi? Felicitats!!!!
Airyn, ja ens diràs que tal amb el gine. Ànims!
Blue Moon, ole!!! Has fet un nou TE avui?
Lavida, ves que et facin un cop d’ull. La infecció d’orina es molt molesta… i potser això influeix en els TO?
Rutty benvinguda!
Lleona, doncs no ho sé… de momento no m’he fet cap TE més… tinc por de veure un altre blanc nuclear jajaj
Digues que si, que te quiten lo bailao! Jajajj
Modo ego: Doncs aquí seguim igual… desesperant… sense rastre de la W. Per sort, avui he començat a treballar després de més de 20 dies de vacances jajaja així que com a mínim el matí m’ha passat més ràpid. I després em faré una supersiesta perquè aquesta matinada a la 1 l’Ariadna s’ha despertat tota plena de vòmit… així que lo de dormir, ben poquet!
I entre això i que ja hem tornat a la rutina d’extraescolars i demés, suposo que es farà més soportable el desespero jajajaj
Per cert, he comprat per internet 2 CB. El meu novio diu que semblo la “loca los test”. Però es que aquests de tira no els acabo de veure… prefereixo que surti directament Si o No a la pantalleta, i si els compres fora de Cat, et surten bastant bé de preu!
Bueno noies, espero bones noticies!
Silvia, quina força, jo no podria aguantar sense fer Te. Ànims i molta sort.
LlunadeXocolata, Coaner i Lleona, a tope amb la SW.
Mimi i Airyn, ànims el pròxim cicle serà el vostre.
Rubinat, Eia, Krla i Eupatina, ànims amb el desespero. Aneu informant.
Rubinat, per molts anys! Gaudeix del teu dia.
Lavida, com diuen les companyes ves a q t'ho mirin, pot ser molt molesta la ingecció d'orina.
Rutty i Kireta benvingudes.
Moment ego: doncs ja la tinc aquí, s'ha adelantat... En el fons ja m'ho esperava. Ara em puc medicar tranquil.la (tinc una super grip).
Petonets a totes, em passaré per veure noves panxetes. Vinga noies que no decaigui que aquest està sent un mes fantàstic.
LlunadeXocolata, Coaner i Lleona, a tope amb la SW.
Mimi i Airyn, ànims el pròxim cicle serà el vostre.
Rubinat, Eia, Krla i Eupatina, ànims amb el desespero. Aneu informant.
Rubinat, per molts anys! Gaudeix del teu dia.
Lavida, com diuen les companyes ves a q t'ho mirin, pot ser molt molesta la ingecció d'orina.
Rutty i Kireta benvingudes.
Moment ego: doncs ja la tinc aquí, s'ha adelantat... En el fons ja m'ho esperava. Ara em puc medicar tranquil.la (tinc una super grip).
Petonets a totes, em passaré per veure noves panxetes. Vinga noies que no decaigui que aquest està sent un mes fantàstic.
Eiii! que he marxat de vacances i quna torno em trobo 5 pàgines i mogollon de superpositius!!!!
Nenes això es que l'any nou us ha complert el vostre desig! M'alegro molt! Es especial per la Eveve i a la BlueMoon! Nenes hem comporatit moltes setmanes de desesperos, sw i malaides! M'alegro molt! Desitjo que tot vagi perfecte i disfruteu de les vostres merescudes panxetes!!!
No m'ho he pogut llegir tot sencer, però poc a poc em posaré al dia! Hi ha moltes cares noves així que poc a poc!
Lleona, et passo la fitxa per l'inici de la pàgina:
NOM: Cookita
EDAT DELS DOS: 37 anys
N° DE FILLS I EDAT: 1 petit que ens enamora
CICLE DE CERCA: 7è cicle
DNW: 29 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs que tenim moltes ganes d'acosneguir el positiu i doar-li un germanet/a al petit de la casa!
Nenes això es que l'any nou us ha complert el vostre desig! M'alegro molt! Es especial per la Eveve i a la BlueMoon! Nenes hem comporatit moltes setmanes de desesperos, sw i malaides! M'alegro molt! Desitjo que tot vagi perfecte i disfruteu de les vostres merescudes panxetes!!!
No m'ho he pogut llegir tot sencer, però poc a poc em posaré al dia! Hi ha moltes cares noves així que poc a poc!
Lleona, et passo la fitxa per l'inici de la pàgina:
NOM: Cookita
EDAT DELS DOS: 37 anys
N° DE FILLS I EDAT: 1 petit que ens enamora
CICLE DE CERCA: 7è cicle
DNW: 29 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs que tenim moltes ganes d'acosneguir el positiu i doar-li un germanet/a al petit de la casa!
Hola guapes!
Quans positius, això si que és començar bé l’any! Quina alegría
Triu, enhorabona guapa! Arribar i moldre jeje t’anem llegint pel cercadores de setembre i gaudeix d’aquesta panxona!
Eve, em fa especialment il·lusió llegar aquest positiu, a la 7ª va la vençuda! Una abraçada molt forta i ves-nos explicant com et trobes ;)
Bluemoon! Això pinta molt bé! Si hi ha ombreta hi haurà ratlleta diuen no? Jajaja ja no sé si m’invento les dites però espero que s’intesifiqui i tinguem el tercer positiu del mes.
Lleona i llunadexocolata, anem de la mà! Seria molt xulo compartir post de mares després de tants mesos jeje
Ego: jo no sé si he ovulat o no, ultimament no noto res especial quan ovulo, així que em vaig guiant per l’app i portem fent deures des de la nit de reis. A veure si aquest cop fem diana i es vol quedar amb nosaltres. Tinc moltes ganes de tornar a ser mare!
Ànims a les que esteu de desespero i molts pinxitos per les que esteu com jo a la sexy week!
Una abraçada a totes
Quans positius, això si que és començar bé l’any! Quina alegría
Triu, enhorabona guapa! Arribar i moldre jeje t’anem llegint pel cercadores de setembre i gaudeix d’aquesta panxona!
Eve, em fa especialment il·lusió llegar aquest positiu, a la 7ª va la vençuda! Una abraçada molt forta i ves-nos explicant com et trobes ;)
Bluemoon! Això pinta molt bé! Si hi ha ombreta hi haurà ratlleta diuen no? Jajaja ja no sé si m’invento les dites però espero que s’intesifiqui i tinguem el tercer positiu del mes.
Lleona i llunadexocolata, anem de la mà! Seria molt xulo compartir post de mares després de tants mesos jeje
Ego: jo no sé si he ovulat o no, ultimament no noto res especial quan ovulo, així que em vaig guiant per l’app i portem fent deures des de la nit de reis. A veure si aquest cop fem diana i es vol quedar amb nosaltres. Tinc moltes ganes de tornar a ser mare!
Ànims a les que esteu de desespero i molts pinxitos per les que esteu com jo a la sexy week!
Una abraçada a totes
Moltíssimes gràcies a totes, el test de farmàcia ha certificat que SÍ estic embarassada!!!
Tenia unes ganes boges i just el mes que m'he oblidat de fòrum, de TO i calcular dies ha estat el nostre mes... Igual ha funcionat la tableta i pregàries del temple japonès dedicat a la fertilitat jijiji, qui sap. Demà ja he agafat hora a la gine, és super aviat però així em pot explicar cosetes que és el meu primer embaràs. I per wallapop ja he pillat el llibre de "Què es pot esperar quan estàs esperant", ha sigut veure'l avui i ha anat rapidíssima la venda, ja el tinc a casa esperant-me :P
Per cert, símptomes 0 per ara, ahir algun doloret tipus pre W i avui al matí igual, o sigui que passa totalment desapercebut si no et fas el TE, almenys en el meu cas.
Moltes felicitats Eveve i Triu, coincidirem en el post de mares de setembre! Aixxx quina ilu passar a l'altra banda, esperem que el torronet es vulgui quedar amb nosaltres els 9 mesets...
Llunadexocolata, Lleona, Cookita, Nostreta, Sa6... ànims i a pel cicle, a veure si coincidim en el mes! Seria xulo havent compartit mesos de cercar... Almenys que quedi apropet la data i veiem com creixen les nostres panxus a la par
A totes les noves cercadores molts ànims, de vegades triga una mica però acaba arribant, intenteu no posar-vos pressió tot i que és difícil (per no dir impossible) sobretot els primers mesos, però segur que aquest 2018 acabem totes amb un bebè en braços o en procés!
Molta sort i gràcies per la companyia en aquests mesos, continuaré pendent del post jeje, per cantar les noves panxus amb vosaltres...
Tenia unes ganes boges i just el mes que m'he oblidat de fòrum, de TO i calcular dies ha estat el nostre mes... Igual ha funcionat la tableta i pregàries del temple japonès dedicat a la fertilitat jijiji, qui sap. Demà ja he agafat hora a la gine, és super aviat però així em pot explicar cosetes que és el meu primer embaràs. I per wallapop ja he pillat el llibre de "Què es pot esperar quan estàs esperant", ha sigut veure'l avui i ha anat rapidíssima la venda, ja el tinc a casa esperant-me :P
Per cert, símptomes 0 per ara, ahir algun doloret tipus pre W i avui al matí igual, o sigui que passa totalment desapercebut si no et fas el TE, almenys en el meu cas.
Moltes felicitats Eveve i Triu, coincidirem en el post de mares de setembre! Aixxx quina ilu passar a l'altra banda, esperem que el torronet es vulgui quedar amb nosaltres els 9 mesets...
Llunadexocolata, Lleona, Cookita, Nostreta, Sa6... ànims i a pel cicle, a veure si coincidim en el mes! Seria xulo havent compartit mesos de cercar... Almenys que quedi apropet la data i veiem com creixen les nostres panxus a la par
A totes les noves cercadores molts ànims, de vegades triga una mica però acaba arribant, intenteu no posar-vos pressió tot i que és difícil (per no dir impossible) sobretot els primers mesos, però segur que aquest 2018 acabem totes amb un bebè en braços o en procés!
Molta sort i gràcies per la companyia en aquests mesos, continuaré pendent del post jeje, per cantar les noves panxus amb vosaltres...
eia_ benvinguda un altre cop i esperem que aquest desespero sigui l'últim. Penso que t'has fet el TE massa aviat i segur que per això surt negatiu, però quan arribi el DNW segur que és al revés!!! Siguem optimista!
Silvia, jo també tinc paciència per a fer-me els TE, però tu ja portes més d'un dia de falta, no? Si no t'ha baixat encara segur que és panxeta!!! Vaaa, anima't i fes TE que vull cantar més positius que estem en ratxa!!
Sa6 quina me la warry. Almenys no s'ha fet esperar! Ara a passar ràpid la fase avorrida i agafa forces per la SW!
Cookita, molt benvinguda un altre cop i espero que aquest mes sigui el vostre!!
Nostreta seria molt xulo si acabessim les tres a mares de setembre!! M'encantaria oassar-lo amb vosaltres!!Re: ~~Trobadores GENER 2018~~
Primer de tot MOLTES FELICITATS per la panxona a Eveve, Triu i Blue moon! Quina ilu!!
Rubinat, Per molts anys!!
Modo ego: Avui es el dia que m'havia de venir la W... i com sempre i puntual ha acabat arribant... quin pal. Tot i que val a dir que no es exactament com la tinc sempre, ni mal ni res i també molt poqueta...
Caldrà esperar al pròxim cicle... A veure si hi haurà més sort

Rubinat, Per molts anys!!Modo ego: Avui es el dia que m'havia de venir la W... i com sempre i puntual ha acabat arribant... quin pal. Tot i que val a dir que no es exactament com la tinc sempre, ni mal ni res i també molt poqueta...
Caldrà esperar al pròxim cicle... A veure si hi haurà més sort

Hola boniques,
Quina alegria aquest últim positiu bluemoon!
A les que us ha vingut la maleïda
, em sap molt greu...fa ràbia després de l'espera, les menjades de coco i el estar llegint contínuament el teu cos: que si una punxadeta, que si tinc més pipi...Aix! Hauríem de tenir una finestreta dins de la matriu i anar mirant com va!
Modo ego:
Jo vaig notant cosetes...punxades al baix ventre... Però amb l'altre embaràs vaig notar les olors, els pits més durs i ara res de res! Suposo que és aviat i que cal esperar.
Una abraçada,
Eu
Quina alegria aquest últim positiu bluemoon!
A les que us ha vingut la maleïda
, em sap molt greu...fa ràbia després de l'espera, les menjades de coco i el estar llegint contínuament el teu cos: que si una punxadeta, que si tinc més pipi...Aix! Hauríem de tenir una finestreta dins de la matriu i anar mirant com va! Modo ego:
Jo vaig notant cosetes...punxades al baix ventre... Però amb l'altre embaràs vaig notar les olors, els pits més durs i ara res de res! Suposo que és aviat i que cal esperar.
Una abraçada,
Eu
Hola boniquetes!
Entro en mode soso que estic amb el mv i ja sabeu que es un rotllo...
Primer de tot volia felicitar a la Bluemoon per aquest positiu! Enhorabona!
Volia felicitar tambe s la Rubinat pel seu cumple! Espero que el dia hagi anat super bé!!
Krla he llegit que ha vingut la maleida, em sap greu, pero ànims i força pel proper cicle!
A la resta com us va aquesta desespero?? Es van acostant dates de NW
A les noves incorporacions benvingudes boniques!
Mode Ego
Be doncs la maleida ha vingut amb mes força que mai, avui he tingut molta perdua, com mai m'havia passat, de fet he acabat una mica marejada i tot... pel que fa al tema "m'ho prenc amb calma" m'han donat hora al gine el dia 2 de febrer, aixi que m'he anat jo soleta a la farmacia i ja he comprat l'omifin per ovular millor que ja me'l va receptar una altre gine per l'altre cerca... i tinc en cami els test d'ovulacio i d'embaràs... (això que m'ho anava a prendre amb calma) en fi de moment hem d'esperar aixi que...
Molt petoneeeets i abraçades i ànims a les desespero!
Entro en mode soso que estic amb el mv i ja sabeu que es un rotllo...
Primer de tot volia felicitar a la Bluemoon per aquest positiu! Enhorabona!
Volia felicitar tambe s la Rubinat pel seu cumple! Espero que el dia hagi anat super bé!!
Krla he llegit que ha vingut la maleida, em sap greu, pero ànims i força pel proper cicle!
A la resta com us va aquesta desespero?? Es van acostant dates de NW
A les noves incorporacions benvingudes boniques!
Mode Ego
Be doncs la maleida ha vingut amb mes força que mai, avui he tingut molta perdua, com mai m'havia passat, de fet he acabat una mica marejada i tot... pel que fa al tema "m'ho prenc amb calma" m'han donat hora al gine el dia 2 de febrer, aixi que m'he anat jo soleta a la farmacia i ja he comprat l'omifin per ovular millor que ja me'l va receptar una altre gine per l'altre cerca... i tinc en cami els test d'ovulacio i d'embaràs... (això que m'ho anava a prendre amb calma) en fi de moment hem d'esperar aixi que...
Molt petoneeeets i abraçades i ànims a les desespero!
Uoooooolaa!!!!
Gràcies a totes per les vostres felicitacions!!! Ha estat un dia esgotador, per la tornada a la rutina però alhora molt maco!
Airyn: quin pal q a sobre q apareix la w ho faci a lo bestia! Espero q passi de seguida i pogueu tornar a començar!
Eupatina: buaaaa et llegeixo i és com si escribis jo mateixa! Quin desesperoooo!!!!
Krla: més val puntual q no q ens faci fer il·lusions! A carregar piles per la pròxima sw!
Lleona: toma yah! To+, maromo motivat i deures molt ben fets! Això és exit assegurat!
Bluemoon: uueeeee un altre positiu! MOLTES FELICITATS GUAPA! A gaudir de la panxeta!
Nostreta: venga a rematar la sw i molta paciència pel desespero q aviat començaras!
Cookita: benvinguda!!!
Nenes no puc personalitzar més ara. Em sap greu. Només comentar-vos q tinc símptomes de tots colors, q quan vaig al lavabo i miro el paper ho faig amb por de no trobar cap filet de sang i és q tinc la sensació q baixarà en qualsevol moment. Demà dpo10! Depèn de com m'aixequi em faré un te
Gràcies a totes per les vostres felicitacions!!! Ha estat un dia esgotador, per la tornada a la rutina però alhora molt maco!
Airyn: quin pal q a sobre q apareix la w ho faci a lo bestia! Espero q passi de seguida i pogueu tornar a començar!
Eupatina: buaaaa et llegeixo i és com si escribis jo mateixa! Quin desesperoooo!!!!
Krla: més val puntual q no q ens faci fer il·lusions! A carregar piles per la pròxima sw!
Lleona: toma yah! To+, maromo motivat i deures molt ben fets! Això és exit assegurat!
Bluemoon: uueeeee un altre positiu! MOLTES FELICITATS GUAPA! A gaudir de la panxeta!
Nostreta: venga a rematar la sw i molta paciència pel desespero q aviat començaras!
Cookita: benvinguda!!!
Nenes no puc personalitzar més ara. Em sap greu. Només comentar-vos q tinc símptomes de tots colors, q quan vaig al lavabo i miro el paper ho faig amb por de no trobar cap filet de sang i és q tinc la sensació q baixarà en qualsevol moment. Demà dpo10! Depèn de com m'aixequi em faré un te

Bon Diaaa,
BlueMoon Enhorabona guapíssima!!! Ara a gaudir-ho molt!!!
Rubinat Encara que sigui amb retràs, Per molts anys!!!
Has pogut fer el TE???
Airyn_jp Molts ànims amb el nou cicle!!
Rutty Benvinguda!
Eia_ Benvinguda!
Silvia Com es troba l'Ariadna??
Sa6 Ja va passant el grip?
Cookita17 Segur que aviat arriba aquest positiu!!!
Per totes les que esteu a la sexy week com jo... a passar-ho molt bé!!
BlueMoon Enhorabona guapíssima!!! Ara a gaudir-ho molt!!!
Rubinat Encara que sigui amb retràs, Per molts anys!!!
Has pogut fer el TE???Airyn_jp Molts ànims amb el nou cicle!!
Rutty Benvinguda!
Eia_ Benvinguda!
Silvia Com es troba l'Ariadna??
Sa6 Ja va passant el grip?
Cookita17 Segur que aviat arriba aquest positiu!!!
Per totes les que esteu a la sexy week com jo... a passar-ho molt bé!!

- LlunadeXocolata
- :: tortuga

- Entrades: 316
- Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am
Bon diaa!!
Eia Benvinguda de nou!! Ànims que en res surts de dubtes!!!
Silvia Ens tens intrigades!!! Això pinta però que molt bé!!!
Quan et faràs TE??
Sa6 Ostres.... molts ànims guapa! A cuidar-se aquesta grip i a agafar forces pel proper cicle!!!
Cookita Benvinguda de nou!!!!!
Nostreta Lleona Ja veus!!! Seria molt macu si ara passessim juntes a l'altra banda del fòrum!!!
A veure!!!!!
Krla Quin greu!!
Molts ànims guapa!!! Ara a començar un nou cicle amb la mateixa ilusió i energia!!!
[color=#008040]Eupatina[/color] Ja et queden poquets dies de desespero!! Ànims!!
AIryn Veig que t'has ben preparat pel cicle que comences!! Molta sort i ànims!!
Segur que aviat ho aconsegueixes!
Bon dimarts a totes!!!!!
Eia Benvinguda de nou!! Ànims que en res surts de dubtes!!!
Silvia Ens tens intrigades!!! Això pinta però que molt bé!!!
Quan et faràs TE?? Sa6 Ostres.... molts ànims guapa! A cuidar-se aquesta grip i a agafar forces pel proper cicle!!!
Cookita Benvinguda de nou!!!!!
Nostreta Lleona Ja veus!!! Seria molt macu si ara passessim juntes a l'altra banda del fòrum!!!
A veure!!!!!
Krla Quin greu!!
[color=#008040]Eupatina[/color] Ja et queden poquets dies de desespero!! Ànims!!
AIryn Veig que t'has ben preparat pel cicle que comences!! Molta sort i ànims!!
Segur que aviat ho aconsegueixes!Bon dimarts a totes!!!!!

La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel

Bon dia noies!
Krla, dius que t'ha vingut molt poca warry... No és per fer-te il·lusions però a vegades el sagnat d'implantació es confon amb una mini warry. Pot ser el cas? Es que conec casos que els hi ha passat i després han tingut una sorpresa molt agradable. A veure com va el tema!!
Eu, ànims amb el desespero!!
Airyn, jo he fet el mateix i vaig anar jo a per la medicació per a començar la cerca del 2n. Sóc de les que no li agrada perdre cicles esperant visites mèdiques que et vulguin o no, receptar la medicació adient. Ànims que segur que en breu tenim el nostre positiu!
Rubinat, aguanta una mica més i serà més fiable el TE!! Però t'entenc taaaant! Va molts ànims amb el desespero!
Silvia, la DNW va ser el 6 i estem a 9!!!! Fes-te el TE ja i no ens deixis amb la intriga que segur que tens un positivàs com una catedral!!! Va, que vull continuar amb la bona marxa de TE!!! Com va la peque?
Com van els desesperos???
Modo ego: nosaltres continuem amb la SW fent margarida. A veure si aquest és el nostre cicle i podem repetir com a pares de setembre. Es portarien 24 mesos entre ells!
Krla, dius que t'ha vingut molt poca warry... No és per fer-te il·lusions però a vegades el sagnat d'implantació es confon amb una mini warry. Pot ser el cas? Es que conec casos que els hi ha passat i després han tingut una sorpresa molt agradable. A veure com va el tema!!
Eu, ànims amb el desespero!!
Airyn, jo he fet el mateix i vaig anar jo a per la medicació per a començar la cerca del 2n. Sóc de les que no li agrada perdre cicles esperant visites mèdiques que et vulguin o no, receptar la medicació adient. Ànims que segur que en breu tenim el nostre positiu!
Rubinat, aguanta una mica més i serà més fiable el TE!! Però t'entenc taaaant! Va molts ànims amb el desespero!
Silvia, la DNW va ser el 6 i estem a 9!!!! Fes-te el TE ja i no ens deixis amb la intriga que segur que tens un positivàs com una catedral!!! Va, que vull continuar amb la bona marxa de TE!!! Com va la peque?
Com van els desesperos???
Modo ego: nosaltres continuem amb la SW fent margarida. A veure si aquest és el nostre cicle i podem repetir com a pares de setembre. Es portarien 24 mesos entre ells!
Holaaa de nou,
Perdoneu torno a escriure perquè tinc dubtes i he estat mirant per el fòrum i no trobo la resposta. He pensat que segurament amb vosaltres solucionaria el tema més ràpid.
És el primer mes que prenc Omifin, s' em a avançat l'ovulació 5 dies. Això vol dir que la W també s'hauria d'avançar?
Gràcies!
Perdoneu torno a escriure perquè tinc dubtes i he estat mirant per el fòrum i no trobo la resposta. He pensat que segurament amb vosaltres solucionaria el tema més ràpid.
És el primer mes que prenc Omifin, s' em a avançat l'ovulació 5 dies. Això vol dir que la W també s'hauria d'avançar?
Gràcies!
Coaner en teoria despres d'ovular son entre 13 i 15 dies, aixi q imagino q la warry tb s'avançaria....
Mooolta soooort!!!
Mooolta soooort!!!
Coaner, si la warry et vindrà abans. Varia la fase entre warry i ovulació, però la fase entre ovulació i warry (fase lútea) sempre és la mateixa. Si saps de quant és la teva fase lútea només cal que la sumis al dia de cicle que vas ovular. Espero haver-te ajudat!
- silvia.xikillaa
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm
Bon dia!
A les que us ha baixar la W… molts ànims! Segur que a la propera es la bona! Petonets
No personalitzo que estic a la feina i em ronda la jefa! Jajajaj
Modo ego: doncs si, m’havia de venir el dia 6 i encara no hi ha rastre d’ella… avui m’he despertat amb algunes punxades al baix ventre i estic molt incòmoda, però no he fet el test. Estic esperant que m’arribin els CB, aquells de tira no els havia fet mai i no els veig gaire clars… però bueno, la meva intenció es fer un demà, sigui el que sigui. Us queden 24h més d’intriga! Això que tots els simptomes puguin ser d’embaràs o de regla es un rollo! Jajajaj
Per cert, l’Ariadna està perfecta. Imagino que no li va sentar bé el sopar.
A les que us ha baixar la W… molts ànims! Segur que a la propera es la bona! Petonets
No personalitzo que estic a la feina i em ronda la jefa! Jajajaj
Modo ego: doncs si, m’havia de venir el dia 6 i encara no hi ha rastre d’ella… avui m’he despertat amb algunes punxades al baix ventre i estic molt incòmoda, però no he fet el test. Estic esperant que m’arribin els CB, aquells de tira no els havia fet mai i no els veig gaire clars… però bueno, la meva intenció es fer un demà, sigui el que sigui. Us queden 24h més d’intriga! Això que tots els simptomes puguin ser d’embaràs o de regla es un rollo! Jajajaj
Per cert, l’Ariadna està perfecta. Imagino que no li va sentar bé el sopar.
Hola!
Entro modo ego total! Em trobo fatal...he vomitat aquest matí. Estic a DPO 9...és massa aviat. Després he tingut mal de panxa i visites contínues al lavabo. Suposo que més que un símptoma és una grip intestinal! Que en penseu?
Eu
Entro modo ego total! Em trobo fatal...he vomitat aquest matí. Estic a DPO 9...és massa aviat. Després he tingut mal de panxa i visites contínues al lavabo. Suposo que més que un símptoma és una grip intestinal! Que en penseu?
Eu
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |