⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Matrioshka benvinguda!!!
GUPPY!!!! ENHORABONAAAA!!!
que bé me nalegro moltíssim!!!
Noies jo aquesy migdia depsres d dinar mhe fet el TE xq estava desquicidada i ha sortit negatiu :( però bé no se fins que no baixi la warry no se què pensar... Pot ser q sortis negatiu x haver begut molta aigua i no ser el primer pipi del dia? O bé simplement no ho estic i jasta! Però si no ho estic que baixi ja!!! Quin horror...
Ara deixaré passar uns dies...
GUPPY!!!! ENHORABONAAAA!!!
que bé me nalegro moltíssim!!!Noies jo aquesy migdia depsres d dinar mhe fet el TE xq estava desquicidada i ha sortit negatiu :( però bé no se fins que no baixi la warry no se què pensar... Pot ser q sortis negatiu x haver begut molta aigua i no ser el primer pipi del dia? O bé simplement no ho estic i jasta! Però si no ho estic que baixi ja!!! Quin horror...
Ara deixaré passar uns dies...
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy, enhorabona!!!!! Quina ilu!!
Plum, molts ànims bonica, jo aquest mes he estat com tu i es una mica desquiciant, però encara pot ser
Benvinguda matrioshka!!
Com van els desesperos?
Plum, molts ànims bonica, jo aquest mes he estat com tu i es una mica desquiciant, però encara pot ser
Benvinguda matrioshka!!
Com van els desesperos?
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy moltes felicitats!!!! Ja et vaig dir que feies pudor a panxa!!! Quina il·lusió!!! Ara a gaudir-la!!
Matrioshka benvinguda!! Si tens dubtes amb les sigles mira el primer post que tenim el mega-diccionari! I si no, pregunta i t'ho explicarem el millor que puguem!
Plum, ànims, fins que no baixi la warry hi ha esperança!!
Sobre el tema de jefa de juliol no tinc cap problema en ser-ho, ja estaré de vacances i si la peque em deixa, podré actualitzar força sovint. A veure si ser jefa em porta sort!! I apunta'm pel 17/7 per DNW.
Matrioshka benvinguda!! Si tens dubtes amb les sigles mira el primer post que tenim el mega-diccionari! I si no, pregunta i t'ho explicarem el millor que puguem!
Plum, ànims, fins que no baixi la warry hi ha esperança!!
Sobre el tema de jefa de juliol no tinc cap problema en ser-ho, ja estaré de vacances i si la peque em deixa, podré actualitzar força sovint. A veure si ser jefa em porta sort!! I apunta'm pel 17/7 per DNW.
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy moltissimes felicitats!!!!!!! quina super noticia!!!!!! de veritat estic molt contenta veure que hi ha nous positius!!!! Jo com que fa tants mesos que no veig avencos a vegades em desespero!!!! De veritat, quina bona noticia!!!
is coming!!!
Plum, tranquila com t'han dit ja fins que no arribi la warry hi ha esperanca... aixo de fer-se TE abans d'hora no es bo... tot i aixi tens algun sintoma?
Matrioshka, benvinguda!!!! A veure si el grup et dona bona sort!!
Jo vaig forca liada aquesta setmana i no tinc massa temps per pensar... a mes no em vull fer cap TE fins que passin com a minim 5-7 dies dsd que m'hauria de venir la warry, aixi que encara em queda!!!
La resta com aneu? Moxaina, com va el teu desespero... que tu i jo anem iguals!!
Be, molts anims a totes i un altre cop felicitats Guppy!!!

is coming!!!Plum, tranquila com t'han dit ja fins que no arribi la warry hi ha esperanca... aixo de fer-se TE abans d'hora no es bo... tot i aixi tens algun sintoma?
Matrioshka, benvinguda!!!! A veure si el grup et dona bona sort!!
Jo vaig forca liada aquesta setmana i no tinc massa temps per pensar... a mes no em vull fer cap TE fins que passin com a minim 5-7 dies dsd que m'hauria de venir la warry, aixi que encara em queda!!!
La resta com aneu? Moxaina, com va el teu desespero... que tu i jo anem iguals!!
Be, molts anims a totes i un altre cop felicitats Guppy!!!

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Felicitats Guppy!!!!
Quina il·lu!!!!
Benvinguda Matrioshka!!!!
Sí, va ser el 26 d maig! Aviam quan em vol baixar la warry... avui el TO tmb era blanc nuclear i a l'estona apareix la segona ratlla tènue. Aisss quin rotllo!!! Tot i així no hi penso massa pq amb la nena vaig de cul!!! Li hem tret el bolquer així que no estic pas avorrida!!!
Quina il·lu!!!!
Benvinguda Matrioshka!!!!
Sí, va ser el 26 d maig! Aviam quan em vol baixar la warry... avui el TO tmb era blanc nuclear i a l'estona apareix la segona ratlla tènue. Aisss quin rotllo!!! Tot i així no hi penso massa pq amb la nena vaig de cul!!! Li hem tret el bolquer així que no estic pas avorrida!!!


Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia Cercadores!!!
Entro per felicitar la Jefa Guppy!!!!! Felicitats!! Una altre panxeta
!!!
Ànim per les que quedeu en desespero i moltíssim sort a les cercadores de juliol!!!!
Entro per felicitar la Jefa Guppy!!!!! Felicitats!! Una altre panxeta
!!!Ànim per les que quedeu en desespero i moltíssim sort a les cercadores de juliol!!!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia boniques... perdoneu però tinc al peque amb febre des-de fa 3 dies i aquesta nit ha vomitat 2 cops... només vol mami i teta, tinc els mugrons adolorits ja
Em falta 1 setmana per la data NW i no noto res de res, així que de moment porto be el desespero. Que tal la resta??
Em falta 1 setmana per la data NW i no noto res de res, així que de moment porto be el desespero. Que tal la resta??
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Moxaina ha escrit:Bon dia boniques... perdoneu però tinc al peque amb febre des-de fa 3 dies i aquesta nit ha vomitat 2 cops... només vol mami i teta, tinc els mugrons adolorits ja![]()
Em falta 1 setmana per la data NW i no noto res de res, així que de moment porto be el desespero. Que tal la resta??
Moxaina, tu i jo anem a la par a la par en tot!!! Jo tambe tinc a la peque (20 mesos) amb febre desde diumenge no se si trucar al pediatra ja... ;) anims guapa!!!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Noies, veig que totes les DNW que queden ja són de juliol. Si voleu em poso amb el post de julioli l'obrim ja, encara que sigui juny. Així ja podem començar a cantar panxetes de juliol. Bé, ja em direu i em poso mans a la feina!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Lleona, per mi ok que obris post.Jo aquesta tarda actualitzare be des del pc i quan obris jo tanco aquest fent una mica de repas de tot 

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Plum, com estàs, com ho portes? has tornat a fer TE? Realment fins que no hi ha w hi ha esperança de que sigui panxeta, així que anims. Has provat de fer test clearblue? No ho donis per perdut encara.
Moxaina i Porotin, veig que per ara porteu bé el desespero. Espero que aquest mes de juliol sigui el vostre i aconseguiu la panxeta. I que es recuperin aviat els peques!
Halia, doncs quin rollo, has anat fent TO cada dia?
Oli, com et trobes? Gràcies per entrar per felicitar-me. He vist que has obert post de mares de febrer. Quina il-lusió!
Noies, gràcies per les felicitacions! Ara potser m'ho començo a creure, però vaig amb una mica de por i a l'expectativa del que passarà, ja que avui he tacat una mica... Així que ja veurem com acaba tot!
Aquest mes només falta saber noticies de la Plum. La resta de dates no warry son ja del juliol. Que ràpid ha passat aquest mes!
Moxaina i Porotin, veig que per ara porteu bé el desespero. Espero que aquest mes de juliol sigui el vostre i aconseguiu la panxeta. I que es recuperin aviat els peques!
Halia, doncs quin rollo, has anat fent TO cada dia?
Oli, com et trobes? Gràcies per entrar per felicitar-me. He vist que has obert post de mares de febrer. Quina il-lusió!
Noies, gràcies per les felicitacions! Ara potser m'ho començo a creure, però vaig amb una mica de por i a l'expectativa del que passarà, ja que avui he tacat una mica... Així que ja veurem com acaba tot!
Aquest mes només falta saber noticies de la Plum. La resta de dates no warry son ja del juliol. Que ràpid ha passat aquest mes!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
PROPERES DATES NO W
Plum: 24 de juny
Moxaina: 5 de juliol
Porotin: 5 de juliol
Airuni: 7 de juliol
Matrioshka: 12 de juliol
Blue Moon: 15 de juliol
Lleona: 17 de juliol
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Noies!! per mi també perfecte que obriu nou post!!!
Jo ancara sense warry.... ¬¬ avui me comprat el clearblue i demà al matí a primera hora me'l faré... a veure què passa! si surt negatiu i continuo més dies sense regla aniré al ginecòleg xq sincermanent no entenc re! els altres mesos m'havia vingut puntualíssima! així que res, a l'expectativa....
gràcies noies...

Jo ancara sense warry.... ¬¬ avui me comprat el clearblue i demà al matí a primera hora me'l faré... a veure què passa! si surt negatiu i continuo més dies sense regla aniré al ginecòleg xq sincermanent no entenc re! els altres mesos m'havia vingut puntualíssima! així que res, a l'expectativa....
gràcies noies...

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Aiiiiii Plum!!! Estarem atentes demà al mati!!!! Digues algo eh!!!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Siiii Plum mantingue'ns informades... Jo fa uns mesos (com que porto tants cicles buscant ja...) em va venir als 4-5 dies, pero si tu ets puntualissima no te cap sentit esperar mes!!!
Aii, jo estic taaaan desanimada que no em crec que pugui arribar a quedar-me mai mes... pero be, avui m'han donat una molt bona noticia i es que uns amics que duien 2 anys buscant, ella esta embarassada... M'he posat taaaan contenta!!!
En fi, fins dema, plum estarem esperant les teves noticies.
Aii, jo estic taaaan desanimada que no em crec que pugui arribar a quedar-me mai mes... pero be, avui m'han donat una molt bona noticia i es que uns amics que duien 2 anys buscant, ella esta embarassada... M'he posat taaaan contenta!!!
En fi, fins dema, plum estarem esperant les teves noticies.
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia boniques!
Plum, quan puguis ens informes, creuem els dits!
Guppy podria ser sagnat implantació no? Molta
Porotin, va aquest estiu es el nostre!!! Ànims!!! I que bé l'amiga!
Lleona, genial que obris nou post i espero que com a la Guppy et portu sort i poguem cantar la teva panxu!
La meva data de NW es el 15 juliol, nosaltres ja hem començat la SW!!
Que tingueu un bon dia!
Petons a totes!!
Plum, quan puguis ens informes, creuem els dits!
Guppy podria ser sagnat implantació no? Molta
Porotin, va aquest estiu es el nostre!!! Ànims!!! I que bé l'amiga!
Lleona, genial que obris nou post i espero que com a la Guppy et portu sort i poguem cantar la teva panxu!
La meva data de NW es el 15 juliol, nosaltres ja hem començat la SW!!
Que tingueu un bon dia!
Petons a totes!!
- Nadadora19
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dl. juny 12, 2017 1:56 pm
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Felicitats Guppy i molt ànim, que el tacat, siga d'implantació!!
Moltes panxetes en marxa i d'altres en projecte, gaudiu-ho!!!
Us segueixo callada i vorem a quin grup m'afegeixo, estic amb repós relatiu i utrogestán, per amenaça... aissss...
Moltes gràcies per deixar-me compartir!!!
Moltes panxetes en marxa i d'altres en projecte, gaudiu-ho!!!
Us segueixo callada i vorem a quin grup m'afegeixo, estic amb repós relatiu i utrogestán, per amenaça... aissss...
Moltes gràcies per deixar-me compartir!!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Plum!!! digues algo!!!
Jo no tinc massa esperança tampoc, aquests dies que ha estat el peque malalt ha mamat molt, tant que em sembla que m'ha pujat la producció un altre cop, portava dies que no rajava (si, encara em sortia de l'altre pit mentre mama d'un...) i ara de nou se m'omplen i em rajen
no se si aquesta "sobreestimulació" no ajuda a que un possible s'implanti.... en fi!!!
Nedadora anirà tot be ja veuràs!
Jo no tinc massa esperança tampoc, aquests dies que ha estat el peque malalt ha mamat molt, tant que em sembla que m'ha pujat la producció un altre cop, portava dies que no rajava (si, encara em sortia de l'altre pit mentre mama d'un...) i ara de nou se m'omplen i em rajen
Nedadora anirà tot be ja veuràs!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Noies escric desde el movil ràpid més tard personalitzo!
Només dir q ha sigut un altra negatiu però bé, no estic trista estic desconcertada... No entenc re. Només desitjo q si no ho estic que baixi ja....
Només dir q ha sigut un altra negatiu però bé, no estic trista estic desconcertada... No entenc re. Només desitjo q si no ho estic que baixi ja....
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
plum ha escrit:Noies!! per mi també perfecte que obriu nou post!!!
Jo ancara sense warry.... ¬¬ avui me comprat el clearblue i demà al matí a primera hora me'l faré... a veure què passa! si surt negatiu i continuo més dies sense regla aniré al ginecòleg xq sincermanent no entenc re! els altres mesos m'havia vingut puntualíssima! així que res, a l'expectativa....![]()
gràcies noies...![]()
Plum, jo estic com tu. No baixa i tampoc tinc la regla. No hi pensis... ja baixarà!!
Doncs, si voleu obrir el post de juliol... compteu amb mi! Allà ens veiem!!



Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















