***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
aida-ferres.canelayclavo Cames amunt i calces avall!! A donar-ho tot!
Noies, com van aquests desesperos que hi han per aquí!
Noies, com van aquests desesperos que hi han per aquí!
Hola noies! Com van aquests dies de vacances? A nosaltres ahir ens va sortir la cara feliç del TO, així que vam fer deures ahir i avui. No sé si demà també toca, la veritat, pero no serà pq no lo posem ganes
Anims noies!
Anims noies!
Hola!! Em mig apunto al post, la idea era començar la cerca al maig pero finalment he deixat les anticonceptives i anem fent el tonto però dic que em mig apunto perque tampoc estem mirant sexy week ni res. Penso que la meva NW es el 4 de maig aproximadament, però després de tants anys amb les pastilles no se com anirà.
Ens anem llegint!! Bona setmana!
Ens anem llegint!! Bona setmana!
Be noies, se'ns ha acabat el relax, demà tornem a la rutina.
Com van aquests desesperos?
nenufar1982 avui seria la teva DNW!!
Aisss quina mandra demà tornar al treball...
Benvinguda airuni !! Que la cerca sigui curteta!
Com van aquests desesperos?
nenufar1982 avui seria la teva DNW!!
Aisss quina mandra demà tornar al treball...
Benvinguda airuni !! Que la cerca sigui curteta!
- Nenufar1982
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm
Guapes, the broquil is over! A treballar
Jo de moment no ve però tinc mal de pits i d'ovaris. Aquesta vegada no em penso precipitar i esperaré pacientment uns dies. No vull fer-me il·lusions.
Us mantinc informades.
I les altres com aneu?
Una abraçada reines
Jo de moment no ve però tinc mal de pits i d'ovaris. Aquesta vegada no em penso precipitar i esperaré pacientment uns dies. No vull fer-me il·lusions.
Us mantinc informades.
I les altres com aneu?
Una abraçada reines
MOLTA SORT A TOTES!

Hola guapes!! Com va?
Nenufar 1982 ahir va ser el teu dia de NW? Aiiix desespero total
creuem els dits doncs! Admiro la teva paciència!
Airuni benvinguda i que tinguis una cerca curteta!
Jefa Acidilla com ha anat el primer dia de feina? Esperem que bé tot i la mandra!
Nenufar 1982 ahir va ser el teu dia de NW? Aiiix desespero total
creuem els dits doncs! Admiro la teva paciència!Airuni benvinguda i que tinguis una cerca curteta!
Jefa Acidilla com ha anat el primer dia de feina? Esperem que bé tot i la mandra!
Buenas!!!
Bienvenida Airuni!!!
Nenufar1982!!!! Como vas??!! Como aguantas sin hacerte un TE jeje Informanos en cuanto sempas!!!
Yo cálculo que para el fin de semana saldrá el TO + así que ale tomando las Infusiones, que por cierto me gusta mucho la de la primera etapa, y calentando motores.
Bona nit!!!
Bienvenida Airuni!!!
Nenufar1982!!!! Como vas??!! Como aguantas sin hacerte un TE jeje Informanos en cuanto sempas!!!
Yo cálculo que para el fin de semana saldrá el TO + así que ale tomando las Infusiones, que por cierto me gusta mucho la de la primera etapa, y calentando motores.
Bona nit!!!
- aida-ferres.canelayclavo

- Entrades: 28
- Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm
Bon dia,
Doncs jo estic a 6 dies i estic esperant per no fer-me cap test.
Benvinguda a la nova airuni!!!
Nanufar, esperem que l'espera no es fagi eterna!!
Doncs jo estic a 6 dies i estic esperant per no fer-me cap test.
Benvinguda a la nova airuni!!!
Nanufar, esperem que l'espera no es fagi eterna!!

Nenufar alguna novetat?? Que encara no hem cantat cap panxa aquest mes!!!
Bon dia noies!
porto tants mesos per aquí... al març vaig fer descans perquè havia de fer analítiques de cariotips quan em vingues la w, doncs bé, la w no ha vingut! Estic embarassada!!
Un mes que no hem fet TO ni he mirat res, em fet diana.
Vaig anar la setmana passada al ginecòleg, però com que des de que vaig tenir el primer avort l'any passat he tingut els cicles tant llargs, que va dir que vaig ovular més tard, que devia està la setmana passada de 5+6, vam veure el saquet al lloc però de moment no havia batec. He de tornar dimarts que ve a veure si finalment tot va bé.
La veritat que la por hi és tota, desprès de dos avortaments, ja seria hora que tot anés bé.
De moment als matins i a la nit estic fatal, una sensació de mareig que em passaria el dia menjant.
Molts ànims a totes, i ja us informaré.
porto tants mesos per aquí... al març vaig fer descans perquè havia de fer analítiques de cariotips quan em vingues la w, doncs bé, la w no ha vingut! Estic embarassada!!
Un mes que no hem fet TO ni he mirat res, em fet diana.
Vaig anar la setmana passada al ginecòleg, però com que des de que vaig tenir el primer avort l'any passat he tingut els cicles tant llargs, que va dir que vaig ovular més tard, que devia està la setmana passada de 5+6, vam veure el saquet al lloc però de moment no havia batec. He de tornar dimarts que ve a veure si finalment tot va bé.
La veritat que la por hi és tota, desprès de dos avortaments, ja seria hora que tot anés bé.
De moment als matins i a la nit estic fatal, una sensació de mareig que em passaria el dia menjant.
Molts ànims a totes, i ja us informaré.
Hola!
ARI Abans d'unirme a les cercadores us anava llegint desde la banqueta i t'he llegit algun cop. Enhorabona!!! Espero que tot vagi perfecte!
Nenufar anims i molta sort!
A les altres anims amb els desesperos i a fer deures les que us toca!
Em podeu recomanar alguna app per controlar els cicles? Vaig més perduda al deixar les pastilles no tinc ni idea de quants dies seran els cicles quants dies em durarà...
ARI Abans d'unirme a les cercadores us anava llegint desde la banqueta i t'he llegit algun cop. Enhorabona!!! Espero que tot vagi perfecte!
Nenufar anims i molta sort!
A les altres anims amb els desesperos i a fer deures les que us toca!
Em podeu recomanar alguna app per controlar els cicles? Vaig més perduda al deixar les pastilles no tinc ni idea de quants dies seran els cicles quants dies em durarà...
Ostres tu, quantes noticies. Primer de tot:
Felicitats ARI83 !!
Que tot et vagi molt be de tot cor...
Nenufar1982 Ànims amb el desespero!
Airuni Apunta'm la resta de les dades del post inicial i t'afegeixo! Jo de Apps utilitzo el FertilyFriend (FF) per que em va molt be per fer les gràfiques i la Clue, que es bastant visual i ràpida. També utilitzo la Glow, pero aquesta m'agafa les dades directament de la Clue, així que la tinc a més a més, sobretot la utilitzo per llegir a les nostres equivalents foreres dels EUA, i així em poso al dia de truquillos americans
aida-ferres.canelayclavo Resisteix!

Jo he començat avui els TO, a veure quan veig el positiu aquest mes...
Felicitats ARI83 !!
Que tot et vagi molt be de tot cor...Nenufar1982 Ànims amb el desespero!
Airuni Apunta'm la resta de les dades del post inicial i t'afegeixo! Jo de Apps utilitzo el FertilyFriend (FF) per que em va molt be per fer les gràfiques i la Clue, que es bastant visual i ràpida. També utilitzo la Glow, pero aquesta m'agafa les dades directament de la Clue, així que la tinc a més a més, sobretot la utilitzo per llegir a les nostres equivalents foreres dels EUA, i així em poso al dia de truquillos americans
aida-ferres.canelayclavo Resisteix!

Jo he començat avui els TO, a veure quan veig el positiu aquest mes...
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Hola cercadores valentes!!!
Aqui una veterana del cercadores i grafiqueres que s'infiltra desde RA per felicitar l'ARI83!!! Nena quina il·lusió!!!! Gaudeix-ho a tope i que vaig tot superbé!!! Un petonarro molt gros!!!
A tota la resta, us envio molt bones vibracions i us desitjo una cerca ben curteta!!!

Aqui una veterana del cercadores i grafiqueres que s'infiltra desde RA per felicitar l'ARI83!!! Nena quina il·lusió!!!! Gaudeix-ho a tope i que vaig tot superbé!!! Un petonarro molt gros!!!
A tota la resta, us envio molt bones vibracions i us desitjo una cerca ben curteta!!!

- Nenufar1982

- Entrades: 27
- Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm
ari83 moooooooltes felicitats!!!!!!!!oleeeee ja veuràs ara segur que anirà fantàstic
Jo un parell de dies tard però ja ha arribat. Cap a mig reines

Jo un parell de dies tard però ja ha arribat. Cap a mig reines
MOLTA SORT A TOTES!

Ari83 moltes felicitats!!
et desitjo un molt bon embaràs!
Nenufar1982 ànims i al maig amb força
et desitjo un molt bon embaràs!Nenufar1982 ànims i al maig amb força

Buenas!!
Ari80 Enhorabuena!!! Que bien una barriguita en Abril haber si se anima y hay más!!
Nenufar1982 ostras, pensaba que sería otro +... Bueno, ahora con fuerzas para el siguiente ciclo.
Yo hoy TO- pero con la raya que se empezaba a intuir así que si mis cálculos no fallan este fin de semana será movidito jeje
Ari80 Enhorabuena!!! Que bien una barriguita en Abril haber si se anima y hay más!!
Nenufar1982 ostras, pensaba que sería otro +... Bueno, ahora con fuerzas para el siguiente ciclo.
Yo hoy TO- pero con la raya que se empezaba a intuir así que si mis cálculos no fallan este fin de semana será movidito jeje
Ari83 ostres quina il.lusió em fa veure el teu positiu!!!! Moltissimes felicitats!!!!! Vam coincidir a cercadores de novembre, no sé si t'enrecordaràs...
espero que tot vagi molt be aquest cop i pogueu fer realitat el vostre somni!!!
A la resta de cercadores aprofito per desitjar-vos moltissima sort tambe!!!! que tingueu una estada curta a aquesta banda del SocPetit i que ens poguem veure aviat a l'altre zona!!!! Anims noies, ho aconseguireu!!!
espero que tot vagi molt be aquest cop i pogueu fer realitat el vostre somni!!!A la resta de cercadores aprofito per desitjar-vos moltissima sort tambe!!!! que tingueu una estada curta a aquesta banda del SocPetit i que ens poguem veure aviat a l'altre zona!!!! Anims noies, ho aconseguireu!!!
Hola!!
Acidilla t'apunto les dades, no les havia volgut possar perquè no se ni de quan son els cicles ni quan ha de venir, fins que no vegui com va el primer mes sense pastilles...però bueno ho possarem aproximadament o almenys com jo crec que serà.
Nom d’usuària: airuni
Edat de tots dos: 29
Nª de fills: 1
Cicle de cerca: 1r
Data de NW (Super-important!): crec que sobre el 5 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: De moment anem fent sense controlar ni ovulació ni res, si la cosa s'allarga ja veurem.
Gràcies per les app, m'he descarregat la Clue a veure que tal.
Nenufar ànims amb aquesta warry, a veure si el maig ens dona sort.
Que acabeu de passar un bon diumenge de Sant Jordi!!
Acidilla t'apunto les dades, no les havia volgut possar perquè no se ni de quan son els cicles ni quan ha de venir, fins que no vegui com va el primer mes sense pastilles...però bueno ho possarem aproximadament o almenys com jo crec que serà.
Nom d’usuària: airuni
Edat de tots dos: 29
Nª de fills: 1
Cicle de cerca: 1r
Data de NW (Super-important!): crec que sobre el 5 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: De moment anem fent sense controlar ni ovulació ni res, si la cosa s'allarga ja veurem.
Gràcies per les app, m'he descarregat la Clue a veure que tal.
Nenufar ànims amb aquesta warry, a veure si el maig ens dona sort.
Que acabeu de passar un bon diumenge de Sant Jordi!!
nenufar1982 ànim i ens acompanyem al maig!
Ens faltarien els desesperos de buscantserpapis, Mooneta i aida-ferres.canelayclavo com els mes propers!!
Feliç Sant Jordi noies!!

Ens faltarien els desesperos de buscantserpapis, Mooneta i aida-ferres.canelayclavo com els mes propers!!
Feliç Sant Jordi noies!!

Bon dia noies! jo ja començo a estar histèrica. Fa dies que no em prenc la temperatura perquè em desperto a mitja nit, i no descanso bé. A nivell general no noto res tret de les molèsties als pits, i em desanima una mica no tenir més símptomes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |