2 folicles de 16mm = bessons?
2 folicles de 16mm = bessons?
Hola a totes!!
En la meva darrere visita a la ginecologa, em va dir que tenia dos folicles de 16mm a l'ovari esquerre i qie existia la possibilitat de tenir bessons no idèntics.
Al final a resultat ser que m'he quedat embarassada aquest mes i encara em queden 18 dies per la visita amb la ginecologa i l'ecografia de les 7-8 setmanes on em diràn si és un o dos qie estàn de camí. Ja tinc un nen preciós de 2 anys i agrairia moltissim per fer més amena l'espera fins l'ecografia, que explicant-me les vostres experiències, si tenint 2 folicles al final només esteu embarassades d'un, en el cas de que siguin dos per les que ja han nascut i teniu un de més gran, com es pot fer perquè amb la feinada amb bessons, el gran no es senti apartat i segueixi sent igual de feliç com fins ara, perquè si al final són dos, lo que em sabrà més greu és per ell, perquè nosaltres voliem donar-li un germanet o germaneta, però si fossin dos, els bessons tots sabem que tenen una connexió especial de la que el gran mai formarà part...
Perdó per el rotllo i agraeixo qualsevol experiència :)
En la meva darrere visita a la ginecologa, em va dir que tenia dos folicles de 16mm a l'ovari esquerre i qie existia la possibilitat de tenir bessons no idèntics.
Al final a resultat ser que m'he quedat embarassada aquest mes i encara em queden 18 dies per la visita amb la ginecologa i l'ecografia de les 7-8 setmanes on em diràn si és un o dos qie estàn de camí. Ja tinc un nen preciós de 2 anys i agrairia moltissim per fer més amena l'espera fins l'ecografia, que explicant-me les vostres experiències, si tenint 2 folicles al final només esteu embarassades d'un, en el cas de que siguin dos per les que ja han nascut i teniu un de més gran, com es pot fer perquè amb la feinada amb bessons, el gran no es senti apartat i segueixi sent igual de feliç com fins ara, perquè si al final són dos, lo que em sabrà més greu és per ell, perquè nosaltres voliem donar-li un germanet o germaneta, però si fossin dos, els bessons tots sabem que tenen una connexió especial de la que el gran mai formarà part...
Perdó per el rotllo i agraeixo qualsevol experiència :)
Re: 2 folicles de 16mm = bessons?
Leia86 ha escrit:Hola Rovili,
Sóc mare de bessons bivitel·lins, és a dir, no idèntics. Des de ben jove em detectaven ovulacions dobles, una a cada ovari però el meu embaràs es va produir amb dos òvuls que van sortir del mateix fol·licle. No tot depèn de la dona, el meu gine em va dir que també hi tenia molt a veure que l'home "estigués al nivell".
Si finalment esperes bessons et recomano llegir "el gran libro de los gemelos", allà explica, grosso modo, que entre bessons i un germà amb qui es portin poca edat no hi ha problema i si tens un nen de 2 anyets no es portaran gaire.
Hola Leia,
Gràcies per la teva resposta, m'apunto lo del llibre, a veure si finalment me l'hauré de llegir o no jeje l'espera es farà molt llarga fins el dia de la eco. El meu nen quan neixarien tindria 2 anys i 9 mesos, una mica de diferència hi hauria però ojala ho poguessim fer anar tot d'una manera que ell no s'en ressentís.
Gràcies una altra vegada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |