✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ostres BlueMoon a veure si heu fet Diana!
Estarem pendentes de tu!
Estarem pendentes de tu!
Hola! Us vaig llegint pero com que la cosa s'ha anat animant volia agafar l'ordinador i poder contestar a totes pero no trobo el moment.
BlueMoon a veure que pasa, ja ens diràs.
Jo ja tinc hora per la llevadora per dimecres quins nervis!!
A veure si a la nit tinc un moment i puc entrar desde l'ordinador, disculpeu les faltes, el móvil em tradueix tot en castellà i es un lio
BlueMoon a veure que pasa, ja ens diràs.
Jo ja tinc hora per la llevadora per dimecres quins nervis!!
A veure si a la nit tinc un moment i puc entrar desde l'ordinador, disculpeu les faltes, el móvil em tradueix tot en castellà i es un lio
Hola mamis, soy nueva en el foro aunque mirando información ya he leído bastante. Al final me animo a registrarme y así tener compañeras de aventuras.
Por cierto yo tengo la app woman log que dice Arigalma y va muy bien.
Por cierto yo tengo la app woman log que dice Arigalma y va muy bien.
Mucha suerte Blue Moon! Que no había leído, es que por el móvil es un poco engorroso de ver esto... 

Bienvenida liladoble! Tienes planes de cuándo queréis empezar a buscar?
Hola boniques!!
Porto uns dies sense passar i quantes novetats!!
Halia bonica que vagi molt be, pren-te el temps que et faci falta. Jo ja us vaig explicar que vaig apuntarme al juny de 2015 al forum pensant a cercar i al final no ho varem veure clar. Estic segura que aviat arribara el moment ideal! Sort!
Bluemoon quina sorpresa!!
Tens alguna novetat?? Si ho estas no pateixis jo amb la gran va ser sorpresa i ni acid folic ni res de res i ben sanota esta. Quan us caseu?
Liladoble bienvenida guapa!! Cuentanos un poco mas de ti si te parece! Cuando empezareis, la edad, si teneis mas hijos...
La resta com esteu?
Airuni que vagi be la llevadora! Ja veuras quina ilu dirho i que et recepti l acid folic
Quan comences tu?
Jo per la meva part donant mil voltes al tema sem fa taaant llarg l espera. Semblo totila mirant el calendari i pensant "va unes setmanes i setmana santa, despres al maig el viatge, despres juny que passa rapid..." No se que es pitjor si passar de tot o la meva obsessio insana!
L altra dia la meva nena em va dir que necessitava ja un bebe perque n havia vist un al parc que li va donar la ma i li va fer molta il.lusio
Jo vaig riure i pensava ai filla si supieras jaja!
El tema feina doncs passo ja ho tinc clar. L altra dia el meu jefe queixantse que cada dos per tres nhi ha algu de baixa que entre embarassos i mals d esquena n estava fart. Doncs vaig pensar ja et fotaran! Que mai mhe agafat la baixa, mai falto i faig mes sense queixarme coi!
Perdoneu la mega entrada modo ego i el mòbil que es una me i m escriu fatal.
Ens llegim!
Porto uns dies sense passar i quantes novetats!!
Halia bonica que vagi molt be, pren-te el temps que et faci falta. Jo ja us vaig explicar que vaig apuntarme al juny de 2015 al forum pensant a cercar i al final no ho varem veure clar. Estic segura que aviat arribara el moment ideal! Sort!
Bluemoon quina sorpresa!!
Tens alguna novetat?? Si ho estas no pateixis jo amb la gran va ser sorpresa i ni acid folic ni res de res i ben sanota esta. Quan us caseu? Liladoble bienvenida guapa!! Cuentanos un poco mas de ti si te parece! Cuando empezareis, la edad, si teneis mas hijos...
La resta com esteu?
Airuni que vagi be la llevadora! Ja veuras quina ilu dirho i que et recepti l acid folic
Quan comences tu? Jo per la meva part donant mil voltes al tema sem fa taaant llarg l espera. Semblo totila mirant el calendari i pensant "va unes setmanes i setmana santa, despres al maig el viatge, despres juny que passa rapid..." No se que es pitjor si passar de tot o la meva obsessio insana!
L altra dia la meva nena em va dir que necessitava ja un bebe perque n havia vist un al parc que li va donar la ma i li va fer molta il.lusio
Jo vaig riure i pensava ai filla si supieras jaja! El tema feina doncs passo ja ho tinc clar. L altra dia el meu jefe queixantse que cada dos per tres nhi ha algu de baixa que entre embarassos i mals d esquena n estava fart. Doncs vaig pensar ja et fotaran! Que mai mhe agafat la baixa, mai falto i faig mes sense queixarme coi!
Perdoneu la mega entrada modo ego i el mòbil que es una me i m escriu fatal.
Ens llegim!
Per cert maques que men oblidava de comentar-vos una cosa que em preocupa. Resulta que fa un any que tinc els cicles cada 25 dies i em dura uns 5 dies. Es una me perque cada poc estic liada amb la warry. Pero fa dos mesos que em ve cada 23 dies i aquest mes igual m acaba de venir el dia 23... Sabeu si tindre algun problema perque siguin cicles tant curts?? Em ratlla per si ovulo durant la regla o que se jo. En fi no em vull obsessionar pero li dono mil voltes... Ja em direu que en penseu boniques!
Hola noies! Que tal??
Halia, molta sort, segur que trobareu el moment adequat! I de moment teniu una petita princesa per disfrutar.
Blue Moon, carai potser només és un retràs puntual, i si no a lluïr panxeta aquest estiu, de moment relax.
Airuni, aviam que et diu avui la llevadora. Això ja va avançant sembla que poc a poc es va fent més real no?
Liladoble, benvinguda!
June87, no et puc ajudar amb això dels cicles però jo crec (tot i que no hi entenc gens) que no té perquè afectar-te a la cerca, és més encara tens temps perquè es torni a regular. Que bunica la teva nena, quan té ara? aixx és que donar-los un germà ha de ser màgic i alhora estresant!!! i pel temps ens ho tenim que prendre amb calma que tot arriba i massa ràpid a vegades!!!
Jo crec que no deixaré les pors de si no puc amb 2 que si com ho farem, ... fins el dia del part i mas!!
tinc a l'home fregit amb l'ara si ara no. La desició està presa però despres començo a fer 1000 cabories. En fi, molta calma a totes i a disfrutar d'aquests dies de bo que venen. Ara nosaltres estem liats en buscar una cadireta pel cotxe i estem ben entretinguts no sabem pas quina agafar, quin lio!
Fins aviat,
Oli
Halia, molta sort, segur que trobareu el moment adequat! I de moment teniu una petita princesa per disfrutar.
Blue Moon, carai potser només és un retràs puntual, i si no a lluïr panxeta aquest estiu, de moment relax.
Airuni, aviam que et diu avui la llevadora. Això ja va avançant sembla que poc a poc es va fent més real no?
Liladoble, benvinguda!
June87, no et puc ajudar amb això dels cicles però jo crec (tot i que no hi entenc gens) que no té perquè afectar-te a la cerca, és més encara tens temps perquè es torni a regular. Que bunica la teva nena, quan té ara? aixx és que donar-los un germà ha de ser màgic i alhora estresant!!! i pel temps ens ho tenim que prendre amb calma que tot arriba i massa ràpid a vegades!!!
Jo crec que no deixaré les pors de si no puc amb 2 que si com ho farem, ... fins el dia del part i mas!!
tinc a l'home fregit amb l'ara si ara no. La desició està presa però despres començo a fer 1000 cabories. En fi, molta calma a totes i a disfrutar d'aquests dies de bo que venen. Ara nosaltres estem liats en buscar una cadireta pel cotxe i estem ben entretinguts no sabem pas quina agafar, quin lio!Fins aviat,
Oli
No se molt bé com gestionar-ho, estic histèrica amb el tema! Jo ho volia fer tot a poc a poc per fer-me a la idea i ara m'hi trobo sense haver-ho intentat... Per una banda em ve molt de gust i m'alegro que hagi estat ràpid que amb els meus 37 anys no m'ho esperava (si al final no és un simple endarreriment de la W, que seria raro però mai se sap) però per altra em trobo amb la planificació de la boda que ja em té prou nerviosa i és un altre neguit a sobre! Per altra banda em feia il·lusió fer tota la planificació per gaudir-ho a tope (i la meva parella s'ha quedat sense sexy week i sense mes margarida jajaja, no li veu la gràcia al tema de 2 cops al mes i diana)
A la boda estaria de 4 mesets justos, no se quina panxa tindré en aquell moment o si es podrà amagar amb el vestit que té corset... continuo fent esport? em vaig prendre 2 copes de vi dissabte passat jo que mai bec, li podria passar alguna cosa? Vaig fer revisió ginecològica tot just fa 2 setmanes, quan hi he de tornar?
Mil preguntes que no se com contestar... algú em pot aconsellar? Gràcies noies
A la boda estaria de 4 mesets justos, no se quina panxa tindré en aquell moment o si es podrà amagar amb el vestit que té corset... continuo fent esport? em vaig prendre 2 copes de vi dissabte passat jo que mai bec, li podria passar alguna cosa? Vaig fer revisió ginecològica tot just fa 2 setmanes, quan hi he de tornar?
Mil preguntes que no se com contestar... algú em pot aconsellar? Gràcies noies

Per altra banda he comprat 5 TE per Amazon però m'arribava entre el dia 11 i el 23 de març... i avui he rebut un mail que la data prevista d'arribada és del 23 de març! Amos, que un retard de 3 setmanes com que no, ja sabré que ho estic si a aquestes alçades no m'ha baixat... algun TE baratet de farmàcia per sortir de dubtes ja? o em recomaneu esperar?
No tinc símptomes de res en absolut, ahir una mica de dolor a les articulacions, pero ni el mal d'ovaris ni la migranya de la W, aaaarrrgggggg
No tinc símptomes de res en absolut, ahir una mica de dolor a les articulacions, pero ni el mal d'ovaris ni la migranya de la W, aaaarrrgggggg

Blue Moon entro per casualitat, pero m'animo a escriure per dir-te que ves a fer-te un TE!!! A la farmacia en tens per 10euros dels normals, els que no son digitals vaja. Ves i sortiràs de dubtes, pq tot pot ser, poder un retras o poder un positiu... jo no m'enracordo gaire, pero diria que almdeixar les pastilles em va trigar una mica, no va ser puntualmcm un rellotge. Per tant et recomano fer TE.
Tot el que preguntes.... intento cintestar-te. Amb 4 mesets es pot notar una mica si, no crec que puguis anar amb un corset apretat, pero aixo de la panxa depen moltissim, hi ha dones que la panxa els hi surt mes tard, pero un corset apretat potser et molesta. Jo per si de cas em buscaria un altre vestit en cas de TE+. Tema esport es pot seguir fent esport, pero no esport de impacte (corre per exemple) Tinc entès. Per 2 copetes de vi no crec que passi res. Jo estava de 1-2 setmana i em vaig pendre 2 copes de lambrusco i una birra, no sabia que estava embarassada. La revisio ginec. Un cop tinguis el positiu, demana hora amb la llevadora, dius q es la 1a cita per embaras.
Et desitjo molta sort, ja ens diras!!!!
Tot el que preguntes.... intento cintestar-te. Amb 4 mesets es pot notar una mica si, no crec que puguis anar amb un corset apretat, pero aixo de la panxa depen moltissim, hi ha dones que la panxa els hi surt mes tard, pero un corset apretat potser et molesta. Jo per si de cas em buscaria un altre vestit en cas de TE+. Tema esport es pot seguir fent esport, pero no esport de impacte (corre per exemple) Tinc entès. Per 2 copetes de vi no crec que passi res. Jo estava de 1-2 setmana i em vaig pendre 2 copes de lambrusco i una birra, no sabia que estava embarassada. La revisio ginec. Un cop tinguis el positiu, demana hora amb la llevadora, dius q es la 1a cita per embaras.
Et desitjo molta sort, ja ens diras!!!!

Moltes gràcies Crunchi, aquesta nit em compro un TE i surto de dubtes perquè tinc el cap que sembla que no hi sigui.
El vestit està ja a mitja confecció, l'avantatge del corset és que es pot posar més tibant i més suelto regulant la força de les cintes, cosa que amb els botons no, així que el puc deixar més balder... les proves me les fan al juny, ja veurem com estic llavors i ja mirarem de regular les mides.
El vestit està ja a mitja confecció, l'avantatge del corset és que es pot posar més tibant i més suelto regulant la força de les cintes, cosa que amb els botons no, així que el puc deixar més balder... les proves me les fan al juny, ja veurem com estic llavors i ja mirarem de regular les mides.
Hola chicas, gracias por la bienvenida
A ver que me pongo al día que me metido en cercadores de febrer porque yo empiezo este mes a buscar y ya he visto que me faltan los datos.
Liladoble
Edat: jo 39 ell 42
Fills: 1
Alguna cosa: queremos daele un hermanit@ a nuestra hija y pensar en volver a pasar por el embarazo me hace mucha ilusión pero me gustaría estar más informada y compartir la experiencia con otras futuras mamis
A ver que me pongo al día que me metido en cercadores de febrer porque yo empiezo este mes a buscar y ya he visto que me faltan los datos.
Liladoble
Edat: jo 39 ell 42
Fills: 1
Alguna cosa: queremos daele un hermanit@ a nuestra hija y pensar en volver a pasar por el embarazo me hace mucha ilusión pero me gustaría estar más informada y compartir la experiencia con otras futuras mamis

Entro des del mobil, disculpeu faltes i accents
Novetats! Em vaig comprar un TE rosa per 12 euros i nomes va sortir la ratlla de control, suposo que es un retard, gens normal pero bueno.
Disculpeu les meves entrades ego total, estava mentalment bloquejada aquests dies, quan tinc una cosa tan planificada i se'm destaroten els plans em costa adaptar-me de nou, sera questio d'acostumar-me abans de posar-me a cercar jajaja, amb un petit es deuen improvisar tantrs coses... A mes que abans he de liquidar el tema fetge, porto 1 any en tractament i abans de posar-me amb l'acid folic he d'acabar la caixa de les capsules hepatiques,m'ho va dir la gine...
Ara si, benvingudes a les noves i gracies per llegir els posts, intentare personalitzar des de pc
Novetats! Em vaig comprar un TE rosa per 12 euros i nomes va sortir la ratlla de control, suposo que es un retard, gens normal pero bueno.
Disculpeu les meves entrades ego total, estava mentalment bloquejada aquests dies, quan tinc una cosa tan planificada i se'm destaroten els plans em costa adaptar-me de nou, sera questio d'acostumar-me abans de posar-me a cercar jajaja, amb un petit es deuen improvisar tantrs coses... A mes que abans he de liquidar el tema fetge, porto 1 any en tractament i abans de posar-me amb l'acid folic he d'acabar la caixa de les capsules hepatiques,m'ho va dir la gine...
Ara si, benvingudes a les noves i gracies per llegir els posts, intentare personalitzar des de pc

Ja al PC i la ment en relax... la W encara no ha vingut, quina cosa més rara, en fi...
Alguna pensa anar a la Fira Bebes&Mamas? és el proper 18/19 de març a Montjuïc. Heu anat algun any? Jo vull anar-hi un dels dies, he agafat el descompte del SocPetit per mi i per la meva parella, vull fer una ullada abans de posar-nos, veure i conèixer marques per exemple, opcions de criança, com ho veieu?
Per sort la meva parella no hi ha posat pegues i ens hi passarem un dels dies!
Estaria bé posar el mes d'inici de cerca de cadascuna, però el post és tan llarg que es perden! Ja he vist que jo coincidiré a cercadores amb l'Oli, alguna més directa a maig/juny?
Ànims a Liladoble, ja he vist que comences ja! Que sigui una cerca curteta...
June, que maca la teva nena, quines ganes de ser la germana gran!
Alguna pensa anar a la Fira Bebes&Mamas? és el proper 18/19 de març a Montjuïc. Heu anat algun any? Jo vull anar-hi un dels dies, he agafat el descompte del SocPetit per mi i per la meva parella, vull fer una ullada abans de posar-nos, veure i conèixer marques per exemple, opcions de criança, com ho veieu?
Per sort la meva parella no hi ha posat pegues i ens hi passarem un dels dies!
Estaria bé posar el mes d'inici de cerca de cadascuna, però el post és tan llarg que es perden! Ja he vist que jo coincidiré a cercadores amb l'Oli, alguna més directa a maig/juny?
Ànims a Liladoble, ja he vist que comences ja! Que sigui una cerca curteta...
June, que maca la teva nena, quines ganes de ser la germana gran!
Hola boniques!!
Entro rapid desde mòbil per dirli a la Bluemoon que men alegro que no sigui embaràs guapa! Ja t entenc que seria un xoc quedar-se per sorpresa després de tanta espera pel casament. Jo el juny passat vaig tenir un retràs de deu dies! No sabia perquè pero suposo que els nervis d un viatge que teniem va fer que tingues el retras.
La meva nena te 7 anys. Es tan maca i te unes ganes de germanet pobreta :) el nen passa mes de tot jeje
Jo cercare al juliol o agost encara no tinc clar quin mes. Algu mes s espera a estiu?
Petonets!
Entro rapid desde mòbil per dirli a la Bluemoon que men alegro que no sigui embaràs guapa! Ja t entenc que seria un xoc quedar-se per sorpresa després de tanta espera pel casament. Jo el juny passat vaig tenir un retràs de deu dies! No sabia perquè pero suposo que els nervis d un viatge que teniem va fer que tingues el retras.
La meva nena te 7 anys. Es tan maca i te unes ganes de germanet pobreta :) el nen passa mes de tot jeje
Jo cercare al juliol o agost encara no tinc clar quin mes. Algu mes s espera a estiu?
Petonets!
Hola boniques! Ara si que puc contestar desde l'ordinador.
Halia molta sort! Espero que tornis aviat quan la nena sigui un mica més gran.
Blue Moon m'alegro que sigui una falsa alarma, la veritat és que amb la boda i tenint ja el vestit...
June no se si pot influir els cicles curts, però jo el que faria és comprar TO i així podràs anar coneixent el teu cos i saber quan ovules.
Oli em sento com tu, ho tinc mig decidit però no deixo de donar-li voltes i tinc tantes pors...
Liladoble Bienvenida! Mucha suerte!
Arigalma És aquesta setmana que t'havien de donar l'alta? Sort a veure si podeu començar al juny.
Nosaltres en principi voliem començar a finals d'abril/maig perquè ens agradaria intentar que fos de primers d'any, però no se si endarrerir-lo un parell de mesos i començar al juny/juliol i així portar més temps a la feina, el que passa que a l'estiu se m'acaba el contracte i tampoc voldria que pensesin que he esperat a que em facin un nou contracte per dir-ho o per començar a buscar, aixxx nose, quina merda lo de la feina!
Bueno que acabeu de passar un bon cap de setmana!
Halia molta sort! Espero que tornis aviat quan la nena sigui un mica més gran.
Blue Moon m'alegro que sigui una falsa alarma, la veritat és que amb la boda i tenint ja el vestit...
June no se si pot influir els cicles curts, però jo el que faria és comprar TO i així podràs anar coneixent el teu cos i saber quan ovules.
Oli em sento com tu, ho tinc mig decidit però no deixo de donar-li voltes i tinc tantes pors...
Liladoble Bienvenida! Mucha suerte!
Arigalma És aquesta setmana que t'havien de donar l'alta? Sort a veure si podeu començar al juny.
Nosaltres en principi voliem començar a finals d'abril/maig perquè ens agradaria intentar que fos de primers d'any, però no se si endarrerir-lo un parell de mesos i començar al juny/juliol i així portar més temps a la feina, el que passa que a l'estiu se m'acaba el contracte i tampoc voldria que pensesin que he esperat a que em facin un nou contracte per dir-ho o per començar a buscar, aixxx nose, quina merda lo de la feina!
Bueno que acabeu de passar un bon cap de setmana!
Hola wapes
BlueMoon a tope amb la boda ara!
Airuni, si, em vn donar l'alta definitiva a Vall Hebron però estic una mica cagadeta pk ja m'han dit que el meu seria un embaras de risc i que la cessària seria complicada... així que no serà tan fàcil decidir-se. De moment acabrem de decidir tema cole del peque i quan ja tinguem aquest tema "tancat", demanaré hora a la gine que em portaria l'embaras per privat i que em digui la seva opinió. LLavors en funció d'això a partir de juny ja podria. PErò weno, si és més tard, doncs res, a esperar, ara mateix sóc tot un mar de dubtes.
Pel que veig som varies que començariem cap al juny no? Estarà animat el foro quan comenci estiu! Esperem que les que comencem poguem sortir ràpid de la banqueta i passar poc temps a cercadores.
Que vagi bé reines! Anem parlant.
BlueMoon a tope amb la boda ara!
Airuni, si, em vn donar l'alta definitiva a Vall Hebron però estic una mica cagadeta pk ja m'han dit que el meu seria un embaras de risc i que la cessària seria complicada... així que no serà tan fàcil decidir-se. De moment acabrem de decidir tema cole del peque i quan ja tinguem aquest tema "tancat", demanaré hora a la gine que em portaria l'embaras per privat i que em digui la seva opinió. LLavors en funció d'això a partir de juny ja podria. PErò weno, si és més tard, doncs res, a esperar, ara mateix sóc tot un mar de dubtes.
Pel que veig som varies que començariem cap al juny no? Estarà animat el foro quan comenci estiu! Esperem que les que comencem poguem sortir ràpid de la banqueta i passar poc temps a cercadores.
Que vagi bé reines! Anem parlant.
Bon dilluns banqueteres!!
Com aneu per aquí? Avui aniré a demanar hora amb la llevadora sense presa perquè em pugui fer la cito i em pugui receptar l'acid folic i de cara l'abril i maig (depen com anem) deixar les pastis i esperar un mes i a l'atac. Hem decidit amb el maromo que aquesta vegada sense pressions, no se les altres mamis, però nosaltres des de que tenim la petita el nostre ritme ha baixat força, el dia que coincideix que la nena dorm i que nosaltres tots 2 estem actius és gairebé un miracle i no volem forçar (de moment ni sexy week ni res) amb la primera ja no vam fer-ho però clar erem bastant més actius.... La idea és anar fent com ara sense forçar i que vingui quan hagi de venir. Ens hi posarem ara perquè ja ho tenim decidit i perquè tampoc és massa probable que em quedi a la primera (ni a la segona
) però per nosaltres lo ideal fora quedar-nos entre agost setembre i mira que sigui quan hagi de ser...
També hi ha una altra cosa que em volta pel cap. Amb la nena vaig tenir diabetis gestacional i va néixer per cessaria per natges. Pel que m'ha dit jo també passaré directe a risc i és algo que em mosqueja una mica. No se si ja des de 0 tindre que començar amb la dieta i tinc una espineta per no haver pogut parir, això sense tenir en compte que em van dir que esperes 2 anys des de la cesària per tornar-hi (la petita té ara 16 mesos). Us semblarà una xorrada però com més s'acosta el moment de cercar més dono voltes al tema. En fi, perdoneu la parrafada, és com un "quiero i no puedo" però jo "quiero i puedo" no entenc perquè tant d'embolic....
Oli
Com aneu per aquí? Avui aniré a demanar hora amb la llevadora sense presa perquè em pugui fer la cito i em pugui receptar l'acid folic i de cara l'abril i maig (depen com anem) deixar les pastis i esperar un mes i a l'atac. Hem decidit amb el maromo que aquesta vegada sense pressions, no se les altres mamis, però nosaltres des de que tenim la petita el nostre ritme ha baixat força, el dia que coincideix que la nena dorm i que nosaltres tots 2 estem actius és gairebé un miracle i no volem forçar (de moment ni sexy week ni res) amb la primera ja no vam fer-ho però clar erem bastant més actius.... La idea és anar fent com ara sense forçar i que vingui quan hagi de venir. Ens hi posarem ara perquè ja ho tenim decidit i perquè tampoc és massa probable que em quedi a la primera (ni a la segona
) però per nosaltres lo ideal fora quedar-nos entre agost setembre i mira que sigui quan hagi de ser...També hi ha una altra cosa que em volta pel cap. Amb la nena vaig tenir diabetis gestacional i va néixer per cessaria per natges. Pel que m'ha dit jo també passaré directe a risc i és algo que em mosqueja una mica. No se si ja des de 0 tindre que començar amb la dieta i tinc una espineta per no haver pogut parir, això sense tenir en compte que em van dir que esperes 2 anys des de la cesària per tornar-hi (la petita té ara 16 mesos). Us semblarà una xorrada però com més s'acosta el moment de cercar més dono voltes al tema. En fi, perdoneu la parrafada, és com un "quiero i no puedo" però jo "quiero i puedo" no entenc perquè tant d'embolic....
Oli
Oli, entenc el què dius de la baixada de dritme... nosaltres estem igual i això que el peque ja té 3 anys... però encara dormim malament i anem esgotats. Costa trobar el dia en que els astres estiguin alineats per poder disfrutar d'un moment d'intimitat
Nosaltres quan ens decidim tampoc tenim edat per estar molt de temps buscant així que si que hauré de fer una mica de cas a les senyals del meu cos per apuntar bé
Bona semana a totes!
Nosaltres quan ens decidim tampoc tenim edat per estar molt de temps buscant així que si que hauré de fer una mica de cas a les senyals del meu cos per apuntar bé
Bona semana a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |