✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Oli: aquestes darreres setmanes d'embaràs (avui estic a 37+6) penso que som una inconscient, tot em costa moltíssim! Els embarassos els he portat bastant bé, i si a casa tingués un company més implicat, encara hauria estat més fàcil!
Us aniré seguint!
Us aniré seguint!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Oli'!! No soc molt mes valenta que tu, el meu petit te 13 mesos a puntet de fer els 14, es de gener del 2016 així que no es porta molt de temps amb la teva jejeje. Tampoc camina encara, i jo no tinc cap pressa!
Respecte la feina... la meva opinió es que els bombin, jo treballava al RACC, era ma millor del meu departament, tot i així al desembre (tres dies abans de parir) em van despatxar amb un bonic burofax. Això m'ha servit a no donar-li importància i adonar-me que es el moment de fer el que realment m'agrada, així que mestic formant per ser mare de dia. Quin canvi!!!
Jo també en vull 3, o 4 o.... jajaja el problema serà convèncer el meu marit, aviam!
Respecte la feina... la meva opinió es que els bombin, jo treballava al RACC, era ma millor del meu departament, tot i així al desembre (tres dies abans de parir) em van despatxar amb un bonic burofax. Això m'ha servit a no donar-li importància i adonar-me que es el moment de fer el que realment m'agrada, així que mestic formant per ser mare de dia. Quin canvi!!!
Jo també en vull 3, o 4 o.... jajaja el problema serà convèncer el meu marit, aviam!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola boniques!!
Com esteu? Ja quasi estem al març! Passa el temps ràpid i en res ja estem cercant!
Avui he anat al ginecòleg a la revisió i ja li he dit que volem posar-nos a cercar a l'estiu. M'ha fet eco per si havia ovulat (ovulo aviat com ja suposava) i m'ha receptat yodocefol. El que no m'ha dit es de fer analítica... es necessari o no fa falta? Per demanar-ho. La veritat es que dir-li que volem cercar m'ha posat mooolt feliç
A més és el gine amb qui varem tenir els meus fills així que tenim molta confiança i s'ha posat molt content. M'encanta perque treu ferro a tot i t'ho explica tot claríssim. Ja m'ha dit que no suposa que tinguem problemes i espera veure'ns en poc temps ;)
No sé si us passa però aixo de dir-ho fa que sigui més real i alhora m'he posat molt nerviosa aix! Tinc unes ganes bojes!
De la feina he canviat el xip tal i com heu dit no té importància i per ells no signifiques res, si t'han de tirar a fora ho faràn. Així que totes les que esteu com jo a per totes i a pensar en la cerca i res més
Com esteu? Qui comença la cerca aviat?
Petonarros a totes guapes!!!! Bon cap de setmana!!!
Com esteu? Ja quasi estem al març! Passa el temps ràpid i en res ja estem cercant!
Avui he anat al ginecòleg a la revisió i ja li he dit que volem posar-nos a cercar a l'estiu. M'ha fet eco per si havia ovulat (ovulo aviat com ja suposava) i m'ha receptat yodocefol. El que no m'ha dit es de fer analítica... es necessari o no fa falta? Per demanar-ho. La veritat es que dir-li que volem cercar m'ha posat mooolt feliç
No sé si us passa però aixo de dir-ho fa que sigui més real i alhora m'he posat molt nerviosa aix! Tinc unes ganes bojes!
De la feina he canviat el xip tal i com heu dit no té importància i per ells no signifiques res, si t'han de tirar a fora ho faràn. Així que totes les que esteu com jo a per totes i a pensar en la cerca i res més
Com esteu? Qui comença la cerca aviat?
Petonarros a totes guapes!!!! Bon cap de setmana!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Alaaa!!! Quanta gent!!
Jo no puc comen tar gaire perquè acabo de deixar la nena dormint i estic amb el sopar, però em presento:
Nom d'usuaria: Halia
Edat dels dos: 29 jo i 28 ell
Començarem la cerca: Maig 2017!
N° de fills: 1 nena de 20 mesos!!
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Nosaltres teníem clar que només volíem un fill. Però quan vaig tenir la Dafne em vaig quedar amb aquella coseta... el meu marit ha cedit, dient que ho fa per mi però que ell no en voldria més
així que tingueu-lo present perquè les meves entrades poden ser caòtiques!
Ja he començat a prendre àcid fòlic (porto un mes gairebé) i divendres que ve tinc la revisió anual a la gine, on li diré que vull tornar a quedar-me!!
Dir-vos a trets generals:
- La feina és important però ni tenint un contracte indefinit et pots sentir resguardada i tenir la seguretat de que no et fotran fora... Amb el primer embaràs em feia molta por, ara, penso que vaig a treballar per viure (a més m'agrada la feina, és cert) i que primer de tot és la meva família.
- Què guay que hi hagi mamis repetidores per tercera vegada!!!!!!!!!!!!!!!! Sou unes cracks! Jo també tinc mil dubtes sobre com gestionar amb la Dafne moltes coses...
Espero anar passant!!!!!!
Jo no puc comen tar gaire perquè acabo de deixar la nena dormint i estic amb el sopar, però em presento:
Nom d'usuaria: Halia
Edat dels dos: 29 jo i 28 ell
Començarem la cerca: Maig 2017!
N° de fills: 1 nena de 20 mesos!!
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Nosaltres teníem clar que només volíem un fill. Però quan vaig tenir la Dafne em vaig quedar amb aquella coseta... el meu marit ha cedit, dient que ho fa per mi però que ell no en voldria més
així que tingueu-lo present perquè les meves entrades poden ser caòtiques!
Ja he començat a prendre àcid fòlic (porto un mes gairebé) i divendres que ve tinc la revisió anual a la gine, on li diré que vull tornar a quedar-me!!
Dir-vos a trets generals:
- La feina és important però ni tenint un contracte indefinit et pots sentir resguardada i tenir la seguretat de que no et fotran fora... Amb el primer embaràs em feia molta por, ara, penso que vaig a treballar per viure (a més m'agrada la feina, és cert) i que primer de tot és la meva família.
- Què guay que hi hagi mamis repetidores per tercera vegada!!!!!!!!!!!!!!!! Sou unes cracks! Jo també tinc mil dubtes sobre com gestionar amb la Dafne moltes coses...
Espero anar passant!!!!!!



Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Halia!! Quina ilu que us poseu al mateix mes que nosaltres!! I som de la mateixa quinta, ets del 87 o els has fet ja els 29??
Jo demanaré hora per la gine ara entrat el març per dir-li que al maig ens hi posem.
Jo demanaré hora per la gine ara entrat el març per dir-li que al maig ens hi posem.

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Benvinguda Halia!! Que poquet queda pel maig! El teu marit ja veuràs que content es posara quan sigueu 4 :) Els homes a vegades son molt porucs quan es tracta de coses importants com tenir un altre fill... Al menys el meu jo crec que li va costar força decidir-se i ara es ell que es llança ria ja! No pateixis per les entrades perque en som unes quantes que fem entrades caotiques jaja
Sous tu i la moxaina les properes oi? Que be us anem llegint les pases! Petons!
Sous tu i la moxaina les properes oi? Que be us anem llegint les pases! Petons!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Moxaina, sóc del 87!!!
Jo tinc hora aquest divendres per la revisió anual així que aprofitarem!!
Jo de vegades dubto eh!!
em fa cosa que no pugui gestionar dos fills...
Aisss dubtes mil!!!
Però ho fem sobretot per la nostra princesa i estic segura que el meu home al final veurà la llum!!!
Jo tinc hora aquest divendres per la revisió anual així que aprofitarem!!
Jo de vegades dubto eh!!
em fa cosa que no pugui gestionar dos fills... Aisss dubtes mil!!!
Però ho fem sobretot per la nostra princesa i estic segura que el meu home al final veurà la llum!!!


Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola Banqueteres! Com va tot?
Alguna comença la cerca al març? com passen els mesos
Veig que algunes ja comenceu amb el yodocefol, jo no recordo amb quan temps calia començar...
aquest cap de setmana hem estat parlant molt amb el maromu pel tema de començar la cerca, ell ja hi fora... jo però continuo també amb les meves pors sobretot respecte al cuidado de la "gran" però ell ho veu claríssim tot... en fi que parlavem de començar a posar dates per començar la cerca ja que anem dient de cara a l'estiu però no acabem de decidir-nos. Doncs si tot va bé començarem entre maig i juny! Ara aquests 2 mesos demanaré hora a la llevadora perquè em faci la citologia que em tocaria a l'agost però li diré que volem buscar un altre fill aviam si em recepta el yodocefol i me l'avança per quedar tranquils.
Pel tema feina em sorgeix un dubte, si estem disfrutant de la reducció de jornada per la cura d'un fill i en tenim un altre encara amb jornada reduïda tenim dret a la cotització del 100% igualment durant els 2 primers anys del petit? (no se si m'explico massa bé...) aaa i un altre dubte, vaig llegir que a partir d'aquest any els pares tenen permís de paternitat d'1 mes??
Ja se que encara falta he per tot això però son coses que em ronden pel cap!!
Bon dilluns a totes!
Alguna comença la cerca al març? com passen els mesos
Veig que algunes ja comenceu amb el yodocefol, jo no recordo amb quan temps calia començar...
aquest cap de setmana hem estat parlant molt amb el maromu pel tema de començar la cerca, ell ja hi fora... jo però continuo també amb les meves pors sobretot respecte al cuidado de la "gran" però ell ho veu claríssim tot... en fi que parlavem de començar a posar dates per començar la cerca ja que anem dient de cara a l'estiu però no acabem de decidir-nos. Doncs si tot va bé començarem entre maig i juny! Ara aquests 2 mesos demanaré hora a la llevadora perquè em faci la citologia que em tocaria a l'agost però li diré que volem buscar un altre fill aviam si em recepta el yodocefol i me l'avança per quedar tranquils.
Pel tema feina em sorgeix un dubte, si estem disfrutant de la reducció de jornada per la cura d'un fill i en tenim un altre encara amb jornada reduïda tenim dret a la cotització del 100% igualment durant els 2 primers anys del petit? (no se si m'explico massa bé...) aaa i un altre dubte, vaig llegir que a partir d'aquest any els pares tenen permís de paternitat d'1 mes??
Ja se que encara falta he per tot això però son coses que em ronden pel cap!!
Bon dilluns a totes!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies
Sembla que el post torna a revifar!
Jo la setmana k ve tinc eco a vall hebron per l'alta definitiva de la operació, i llavors en donarien permís x buscar a partir de maig, però ja quasi m'espero a juny que ja sabré si a partir de l'any que ve en toca pagar escolar pública o concertada... I Fer números amb 2....
Aixi que Jo de moment em passo a juny 2017. Ja falta menys.
Jo tb tinc la por de no saber gestionar 2 fills...
i com en.surti un altre nen d'alta demanda.... No sé si ens en sortiriem....
Ens anem parlant!
Sembla que el post torna a revifar!
Jo la setmana k ve tinc eco a vall hebron per l'alta definitiva de la operació, i llavors en donarien permís x buscar a partir de maig, però ja quasi m'espero a juny que ja sabré si a partir de l'any que ve en toca pagar escolar pública o concertada... I Fer números amb 2....
Aixi que Jo de moment em passo a juny 2017. Ja falta menys.
Jo tb tinc la por de no saber gestionar 2 fills...
i com en.surti un altre nen d'alta demanda.... No sé si ens en sortiriem....
Ens anem parlant!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Oli, a mi la ginecòloga em va dir que comencés a prendre'l uns 2/3 mesos abans de la cerca, suposo que per estar bé de reserves
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Benvinguda Halia! Quantes banqueteres! Deixarem els posts de cercadores a tope!
Jo aquesta setmana també tinc la revisió anual amb el gine i també li diré que de cara a mitjans d'any ens hi volem tornar a posar… amb l'altre embaràs vaig prendre Acfol, a veure si ara em recepta el mateix.
Jo noies també m'he rallat molt pel tema de la feina, però si ho penso fredament em sembla tan lamentable haver de supeditar el meu projecte de vida a una feina, que em nego a que sigui un condicionant… el temps passa, vull un segon fill i jo tinc una edat, així que endavant i el que hagi de ser, serà… La feina al final és només una feina, però tenir fills té una caducitat…
Bye!
Jo aquesta setmana també tinc la revisió anual amb el gine i també li diré que de cara a mitjans d'any ens hi volem tornar a posar… amb l'altre embaràs vaig prendre Acfol, a veure si ara em recepta el mateix.
Jo noies també m'he rallat molt pel tema de la feina, però si ho penso fredament em sembla tan lamentable haver de supeditar el meu projecte de vida a una feina, que em nego a que sigui un condicionant… el temps passa, vull un segon fill i jo tinc una edat, així que endavant i el que hagi de ser, serà… La feina al final és només una feina, però tenir fills té una caducitat…
Bye!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Aquesta és la mentalitat Juno!!!
Mai se sap com pot anar la vida i no podem estar pendents de la feina.
Oli, s'ha de prendre 3 mesos abans de la cerca normalment. Jo he començat ja sense que me'l receptessin perquè val uns 2€ i em sembla barat.
Tema paternitat: sí, ara tenen 1 mes!!!!!!!!!!! Quina merda també, pero al menys és més que no pas 15 dies...
Jo tmb estic amb reducció de jornada i cobro els 100€ per mare treballadora, et refereixes a això? Imagino que cobrarem també els 100€ del segon fill... vamos!!!
Doncs nosaltres, ara mateix, amb la nena voltant els 2 anys veiem la llum al final del túnel i comencem a fer coses. Em fa una mica de cosa liar-la tenint un segon fill, però si hi penso tant és perquè en vull i després m'enpenediria segur!
Mai se sap com pot anar la vida i no podem estar pendents de la feina.
Oli, s'ha de prendre 3 mesos abans de la cerca normalment. Jo he començat ja sense que me'l receptessin perquè val uns 2€ i em sembla barat.
Tema paternitat: sí, ara tenen 1 mes!!!!!!!!!!! Quina merda també, pero al menys és més que no pas 15 dies...
Jo tmb estic amb reducció de jornada i cobro els 100€ per mare treballadora, et refereixes a això? Imagino que cobrarem també els 100€ del segon fill... vamos!!!
Doncs nosaltres, ara mateix, amb la nena voltant els 2 anys veiem la llum al final del túnel i comencem a fer coses. Em fa una mica de cosa liar-la tenint un segon fill, però si hi penso tant és perquè en vull i després m'enpenediria segur!


Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bones boniques!!
Oli el meu gine em va dir que s havia de prendre uns 3 mesos abans i que pots agafar la marca que volguis nhi han moltes i totes van be. Respecte la feina si et refereixes als 100 euros de mare treballadora jo vaig cobrar els dos nens fins els 3 anys es a dir que vaig estar un any cobrant 200 i feia un 60% de la jornada. I si els papes tenen un mes desde gener que be! Ara tant de bo augmentin la baixa de maternitat perque 16 setmanes es ridícul
Arigalma que be tant de bo et donin llum verda a la revisio! Segur que tot esta be i podeu començar al juny com voleu
Juno i Halia aquesta es la mentalitat respecte a la feina
Que no sigui un impediment per realitzar el nostre projecte de vida. Jo ja imagino que no sho prendran be pero ja sho faran.
Be ens anem llegint!
Oli el meu gine em va dir que s havia de prendre uns 3 mesos abans i que pots agafar la marca que volguis nhi han moltes i totes van be. Respecte la feina si et refereixes als 100 euros de mare treballadora jo vaig cobrar els dos nens fins els 3 anys es a dir que vaig estar un any cobrant 200 i feia un 60% de la jornada. I si els papes tenen un mes desde gener que be! Ara tant de bo augmentin la baixa de maternitat perque 16 setmanes es ridícul
Arigalma que be tant de bo et donin llum verda a la revisio! Segur que tot esta be i podeu començar al juny com voleu
Juno i Halia aquesta es la mentalitat respecte a la feina
Que no sigui un impediment per realitzar el nostre projecte de vida. Jo ja imagino que no sho prendran be pero ja sho faran. Be ens anem llegint!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies,
doncs potser que comenci a plantejar-me començar a prendre el yodocefol, és el que vaig prendre amb el primer embaràs, no en conec d'altre però se que sense recepta em costava uns 5 euros.
Per lo que pregunto de la reducció és:
Jo quan vaig fer reducció de jornada, al ser per cura d'un fill fins que el nen té 2 anys la mare cotitza al 100% a la seguretat social, el que significa (entenc) que si jo ara agafes la baixa (esperem que no) cobraria el 100% del sou això només fins que el petit fa 2 anys, a partir de llavors tens dret a reducció igual per cura d'un menor fins que aquest fa 12 anys crec però sense la cotització, m'explico???
Tot independentment de l'ajuda dels 100 euros.
Bé avui entro en plan ràpid! parlem!!!
doncs potser que comenci a plantejar-me començar a prendre el yodocefol, és el que vaig prendre amb el primer embaràs, no en conec d'altre però se que sense recepta em costava uns 5 euros.
Per lo que pregunto de la reducció és:
Jo quan vaig fer reducció de jornada, al ser per cura d'un fill fins que el nen té 2 anys la mare cotitza al 100% a la seguretat social, el que significa (entenc) que si jo ara agafes la baixa (esperem que no) cobraria el 100% del sou això només fins que el petit fa 2 anys, a partir de llavors tens dret a reducció igual per cura d'un menor fins que aquest fa 12 anys crec però sense la cotització, m'explico???
Tot independentment de l'ajuda dels 100 euros.
Bé avui entro en plan ràpid! parlem!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Oli ara t entenc de la reduccio. Pel que tinc entes amb aquest segon fill pots fer el mateix es a dir reduccio els dos primers anys cotitzant el 100. Llavors pots reduir jornada igualment fins que el mes petit fa 12 anys. Tambe crec que durant els 6 primers anys et treure'n menys sou i dels 6 als 12 mes, almenys aixi mhan dit.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Noies, em podeu recomanar alguna app per fer grafiques, calcular dies d'ovulacio, etc.?
He vist embarazo+ entre les top10 de google play pero no se si es facil i completa, no se'm donen gaire be les tecnologies.
Vull dedicar aquests mesos previs a practicar i al juny tenir-ho tot clar i anar directes!
He vist embarazo+ entre les top10 de google play pero no se si es facil i completa, no se'm donen gaire be les tecnologies.
Vull dedicar aquests mesos previs a practicar i al juny tenir-ho tot clar i anar directes!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola wapes
Blue Moon Jo tinc la de woman log que et permet posar tempes i tal, però no sé si et servirà per tema gràfiques i tal, no he provat mai de fer res Jo, només la tinc x saber quan m'ha de venir o no la regla i de pas en marca Els dies teòricament fèrtils (en el meu cas encerta pk quan començo a notar molèsties de ovulació si miro coincideix amb Els dies de ovulació teòrica de la app).
Que passeu bon día. Jo avui tic día girat, estic menstrual total i m'afecta als ànims
Blue Moon Jo tinc la de woman log que et permet posar tempes i tal, però no sé si et servirà per tema gràfiques i tal, no he provat mai de fer res Jo, només la tinc x saber quan m'ha de venir o no la regla i de pas en marca Els dies teòricament fèrtils (en el meu cas encerta pk quan començo a notar molèsties de ovulació si miro coincideix amb Els dies de ovulació teòrica de la app).
Que passeu bon día. Jo avui tic día girat, estic menstrual total i m'afecta als ànims
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola boniques!!!
Escric per dir-vos que abandono el post de banqueteres durant un temps!!
Desitjo donar-li un germanet a la meva nena, però ara mateix, tal i com estem no vull espatllar-lo amb un altre petitó. Prefereixo que sigui un pèl més gran.
Us desitjo a totes una bona cerca quan us hi poseu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Escric per dir-vos que abandono el post de banqueteres durant un temps!!
Desitjo donar-li un germanet a la meva nena, però ara mateix, tal i com estem no vull espatllar-lo amb un altre petitó. Prefereixo que sigui un pèl més gran.
Us desitjo a totes una bona cerca quan us hi poseu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ufffff igual surto d'aquí obligada en uns dies... tinc un retard de 5 dies
Seria un retard lleu però des que vaig deixar els pastilles he anat com un rellotge, és molt estrany! Espero que sigui una falsa alarma i no anar a la boda amb bombo inclòs, com si ens cassessim per "obligació"... jo que ho volia fer tot pas a pas, ni tant sols he començat amb l'àcid fòlic, mira que si al final ni TO ni TE ni res, dia que ho fem dia que l'encertem, això no és normal!!!
Ja tinc encarregats uns TE, en quant arribin us dic alguna cosa
Seria un retard lleu però des que vaig deixar els pastilles he anat com un rellotge, és molt estrany! Espero que sigui una falsa alarma i no anar a la boda amb bombo inclòs, com si ens cassessim per "obligació"... jo que ho volia fer tot pas a pas, ni tant sols he començat amb l'àcid fòlic, mira que si al final ni TO ni TE ni res, dia que ho fem dia que l'encertem, això no és normal!!!
Ja tinc encarregats uns TE, en quant arribin us dic alguna cosa

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






















