✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola!!
Em passo per aquest post perquè estem pensant en iniciar la cerca del segon fill, però no sabem ben bé quan... Estic amb la regla així que tot i les ganes de fer la bogeria màxima i posar-nos ja, ho farem tranquil·lament! Potser de cara a l'abril! Ja veurem!!!!
Per cert, tenim una nena d'un any i mig!

Em passo per aquest post perquè estem pensant en iniciar la cerca del segon fill, però no sabem ben bé quan... Estic amb la regla així que tot i les ganes de fer la bogeria màxima i posar-nos ja, ho farem tranquil·lament! Potser de cara a l'abril! Ja veurem!!!!
Per cert, tenim una nena d'un any i mig!



Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Benvinguda Halia!
Tenim el.post molt paradet però per aquí encara quedem unes quantes a la banqueta esperant que arribi la data! Jo fins maig-juny Ho tinc prohibit.
Anem parlant!
Tenim el.post molt paradet però per aquí encara quedem unes quantes a la banqueta esperant que arribi la data! Jo fins maig-juny Ho tinc prohibit.
Anem parlant!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bones boniques!!
Fa temps que m estic pel forum i he descobert aquest Post Ara. Volia cercar fa dos anys i de fet em vaig apuntar al Post se cercadores pero entre el Canvi de feina i que ho vam posposar. Ara si que si que cercarem cap a l estiu aixi que us poso les metes dades.
Nom d'usuaria: June87
Edat dels dos: 29 jo i 36 ell
Quan començarem la cerca: estiu 2017
N° de fills: 2 (nena de 7 i nen de 5)
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: fa temps que volem un tercer fill pero per coses laborals i familiars ho Hem anat deixant i Ara sem fa llarg esperar a estiu. Pero tinc una companya embarasada que li ha costat anys quedarshi i em vull esperar a que doni a llum... Tambe tinc un viatge al maig i no voldria anar embarasada ja que jo vomito Moltissim. He fet análisis de tiroides per saber com esta tot i la setmana seguent vaig al gine a revisió aviam per encarar la cerca.
Trobeu que em deixo alguna cosa? Em fa tanta il.lusio buscar aquest fill i alhora em fa tanta por. Sobretot vull saber com viuran els meus petits l embaras i tot el proces. La nena era tan bebe que no es va enterar de res del germanet pero Ara si ho viuran.
Perdoneu l escriptura. Escric amb un mobil xinorris i no tinc c trencada i a sobre em posa majuscules i paraules en castella.
Petonets ja ens anem llegint :)
Fa temps que m estic pel forum i he descobert aquest Post Ara. Volia cercar fa dos anys i de fet em vaig apuntar al Post se cercadores pero entre el Canvi de feina i que ho vam posposar. Ara si que si que cercarem cap a l estiu aixi que us poso les metes dades.
Nom d'usuaria: June87 Edat dels dos: 29 jo i 36 ell
Quan començarem la cerca: estiu 2017
N° de fills: 2 (nena de 7 i nen de 5)
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: fa temps que volem un tercer fill pero per coses laborals i familiars ho Hem anat deixant i Ara sem fa llarg esperar a estiu. Pero tinc una companya embarasada que li ha costat anys quedarshi i em vull esperar a que doni a llum... Tambe tinc un viatge al maig i no voldria anar embarasada ja que jo vomito Moltissim. He fet análisis de tiroides per saber com esta tot i la setmana seguent vaig al gine a revisió aviam per encarar la cerca.
Trobeu que em deixo alguna cosa? Em fa tanta il.lusio buscar aquest fill i alhora em fa tanta por. Sobretot vull saber com viuran els meus petits l embaras i tot el proces. La nena era tan bebe que no es va enterar de res del germanet pero Ara si ho viuran.
Perdoneu l escriptura. Escric amb un mobil xinorris i no tinc c trencada i a sobre em posa majuscules i paraules en castella.
Petonets ja ens anem llegint :)
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola boniques! Escric des del móvil, la tercera vegada que ho intento, les al tres dos se m'ha esborrat tot.
Nosaltres en principi voliem començar a l'abril així que podriem coincidir a cercadores, pero segons s'apropa la data em fa mes por.
El tema feina i per tant l'economic es el que pitjor porto, fa poc que estic en aquesta feina i no se con sentaría que estigues embarassada, a més amb l'horari que tinc hauria de demandar un canvi i no se si ho acceptarien i clar buscar feina embarassada no pot ser i amb el bebé el tema de l'horari limita molt, tinc moltes ganes pero tinc tanta por...
En el cas que finalment comencem la cerca, hauria de demandar hora a la llevadora? Suposo que hauria de fer una revisió i començar amb l'acid folic i no se si hauria de deixar ja les anticonceptives, quien munt de dubtes
Benvinguda June!!
Disculpeu les faltes, el móvil m'ho tradueix al castellà i es un lío.
Bon cap de setmana!!!
Nosaltres en principi voliem començar a l'abril així que podriem coincidir a cercadores, pero segons s'apropa la data em fa mes por.
El tema feina i per tant l'economic es el que pitjor porto, fa poc que estic en aquesta feina i no se con sentaría que estigues embarassada, a més amb l'horari que tinc hauria de demandar un canvi i no se si ho acceptarien i clar buscar feina embarassada no pot ser i amb el bebé el tema de l'horari limita molt, tinc moltes ganes pero tinc tanta por...
En el cas que finalment comencem la cerca, hauria de demandar hora a la llevadora? Suposo que hauria de fer una revisió i començar amb l'acid folic i no se si hauria de deixar ja les anticonceptives, quien munt de dubtes
Benvinguda June!!
Disculpeu les faltes, el móvil m'ho tradueix al castellà i es un lío.
Bon cap de setmana!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola
Benvingudes!
Airuni, respecte al que comentes, jo aniria a la visita i que et diguin quan començar amb l'àcid fòlic i quin prendre i si, jo em faria una revi abans. Lo de les anticoncpetives, si tens clar que buscaras en breu jo les deixaria ja, aixi podras anar coneixent els teus cicles sense les pastilles i podras apuntar millor
El tema de la feina, doncs és complicat. Pensa també que mai saps el que trigaras en quedar-te i si t'esperes per la feina i després trigues i tal.... Però weno, entenc el què vols dir, jo si portés poc a la feina també m'ho pensaria. Tens uns mesos de marge per reflexionar. I també pensa que encara que et quedis embarassada, si tot vabé, estaras treballant ben bé fins a l'últim mes d'embaras (a no ser que per la feina que tens has hagis d'agafar la baixa abans).
June 87, a pel 3!! Molt bé, us admiro de veritat. Jo ent inc un i crec que és d'alta demanda i ens té esgotats tant física com psicològicament... Segur que la nena, ja se n'adona de tot i us ajudarà molt!
Jo, fins al maig-juny no em puc posar a buscar i ja veurem si al final ens decidim o no, així que estarem per aquí juntetes uns mesos. De totes maneres si volem un segon no em vull esperar gaire més a pensar-ho que aquest any ja em cauen 37 i tinc la sensació que se m'acaba el temps.
No sé qui queda a la banqueta....
JA anem parlant!
Benvingudes!
Airuni, respecte al que comentes, jo aniria a la visita i que et diguin quan començar amb l'àcid fòlic i quin prendre i si, jo em faria una revi abans. Lo de les anticoncpetives, si tens clar que buscaras en breu jo les deixaria ja, aixi podras anar coneixent els teus cicles sense les pastilles i podras apuntar millor
El tema de la feina, doncs és complicat. Pensa també que mai saps el que trigaras en quedar-te i si t'esperes per la feina i després trigues i tal.... Però weno, entenc el què vols dir, jo si portés poc a la feina també m'ho pensaria. Tens uns mesos de marge per reflexionar. I també pensa que encara que et quedis embarassada, si tot vabé, estaras treballant ben bé fins a l'últim mes d'embaras (a no ser que per la feina que tens has hagis d'agafar la baixa abans).
June 87, a pel 3!! Molt bé, us admiro de veritat. Jo ent inc un i crec que és d'alta demanda i ens té esgotats tant física com psicològicament... Segur que la nena, ja se n'adona de tot i us ajudarà molt!
Jo, fins al maig-juny no em puc posar a buscar i ja veurem si al final ens decidim o no, així que estarem per aquí juntetes uns mesos. De totes maneres si volem un segon no em vull esperar gaire més a pensar-ho que aquest any ja em cauen 37 i tinc la sensació que se m'acaba el temps.
No sé qui queda a la banqueta....
JA anem parlant!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola a totes!
Jo porto llegint-vos uns mesos i ara m'he decidit a escriure per esperar en companyia jeje
M'he llegit la tira de posts i he après moltíssim, no m'esperava tanta preparació i tantes complicacions! Si tot va bé ens hi posarem al juny, fins llavors continuo llegint i aprenent.
Nom d'usuaria: Blue Moon
Edat dels dos: 37 jo i 39 ell
Quan començarem la cerca: juny 2017
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Fins fa uns mesos era de les que no volia fills (mai n'he volgut, ni tan sols de petita em veia de mare en un futur ni jugava amb bebès ni res), però de cop no se si se m'ha activat el rellotge biològic o què però he sentit que el vull JA, i no 1 sinó 2... amb la nostra edat no se si hi serem a temps però espero que sí.
Tinc visita a la gine a finals de mes i ja començarem a preparar el cos. Ens casem a l'estiu i per això esperem, a part de preparar-nos amb àcid fòlic i demés... però el vestit m'ha d'entrar sí o sí
Jo porto llegint-vos uns mesos i ara m'he decidit a escriure per esperar en companyia jeje
M'he llegit la tira de posts i he après moltíssim, no m'esperava tanta preparació i tantes complicacions! Si tot va bé ens hi posarem al juny, fins llavors continuo llegint i aprenent.
Nom d'usuaria: Blue Moon
Edat dels dos: 37 jo i 39 ell
Quan començarem la cerca: juny 2017
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Fins fa uns mesos era de les que no volia fills (mai n'he volgut, ni tan sols de petita em veia de mare en un futur ni jugava amb bebès ni res), però de cop no se si se m'ha activat el rellotge biològic o què però he sentit que el vull JA, i no 1 sinó 2... amb la nostra edat no se si hi serem a temps però espero que sí.
Tinc visita a la gine a finals de mes i ja començarem a preparar el cos. Ens casem a l'estiu i per això esperem, a part de preparar-nos amb àcid fòlic i demés... però el vestit m'ha d'entrar sí o sí

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies!
Si em permeteu m'apunto també en aquest post, ja que si tot va bé en uns mesos estarem buscant el nostres 2n
.
Nom d'usuaria: Oli
Edat dels dos: 27 jo i 27 ell
Quan començarem la cerca: estiu 2017 (no se si juny, juliol,...)
N° de fills: 1 nena de 15 mesos
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Doncs que tenim moltes ganes de donar-li un germanet/a a la nostra nena i ampliar la família. De moment no he començat amb res, ni acid folic ni he deixat les pastilles... en fi tot ho farem! L'únic que hem fet és començar a mirar cotxes perquè necessitem canviar-ne un per un de més gran de cara a ampliar la família. Les mamis amb experiència amb més d'un fill, com us vau montar amb l'embras, part i demés amb el gran?? és l'únic que em fa patir, que no se si podré portar la "gran" a coll quan ho necessiti o com portarà no ser el centre de la nostra atenció... pel demès en tinc unes ganes boges! tampoc se ven bé quan començar ja que tot i que les ganes i son tinc pros i contres... en fi que sabem que volem un altre fill però encara no sabem ven bé quan començar la cerca així que em quedaré aquí fins que ens decidim
.
Oli.
Si em permeteu m'apunto també en aquest post, ja que si tot va bé en uns mesos estarem buscant el nostres 2n
.Nom d'usuaria: Oli
Edat dels dos: 27 jo i 27 ell
Quan començarem la cerca: estiu 2017 (no se si juny, juliol,...)
N° de fills: 1 nena de 15 mesos
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Doncs que tenim moltes ganes de donar-li un germanet/a a la nostra nena i ampliar la família. De moment no he començat amb res, ni acid folic ni he deixat les pastilles... en fi tot ho farem! L'únic que hem fet és començar a mirar cotxes perquè necessitem canviar-ne un per un de més gran de cara a ampliar la família. Les mamis amb experiència amb més d'un fill, com us vau montar amb l'embras, part i demés amb el gran?? és l'únic que em fa patir, que no se si podré portar la "gran" a coll quan ho necessiti o com portarà no ser el centre de la nostra atenció... pel demès en tinc unes ganes boges! tampoc se ven bé quan començar ja que tot i que les ganes i son tinc pros i contres... en fi que sabem que volem un altre fill però encara no sabem ven bé quan començar la cerca així que em quedaré aquí fins que ens decidim
.Oli.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Benvingudes noies!
Aquí estarem fent-nos companyia fins que anem passant a l'altra banda
Aquí estarem fent-nos companyia fins que anem passant a l'altra banda
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Moltes gràcies per la benvinguda!
Airuni el tema que parles de la feina a mi també em parava bastant ja que porto dos anys a la nova feina i em feia molta coseta que pensarien les companyes i el jefe. Però sincerament si et posses a pensar mai seria bon moment no? També entre que thi poses, l'embaràs i demes passa cap a un anyet. Pensa que pel tema horaris quan et reincorporis desprès de la maternitat tens dret a demanar reducció de jornada fins que la criatura tingui 6 anys. A vegades et diuen que no però que sapigues que tens tooot el dret. Llavors pel tema de les pastilles jo les deixaria per anar coneixent el teu cos i l'acid fòlic s'ha de prendre uns tres mesos abans de l'embaràs,
Arigalma si el tercer fa una mica de cosa pensar la feinada que tindrem jaja el meu segon també era mooolt demandant uf necessitava contacte meu constant i ens ha costat molt que dormi sol a la seva habitació així que t'entenc. El que passa es que com mes temps t'esperes més et costa posart-hi perquè els nens son mes autonoms i fa mes mandra tornar a començar amb un bebé petit i tot el que comporta (no dormir, mil trastos...). Els meus fills em demanen un germanet els hi fa molta il.lusió ;)
Bluemoon benvinguda! Enhorabona per el casament! Segur que el vestit et queda maquíssim i llavors a lluir panxona sense pressió del vestit :) Ens anirem fent companyia en l'espera que es fa molt llarga. Ja ens aniràs explicant cosetes del casament que ens agradarà molt saber com va tot.
Oli benvinguda! Pel tema que comentes de la germana gran no pateixis. La meva nena tenia 13 mesos quan em vaig quedar embarassada i encara no caminava gaire bé. Jo la portava a coll sense cap por., Pensa que el bebé esta molt ben protegit dins la seva caseta i a part la força que pot tenir la teva nena (en cas de patada accidental quan fan rebecs o quelcom semblant) es molt poqueta. La feina tota es fa i a mes pensa que a la seva manera t'ajudarà i li pots fer participar de coses que ella pogui. El cotxe nosaltres també ens varem cambiar pensant en un tercer fill i ens varem comprar un citroen picasso que hi caben tren cadiretes a darrera i té bon maleter.
Perdoneu el totxo! Ara que he pogut agafar el pc m'he enrollat bé jeje Jo segueixo amb les meves mil pors puf soc molt indecisa pero molt. Em fa cosa el tema feina perque penso que amb la meva companya s'han alegrat molt ja que es el primer i li ha costat molt tothom ho sabia i es clar jo el tercer amb la meva edat que pensaran? Segur que no s'ho prenen tant bé... En fi però m'ha costat molt convencer al meu home i ara que vol he d'aprofitar si o si. No sabem el mes concret (a l'estiu segurissim) si juliol o agost depen quan tingui jo les vacances. Vull cercar tranquila i segurament aprofitare el mes de vacances. Que llarg que se'm farà no deixo de mirar el calendari i anar fent compte enrera
En fi boniques ens anem llegint!!
Petonets!!!
Airuni el tema que parles de la feina a mi també em parava bastant ja que porto dos anys a la nova feina i em feia molta coseta que pensarien les companyes i el jefe. Però sincerament si et posses a pensar mai seria bon moment no? També entre que thi poses, l'embaràs i demes passa cap a un anyet. Pensa que pel tema horaris quan et reincorporis desprès de la maternitat tens dret a demanar reducció de jornada fins que la criatura tingui 6 anys. A vegades et diuen que no però que sapigues que tens tooot el dret. Llavors pel tema de les pastilles jo les deixaria per anar coneixent el teu cos i l'acid fòlic s'ha de prendre uns tres mesos abans de l'embaràs,
Arigalma si el tercer fa una mica de cosa pensar la feinada que tindrem jaja el meu segon també era mooolt demandant uf necessitava contacte meu constant i ens ha costat molt que dormi sol a la seva habitació així que t'entenc. El que passa es que com mes temps t'esperes més et costa posart-hi perquè els nens son mes autonoms i fa mes mandra tornar a començar amb un bebé petit i tot el que comporta (no dormir, mil trastos...). Els meus fills em demanen un germanet els hi fa molta il.lusió ;)
Bluemoon benvinguda! Enhorabona per el casament! Segur que el vestit et queda maquíssim i llavors a lluir panxona sense pressió del vestit :) Ens anirem fent companyia en l'espera que es fa molt llarga. Ja ens aniràs explicant cosetes del casament que ens agradarà molt saber com va tot.
Oli benvinguda! Pel tema que comentes de la germana gran no pateixis. La meva nena tenia 13 mesos quan em vaig quedar embarassada i encara no caminava gaire bé. Jo la portava a coll sense cap por., Pensa que el bebé esta molt ben protegit dins la seva caseta i a part la força que pot tenir la teva nena (en cas de patada accidental quan fan rebecs o quelcom semblant) es molt poqueta. La feina tota es fa i a mes pensa que a la seva manera t'ajudarà i li pots fer participar de coses que ella pogui. El cotxe nosaltres també ens varem cambiar pensant en un tercer fill i ens varem comprar un citroen picasso que hi caben tren cadiretes a darrera i té bon maleter.
Perdoneu el totxo! Ara que he pogut agafar el pc m'he enrollat bé jeje Jo segueixo amb les meves mil pors puf soc molt indecisa pero molt. Em fa cosa el tema feina perque penso que amb la meva companya s'han alegrat molt ja que es el primer i li ha costat molt tothom ho sabia i es clar jo el tercer amb la meva edat que pensaran? Segur que no s'ho prenen tant bé... En fi però m'ha costat molt convencer al meu home i ara que vol he d'aprofitar si o si. No sabem el mes concret (a l'estiu segurissim) si juliol o agost depen quan tingui jo les vacances. Vull cercar tranquila i segurament aprofitare el mes de vacances. Que llarg que se'm farà no deixo de mirar el calendari i anar fent compte enrera
En fi boniques ens anem llegint!!
Petonets!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia boniques!!! Fa temps que em vaig apuntar a banqueteres però amb el peque i tal ja no passava per aquí.
Ja s'apropa el moment de tornar a cercar... i m'entren papallones a la panxa!!! Us passa també???
Tinc pensat demanar hora a la gine de la ss per comentar-li aviam si em recepta algun complement o algo.
Com aneu la resta???
Ja s'apropa el moment de tornar a cercar... i m'entren papallones a la panxa!!! Us passa també???
Tinc pensat demanar hora a la gine de la ss per comentar-li aviam si em recepta algun complement o algo.
Com aneu la resta???

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola Moxaina!! Quina ilu tornar a cercar! Quin mes thi posaras? Ja m imagino que tindras papallones a la panxa! Jo no paro de pensar-hi i segur que conforme s apropi estiu m anire posant mes nerviosa. Jo vaig a revisio la semana vinent perque em digui si he de prendre alguna cosa i per veure que tot esta be. Truca per demanar hora aixi ja et recepta l acid folicPetonets
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Doncs començarem al maig perquè volem que es porti com a mínim 2 anys amb el meu fill! En res estem!! La veritat que estic súper il·lusionada, espero no capficar-m'hi massa quan estiguem al lio. Amb el primer vem trigar 5 cicles (que no 5 mesos, que els tinc irregulars i a sobre llarguíssims) però aquest fòrum em va donar sort ja que el mes que em vaig apuntar vem fer diana!
Doncs com dius demanaré hora, aviam!
Doncs com dius demanaré hora, aviam!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
oli ha escrit:Hola noies!
Si em permeteu m'apunto també en aquest post, ja que si tot va bé en uns mesos estarem buscant el nostres 2n.
Nom d'usuaria: Oli
Edat dels dos: 27 jo i 27 ell
Quan començarem la cerca: estiu 2017 (no se si juny, juliol,...)
N° de fills: 1 nena de 15 mesos
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Doncs que tenim moltes ganes de donar-li un germanet/a a la nostra nena i ampliar la família. De moment no he començat amb res, ni acid folic ni he deixat les pastilles... en fi tot ho farem! L'únic que hem fet és començar a mirar cotxes perquè necessitem canviar-ne un per un de més gran de cara a ampliar la família. Les mamis amb experiència amb més d'un fill, com us vau montar amb l'embras, part i demés amb el gran?? és l'únic que em fa patir, que no se si podré portar la "gran" a coll quan ho necessiti o com portarà no ser el centre de la nostra atenció... pel demès en tinc unes ganes boges! tampoc se ven bé quan començar ja que tot i que les ganes i son tinc pros i contres... en fi que sabem que volem un altre fill però encara no sabem ven bé quan començar la cerca així que em quedaré aquí fins que ens decidim.
Oli.
Oli: fa uns mesos vaig estar per aquí i ara ja estic de 37 setmanes! El que preguntes de com fer-ho amb el germà gran no és tan problemàtic. Quan em vaig quedar embarassada de na Júlia en Pau tenia 9 mesos (se'n porten 17) i quan m'he quedat embarassada d'en Roc, na Júlia en tenia 16. He portat els nens a coll, he jugat amb ells i sí, estic molt més cansada que en el primer embaràs, però per la resta cap problema. Ara penso que és una sort que siguin tan seguits (entre el gran i el petit hi haurà 3,5 anys de diferència) perquè comparteixen moltes coses: jocs, gustos, habitació, joguines, la roba va passant d'un a l'altre... L'única cosa és el cansament: fa 3,5 anys que gairebé mai dormo una nit sencera, però ja m'hi he acostumat, jeje.
En tot cas, comenceu quan comenceu serà un bon moment.
Sort i una cerca curteta!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies
Jo també estic a la banqueta..començarem aa atacar al Juny.
Tenim 31 i 32 anys
Un nen de 19 mesos
L'últim cop ens va portar sort aquest post, ens vam quedar el primer cicle. A veure ara... Sort a totes!!
Jo també estic a la banqueta..començarem aa atacar al Juny.
Tenim 31 i 32 anys
Un nen de 19 mesos
L'últim cop ens va portar sort aquest post, ens vam quedar el primer cicle. A veure ara... Sort a totes!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola!! Això es va animant
Benvingudes a les noves incorporacions!
June, suposo que quan és el tercer la gent fa mil comentaris desagradables, però jo cada vegada veig més families amb 3 fills, vull dir que potser si que hi ha gent que es sorprén però cada vegada està més normalitzat i a la feina si t'ho pots combinar per horaris i no "molestes" gaire demanant festa pels nens, ells no han de fer res si és el tercer o el quart, una altra cosa seria que demanesis festa continuament per cuidar els nens i clar amb tres encara empitjoraria la situació.
Numa ja 37 setmanes! no et queda res.
Jo continuo igual, aixx que pesadeta soc, el tema és que tampoc estic a gust a la feina i vaig mirant a veure si trobo una altra millor amb millor horari i clar canviar de feina i posar-nos a cercar...m'estic plantejant postposar-ho un altre any i a veure si trobo algun lloc millor, però per una altra banda el gran té 10 anys i no vull deixar passar més temps, quina merda!
sento moltisima impotencia d'haver de condicionar la meva vida per la feina, a més la meva parella no ho enten perquè clar a ell no li suposa res a la seva feina dir que estic embarassada, però les dones ho tenim tant malament...Avui ho veig tot molt negre, encara que he deixat les pastilles i aquesta setmana vull trucar a la llevadora, però a l'últim moment no se que decidirem.
Si finalment ens decidim coincidirem unes quantes a la primavera-estiu.
Ens anem llegint!
Benvingudes a les noves incorporacions!June, suposo que quan és el tercer la gent fa mil comentaris desagradables, però jo cada vegada veig més families amb 3 fills, vull dir que potser si que hi ha gent que es sorprén però cada vegada està més normalitzat i a la feina si t'ho pots combinar per horaris i no "molestes" gaire demanant festa pels nens, ells no han de fer res si és el tercer o el quart, una altra cosa seria que demanesis festa continuament per cuidar els nens i clar amb tres encara empitjoraria la situació.
Numa ja 37 setmanes! no et queda res.
Jo continuo igual, aixx que pesadeta soc, el tema és que tampoc estic a gust a la feina i vaig mirant a veure si trobo una altra millor amb millor horari i clar canviar de feina i posar-nos a cercar...m'estic plantejant postposar-ho un altre any i a veure si trobo algun lloc millor, però per una altra banda el gran té 10 anys i no vull deixar passar més temps, quina merda!
Si finalment ens decidim coincidirem unes quantes a la primavera-estiu.
Ens anem llegint!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ostres, teníem el post super mort però amb les noves incorporacions això està ben animat ara!!
Doncs sí, sembla que de cara al bon temps moltes passarem a Cercadores… nosaltres crec que ens hi posarem cap al Juliol, no sé qui deia que es passava el dia mirant el calendari, m'he sentit super identificada… ara que ho començo a veure més a prop, vaig fent càlculs mentals absurds, perquè al final serà quan hagi de ser.
En fi, benvingudes a totes i anem parlant!
Doncs sí, sembla que de cara al bon temps moltes passarem a Cercadores… nosaltres crec que ens hi posarem cap al Juliol, no sé qui deia que es passava el dia mirant el calendari, m'he sentit super identificada… ara que ho començo a veure més a prop, vaig fent càlculs mentals absurds, perquè al final serà quan hagi de ser.
En fi, benvingudes a totes i anem parlant!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies,
gràcies per la re benvinguda!!
Juno, jo també m'identifico amb les previsions del calendari, crec que fins i tot se'm en va un pel la pinça i tot intentant preveure com anirà tot plegat ja que aquesta vegada si pogues triar m'agradaria parir de cara al bon temps però no massa tard saps entre abril i juny estaria bé
... ara en serio, m'he fet un fart de comptar 9 mesos amunt i avall per mirar i si neix aquí, i si neix allà... com si tingués tot el poder en mis manos jajaja
June87, gràcies pels ànims, la meva petita encara no camina però poc a poc ja va agafant coordinació (té 15 mesos però no és una maquina de moures) també penso que es maco que es portin poc temps i mira si durant uns mesos anem més cansats ja ho farem com puguem, tinc dies que m'hi posaria ja i altres que se'm fa una mica més costa a munt. Pel que fa al cotxe nosaltres ens mirem el peugeot 5008 (si podem i ens encantaria tenir 3 fills) que també té 5 places complertes amb els 3 isofix. Pel que fa el tema feina, per la meva experiència no cal ni que t'hi paris a pensar, condicionar la teva vida per la feina no val gens la pena. Jo feia 8 anys que treballava en una empresa quan em vaig quedar embarassada i quan la nena tenia 5 mesos aprox. vaig decidir canviar de feina ja que les coses van canviar radicalment. I ara que no fa ni 1 any que treballo a la nova empresa ja em plantejo tenir el 2n i el 3r i tot perquè simplement la meva vida és meva i si no els està bé ja m'espavilaré (perdoneu però aquest tema em té...)
Moxiana, que valenta, us admiro les que teniu tan clar anar a pel 2n tenint-ne encara un de ben petit! Segur que tot anirà sobre rodes, quan té ara el teu petit?
Numa 1982, ets la meva idol! 3 nens (i 3 embarassos) en 4 anys!!! noia no se pas com t'ho fas... Jo no se si mi veig en cor! dic lo dels 3 embarassos perquè a la família hi ha molts bessons i en un cas van ser 1+2 la cosa canvia una mica (imagino vaja).
Mum, mira casi bé anirem a la par
Bé ens anem veien per aquí mentre anem saltant cap a l'altre banda, no se si hi ha alguna que tingui previst ser cercadora al març i aviat deixi el post, si és així : Molta sort!!!
Oli
gràcies per la re benvinguda!!
Juno, jo també m'identifico amb les previsions del calendari, crec que fins i tot se'm en va un pel la pinça i tot intentant preveure com anirà tot plegat ja que aquesta vegada si pogues triar m'agradaria parir de cara al bon temps però no massa tard saps entre abril i juny estaria bé
... ara en serio, m'he fet un fart de comptar 9 mesos amunt i avall per mirar i si neix aquí, i si neix allà... com si tingués tot el poder en mis manos jajajaJune87, gràcies pels ànims, la meva petita encara no camina però poc a poc ja va agafant coordinació (té 15 mesos però no és una maquina de moures) també penso que es maco que es portin poc temps i mira si durant uns mesos anem més cansats ja ho farem com puguem, tinc dies que m'hi posaria ja i altres que se'm fa una mica més costa a munt. Pel que fa al cotxe nosaltres ens mirem el peugeot 5008 (si podem i ens encantaria tenir 3 fills) que també té 5 places complertes amb els 3 isofix. Pel que fa el tema feina, per la meva experiència no cal ni que t'hi paris a pensar, condicionar la teva vida per la feina no val gens la pena. Jo feia 8 anys que treballava en una empresa quan em vaig quedar embarassada i quan la nena tenia 5 mesos aprox. vaig decidir canviar de feina ja que les coses van canviar radicalment. I ara que no fa ni 1 any que treballo a la nova empresa ja em plantejo tenir el 2n i el 3r i tot perquè simplement la meva vida és meva i si no els està bé ja m'espavilaré (perdoneu però aquest tema em té...)
Moxiana, que valenta, us admiro les que teniu tan clar anar a pel 2n tenint-ne encara un de ben petit! Segur que tot anirà sobre rodes, quan té ara el teu petit?
Numa 1982, ets la meva idol! 3 nens (i 3 embarassos) en 4 anys!!! noia no se pas com t'ho fas... Jo no se si mi veig en cor! dic lo dels 3 embarassos perquè a la família hi ha molts bessons i en un cas van ser 1+2 la cosa canvia una mica (imagino vaja).
Mum, mira casi bé anirem a la par
Bé ens anem veien per aquí mentre anem saltant cap a l'altre banda, no se si hi ha alguna que tingui previst ser cercadora al març i aviat deixi el post, si és així : Molta sort!!!
Oli
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Airuni, perdona veig que tu també tens una mica de dilema amb la feina, com ja he dit més a munt que la feina no et condicioni la vida! tot és fa... Jo també tenia molta por a l'altre feina però vaig plegar i als 15 dies ja estava treballant altre cop, ho arribo a saber abans i deixo les pors i no m'hauria amargat part de l'embaràs i demès.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Moxaina que bé el maig es a tocar! Està molt bé que es portin dos anys.
Numa que maco que es portin tan poquet entre ells serà molt bonic quan vegin al germanet els "grans" ;) T'admiro la veritat!
Mum15 benvinguda! Ja ens anem fent companyia mentre ens decidim a cerca.
Airuni sí la veritat que ja m'espero els comentaris de la gent. Alguns amics ja saben que sempre n'hem volgut 3 i ja ens em escoltat de tot, sobretot que estem bojos. Jo tambe penso que es molt normal avui veure families amb 3 nens. Almenys al nostre poble es força comú i aquest darrers anys a escola n'hiJ han forces de families nombroses. Respecte a la feina t'entenc perfectament. Jo també li dono moltes voltes... Fa cosa condicionar la cerca per la feina i jo de tu no m'esperaria un any. Jo la meva gran té ara 7 i tampoc m'agradaria que es portessin gaire més.
Juno si que animadet el post :) Jo també estic cada dos per tres mirant el calendari jaja vaig fent la compte enrera pensant que em queda X mesos per començar. Nosaltres ens hi posarem a juliol o agost així que segurament coincidirem a cercadores
Oli nosaltres també ens varem mirar el 5008 que té 3 places a darrera amb isofix i es molt comode de conduir. Si la vostre intenció es tenir 3 et recomano el 5008, el picasso o el scenic. Del tema calendari estem totes igual pel que veig fent comptes enrera i calculant quan naixeria si ens posem a tal o qual mes. A mi també em sembla molt bona idea que neixi abril o maig però ves a saber que tardem jeje. El meu nen es de juny i m'encanta aquesta epoca que pots passejar, li toca el solet...
Petonets boniques, m'agrada molt aquest post. Ens anem llegint ;)
Numa que maco que es portin tan poquet entre ells serà molt bonic quan vegin al germanet els "grans" ;) T'admiro la veritat!
Mum15 benvinguda! Ja ens anem fent companyia mentre ens decidim a cerca.
Airuni sí la veritat que ja m'espero els comentaris de la gent. Alguns amics ja saben que sempre n'hem volgut 3 i ja ens em escoltat de tot, sobretot que estem bojos. Jo tambe penso que es molt normal avui veure families amb 3 nens. Almenys al nostre poble es força comú i aquest darrers anys a escola n'hiJ han forces de families nombroses. Respecte a la feina t'entenc perfectament. Jo també li dono moltes voltes... Fa cosa condicionar la cerca per la feina i jo de tu no m'esperaria un any. Jo la meva gran té ara 7 i tampoc m'agradaria que es portessin gaire més.
Juno si que animadet el post :) Jo també estic cada dos per tres mirant el calendari jaja vaig fent la compte enrera pensant que em queda X mesos per començar. Nosaltres ens hi posarem a juliol o agost així que segurament coincidirem a cercadores
Oli nosaltres també ens varem mirar el 5008 que té 3 places a darrera amb isofix i es molt comode de conduir. Si la vostre intenció es tenir 3 et recomano el 5008, el picasso o el scenic. Del tema calendari estem totes igual pel que veig fent comptes enrera i calculant quan naixeria si ens posem a tal o qual mes. A mi també em sembla molt bona idea que neixi abril o maig però ves a saber que tardem jeje. El meu nen es de juny i m'encanta aquesta epoca que pots passejar, li toca el solet...
Petonets boniques, m'agrada molt aquest post. Ens anem llegint ;)
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Avui visita de control a la ginecòloga i ja li he dit que ens hi volem posar cap al juny... m'ha receptat Yodocefol i una analítica de sang el mes que ve, l'any passat ja em vaig fer una molt completa i sé que ja he passat la toxoplasmosi, la mononucleosi i el cetomegalovirus, així que menys problemes.
Es fa llarga l'espera jajaja
Es fa llarga l'espera jajaja

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

























