✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Benvinguda Pirineu!!!!
i enhorabona!!!
Crònica estudi del sòl pèlvic
Doncs ja he anat a l'estudi aquest del que us vaig parlar. La dra. M'ha explicat en que consisteix l'estudi, m'ha fet omplir un qüestionari, m'ha fet eco del sòl pelvià, m'ha fet eco del bebé, m'ha tret sang i m'ha pesat. I fins al juny no he de tornar. Resumint una mica, m'ha dit que hi ha un percentatge (ara no recordo) de dones que despres de parir tenen problemes d'incontinencia tan urinaria com anal, que pot canviar la aparença de la vagina, i possiblrs problemes en les relacions.
M'ha dit q m'haure de fer una eco anal, al març, ai mare meva, aixo em perturba una mica. Algu se n'ha fet algun cop??? Ecografia endoanal es diu.... quina por!!!
M'ha fet com una eco vaginal i llavors em feia apretar... m'ha dit que apreto, pero que he de fer esforç per apretar fort, per aixo em recomana fer exercicis de kegel i piscina o pilates o yoga. Ja us faré foto del paper q m'ha donat de com fer els exercicis de Kegel. Vosaltres els feu aquests exercicis???
I confirmat, esperem un
NEN!!!!!
M'ha fet molta gracia veure'l a la eco, es tapava la cara jejejej que graciós.
estic contenta de saber ja el sexe, és un enigme menys jejeje
Li he comentat aixo de que estava de menys segons els meus calculs i em van dir que estic de 14s, i m'ha dit que aixo es pq el fetus es mes gran del que tocaria per ser 13s. Bueno, enigme resolt també.
ACTIVITATS
Res nenes, em miraré algo per fer pilates o piscina, no se que fer. Feu algo vosaltres???? Que recomaneu??? Realment em fa il.lusio piscina pero poder pel tema sol pelvic es millor pilates??? Pero ho trobo tan avorrit... pero si es pel be del sol pelvic m'ho pensaria, si.
Cadiretes i cotxets
Si, xinxa, ho se, maxicoso és una marca pero entenc que tb es diu maxicosi als carros que son 3 peces, aquests que inclouen com una cadireta pel cotxe. Però, aquesta cadireta dl cotxe que va incorporada al carro, no és tan "segura" (per dir-ho d'alguna manera, q tp se si seria la paraula) com la cadira especifica qie venen pel cotxe. Aixo es el que diu el post de la Izascun. Ara be, jo crec que si tens un maxicosi, el pots fer servir per passejar el bebe dins el carro, pero recomanen comprar-te a part una cadira pel cotxe. Corregiu-me si m'equivoco, pero es el que vaig entendre que recomana la Izascun. El link del post de la Izaskun es aquest, el va donar capseta fa unes pagines enrera....viewtopic.php?f=11&t=38484&hilit=Cadiretes
Us deixo un link que m'he guardat tb, per si li voleu fer una ullada https://www.unamamanovata.com/2015/08/05/elegir
Dir-ho a la familia
Redberry doncs dir-ho per *, si i no. A la familia mes propera els hi vull dir face to face. A la familia mes llunyana si, per * esta be i es el que farem pq no ens veiem mai. Pero per tema se prioritats 1r vull q ho sapiga la familia propera.
Simptomes
Jo no comento massa pq no he tingut quasi res... les males digestions i ardors han anat minvant. Vosaltres com esteu???
Amics que fumen
Redberry jo no porto gens be el tema tabac, ho odio!!!!! Aixi q en el teu cas, amb aquest panorama, seria capaç de fotre una excusa per no anar amb aquests amics. Ho sento, soc aixi de rancia, pero mes ara nena, que estant embarassada es un perill!!!! Ellls saben q estas embarassada??? Haurien de tenir-ho en compte i fumar fora al balcó!!!!!
Es que em sembla una falta de respecte.... molt gran!!!!
Vacances i Baixa
Noies, a la meva empresa ja estan demanant quan volem les vacances. Jo soc dependenta, i he vist per internet q a les 22-24 setmanes ja et pots demanar la baixa. Llavors calculo que a l'abril ja tindria la baixa, a finals de juliol pariria, i llavors 4 mesos ens plantem a finals de novembre. La meva idea es pillar-me ls vacances al desembre. Ho he consultat al conveni i a oficines, i m'han dit aue si, qie cap problema. Es que jo vull les vacances quan ja tingui al bebe, no les vull al març o abril si aviat m'agafaria la baixa!!! Fa dies que li vaig dir a la meva encarregada, q volia fer aixo i em va dir que weno, que al desembre es epoca de feina, campaña de nadal....i li vaig dir que ho consultaria a oficines. I avui q m'han dit que Ok li he dit a ella i m'ha dit que Ok, que millor, que s'alegra per mi. Aviam si tot surt com jo vull i ho puc quadrar be, en ppi si. Vosaltres ja esteu pensant que fareu amb les vacances d'aquest any????
i enhorabona!!!Crònica estudi del sòl pèlvic
Doncs ja he anat a l'estudi aquest del que us vaig parlar. La dra. M'ha explicat en que consisteix l'estudi, m'ha fet omplir un qüestionari, m'ha fet eco del sòl pelvià, m'ha fet eco del bebé, m'ha tret sang i m'ha pesat. I fins al juny no he de tornar. Resumint una mica, m'ha dit que hi ha un percentatge (ara no recordo) de dones que despres de parir tenen problemes d'incontinencia tan urinaria com anal, que pot canviar la aparença de la vagina, i possiblrs problemes en les relacions.
M'ha dit q m'haure de fer una eco anal, al març, ai mare meva, aixo em perturba una mica. Algu se n'ha fet algun cop??? Ecografia endoanal es diu.... quina por!!!
M'ha fet com una eco vaginal i llavors em feia apretar... m'ha dit que apreto, pero que he de fer esforç per apretar fort, per aixo em recomana fer exercicis de kegel i piscina o pilates o yoga. Ja us faré foto del paper q m'ha donat de com fer els exercicis de Kegel. Vosaltres els feu aquests exercicis???
I confirmat, esperem un
NEN!!!!!
M'ha fet molta gracia veure'l a la eco, es tapava la cara jejejej que graciós.
estic contenta de saber ja el sexe, és un enigme menys jejeje
Li he comentat aixo de que estava de menys segons els meus calculs i em van dir que estic de 14s, i m'ha dit que aixo es pq el fetus es mes gran del que tocaria per ser 13s. Bueno, enigme resolt també.
ACTIVITATS
Res nenes, em miraré algo per fer pilates o piscina, no se que fer. Feu algo vosaltres???? Que recomaneu??? Realment em fa il.lusio piscina pero poder pel tema sol pelvic es millor pilates??? Pero ho trobo tan avorrit... pero si es pel be del sol pelvic m'ho pensaria, si.
Cadiretes i cotxets
Si, xinxa, ho se, maxicoso és una marca pero entenc que tb es diu maxicosi als carros que son 3 peces, aquests que inclouen com una cadireta pel cotxe. Però, aquesta cadireta dl cotxe que va incorporada al carro, no és tan "segura" (per dir-ho d'alguna manera, q tp se si seria la paraula) com la cadira especifica qie venen pel cotxe. Aixo es el que diu el post de la Izascun. Ara be, jo crec que si tens un maxicosi, el pots fer servir per passejar el bebe dins el carro, pero recomanen comprar-te a part una cadira pel cotxe. Corregiu-me si m'equivoco, pero es el que vaig entendre que recomana la Izascun. El link del post de la Izaskun es aquest, el va donar capseta fa unes pagines enrera....viewtopic.php?f=11&t=38484&hilit=Cadiretes
Us deixo un link que m'he guardat tb, per si li voleu fer una ullada https://www.unamamanovata.com/2015/08/05/elegir
Dir-ho a la familia
Redberry doncs dir-ho per *, si i no. A la familia mes propera els hi vull dir face to face. A la familia mes llunyana si, per * esta be i es el que farem pq no ens veiem mai. Pero per tema se prioritats 1r vull q ho sapiga la familia propera.
Simptomes
Jo no comento massa pq no he tingut quasi res... les males digestions i ardors han anat minvant. Vosaltres com esteu???
Amics que fumen
Redberry jo no porto gens be el tema tabac, ho odio!!!!! Aixi q en el teu cas, amb aquest panorama, seria capaç de fotre una excusa per no anar amb aquests amics. Ho sento, soc aixi de rancia, pero mes ara nena, que estant embarassada es un perill!!!! Ellls saben q estas embarassada??? Haurien de tenir-ho en compte i fumar fora al balcó!!!!!
Es que em sembla una falta de respecte.... molt gran!!!!Vacances i Baixa
Noies, a la meva empresa ja estan demanant quan volem les vacances. Jo soc dependenta, i he vist per internet q a les 22-24 setmanes ja et pots demanar la baixa. Llavors calculo que a l'abril ja tindria la baixa, a finals de juliol pariria, i llavors 4 mesos ens plantem a finals de novembre. La meva idea es pillar-me ls vacances al desembre. Ho he consultat al conveni i a oficines, i m'han dit aue si, qie cap problema. Es que jo vull les vacances quan ja tingui al bebe, no les vull al març o abril si aviat m'agafaria la baixa!!! Fa dies que li vaig dir a la meva encarregada, q volia fer aixo i em va dir que weno, que al desembre es epoca de feina, campaña de nadal....i li vaig dir que ho consultaria a oficines. I avui q m'han dit que Ok li he dit a ella i m'ha dit que Ok, que millor, que s'alegra per mi. Aviam si tot surt com jo vull i ho puc quadrar be, en ppi si. Vosaltres ja esteu pensant que fareu amb les vacances d'aquest any????
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 22, 2017 1:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
16+1
Bon dia!!
Avui vaig a fer-me l'o'sullivan
Primer de tot, benvinguda PIRINEU!! Quan poses que el TE+ va ser el 16, de quin mes?
Crunchi, que be, un altre nen confirmat!! Quan pugui ho poso a la priemra pagina, ja aneu pensant noms??
Xinxa, no m'extranya que vagis a tope!!
Redberry, aixi que encara amb molesties? Joe stic un pel millor de les digestions però perquè he apres a controlar-me, el dia que em despisto tornem-hi, i he tingut alguns ardors que no vegis.... dimecres concretament.
Sol pelvic: bueno, esta be que t'hagin donat exercicis i que no sigui nomes: et pot passar aixo i lo altre i ho estudiarem.
A mi a ioga el profe tambe em fa fer exercicis de sol pelvic, portem dos sessions que en fem (i quan algo jo no ho puc fer em posa exercicis especials de sol pelvic i aixi) i us els volia explicar pero clar... així dit és dificil, suposo que a youtube hi ha videos que ho expliquen bé.
Jo pensava que durant l'embaras no podiem fer-ne, que havia de ser abans i despres. Però no, molt important treballar-ho. Jo que he tingut molt problemes urinaris intentaré ser constant.
Vacances i baixa: doncs encara no ho se 100%, despres depenent de quan pareixi hi haura unes opcions i altres, pero de moment tinc força clar que podré fer (ahh, i jo soc mestra interina): 16 setmanes + recuperar el mes d'agost que al ser vacances si et pilla de baixa o eprmis el pots recuperar + compactar el permis de lactancia (que potser seria un mes o 20 dies).
Aixi podria tornar a feina amb la nena ja de 6 mesos.
Però no ho tinc segur tot del tot, a mes les normatives canvien cada 2x3 i tampoc se quina jornada laboral tidnre el curs vinent i aixo tambe fa ballar els calculs.
Petons!!!
Bon dia!!
Avui vaig a fer-me l'o'sullivan
Primer de tot, benvinguda PIRINEU!! Quan poses que el TE+ va ser el 16, de quin mes?
Crunchi, que be, un altre nen confirmat!! Quan pugui ho poso a la priemra pagina, ja aneu pensant noms??
Xinxa, no m'extranya que vagis a tope!!
Redberry, aixi que encara amb molesties? Joe stic un pel millor de les digestions però perquè he apres a controlar-me, el dia que em despisto tornem-hi, i he tingut alguns ardors que no vegis.... dimecres concretament.
Sol pelvic: bueno, esta be que t'hagin donat exercicis i que no sigui nomes: et pot passar aixo i lo altre i ho estudiarem.
A mi a ioga el profe tambe em fa fer exercicis de sol pelvic, portem dos sessions que en fem (i quan algo jo no ho puc fer em posa exercicis especials de sol pelvic i aixi) i us els volia explicar pero clar... així dit és dificil, suposo que a youtube hi ha videos que ho expliquen bé.
Jo pensava que durant l'embaras no podiem fer-ne, que havia de ser abans i despres. Però no, molt important treballar-ho. Jo que he tingut molt problemes urinaris intentaré ser constant.
Vacances i baixa: doncs encara no ho se 100%, despres depenent de quan pareixi hi haura unes opcions i altres, pero de moment tinc força clar que podré fer (ahh, i jo soc mestra interina): 16 setmanes + recuperar el mes d'agost que al ser vacances si et pilla de baixa o eprmis el pots recuperar + compactar el permis de lactancia (que potser seria un mes o 20 dies).
Aixi podria tornar a feina amb la nena ja de 6 mesos.
Però no ho tinc segur tot del tot, a mes les normatives canvien cada 2x3 i tampoc se quina jornada laboral tidnre el curs vinent i aixo tambe fa ballar els calculs.
Petons!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!!
Ja se que fa mil anys que no entro, però entre una cosa i altra no trobava mai el moment, a part que tampoc tenia massa novetats. Bé, us poso una mica al dia!!
Varem anar a fer l'eco de les 12 s (bé, hi vaig anar sense el giulietto que estava fora per feina) i tot bé, però no em va dir res sobre el sexe encara (em va dir que tan aviat es podria equivocar i millor esperar a la següent) De totes maneres a mi em va fer l'efecte que semblava nen, veurem!!!
crunchi, a mi m'ha passat alguna cosa semblant a tu. A la eco de les 7 setmanes em va dir que estava de 6 dies menys que la data segons DUR, i a la de les 12 de 2 dies més que la data segons DUR (la qual cosa no em quadra gens pk se que vaig ovular tard). Realment amb els nervis del moment no vaig arribar a preguntar-li pk tanta diferència, però suposo que és això, que cada nen creix de forma diferent i els nostres s'han espavilat a créixer ràpid
Tema piscina, pilates... Jo estic intentant anar a nedar pel meu compte, però aviat m'agradaria començar amb classes més específiques per embarassades, ja que és un xic avorrit i em canso de seguida. Les que feu ioga, pilates... Feu específic per prenyis?
Apa guapes, ens anem llegint, promento no tardar tant a escriure!!
Ja se que fa mil anys que no entro, però entre una cosa i altra no trobava mai el moment, a part que tampoc tenia massa novetats. Bé, us poso una mica al dia!!
Varem anar a fer l'eco de les 12 s (bé, hi vaig anar sense el giulietto que estava fora per feina) i tot bé, però no em va dir res sobre el sexe encara (em va dir que tan aviat es podria equivocar i millor esperar a la següent) De totes maneres a mi em va fer l'efecte que semblava nen, veurem!!!
crunchi, a mi m'ha passat alguna cosa semblant a tu. A la eco de les 7 setmanes em va dir que estava de 6 dies menys que la data segons DUR, i a la de les 12 de 2 dies més que la data segons DUR (la qual cosa no em quadra gens pk se que vaig ovular tard). Realment amb els nervis del moment no vaig arribar a preguntar-li pk tanta diferència, però suposo que és això, que cada nen creix de forma diferent i els nostres s'han espavilat a créixer ràpid
Tema piscina, pilates... Jo estic intentant anar a nedar pel meu compte, però aviat m'agradaria començar amb classes més específiques per embarassades, ja que és un xic avorrit i em canso de seguida. Les que feu ioga, pilates... Feu específic per prenyis?
Apa guapes, ens anem llegint, promento no tardar tant a escriure!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
GIULIETTA QUE BE VEURE'T!!!!!!
aixi et va semblar q era nen??? Com ho vas veure??? A mi m'han dit q es nen, pero sincerament, em diuen "mira veus aqui?", i no veig res
Ahir li deia al cruncho, es que no veig les parts intimes, pero si ells q son els metges ho veuen doncs es pq es aixi, clar. Quan tens la seguent eco??? Vas per SS o mutua?
Capseta molta sor amb l'Osullivan, espero q et vagi be.
ja ens explicaras que t'ha semblat. Ah, et volia comentarr, que em vas preguntar que si al avançar-me 1 setmana la DPP (q per cert no la se encara, pero fent calculs es 20 de juliol) que què passava amb les proves.... se'm va oblidar contestar-te. Doncs el doctor ja em va programar la seguent eco, la de les 20, per abans. La tinc el 3 de març. Espero q em passi el mes de febrer volant jejejej.
Tema noms doncs estem entre dos, a mi m'agrada molt Nil i al meu marit Lluc. No sé, em sembla que serà mes facil del q em pensava, no crec q fem llistes....ho tenim bastant acotat.
Jo ahir tb vaig tenir una mica de ardors... pero crec q va ser culpa meva, pq vaig sopar i em vaig estirar al sofà al moment. Clar, malament XD.
Com esteu les altres, com va?
aixi et va semblar q era nen??? Com ho vas veure??? A mi m'han dit q es nen, pero sincerament, em diuen "mira veus aqui?", i no veig res
Ahir li deia al cruncho, es que no veig les parts intimes, pero si ells q son els metges ho veuen doncs es pq es aixi, clar. Quan tens la seguent eco??? Vas per SS o mutua?Capseta molta sor amb l'Osullivan, espero q et vagi be.
Tema noms doncs estem entre dos, a mi m'agrada molt Nil i al meu marit Lluc. No sé, em sembla que serà mes facil del q em pensava, no crec q fem llistes....ho tenim bastant acotat.
Jo ahir tb vaig tenir una mica de ardors... pero crec q va ser culpa meva, pq vaig sopar i em vaig estirar al sofà al moment. Clar, malament XD.
Com esteu les altres, com va?
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!
Que be quants toxos
Primer de tot BENVINGUDA PIRINEU!!! >.-<:
xinxa Doncs menos mal que ens has aclarit el tema maxicosi, jo estava totalment equivocada
Ara ja tinc mes lio al cap! Que be que tinguem una mami repetidora al grup!
Crunchi Deu ni do! Si que va ser completa la visita. A mes amb confirmació de nen
Quina ilusio saber ja el sexe. Ho fa tot molt mes real. Lo de la ecografia anal aquesta ni idea de com va, la veritat que el nom no emociona molt. Pero al final aquest estudis ajuden a moltes dones i sempre podras pensar-hi que tu has tingut alguna cosa a veure.
Capseta Tant d'hora l'osullivan? Pensava que era mes endavant cap a la setaman 24, o aixi. Que et pasi curtet.
giulietta Que be saber de tu!!
Que be que l'eco hagi anat perfecte. Com veus la pixita a la pantalla? Jo just intueixo els braços les cames i el cap, soc nula totalement....
Quan vas a la pròxima eco? Com portes la panxu? Tens algun sintome o estas tenint mes sort??
Amics que fumen Aquest cap de setmana sera el primer cop que els veiem des de que saben que estic amb la panxu. Ens veiem per aquest motiu, no se que faran o que farien. Al final anirem a un restaurant, aixi que cap problema, si volen fumar tindran que sortir i nosaltres ens quedarem a dins.
Activitats Si que feu cosetes, jo no faig res de res i no crec que ho faci, tinc un horari de m.... de 8 a 8 i les hores que tinc al mig dia aprofito per fer la compra o arreglar la casa. Si que m'agradaria anar algun cap de setmana a la piscina, pero amb el fred que fa.... Ja quan arribi la primavera m'ho pensare.
Vacances i baixa No tinc ni idea del que fare. Al principi vaig comentar que soc com autònoma, aixi que aguantare tot el que pugui sense agafar la baixa, si vaig estant com ara fins al part, a menys que el gine m'ho mani per x o per i. Despres no se suposo que agafare las 16 setmanes, segurament algun dia m'apropo per la feina per fer un cop de ma i presumir de baby clar! Les vacances a lo millor les faig a mitja jornada. Lo de la lactancia dubto que ho faci. El meu avantatge es que si el baby es posa malalt un dia a la guarde i em tic que quedar a casa no passa res, no tinc que donar cap explicació, ni restar dies de vacances. Al costat de casa tinc una guarde que agafan nens fins al 3 mesos, no se com funciona,preus, o com es per dins, pero tinc ganes de que fassin portes obertes.
Tinc ganes de tenir eco per veure si em diuen el sexe, m'esteu donant molta enveja les que ja teniu confifmacions!!
Petoneets!!!
Que be quants toxos
Primer de tot BENVINGUDA PIRINEU!!! >.-<:
xinxa Doncs menos mal que ens has aclarit el tema maxicosi, jo estava totalment equivocada
Crunchi Deu ni do! Si que va ser completa la visita. A mes amb confirmació de nen
Quina ilusio saber ja el sexe. Ho fa tot molt mes real. Lo de la ecografia anal aquesta ni idea de com va, la veritat que el nom no emociona molt. Pero al final aquest estudis ajuden a moltes dones i sempre podras pensar-hi que tu has tingut alguna cosa a veure.
Capseta Tant d'hora l'osullivan? Pensava que era mes endavant cap a la setaman 24, o aixi. Que et pasi curtet.
giulietta Que be saber de tu!!
Que be que l'eco hagi anat perfecte. Com veus la pixita a la pantalla? Jo just intueixo els braços les cames i el cap, soc nula totalement....
Quan vas a la pròxima eco? Com portes la panxu? Tens algun sintome o estas tenint mes sort?? Amics que fumen Aquest cap de setmana sera el primer cop que els veiem des de que saben que estic amb la panxu. Ens veiem per aquest motiu, no se que faran o que farien. Al final anirem a un restaurant, aixi que cap problema, si volen fumar tindran que sortir i nosaltres ens quedarem a dins.
Activitats Si que feu cosetes, jo no faig res de res i no crec que ho faci, tinc un horari de m.... de 8 a 8 i les hores que tinc al mig dia aprofito per fer la compra o arreglar la casa. Si que m'agradaria anar algun cap de setmana a la piscina, pero amb el fred que fa.... Ja quan arribi la primavera m'ho pensare.
Vacances i baixa No tinc ni idea del que fare. Al principi vaig comentar que soc com autònoma, aixi que aguantare tot el que pugui sense agafar la baixa, si vaig estant com ara fins al part, a menys que el gine m'ho mani per x o per i. Despres no se suposo que agafare las 16 setmanes, segurament algun dia m'apropo per la feina per fer un cop de ma i presumir de baby clar! Les vacances a lo millor les faig a mitja jornada. Lo de la lactancia dubto que ho faci. El meu avantatge es que si el baby es posa malalt un dia a la guarde i em tic que quedar a casa no passa res, no tinc que donar cap explicació, ni restar dies de vacances. Al costat de casa tinc una guarde que agafan nens fins al 3 mesos, no se com funciona,preus, o com es per dins, pero tinc ganes de que fassin portes obertes.
Tinc ganes de tenir eco per veure si em diuen el sexe, m'esteu donant molta enveja les que ja teniu confifmacions!!
Petoneets!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola marones,
Benvinguda pirineus!!!!!!! Una juliolera més!!!!!!!!!
16+2
Dons jo estic regular..... dissabte al matí hem va trucar la meva mare que s'habia mort el meu avi, ja estavem a l'espera d'aquestes notícies ja que portava força temps malament, dons au, maleta, familia i cap a Córdoba...... va ser un viatge molt llarg i dur, però en fi, ja està i així és la vida.
Dimarts vaig tenir ecocardio fetal i de moment tot está correcte (buffff.... quin descans), i confirmat que és un NEN
; dilluns tinc una morfològica (de 16 setmanes) per mirar que tot estigui ben format i segueixi el creixement correcte; ja veieu que porto una de metges..... tinc un parell cada setmana i ecos cada 15 dies aprox.
Noms porto un cacao mental que deu ni do...... no pensaba que hem costés tant....... tenim tres possibles HUGO, PABLO O LUCAS...... aviam quin será...... potser m'inspiro i cap dels tres, jijijijijijij.......
tema cadireta cotxe, nosaltres tenim el grup 0 (Maxicosi) i de moment és el que farem servir els primers mesos, amb l'Abril hem va anar molt bé i suposo que ara amb el segon siguen estiu encara més....... Amb l'Abril vaig tenir la sort que la vaig poder portar al seient del copilot (treient l'airbag) i m'anava de fabula, però ara que no és pot segurament comprarem l'isofix per més seguretat. Quan faci els 9 kg ja el passarem a la cadireta grup 1 que tinc.
Tema pes, jo porto ja 4 kg, però es que tinc una gana i tot hem senta tan bé...... però m'intento controlar que sinó. Amb l'Abril vaig agafar un total 11 kg però ella va nèixer a la setmana 34, espero agafar el mateix amb aquest.
Tema vacances i baixa, jo al ser embaràs l'alt risc amb l'Abril hem van obligar a agafar la baixa a la setmana 28 (encara que tot estava perfecte, però es per protocol), i aquest dons suposo que será per setmana santa..... llavors quan neixi faré les 16 setmanes + la compactació de la lactància + el mes de vacances que hem toca..... he calculat i suposo que hem tocará incorporarme a mitjans de desembre a la feina.
Tema malsons i son, no en tinc gaires de malsons i dormir dormo força bé..... tot i haver passat uns dies força dolents.
Tema robeta quan neixi; dons vaig ben perduda ja que l'Abril va neixer al novembre, suposo que la primera setmaneta un pijama d'aquests de cotó finets i després o bé body curtet de cotó o muda cómoda i curteta de cotó primet.
Haurem de fer neteja de roba, vàrem guardar tota la robeta de l'Abril per si era nena i hem sembla que no podré aprofitar res, només algun pijamet unisex y bodis però poca cosa ja que no coincideix ni el sexe, ni l'estació.
Una abraçada ben forta per totes i els petit@ns!!!!!
Benvinguda pirineus!!!!!!! Una juliolera més!!!!!!!!!
16+2
Dons jo estic regular..... dissabte al matí hem va trucar la meva mare que s'habia mort el meu avi, ja estavem a l'espera d'aquestes notícies ja que portava força temps malament, dons au, maleta, familia i cap a Córdoba...... va ser un viatge molt llarg i dur, però en fi, ja està i així és la vida.
Dimarts vaig tenir ecocardio fetal i de moment tot está correcte (buffff.... quin descans), i confirmat que és un NEN
; dilluns tinc una morfològica (de 16 setmanes) per mirar que tot estigui ben format i segueixi el creixement correcte; ja veieu que porto una de metges..... tinc un parell cada setmana i ecos cada 15 dies aprox.Noms porto un cacao mental que deu ni do...... no pensaba que hem costés tant....... tenim tres possibles HUGO, PABLO O LUCAS...... aviam quin será...... potser m'inspiro i cap dels tres, jijijijijijij.......
tema cadireta cotxe, nosaltres tenim el grup 0 (Maxicosi) i de moment és el que farem servir els primers mesos, amb l'Abril hem va anar molt bé i suposo que ara amb el segon siguen estiu encara més....... Amb l'Abril vaig tenir la sort que la vaig poder portar al seient del copilot (treient l'airbag) i m'anava de fabula, però ara que no és pot segurament comprarem l'isofix per més seguretat. Quan faci els 9 kg ja el passarem a la cadireta grup 1 que tinc.
Tema pes, jo porto ja 4 kg, però es que tinc una gana i tot hem senta tan bé...... però m'intento controlar que sinó. Amb l'Abril vaig agafar un total 11 kg però ella va nèixer a la setmana 34, espero agafar el mateix amb aquest.
Tema vacances i baixa, jo al ser embaràs l'alt risc amb l'Abril hem van obligar a agafar la baixa a la setmana 28 (encara que tot estava perfecte, però es per protocol), i aquest dons suposo que será per setmana santa..... llavors quan neixi faré les 16 setmanes + la compactació de la lactància + el mes de vacances que hem toca..... he calculat i suposo que hem tocará incorporarme a mitjans de desembre a la feina.
Tema malsons i son, no en tinc gaires de malsons i dormir dormo força bé..... tot i haver passat uns dies força dolents.
Tema robeta quan neixi; dons vaig ben perduda ja que l'Abril va neixer al novembre, suposo que la primera setmaneta un pijama d'aquests de cotó finets i després o bé body curtet de cotó o muda cómoda i curteta de cotó primet.
Haurem de fer neteja de roba, vàrem guardar tota la robeta de l'Abril per si era nena i hem sembla que no podré aprofitar res, només algun pijamet unisex y bodis però poca cosa ja que no coincideix ni el sexe, ni l'estació.
Una abraçada ben forta per totes i els petit@ns!!!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Tweety em sap greu, tot i que a vegades ja son grans o ja us ho podieu esperar, sempre es trist. Anims
aviam si amb l'arribada del bebe us anima a tots una mica. Enhorabona, un nen tambe!!!
Tema baixa
Sabeu q no sabia que es la compactació de la lactancia??? Pensava agafar aixo d'una hora menys al dia, pero no ho se.... quant de temps es pot fer??
Redberry ahhh millor q aneu a 1 restaurant, possible problema solucionat!!!!
quan tens la propera eco???
aviam si amb l'arribada del bebe us anima a tots una mica. Enhorabona, un nen tambe!!!
Tema baixa
Sabeu q no sabia que es la compactació de la lactancia??? Pensava agafar aixo d'una hora menys al dia, pero no ho se.... quant de temps es pot fer??
Redberry ahhh millor q aneu a 1 restaurant, possible problema solucionat!!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!!
He agafat un refredat que buffff, avui ha sortit de cop al llarg del dia i estic pal arrastre!!! Ara que lensava que m'estava marxant
L'O'sullivan ha anat bé, algun percance per tema de la mutua i centre de analitiques pero bueno.... el liquid dolent. Primer semblava que bé però costa moooolt de passar, massa dolç. Però no m'ha sentat malament del tot, se m'ha fet bola a l'estomac però se m'ha passat al cap d'unes hores.
Que bé twetty!! Un altre nen confirmat
Sento molt la pèrdua del teu avi, nosaltres hem passat per la mateixa situació recentment amb el sogre i la meva iaia i són moments durs, per molt que la edat o la malaltia et facin esperar que passi, mai vols que arribi el moment. Petons!!
Per cert, el tema de la hora de lactancia i la compactacio de lactancia ho heu de mirar al vostre conveni i tot aixo, informeu-vos bé de com funciona en el vostre cas.

He agafat un refredat que buffff, avui ha sortit de cop al llarg del dia i estic pal arrastre!!! Ara que lensava que m'estava marxant
L'O'sullivan ha anat bé, algun percance per tema de la mutua i centre de analitiques pero bueno.... el liquid dolent. Primer semblava que bé però costa moooolt de passar, massa dolç. Però no m'ha sentat malament del tot, se m'ha fet bola a l'estomac però se m'ha passat al cap d'unes hores.
Que bé twetty!! Un altre nen confirmat
Sento molt la pèrdua del teu avi, nosaltres hem passat per la mateixa situació recentment amb el sogre i la meva iaia i són moments durs, per molt que la edat o la malaltia et facin esperar que passi, mai vols que arribi el moment. Petons!!
Per cert, el tema de la hora de lactancia i la compactacio de lactancia ho heu de mirar al vostre conveni i tot aixo, informeu-vos bé de com funciona en el vostre cas.

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
14+2
Hola!! Com anem? Per fi dissabte nit!!!!
Noies m sembla que m'apuntaré a Mamifit del meu poble a fer classes per embarassades. He enviat un mail per demanar info. Vosaltres heu començat a fer algo?
Anims capseta amb el refredat...!!!! Et trobes una mica mes be?
Hola!! Com anem? Per fi dissabte nit!!!!
Noies m sembla que m'apuntaré a Mamifit del meu poble a fer classes per embarassades. He enviat un mail per demanar info. Vosaltres heu començat a fer algo?
Anims capseta amb el refredat...!!!! Et trobes una mica mes be?

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola!!
Crunchi, que guai això del mamifit, n'he sentit a parlar molt bé, ja ens explicaras!!!
Del refredat.... fatal!!! Soc d'aquestes persones que ens costa molt que ens pugi la febre i ahir em vaig posar a 39. I tot el dia a 38 i pico. Al final a la nit vam anar a urgencies perque amb dutxes no em marxava i clar... jo no m'havia informat bé pels meus metges de què podia prendre si em passava (sabia que paracetamol, pero no sabia quant ni cada quant temps i preferia que em revisessin).
Total, que anem a urgencies i prova de la grip negativa, nomes refredat, i miraculosament alla no tenia febre
Però bueno, ara ja sé que si em puja puc prendre paracetamol de 500mg.
I si demà encara em trobo com un drap no aniré a treballar, que no estic en condicions.
Petonets!!
Crunchi, que guai això del mamifit, n'he sentit a parlar molt bé, ja ens explicaras!!!
Del refredat.... fatal!!! Soc d'aquestes persones que ens costa molt que ens pugi la febre i ahir em vaig posar a 39. I tot el dia a 38 i pico. Al final a la nit vam anar a urgencies perque amb dutxes no em marxava i clar... jo no m'havia informat bé pels meus metges de què podia prendre si em passava (sabia que paracetamol, pero no sabia quant ni cada quant temps i preferia que em revisessin).
Total, que anem a urgencies i prova de la grip negativa, nomes refredat, i miraculosament alla no tenia febre
Però bueno, ara ja sé que si em puja puc prendre paracetamol de 500mg.
I si demà encara em trobo com un drap no aniré a treballar, que no estic en condicions.
Petonets!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Doncs vaja... be, almenys no es grip, q aixo ja és una bona noticia. Cuida't!!!!! 

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola maques,
14+6!!
Benvinguda Pirineu !!
Giuletta que be veure't per aqui! i quina enveja, ja saps que sera NEN!!
Tweety quin greu aixo del avi, anims!
NEN tambe?! el juliol estara ple de nens!
Capseta, cuida't i descansa, no et facis la valenta i vagis a treballar, lo millor es que et quedis a casa, sino potser arrosegaras el encostipat fins la primavera!
Crunchi No conec aixo del mamifit, que es?
Llegeixo doncs que la visita pel sol pelvic va anar be! Tens algunes recomanaciosn per la resta?
Redberry que tal la sortida amb els fumadors? amb el fred que fa, potser ni van sortir a fumar jeje
A mi tambe em desagrada l'olor del tabac, i els puros encara mes. Fan venir uns fastics!
Cotxets: Dissabte vaig quedar amb unes amigues per dinar, i com que ja tenen nens, vam a rpofitar i em van donar petites indicacions de botigues i tal. Vam passar pel prental i botiguetes aixi de bebes, i vaig "jugar"una mica amb els cotxets.
de moment el que mes m'agrdaa es un Joolz, pero bueno, es simplement pq el cuco queda mes alt que no pas en el bugaboo o altres, i el meu marit es molt alt, tambe em va semblar lleuger.
Angel sound: Funciona! pero a vegades es dificil de trobar al baby!
La qualitat obviament no es la mateixa q no pas quan vas al metge.. pero es pot distingir el batec teu del baby, basicamnet per la velocaitat a la que va..
La primera vegada que el vam fer servir va anar prou be, pero la segona i la tercera, sembla q vulgui jugar a fet i amagar amb nosaltres, just quan el trobes i li escoltes el cor.. es va com esvaint, pq canvia de lloc! jajaj suposo que ara te molt espai per "nedar" pero a la que sigui mes gran suposo que sera mes facil de trobar i fer servir.
sintomes: marejos i vomits, no em passa cada dia ni sempre amb el mateix, el dissabte just, tornant amb el cotxe, vaig haver de parar per vomitar, en canvi pel mati cap problema.. no se si es alguna olor, o algo que menjo.. no se, no em preocupa massa en el sentit que menjo i son coses puntuals.. pero si sapigues que es el que m'ho fa fer, ho evitaria...
Activitats: avui vaiga una clase de prova de yoga per embarassades, si m'agrada doncs ja ho fare cada setmana... espero q m'ajudi pq ultimament em falta una mica energia!
Com aneu la resta?
Petons!
14+6!!
Benvinguda Pirineu !!
Giuletta que be veure't per aqui! i quina enveja, ja saps que sera NEN!!
Tweety quin greu aixo del avi, anims!
NEN tambe?! el juliol estara ple de nens!
Capseta, cuida't i descansa, no et facis la valenta i vagis a treballar, lo millor es que et quedis a casa, sino potser arrosegaras el encostipat fins la primavera!
Crunchi No conec aixo del mamifit, que es?
Llegeixo doncs que la visita pel sol pelvic va anar be! Tens algunes recomanaciosn per la resta?
Redberry que tal la sortida amb els fumadors? amb el fred que fa, potser ni van sortir a fumar jeje
A mi tambe em desagrada l'olor del tabac, i els puros encara mes. Fan venir uns fastics!
Cotxets: Dissabte vaig quedar amb unes amigues per dinar, i com que ja tenen nens, vam a rpofitar i em van donar petites indicacions de botigues i tal. Vam passar pel prental i botiguetes aixi de bebes, i vaig "jugar"una mica amb els cotxets.
de moment el que mes m'agrdaa es un Joolz, pero bueno, es simplement pq el cuco queda mes alt que no pas en el bugaboo o altres, i el meu marit es molt alt, tambe em va semblar lleuger.
Angel sound: Funciona! pero a vegades es dificil de trobar al baby!
La qualitat obviament no es la mateixa q no pas quan vas al metge.. pero es pot distingir el batec teu del baby, basicamnet per la velocaitat a la que va..
La primera vegada que el vam fer servir va anar prou be, pero la segona i la tercera, sembla q vulgui jugar a fet i amagar amb nosaltres, just quan el trobes i li escoltes el cor.. es va com esvaint, pq canvia de lloc! jajaj suposo que ara te molt espai per "nedar" pero a la que sigui mes gran suposo que sera mes facil de trobar i fer servir.
sintomes: marejos i vomits, no em passa cada dia ni sempre amb el mateix, el dissabte just, tornant amb el cotxe, vaig haver de parar per vomitar, en canvi pel mati cap problema.. no se si es alguna olor, o algo que menjo.. no se, no em preocupa massa en el sentit que menjo i son coses puntuals.. pero si sapigues que es el que m'ho fa fer, ho evitaria...
Activitats: avui vaiga una clase de prova de yoga per embarassades, si m'agrada doncs ja ho fare cada setmana... espero q m'ajudi pq ultimament em falta una mica energia!
Com aneu la resta?
Petons!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!!
15+3
Em sap greu que hagi estat desapareguda els darrers dies, però he anat molt de bòlit per arribar a tot arreu, ara per sort la feina disminueix una mica, i ja podré anar a un ritme més normal!
Dolly, vaya murga que encara segueixes amb algun vòmit i mareig! Ben bé que aquests minis es volen fer notar eh!!! Ànims que segur que ben aviat marxaran! I ben fet això d'anar a xafardejar cotxets, ja és només que us agradi estèticament, és el que dius, si el necessiteu més alt o més baix, o bé per anar pel camp o ciutat, o si us limiten les mides del maleter o de l'ascensor... hi ha mil coses a valorar!
Capseta, com et trobes avui? Sort que no és la grip!!! Jo segur que també hagués anat a urgències per assegurar-ho! Espero que ben aviat et recuperis!
Crunchi, jo també he sentit ha parlar de mamifit, diuen que està força bé! A veure si t'encaixa amb horaris i pots anar-hi! Per cert, m'alegro que la visita del sòl pèlvic anés bé! La eco que comentes ni idea... i felicitats per aquest nen!!!
Tweety felicitats a tu també per aquest nen!!! Avui tens visita oi? Després ens expliques! I em sap greu la mort de l'avi.
Redberry, sobre el tema autònoma i baixa / vacances, jo estic com tu. Vaja, jo soc copropietaria de l'empresa, i per tant, he de faltar el mínim. L'altre vegada em vaig reincorporar a les 6 setmanes, això si, tinc l'avantatge que no tinc horari, mentre entregui en la data acordada amb el client cap problema. Ja veurem com ho fem aquesta vegada... però vaja, serà similar, això si, treballaré amb el nen al meu costat!!!
Giulietta, molt bé per aquesta eco de les 12 setmanes!!! Jo no faig res especial d'esport per a embarassades. Havia fet ioga, però em posava dels nervis, aixi que aquesta vegada no en faré pas!
Pirineu, benvinguda! A veure si ens expliques alguna cosa més de tu!!!
I jo cap novetat, esperant que sigui la setmana que vé per anar a fer la eco, i començo a notar el mini (encara sense nom)! I anar mirant webs a veure si surt robeta d'estiu per a poder-li comprar, que ja me'n moro de ganes!!!!
15+3
Em sap greu que hagi estat desapareguda els darrers dies, però he anat molt de bòlit per arribar a tot arreu, ara per sort la feina disminueix una mica, i ja podré anar a un ritme més normal!
Dolly, vaya murga que encara segueixes amb algun vòmit i mareig! Ben bé que aquests minis es volen fer notar eh!!! Ànims que segur que ben aviat marxaran! I ben fet això d'anar a xafardejar cotxets, ja és només que us agradi estèticament, és el que dius, si el necessiteu més alt o més baix, o bé per anar pel camp o ciutat, o si us limiten les mides del maleter o de l'ascensor... hi ha mil coses a valorar!
Capseta, com et trobes avui? Sort que no és la grip!!! Jo segur que també hagués anat a urgències per assegurar-ho! Espero que ben aviat et recuperis!
Crunchi, jo també he sentit ha parlar de mamifit, diuen que està força bé! A veure si t'encaixa amb horaris i pots anar-hi! Per cert, m'alegro que la visita del sòl pèlvic anés bé! La eco que comentes ni idea... i felicitats per aquest nen!!!
Tweety felicitats a tu també per aquest nen!!! Avui tens visita oi? Després ens expliques! I em sap greu la mort de l'avi.
Redberry, sobre el tema autònoma i baixa / vacances, jo estic com tu. Vaja, jo soc copropietaria de l'empresa, i per tant, he de faltar el mínim. L'altre vegada em vaig reincorporar a les 6 setmanes, això si, tinc l'avantatge que no tinc horari, mentre entregui en la data acordada amb el client cap problema. Ja veurem com ho fem aquesta vegada... però vaja, serà similar, això si, treballaré amb el nen al meu costat!!!
Giulietta, molt bé per aquesta eco de les 12 setmanes!!! Jo no faig res especial d'esport per a embarassades. Havia fet ioga, però em posava dels nervis, aixi que aquesta vegada no en faré pas!
Pirineu, benvinguda! A veure si ens expliques alguna cosa més de tu!!!
I jo cap novetat, esperant que sigui la setmana que vé per anar a fer la eco, i començo a notar el mini (encara sense nom)! I anar mirant webs a veure si surt robeta d'estiu per a poder-li comprar, que ja me'n moro de ganes!!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
14+4
Nenes maques!!, com esteu??
Compres Venim del Zara amb samarretetes i una jaqueta que es una monada!!!!
ara estan ls 2es rebaixes, i tenen samarretes de m. Llarga a 2.99!!! Me n'he agafat 3!!! Hem anat tambe al Ali-bey del Splau de cornellà, per veure cotxets i cunes, per fer-nos una idea del que necessitarem. El cruncho ha flipat amb els preus de dels Bugaboo, li he dit que a males ens podem mirar cotxets de 2a mà. Aish, vinc emocionada, ja vull tenir al bebe per vestir-lo i presumir de nen jejejje
no me queda na' !!!!
Mamifit/exercisi Vaig contactar amb la noia que porta la meva zona, i m'ha dit que hi ha places i que el preu el pots pagar mensual o per sessió. Em deixa una mica descolocada que diu desde 11e la sessió, no és un preu tancat, perquè??? En fi... Son classes de preparació pel part, on entre d'altres, es treballa el sòl pèlvoc. La veritat és que m'interessa, pq jo fa anys que no faig res, i estic fluixa. Als braços no tinc força i per agafar el bebe la necessitaré. Aixo de l'embaraç i aquesta nova etapa, serà com l'excusa x començar a fer esport. Espero que sigui light i que m'agradi i no m'avorreixi. La piscina crec q la deixaré per quan agafi la baixa, segons la meus calculs en 2 mesos, q tindré mes temps lliure.... Tambe penso que em pot anar be conèixer gent, per despres anar a passejar amb el bebe i tot aixo.
Dolly ja ens explicaràs com t'ha anat la classe!!!
Sol pelvic
Realment Dolly em va recomanar els exercisis de Kegel, fer esport (que no sigui d'impacte -correr no, per exemple-), anar al wc cada 2-3 hores (no aguantar-se el pipi), i poc mes. Us he de fer la foto a la fulla q em va donar, ho se!!!!
Simptomes dolly vaja, aixi encara estas amb vòmits??? Ais, aviam si et passen aviat!!! encara no saps el sexe???
Capseta com et trobes?
Xinxa que guay, ja notes al bebe???
Si trobes webs de roba d'estiu rebaixada avisa'm!!! M'ho he mirat quasi tot i ara tot es d'hivern..... m'estic plantejant comprar un abric, de talla de 6-9 mesos, per tenir... que son molt cars per lo que ens duraran!!!!! Vull anar al outlet de Mayoral que hi ha a Viladecans outlet style, que tenen roba bona i a preus assequibles. Algu hi ha anat???
Habitació ahir el cruncho va buidar tots els trastos q teniem a lhabitació que serà pel nen.... ara hi tenim la sisi amb roba estesa nomes, se'm fa raríssim!!!! Crec q aprofitarem en breus per pintar-la i començar a posar algun moble on pugui guardar-li la seva robeta....
de quin color pintareu vosaltres les parets???
Menjar Pernil noies, hem esmorzat al Enrique Tomás, un lloc experts en pernils.... jo m'he demanat un entrepa de formatge, pero rl cruncho se l'ha demanat de pernil iberic. I ho confeso, m'ha donat un trosset.... per un trosset no crec q passi res, no?
fins ara no ho he trobat a faltar, pero avui allla rodejada de tants pernils, m'ha entrat el cuquet....
Nenes maques!!, com esteu??
Compres Venim del Zara amb samarretetes i una jaqueta que es una monada!!!!
ara estan ls 2es rebaixes, i tenen samarretes de m. Llarga a 2.99!!! Me n'he agafat 3!!! Hem anat tambe al Ali-bey del Splau de cornellà, per veure cotxets i cunes, per fer-nos una idea del que necessitarem. El cruncho ha flipat amb els preus de dels Bugaboo, li he dit que a males ens podem mirar cotxets de 2a mà. Aish, vinc emocionada, ja vull tenir al bebe per vestir-lo i presumir de nen jejejje
no me queda na' !!!!
Mamifit/exercisi Vaig contactar amb la noia que porta la meva zona, i m'ha dit que hi ha places i que el preu el pots pagar mensual o per sessió. Em deixa una mica descolocada que diu desde 11e la sessió, no és un preu tancat, perquè??? En fi... Son classes de preparació pel part, on entre d'altres, es treballa el sòl pèlvoc. La veritat és que m'interessa, pq jo fa anys que no faig res, i estic fluixa. Als braços no tinc força i per agafar el bebe la necessitaré. Aixo de l'embaraç i aquesta nova etapa, serà com l'excusa x començar a fer esport. Espero que sigui light i que m'agradi i no m'avorreixi. La piscina crec q la deixaré per quan agafi la baixa, segons la meus calculs en 2 mesos, q tindré mes temps lliure.... Tambe penso que em pot anar be conèixer gent, per despres anar a passejar amb el bebe i tot aixo.
Dolly ja ens explicaràs com t'ha anat la classe!!!
Sol pelvic
Realment Dolly em va recomanar els exercisis de Kegel, fer esport (que no sigui d'impacte -correr no, per exemple-), anar al wc cada 2-3 hores (no aguantar-se el pipi), i poc mes. Us he de fer la foto a la fulla q em va donar, ho se!!!!
Simptomes dolly vaja, aixi encara estas amb vòmits??? Ais, aviam si et passen aviat!!! encara no saps el sexe???
Capseta com et trobes?
Xinxa que guay, ja notes al bebe???
Si trobes webs de roba d'estiu rebaixada avisa'm!!! M'ho he mirat quasi tot i ara tot es d'hivern..... m'estic plantejant comprar un abric, de talla de 6-9 mesos, per tenir... que son molt cars per lo que ens duraran!!!!! Vull anar al outlet de Mayoral que hi ha a Viladecans outlet style, que tenen roba bona i a preus assequibles. Algu hi ha anat???Habitació ahir el cruncho va buidar tots els trastos q teniem a lhabitació que serà pel nen.... ara hi tenim la sisi amb roba estesa nomes, se'm fa raríssim!!!! Crec q aprofitarem en breus per pintar-la i començar a posar algun moble on pugui guardar-li la seva robeta....
de quin color pintareu vosaltres les parets???Menjar Pernil noies, hem esmorzat al Enrique Tomás, un lloc experts en pernils.... jo m'he demanat un entrepa de formatge, pero rl cruncho se l'ha demanat de pernil iberic. I ho confeso, m'ha donat un trosset.... per un trosset no crec q passi res, no?
fins ara no ho he trobat a faltar, pero avui allla rodejada de tants pernils, m'ha entrat el cuquet....Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia maques!
14+5
Twenty Em sap molt greu lo del teu avi, anims bonica. D'altre banda enhorabona per aquest nen confirmat
, estara ple de nens aquest juliol! Suposo que si ets diabètica es normal tots els controls extra que et fan, i lo de la baixa millor aixi tens mes temps per tu per la panxu i el peque
Dolly Que guai lo del angel sound! Suposo que es el que dius que ara te molt espai per nedar, també segons es faci gran també es sentira mes fort el cor
Que be que les amigues et donin consellets sobre carros i demes. A veure si els vomits amainen ja... Estem igual sense saber el sexe i amb simptomes.
Capseta Menos mal que ha sigut cap de setmana per descansar. Espero que ja estiguis a tope
i si no doncs paciencia
xinxa si la veritat que sent autonoma es complicat. Pero a l'hora te els seus avantatges, posem un bressol a la oficina i llestos
crunchi Ja heu vuidat l'habitacio? Que be ja fent lloc al petit! Nosaltres la deixarem blanca i posarem vinils infantils. Jo he congelat pernil pero ara com tot hem fa fastic, aixi que solucionat
MODO EGO Aquest cap de setmana no he parat! Al final amb els amics perfecte! Van sortir a fumar i jo dintre al caloret!
Al final vaig anar al baricentro, super recomenable la botiga de maternis i tenen de tot i molt. Vem veure els cotxets i ens va agradar molt el cybex balios m amb el cuco. Era lleuger, amb bones rodes, el cuco senzill pero pel que dura,ja val. Mes barat tambe que per internet, que avui dia es raro. Tambe tenen un munt de cadires per el cotxe. Nosaltres optarem per una 0 senzilleta i ja gastarnos la pasta en la seguent. Nosaltres vem anar molt tard i vem anar directes als cotxets. Pero volem tornar amb mes temps. Per cert, ens van dir que si el color no el tenen en stock que trigan 1mes, 1mes i mig aproxinadament. Aixi que toca espavilar!
Continuo amb els fastics i les nauses, a veure si s'en van aviat, perque no acabo de estar al 100%, i vull començar a prepara la casa!
La proxima eco a 1 de febrer a veure si tenim sort i es deixa veure el sexe, i ens posem les piles.
Petons, i perdo per el toxo
14+5
Twenty Em sap molt greu lo del teu avi, anims bonica. D'altre banda enhorabona per aquest nen confirmat
, estara ple de nens aquest juliol! Suposo que si ets diabètica es normal tots els controls extra que et fan, i lo de la baixa millor aixi tens mes temps per tu per la panxu i el peque Dolly Que guai lo del angel sound! Suposo que es el que dius que ara te molt espai per nedar, també segons es faci gran també es sentira mes fort el cor
Que be que les amigues et donin consellets sobre carros i demes. A veure si els vomits amainen ja... Estem igual sense saber el sexe i amb simptomes.
Capseta Menos mal que ha sigut cap de setmana per descansar. Espero que ja estiguis a tope
i si no doncs paciencia
xinxa si la veritat que sent autonoma es complicat. Pero a l'hora te els seus avantatges, posem un bressol a la oficina i llestos
crunchi Ja heu vuidat l'habitacio? Que be ja fent lloc al petit! Nosaltres la deixarem blanca i posarem vinils infantils. Jo he congelat pernil pero ara com tot hem fa fastic, aixi que solucionat
MODO EGO Aquest cap de setmana no he parat! Al final amb els amics perfecte! Van sortir a fumar i jo dintre al caloret!
Al final vaig anar al baricentro, super recomenable la botiga de maternis i tenen de tot i molt. Vem veure els cotxets i ens va agradar molt el cybex balios m amb el cuco. Era lleuger, amb bones rodes, el cuco senzill pero pel que dura,ja val. Mes barat tambe que per internet, que avui dia es raro. Tambe tenen un munt de cadires per el cotxe. Nosaltres optarem per una 0 senzilleta i ja gastarnos la pasta en la seguent. Nosaltres vem anar molt tard i vem anar directes als cotxets. Pero volem tornar amb mes temps. Per cert, ens van dir que si el color no el tenen en stock que trigan 1mes, 1mes i mig aproxinadament. Aixi que toca espavilar!
Continuo amb els fastics i les nauses, a veure si s'en van aviat, perque no acabo de estar al 100%, i vull començar a prepara la casa!
La proxima eco a 1 de febrer a veure si tenim sort i es deixa veure el sexe, i ens posem les piles.
Petons, i perdo per el toxo

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!!!
Entrada rapideta.
Primer post: l'he actualitzat una mica i he tret coses que ara ja no interessen tant. Mireu si està tot bé. Crunchi, la teva DPP ha canviat? he revisat missatges d'aquesta última setmana però no ho sé trobar.
com em trobo? molt millor. ahir ja no vaig tenir febre però estava feta pols, amb molt mal muscular i encara em marejava si feia coses per casa, així que vaig dir a la feina que avui no hi anava. M'ha anat molt bé perquè he pogut dormir bé, he anat fent bafus amb un humidificador perquè m'han augmentat els mocs, avui ja no em marejava i he pogut aprofitar a ordenar coses de casa que el cap de setmana obviament no vaig fer res i el capseto quasi no va ni ser a casa. I ja he avisat que demà torno a la feina.
Com dieu, ara no és el moment de fer-nos les valentes!
Petonets boniques!!!!
Entrada rapideta.
Primer post: l'he actualitzat una mica i he tret coses que ara ja no interessen tant. Mireu si està tot bé. Crunchi, la teva DPP ha canviat? he revisat missatges d'aquesta última setmana però no ho sé trobar.
com em trobo? molt millor. ahir ja no vaig tenir febre però estava feta pols, amb molt mal muscular i encara em marejava si feia coses per casa, així que vaig dir a la feina que avui no hi anava. M'ha anat molt bé perquè he pogut dormir bé, he anat fent bafus amb un humidificador perquè m'han augmentat els mocs, avui ja no em marejava i he pogut aprofitar a ordenar coses de casa que el cap de setmana obviament no vaig fer res i el capseto quasi no va ni ser a casa. I ja he avisat que demà torno a la feina.
Com dieu, ara no és el moment de fer-nos les valentes!
Petonets boniques!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
capseta me n'alegro q et trobis mes be!!!! Ben fet, has de cuidar-te....
Actualització La meva DPP l'he calculat jo tenint en compte de les setmanes q estic ara... restaria una setmana a la 1a data q vaig donar, i em surt el 20 de juliol. Perooooo encara no he parlat amb la llevadora, pero crec que ho he calculat be, no? Si vols posa'm de moment DPP 20 juliol. Hospital o seguiment posa'm SS Hospital SJDD Sant Boi i sexe nen
i nom crec que ja em pots posar Nil
merci maca!!!
Nom
Dubtavem entre dos noms, bé, jo vaig dir Nil i ell va dir Lluc. I avui hem vist a la botiga Ali Bey el nom de Nil en una fusta d'aquestes que es pengen a la paret, de decoració, i el cruncho m'ha dit que és maco Nil. Dic eh que siiiii????
I despres dinant li dic "bueno aixi que, fem Nil?" Diu "vale". Dic "mira aquest fem Nil i el proper si es nen tb fem Lluc". Diu "vale".
que facil, que rapid!!!!
no se, a no ser que algo canviï... Nil és el nom escollit. Ja se que esta moooolt posat ara, pero bueno, no en coneixem cap i per nosaltres és nou (apenes tenim contacte amb crios), i el cruncho m'ha preguntat que significa i si és català, lo he dit, i s'ha quedat conforme.
Us confeso q ara tinc la mosca a l'orella i se m'ha antojat la fusta aquesta del nom....
pero no se si he vist que val 43 euracos. No se si ho he vist be. Era una lletra graaaaan i per dins diu Nil.
Res nenes, quin rollo us he fotut!! Perdoneu aquest ego tan pujat meuu !!
Redberry prenc nota amb el Baricentro.
que guay, ja queda res pel dia 1 de febrer!!!! Aviam si us ho poden dir (jo crec que si)!!!! Si, tema color parets jo en ppi tambe vull blanc. Veurem que fem.... 
Actualització La meva DPP l'he calculat jo tenint en compte de les setmanes q estic ara... restaria una setmana a la 1a data q vaig donar, i em surt el 20 de juliol. Perooooo encara no he parlat amb la llevadora, pero crec que ho he calculat be, no? Si vols posa'm de moment DPP 20 juliol. Hospital o seguiment posa'm SS Hospital SJDD Sant Boi i sexe nen
i nom crec que ja em pots posar Nil
merci maca!!!
Nom
Dubtavem entre dos noms, bé, jo vaig dir Nil i ell va dir Lluc. I avui hem vist a la botiga Ali Bey el nom de Nil en una fusta d'aquestes que es pengen a la paret, de decoració, i el cruncho m'ha dit que és maco Nil. Dic eh que siiiii????
I despres dinant li dic "bueno aixi que, fem Nil?" Diu "vale". Dic "mira aquest fem Nil i el proper si es nen tb fem Lluc". Diu "vale".
que facil, que rapid!!!!
no se, a no ser que algo canviï... Nil és el nom escollit. Ja se que esta moooolt posat ara, pero bueno, no en coneixem cap i per nosaltres és nou (apenes tenim contacte amb crios), i el cruncho m'ha preguntat que significa i si és català, lo he dit, i s'ha quedat conforme.
Us confeso q ara tinc la mosca a l'orella i se m'ha antojat la fusta aquesta del nom....
pero no se si he vist que val 43 euracos. No se si ho he vist be. Era una lletra graaaaan i per dins diu Nil.Res nenes, quin rollo us he fotut!! Perdoneu aquest ego tan pujat meuu !!
Redberry prenc nota amb el Baricentro.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Crunchi quants canvis!! A vwure si els poso ara que sinó m'oblidaré!!
Per cert, Nil és del riu, no? O té altres significats? També em sona bé
Per cert, Nil és del riu, no? O té altres significats? També em sona bé
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Capseta siii jajaj es del riu d'Egipte
veig que alguna mes tb ja teniu els noms, que be!!!
veig que es porta els noms curts!!!
Compres Noies he tornat al Zara, he comprat pantalonets i samarretes i un xandall. M'he comprat per mi samarretes d tirants amples i un top per fer esport, que potser tambe m'anira be x quan se m'inflin els pits, no se.
Que tal vosaltres, alguna novetat??
Simptomes Des d'ahir la nit que tinc ardor d'estomac.... feia dies que no em passava... quina murga.
veig que alguna mes tb ja teniu els noms, que be!!!
veig que es porta els noms curts!!!
Compres Noies he tornat al Zara, he comprat pantalonets i samarretes i un xandall. M'he comprat per mi samarretes d tirants amples i un top per fer esport, que potser tambe m'anira be x quan se m'inflin els pits, no se.
Que tal vosaltres, alguna novetat??
Simptomes Des d'ahir la nit que tinc ardor d'estomac.... feia dies que no em passava... quina murga.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola boniques!
Personalitzo rapid!
Crunchi Estas arrasant a les rebaixes!
Jo ahir vaig anar al h&m per comprarme uns pantalons de premama de xandal per treballar, i ja no estavan rebaixats
Quina murga tenir ardors, per aixo no se si hi ha algun remei natural, a veure si les repetidores et poden ajudar. Que guai tenir ja el sexe i el nom, em moro d'envejaaa
Capseta Que be que s'hagi passat "rapidet" M'alegro que estiguis millor! Ara hi ha que cuidarse molt per nosaltres i per els babys.
Nenes m'ha esta passant una cosa com poc curiosa, no m'estan creixent els pel de les cames, que ja em va be clar... tinc 4 pels mal comptats, mira em fa gracia aquest simptome
Aixo si els de la panxa s'han obscurit una mica, passo de fer res, el marit que que es conformi, i al estiu ja romiare que fem per anar a la platja...
Com esteu les demes, xinxa, dolly, giulietta, bueno totes!!
Personalitzo rapid!
Crunchi Estas arrasant a les rebaixes!
Jo ahir vaig anar al h&m per comprarme uns pantalons de premama de xandal per treballar, i ja no estavan rebaixats
Capseta Que be que s'hagi passat "rapidet" M'alegro que estiguis millor! Ara hi ha que cuidarse molt per nosaltres i per els babys.
Nenes m'ha esta passant una cosa com poc curiosa, no m'estan creixent els pel de les cames, que ja em va be clar... tinc 4 pels mal comptats, mira em fa gracia aquest simptome
Aixo si els de la panxa s'han obscurit una mica, passo de fer res, el marit que que es conformi, i al estiu ja romiare que fem per anar a la platja... Com esteu les demes, xinxa, dolly, giulietta, bueno totes!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















