Relació qualitat esperma i abstinènci
Relació qualitat esperma i abstinènci
Hola noies, per diversos motius la meva parella porta tres setmanes o un mes sense cap ejaculació. Ara estic en els dies fèrtils i em plantejava si després de tot aquest temps ľesperma no es ľadequat....no tan sols per si té la capacitat de fecundar sinó també si en el cas de produir -se ľembaràs ,sería contraproduent per la qualitat de ľembrió. No sé si m explico la veritat es que me amoïna, si coneixeu la opinió de algún ginecólog al respecte ď aixo. Gràcies
Re: Relació qualitat esperma i abstinènci
En principi, diria que el recomanable és q ejaculi 4 (o 5 dies) abans del teu període fèrtil, perquè l'esperma sigui de màxima qualitat...
- la_lluna_rodona
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am
Re: Relació qualitat esperma i abstinènci
Jo tenia entès que eren 3 dies abans del dia fèrtil haver ejaculat
Re: Relació qualitat esperma i abstinènci
Nosaltres quan preníem omifin ens van dir el dia 9 del cicle (per buidar) i el 13... el 13 era el fèrtil x aar a totes
!!
!!Re: Relació qualitat esperma i abstinènci
Hola,
Es recomana una abstenció de 3 a 5 dies. El q es vol evitar amb això es q hi hagi en la mostra un gran nombre de espermatozous morts, es van formant constantment i si no s,ejeculen moren i s,acumulen i poden dificultar el pas als mes viables
Es recomana una abstenció de 3 a 5 dies. El q es vol evitar amb això es q hi hagi en la mostra un gran nombre de espermatozous morts, es van formant constantment i si no s,ejeculen moren i s,acumulen i poden dificultar el pas als mes viables
Re: Relació qualitat esperma i abstinènci
Ja he acabat el llibre, em va costar moltissim i he de dir que l'he acabat perquè sempre sempre acabo els llibres siguin com siguin, m'agradin o no.
บาคาร่าออนไลน์
บาคาร่าออนไลน์
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







