✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola, vinc de la 1 a vista amb la llevadora!!! La veritat que molt be, tenia por que fos una dona antipatica i no, es molt maca. Ja respiro tranquila jejeje i re, molt be. M'ha fet la cartilla de l'embarassada, m'ha explicat les proves que m'he de fer, m'ha pesat, m'ha pres la tensió, m'ha programat les visites....
M'ha preguntat si volia la vacuna de la grip, li he dit que si i ja me l'ha posat. Vosaltres us l'heu posat??
Com li he dit que el meu avi va tenir diabetis de gran, m'ha dit q em fara la prova del O'Sullivan ara, i sen tot cas repetiriem en l'analisis del segon trimestre. M'ha explicat el tema del sindrome de down i el tema de la amniocentesis....
Li he parlat de les males digestions i dolors de panxa que tinc a dia d'avui, m'ha dit q es normal, que per dins tot es va movent.... que puc pendre Gaviscon, Alquen o Almax. Crec que ara me'n pendré un d'Almax pq tinc la panxa tota regirada i per la tarda he d'anar a treballar.
Tinc la eco el 11 de gener!!!
Com esteu les altres?
M'ha preguntat si volia la vacuna de la grip, li he dit que si i ja me l'ha posat. Vosaltres us l'heu posat??
Com li he dit que el meu avi va tenir diabetis de gran, m'ha dit q em fara la prova del O'Sullivan ara, i sen tot cas repetiriem en l'analisis del segon trimestre. M'ha explicat el tema del sindrome de down i el tema de la amniocentesis....
Li he parlat de les males digestions i dolors de panxa que tinc a dia d'avui, m'ha dit q es normal, que per dins tot es va movent.... que puc pendre Gaviscon, Alquen o Almax. Crec que ara me'n pendré un d'Almax pq tinc la panxa tota regirada i per la tarda he d'anar a treballar.
Tinc la eco el 11 de gener!!!
Com esteu les altres?
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia
Amanda Em sao molt greu, espero que haviat tornis aquesta part del forum. Molts anims!
Xinxa Encara et fan murga les nausses?? Habian si disminueixen ja d'una vegada!
Jo ahir em vaig trobar fatal, em vaig llevar be, pero de sopte la panxa la tenia capgirada
, despres el cap em va començar a fer mal, estava com marejada, crec que vaig tenir febre, al final a la nit estava millor encara que el mal de cap no s'em va acabar de passar. Avui me llevat perfecte i espero continuar aixi....
Com esteu les altres?
Amanda Em sao molt greu, espero que haviat tornis aquesta part del forum. Molts anims!
Xinxa Encara et fan murga les nausses?? Habian si disminueixen ja d'una vegada!
Jo ahir em vaig trobar fatal, em vaig llevar be, pero de sopte la panxa la tenia capgirada
Com esteu les altres?

- Amanda2016
- :: rateta

- Entrades: 187
- Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bueno noies.... dema ja em fan el raspat aixi que aqui acaba tot.
A veure com va tot despres de aixo....
Gracies a totes per les paraules de suport!
A veure com va tot despres de aixo....
Gracies a totes per les paraules de suport!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Anims Amanda, molta força. Espero poder veure't algun dia per aqui.... una abraçada ben forta 

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Amanda, molts ànims noia! Desitjo que ben aviat tinguis el teu positiu.
Bon dia a totes!
Ahir vam tenir visita, la de les 9 setmanes, i el cigru ja medeix casi 3 cm! Quina emoció!!! Tot segueix perfecte, menys els meus quilos (ja m'he engreixat 3 kg), però diu que no em preocupi, que passi aquest 1r trimestre de nausees i fàstics i després si que ja hauré de vigilar més amb el pes. En fi, propera visita, la de les 12 setmanes!!!
Un pregunta noies, teniu alguna aplicació en el mòbil per a seguir l'embaràs? En el primer en tenia una que m'agradava molt, i no sé quina era. Em doneu idees? Per cert, quan s'apropi el moment del part, va molt bé descarregar-se aplicacions que controlen les contraccions, jo la tenia, i va anar super bé, però ja en parlarem més endevant d'aquestes!
Feliç divendres a totes! (happy mode on!)
Bon dia a totes!
Ahir vam tenir visita, la de les 9 setmanes, i el cigru ja medeix casi 3 cm! Quina emoció!!! Tot segueix perfecte, menys els meus quilos (ja m'he engreixat 3 kg), però diu que no em preocupi, que passi aquest 1r trimestre de nausees i fàstics i després si que ja hauré de vigilar més amb el pes. En fi, propera visita, la de les 12 setmanes!!!
Un pregunta noies, teniu alguna aplicació en el mòbil per a seguir l'embaràs? En el primer en tenia una que m'agradava molt, i no sé quina era. Em doneu idees? Per cert, quan s'apropi el moment del part, va molt bé descarregar-se aplicacions que controlen les contraccions, jo la tenia, i va anar super bé, però ja en parlarem més endevant d'aquestes!
Feliç divendres a totes! (happy mode on!)
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!
Que be xinxa! si que creixen rapid! Tema aplicacions jo estic utilitzant la de embarazo+ pero nomes es gratuita fins a las 12 setmanes, encare que lo de les contraccion i demes funciona igual. Sino tambe estic provant la de sanitas, que es mes senzilleta pero no esta malament tampoc.
Que tal aneu les demes? Esta aixo paradet! Teniu algun plan per escampar-ho a la familia aquest nadal?
Que be xinxa! si que creixen rapid! Tema aplicacions jo estic utilitzant la de embarazo+ pero nomes es gratuita fins a las 12 setmanes, encare que lo de les contraccion i demes funciona igual. Sino tambe estic provant la de sanitas, que es mes senzilleta pero no esta malament tampoc.
Que tal aneu les demes? Esta aixo paradet! Teniu algun plan per escampar-ho a la familia aquest nadal?
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies,
Amanda, em sap molt greu! Ànims maca
RedBerry, nosaltres tenim pensat dir-ho a la familia per Nadal (tiets, cosins, avis...) perquè els pares i germans ja ho saben. Se que hi ha algú que estava pendent els últims dinars de si bevia i tal... Potser deixo anar alguna cosa de l'estil: avui no cal que em controleu, ja us ho dic jo
xinxa, quina ilu veure com van creixent!! Jo també faig servir Embarazo + i m'agrada força, però és el que diuen a partir de les 12 setmanes s'ha de pagar...
crunchi, quina visita més completa! Jo com que li vaig dir que anava per mútua ja només vol que li porti els resultats i quasi no em va fer ni cas podriem dir... Però bueno, hi seguiré anant per si vull parir a la SS. La vacuna de la grip no me l'han ofert ni a la mutua ni a la SS, i ara no se què fer. Les altres us l'heu posat?
Com aneu les altres?
Mode ego: jo de moment em segueixo trobant bé, la qual cosa s'agraeix ja que es fa més fàcil dissimular. De totes maneres, fa uns dies que ja em començo a veure panxeta (és molt aviat, ja ho sé) i vaig amb la paranoia a la feina que la gent se n'adonarà. En fi, sort que venen vacances i quan torni el 1r dia (9 de gener) tinc l'eco a la tarda. Espero que la panxa no crexi més del compte aquest Nadal!! Tot i que he de confessar que fa ilu
Amanda, em sap molt greu! Ànims maca
RedBerry, nosaltres tenim pensat dir-ho a la familia per Nadal (tiets, cosins, avis...) perquè els pares i germans ja ho saben. Se que hi ha algú que estava pendent els últims dinars de si bevia i tal... Potser deixo anar alguna cosa de l'estil: avui no cal que em controleu, ja us ho dic jo
xinxa, quina ilu veure com van creixent!! Jo també faig servir Embarazo + i m'agrada força, però és el que diuen a partir de les 12 setmanes s'ha de pagar...
crunchi, quina visita més completa! Jo com que li vaig dir que anava per mútua ja només vol que li porti els resultats i quasi no em va fer ni cas podriem dir... Però bueno, hi seguiré anant per si vull parir a la SS. La vacuna de la grip no me l'han ofert ni a la mutua ni a la SS, i ara no se què fer. Les altres us l'heu posat?
Com aneu les altres?
Mode ego: jo de moment em segueixo trobant bé, la qual cosa s'agraeix ja que es fa més fàcil dissimular. De totes maneres, fa uns dies que ja em començo a veure panxeta (és molt aviat, ja ho sé) i vaig amb la paranoia a la feina que la gent se n'adonarà. En fi, sort que venen vacances i quan torni el 1r dia (9 de gener) tinc l'eco a la tarda. Espero que la panxa no crexi més del compte aquest Nadal!! Tot i que he de confessar que fa ilu

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola maques!!
Aniré per temes que ho trobo més facil que anar responent una a una.
Tema panxeta: Aquí ja estem de 11+1 i aquesta setmana he notat que la panxa ha fet una bona pujada, sobretot tarda-vespre, però ja al matí no la puc amagar. Jo sempre n'he tingut però ufff...... quines ganes de que em donin els resultats del test no invasiu i dir-ho a la feina!!! Com algunes de vosaltres, tinc la paranoia de que m'ho notaran.
Tema dir-ho: a família més llunyana (tiets i cosins) els nostres pares els informaran per telèfon als de lluny i en persona als que són de aquí, i nosaltres per Nadal farem un missatge especial al whatsapp que tenim dels meus cosins (som cap a 40 d'arreu d'espanya) així ja se n'entera tothom de cop i xinpun.
Demà fem un soparet a casa per dir-ho a la colla d'amics. Hem posat d'excusa que hem d'animar el capseto (per lo del seu pare) i no s'ho esperen gens!!! A la meva feina ho diré entre dimecres (direcció) i dijous (companys) i el capseto també ho anunciarà a la feina i això. Quina ilusiooo!!
Apps: al post de apps per embarassades hi vaig posar la llista i opinio de les que utilitzo, en general miro la de embarazo+, vaig llegir que força gent paga per tenir la ampliacio, jo no se que faré... total, n'hi ha tantes!!!! I també n'he baixat de contraccions i lactancia, però no les he ni mirat encara.
Engreixar-se o no: a mi només m'han pesat a les visites inicials, a veure si el meu gine no és un plasta del tema... ojalà!! Jo ja començava a uns 2-3 quilets de mes
I de moment pel que em vaig pesant anava bé fins aquesta setmana que he vist que la bàscula ha pujat entre mig i un kg. Espero que el tema no m'agobii, de moment el que es menjar porto un descontrol horroros..... pitjor que abans!! Que mes o menys portava una dieta mig mig, amb alguns dies tontos però ara són massa els dies tontos.
Males digestions: crunchi, m'apunto els medicaments que t'han indicat!! Que jo porto una bona murga a sobre i per Nadal no sembla que hagi de parar.
Petons!!!
Aniré per temes que ho trobo més facil que anar responent una a una.
Tema panxeta: Aquí ja estem de 11+1 i aquesta setmana he notat que la panxa ha fet una bona pujada, sobretot tarda-vespre, però ja al matí no la puc amagar. Jo sempre n'he tingut però ufff...... quines ganes de que em donin els resultats del test no invasiu i dir-ho a la feina!!! Com algunes de vosaltres, tinc la paranoia de que m'ho notaran.
Tema dir-ho: a família més llunyana (tiets i cosins) els nostres pares els informaran per telèfon als de lluny i en persona als que són de aquí, i nosaltres per Nadal farem un missatge especial al whatsapp que tenim dels meus cosins (som cap a 40 d'arreu d'espanya) així ja se n'entera tothom de cop i xinpun.
Demà fem un soparet a casa per dir-ho a la colla d'amics. Hem posat d'excusa que hem d'animar el capseto (per lo del seu pare) i no s'ho esperen gens!!! A la meva feina ho diré entre dimecres (direcció) i dijous (companys) i el capseto també ho anunciarà a la feina i això. Quina ilusiooo!!
Apps: al post de apps per embarassades hi vaig posar la llista i opinio de les que utilitzo, en general miro la de embarazo+, vaig llegir que força gent paga per tenir la ampliacio, jo no se que faré... total, n'hi ha tantes!!!! I també n'he baixat de contraccions i lactancia, però no les he ni mirat encara.
Engreixar-se o no: a mi només m'han pesat a les visites inicials, a veure si el meu gine no és un plasta del tema... ojalà!! Jo ja començava a uns 2-3 quilets de mes
Males digestions: crunchi, m'apunto els medicaments que t'han indicat!! Que jo porto una bona murga a sobre i per Nadal no sembla que hagi de parar.
Petons!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bonesssss com esteu??? Jo estic en plan "sofa, internet i manta" i gat als peus, mentre a fora plou... a sobre el meu marit ha anat al cine amb un amic, aixi q estic soleta i tranquila, q tb em venia de gust que he tingut un mati complicat a la feina.....
Giulietta doncs siiiii, i molt maca la meva llevadora!!! Me n'alegro q et trobis be
i envejota maxima les tevea vacances!!!!
Redberry Doncs amb els meus tiets i cosins ens veurem per S. Esteve.... he pensat proposar brindis i dir "us informo q si tot va be, al juliol serem un mes a la familia". Algo aixi.....
Vosaltres quines idees teniu??
Xinxa q guay el teu cigronet!!!!! Era la teva segona eco, no?
tema apps, jo tonc algunes i no m'agraden gens..... us faig un repas:
YO embarazo de ribera salud, no esta mal pero em diu q estic de 9 setmanes i es mentida, estic de 8!!!! Com co** ho calcula??? Em passa el mateix amb Woman Pregnancy, q era la q mes m'agradava....pero clar, m'ho calcula malament.... el q passa q com ja li he pillat el truc, doncs mira, tira que te tira.... seguint aquest tema de calcular malament tenim la app de Embarazo Feliz (vaya noms els de les apps eh!?), que diu que estic de 9 setmanes i entre parentesis diu 8+1, aixi que ja em direu.... pero es una app q em smbla bstnt fluixeta.... me la borrare en breus...
ESCOLTO PROPOSTES DE APPS!!!
Capseta q ens hem solapat!!!! Estas amb mals de panxa tambe??? Buf.... mira q es incomode eh? Anims nena, aviam si passen aviat....
ego: doncs al final no em vaig pendre cap almax, vaig passar el meu mal de panxa en silenci... com ja ho he tingut la setmana passada, vaig pensar q se m'acabaria marxant... i si, al cap de 2 dies em va marxar. I ara porto uns dies molt be. L'unic q noto es que ara pel mati abans de sortir de casa he de menjar algo mes a part del suc de taronja o got de llet, pq arribo a la feina mig marejada XD Abans es el q feia, em prenia el suc o el cafe en llet nomes, i arribava a la feina (1hora despres) be. Pero ara em costa..... i arribo a la feina i tot i haver menjat dos torrades amb melmelada, deboro l'entrepà.... Abans em menjava la mitat i a mig mati m'acabava l'altre meitat....pero ara a les 9 ja em menjo casi mitja barra de pa.... aixi q aixo, molta gana pel mati. Els altres apats normal, tirant a baixet, q jo no soc de menjar massa. Menjo poc pero seguit, cada 2 o 3 hores. Es el q m va recomenar la llevadora, i lo vaig dir que si, q es el q faig jo desde sempre.
Que us expliqueu ls altres???
Ai per cert, us deixo aquest link que he trobat abans, que dona un consell per cada setmana d'embaraç, m'ha agradat molt aquesta web, hi ha articles molt interessants....es del Hospital de STJoan de déu. http://faros.hsjdbcn.org/ca/articulo/co ... eu-embaras
Giulietta doncs siiiii, i molt maca la meva llevadora!!! Me n'alegro q et trobis be
i envejota maxima les tevea vacances!!!!
Redberry Doncs amb els meus tiets i cosins ens veurem per S. Esteve.... he pensat proposar brindis i dir "us informo q si tot va be, al juliol serem un mes a la familia". Algo aixi.....
Vosaltres quines idees teniu??Xinxa q guay el teu cigronet!!!!! Era la teva segona eco, no?
tema apps, jo tonc algunes i no m'agraden gens..... us faig un repas:YO embarazo de ribera salud, no esta mal pero em diu q estic de 9 setmanes i es mentida, estic de 8!!!! Com co** ho calcula??? Em passa el mateix amb Woman Pregnancy, q era la q mes m'agradava....pero clar, m'ho calcula malament.... el q passa q com ja li he pillat el truc, doncs mira, tira que te tira.... seguint aquest tema de calcular malament tenim la app de Embarazo Feliz (vaya noms els de les apps eh!?), que diu que estic de 9 setmanes i entre parentesis diu 8+1, aixi que ja em direu.... pero es una app q em smbla bstnt fluixeta.... me la borrare en breus...
ESCOLTO PROPOSTES DE APPS!!!
Capseta q ens hem solapat!!!! Estas amb mals de panxa tambe??? Buf.... mira q es incomode eh? Anims nena, aviam si passen aviat....
ego: doncs al final no em vaig pendre cap almax, vaig passar el meu mal de panxa en silenci... com ja ho he tingut la setmana passada, vaig pensar q se m'acabaria marxant... i si, al cap de 2 dies em va marxar. I ara porto uns dies molt be. L'unic q noto es que ara pel mati abans de sortir de casa he de menjar algo mes a part del suc de taronja o got de llet, pq arribo a la feina mig marejada XD Abans es el q feia, em prenia el suc o el cafe en llet nomes, i arribava a la feina (1hora despres) be. Pero ara em costa..... i arribo a la feina i tot i haver menjat dos torrades amb melmelada, deboro l'entrepà.... Abans em menjava la mitat i a mig mati m'acabava l'altre meitat....pero ara a les 9 ja em menjo casi mitja barra de pa.... aixi q aixo, molta gana pel mati. Els altres apats normal, tirant a baixet, q jo no soc de menjar massa. Menjo poc pero seguit, cada 2 o 3 hores. Es el q m va recomenar la llevadora, i lo vaig dir que si, q es el q faig jo desde sempre.
Que us expliqueu ls altres???
Ai per cert, us deixo aquest link que he trobat abans, que dona un consell per cada setmana d'embaraç, m'ha agradat molt aquesta web, hi ha articles molt interessants....es del Hospital de STJoan de déu. http://faros.hsjdbcn.org/ca/articulo/co ... eu-embaras
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!!
Idees dir-ho Nadal Nosaltres tant que voliem fer, ahora anirem a lo facil, brindis i per watsap, que bueno he fet una collage amb la foto de la eco.
Engrexars-e o no Dons jo no m'estic engreixant res, al contrari m'he aprimat 2 kg, com seguixi aixi... em fotran la bronca em sembla, tinc un munt de reserves per aixo
Dir-ho als amics Nosaltres també ho volem fer amb un menjar o un sopar, pero ja de cara al any vinent perque estic de 9+5 i crec que es massa d'hora.
Panxeta Jo em noto la panxeta encara que no es veu, pero algun pantalo, ja em molesta bastant. Com estic grassoneta no tinc problema de disimular, i les que us la noteu jo crec que a la gent a lo millor li dona per pensar que heu engreixat una mica, i no us ho diran de sobte no?
Digestions Cada cop jo vaig a pitjor
O no vaig al wc o vaig massa cops, no tic punt intermedi. A mes aquest cap de setmana he começat a no poder menjar, perque menjo una mica i ja no puc mes, no em baixa el menjar, i va empitjoran segon passa el dia. Alguna li passa? Aquests cap de setmana nadal, amb el seus apats eterns.... M'esta ratllant una mica que em donin la murga dient-me que encara no tinc res de panxa que que fare quan la tingui mes grossa. bla bla bla. Bueno ja ho saben tothom te consells per tot.
Eco 4d Teniu pensada fer-la? Algun lloc en concrec? Que estigui be de preu etc? Começo a mirar pro no tinc molta idea de on anar-hi, hi ha moltes diferents.
primark Aixo es una mica tonteria, pero bueno son manies.... El meu maridet i jo li tenim bastant mania al primark, no ens agrada gens, pero gens gens. A la meva sogre li encanta, sembla que tingui accions i tot. Tot es super maco, super barat, etc etc. Em dona una mica de por que s'emocioni per que es el primer net o neta i m'ompli de robeta que no m'agrada
, perque ve del primark. O veig tot sempre massa alboratat, i quan son tant petits, no em fio molt dels cotons o dels tints que puguin tenir. Que faig? Com em quito la mania? li he dit al meu maridet que li digui, pero mai no troba el moment i aixo que ell es mes pijoter que jo...
Per temes m'emociono i m'enrotllo un munt!
Aquesta setmana tenim alguna eco, novetat, que tal van les nàusees?
Idees dir-ho Nadal Nosaltres tant que voliem fer, ahora anirem a lo facil, brindis i per watsap, que bueno he fet una collage amb la foto de la eco.
Engrexars-e o no Dons jo no m'estic engreixant res, al contrari m'he aprimat 2 kg, com seguixi aixi... em fotran la bronca em sembla, tinc un munt de reserves per aixo
Dir-ho als amics Nosaltres també ho volem fer amb un menjar o un sopar, pero ja de cara al any vinent perque estic de 9+5 i crec que es massa d'hora.
Panxeta Jo em noto la panxeta encara que no es veu, pero algun pantalo, ja em molesta bastant. Com estic grassoneta no tinc problema de disimular, i les que us la noteu jo crec que a la gent a lo millor li dona per pensar que heu engreixat una mica, i no us ho diran de sobte no?
Digestions Cada cop jo vaig a pitjor
Eco 4d Teniu pensada fer-la? Algun lloc en concrec? Que estigui be de preu etc? Começo a mirar pro no tinc molta idea de on anar-hi, hi ha moltes diferents.
primark Aixo es una mica tonteria, pero bueno son manies.... El meu maridet i jo li tenim bastant mania al primark, no ens agrada gens, pero gens gens. A la meva sogre li encanta, sembla que tingui accions i tot. Tot es super maco, super barat, etc etc. Em dona una mica de por que s'emocioni per que es el primer net o neta i m'ompli de robeta que no m'agrada
Per temes m'emociono i m'enrotllo un munt!
Aquesta setmana tenim alguna eco, novetat, que tal van les nàusees?

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Redberry que be llegir-te, teniem el forum paradet!!!!
Doncs coincideixo amb tu amb el tema Primark. Em fa mania també, es al.lucinant la gent que hi va i hi compra!!! Que no tinc res en contra d'això, q cadascu compri on vulgui clar.... pero personalment el q em fa rabia es el raonament que hi ha en general amb Primark. Tothom et vol convencer de que tot es taaaan barat (aqui discrepo, pq hi ha coses q es porten 5e de diferencia amb Sfera, Bershka, H&M, etc.) I despres resulta que s'acaben gastant 60e en coses q em pregunto si realment necessitaven. Son diners gastats en capricis. Es van animant comprant, on l'unica premisa es el preu, pero ni es pensa en la qualitat, ni on s'ha fet la roba, ni en quines condicions les han fet, etc. Es com el maxim exponent del consumisme. No se, jo per molt q puc l'evito. Prefereixo comprar al H&M o Sfera si necessito algo urgentment, pero jo soc de les que tira molt de rebaixes. Amb tema robeta de bebe tiraré molt de H&M, Kiabi, carrefour.... i si m'agraden X marques, aprofitare les rebaixes.
Jo li diria tal qual "Sogre, no em compris res del Primark pq no m'agrada". Crec q en aquestes coses s'ha de ser directe. Sino et tocara anar per fer devolucions....
Tema simptomes aixi tens males digestions Redberry??? Son una murga.... anims nena. Tema dinars familiar crec q s'estigui embrassada o no, una ha de menjar el q li vingui de gust. No crec que et diguin res, pero si t'ho diuen, digues q es de lo mes normal tenir males digestions en aquest trimestre. Que es veritat.
Ego: jo em trobo molt be, creuo dits!!!!!! Tinc ganes de q sigui Nadal per no anar a treballar i descansar dos dies seguits.
Ahir vaig tenir el bateig del meu fillol, i als pares del bebe (son amics nostres) encara no els hi hem dit, vull esperar a tenir la eco de les 12 setmanes.... vaig tenir al nen en braços i m'anava imaginant jo en breus amb un bebe propi jejejeje I vam tenir un moment dificil a l'hora del pica pica que van fer despres del bateig, q van treure els canapés tipics de philadelphia amb salmó fumat, i em van preguntar si m'agradava, i jo no vaig saber reaccionar pq clar q m'agrada pero no en puc menjar!!!!!! Tipiv moment q et quedes sense saber què dir XD I vaig començar a despistar "emmmmmm nooooo", i el meu marit casi fot la pota, diu "digal's-hi pq no en pots menjar", i jo "eh? No no..." Li vaig fotre una mirada assessina i vaig canviar de tema. No era el moment, no ho sé, no ho volia dir, i vam quedar q no diriem res...!!!! i auuuu ell no s'ho pot callar.....!!!!!! Anda que... qué bocas!!!! no se, no sé si van sospitar o no van entendre res, crec q no. Pobrets XD inclús se'm va passar pel cap dir que em feia vegetariana, pero vaig pensar q encara seria pitjor el remei q l'enfermetat jejejje
Que tal esteu les altres???
Doncs coincideixo amb tu amb el tema Primark. Em fa mania també, es al.lucinant la gent que hi va i hi compra!!! Que no tinc res en contra d'això, q cadascu compri on vulgui clar.... pero personalment el q em fa rabia es el raonament que hi ha en general amb Primark. Tothom et vol convencer de que tot es taaaan barat (aqui discrepo, pq hi ha coses q es porten 5e de diferencia amb Sfera, Bershka, H&M, etc.) I despres resulta que s'acaben gastant 60e en coses q em pregunto si realment necessitaven. Son diners gastats en capricis. Es van animant comprant, on l'unica premisa es el preu, pero ni es pensa en la qualitat, ni on s'ha fet la roba, ni en quines condicions les han fet, etc. Es com el maxim exponent del consumisme. No se, jo per molt q puc l'evito. Prefereixo comprar al H&M o Sfera si necessito algo urgentment, pero jo soc de les que tira molt de rebaixes. Amb tema robeta de bebe tiraré molt de H&M, Kiabi, carrefour.... i si m'agraden X marques, aprofitare les rebaixes.
Jo li diria tal qual "Sogre, no em compris res del Primark pq no m'agrada". Crec q en aquestes coses s'ha de ser directe. Sino et tocara anar per fer devolucions....
Tema simptomes aixi tens males digestions Redberry??? Son una murga.... anims nena. Tema dinars familiar crec q s'estigui embrassada o no, una ha de menjar el q li vingui de gust. No crec que et diguin res, pero si t'ho diuen, digues q es de lo mes normal tenir males digestions en aquest trimestre. Que es veritat.
Ego: jo em trobo molt be, creuo dits!!!!!! Tinc ganes de q sigui Nadal per no anar a treballar i descansar dos dies seguits.
Ahir vaig tenir el bateig del meu fillol, i als pares del bebe (son amics nostres) encara no els hi hem dit, vull esperar a tenir la eco de les 12 setmanes.... vaig tenir al nen en braços i m'anava imaginant jo en breus amb un bebe propi jejejeje I vam tenir un moment dificil a l'hora del pica pica que van fer despres del bateig, q van treure els canapés tipics de philadelphia amb salmó fumat, i em van preguntar si m'agradava, i jo no vaig saber reaccionar pq clar q m'agrada pero no en puc menjar!!!!!! Tipiv moment q et quedes sense saber què dir XD I vaig començar a despistar "emmmmmm nooooo", i el meu marit casi fot la pota, diu "digal's-hi pq no en pots menjar", i jo "eh? No no..." Li vaig fotre una mirada assessina i vaig canviar de tema. No era el moment, no ho sé, no ho volia dir, i vam quedar q no diriem res...!!!! i auuuu ell no s'ho pot callar.....!!!!!! Anda que... qué bocas!!!! no se, no sé si van sospitar o no van entendre res, crec q no. Pobrets XD inclús se'm va passar pel cap dir que em feia vegetariana, pero vaig pensar q encara seria pitjor el remei q l'enfermetat jejejje
Que tal esteu les altres???
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 18, 2017 10:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
11+4
Hola noies!!
Com ha anat el cap de setmana? Per aquí sempre hi ha parón, jeje.
Ai nenes (crunchi i RedBerry) veig que estem totes mes o menys igual, amb dies millors i pitjors pero en general amb digestions lentes. Un peazo de rotllo!! Pero penseu que pitjor seria tenir vomits!! Podem estar molt contentes!!!
Jo avui vinc amb notícies fresques. Crec que ja us vaig dir que dilluns passat em van fer el test no invasiu que confirma en un 99% que no té ni s. De down ni patau ni edwards i a més et diuen el sexe.
Doncs avui m'han donat els resultats i tot bé i ja sabem que tindrem.......
una nena!!!
A mi m'era absolutament igual però quasi tothom deia que seria nen i ja m'havia fet a la idea, algunes persones deien que nena però poques, entre ells el capseto, que deia que seria nena i que ell ho preferia.
Així que res, ara ja ens podem centrar en pensar noms per la nostra princeseta i tinc unes ganes inmenses de veure-la!!!!!! Dimecres tinc eco de els 12s al gine privat i divendres al de la ss.
Després de lo del meu sogre i a sobre ara la meva iaia, que té 98 anys i està fatal però estable des de fa anys, està apagant-se definitivament
...... ja necessitava coses bones i boniques en les que pensar!!! I s'està fent tant real..... que fort!!! Noies gaudiu de cada moment, que passa volant!!!!
Hola noies!!
Com ha anat el cap de setmana? Per aquí sempre hi ha parón, jeje.
Ai nenes (crunchi i RedBerry) veig que estem totes mes o menys igual, amb dies millors i pitjors pero en general amb digestions lentes. Un peazo de rotllo!! Pero penseu que pitjor seria tenir vomits!! Podem estar molt contentes!!!
Jo avui vinc amb notícies fresques. Crec que ja us vaig dir que dilluns passat em van fer el test no invasiu que confirma en un 99% que no té ni s. De down ni patau ni edwards i a més et diuen el sexe.
Doncs avui m'han donat els resultats i tot bé i ja sabem que tindrem.......
una nena!!!
A mi m'era absolutament igual però quasi tothom deia que seria nen i ja m'havia fet a la idea, algunes persones deien que nena però poques, entre ells el capseto, que deia que seria nena i que ell ho preferia.
Així que res, ara ja ens podem centrar en pensar noms per la nostra princeseta i tinc unes ganes inmenses de veure-la!!!!!! Dimecres tinc eco de els 12s al gine privat i divendres al de la ss.
Després de lo del meu sogre i a sobre ara la meva iaia, que té 98 anys i està fatal però estable des de fa anys, està apagant-se definitivament
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Capseta que beeee!!! Quina il.lusioooooóoooooo!!!!!
i quina bona noticia aixo de la prova!!!!!
Ara a pensar noms per la nena i a disfrutar del moment!!!!!
em sap greu aixo de l'avia, ja m'imagino q deus tenir una sensació agredolça... anims nena!!!!
Ara em feu molta envejota.... i pregunto (m'he quedat en blanc), per la SS quan sabré el sexe, a la eco de les 20 setmanes no??? A les de les 12 no, oi???
M'agradaria saber-ho ja per anar fent-me a la idea.... pero res, poc a poc, m'ho prenc tot en general amb molta calma. Potser quan ho sapiga m'atabalaré mes, aiiii no ho se jejejjee quins nerviiiiis!!!!
Com aneu les altres????
i quina bona noticia aixo de la prova!!!!!
Ara a pensar noms per la nena i a disfrutar del moment!!!!!
em sap greu aixo de l'avia, ja m'imagino q deus tenir una sensació agredolça... anims nena!!!!Ara em feu molta envejota.... i pregunto (m'he quedat en blanc), per la SS quan sabré el sexe, a la eco de les 20 setmanes no??? A les de les 12 no, oi???
M'agradaria saber-ho ja per anar fent-me a la idea.... pero res, poc a poc, m'ho prenc tot en general amb molta calma. Potser quan ho sapiga m'atabalaré mes, aiiii no ho se jejejjee quins nerviiiiis!!!!
Com aneu les altres????
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia julioleres!!!
Primer de tot, moltes gràcies per recomanar-me les aplicacions, després me les aniré baixant, a veure amb quina / quines em quedo!
Comento els temes que heu anat dient:
Panxa: jo de sèrie no tenia panxa, però ja us vaig dir que fa setmanes que en tinc! Als vespres és impressionant! I a més els pantalons no em corden, ja faig servir el truc de la goma. No patiu per si en teniu o no en teniu, ja creixerà ja!
Dir-ho a la família: en el nostre cas, ho saben els més pròxims, avis i tiets del mini, i aprofitarem els dinars d'aquestes festes per dir-ho a la resta, no hem parlat pas de com ho farem. Crec que serà força improvitzat!
Sobre el pes que ens engreixem: mireu, en l'altre embaràs em vaig engreixar 8 kg en total (i sense haver vomitat cap vegada), doncs aquest cop ja porto 3 kg a sobre (i és que per culpa de les nàusees em passaria el dia menjant!). Doncs bé, la gine em va dir que no em preocupés, que el primer trimestre fes el que vulgues / necessités i que després ja controlaríem més el pes. Així que de moment no em preocupo gaire!
Marques de roba: aquí una altra que odia Primark! Per el minixinxet vaig comprar-hi uns bodis de màniga curta, i mai més, a la primera rentada ja es van quedar horribles!!! Jo la roba del minixinxet la comprava i compro a Okaidi i Zara (pq els tinc on visc). Per primeres mudes mireu Micu Micu i Petit Oh (m'encanten les dues), i HM tb m'agrada (però he d'anar a Bcn per comprar-ho i ja fa més mandra!)
Eco 4d: En l'altre embaràs no la vam fer, però el vam veure en 4d. Resulta que la meva gine tb treballa a la quiron, i un dia vam anar allà a fer la visita, i el am veure en 4d. No sabiem que ens ho posaria, i va ser genial. En aquest anem a una altra gine (l'altre ha marxat de la mutua) i no crec que el veiem en 4d. Però bé, com que no haurem de comprar gaires trastos, potser li dic al xinxet de fer-nos un autoregal!
Crunchi: deu n'hi do aquest tema de les males digestions. Només et passa després dels àpats? Vull dir, que jo tb em noto l'estómac regirat, però durant tot el dia, i sort del cariban que vaig tirant millor. Ho dic pq no tinguis nausees i no males digestions... en fi, creuem dits pq passat el primer trimestre tot ens passi!
Capseta: moltes felicitats per la nena!!! Ets la primera en saber el sexe! Oi que ara tot és en una altra dimensió? Quan jo vaig saber el sexe va començar a ser com tot molt més real, i en el moment en el que decideixes el nom, i et mires la panxa i li dius, ja serà una passada! Gaudiu molt!
Redberry: no et ratllis pels àpats de Nadal, tu menges el que puguis i punt, i pobre del que et digui alguna cosa, que tenim les hormones revolucionades i saltem a la primera!!! Jo ja he dit a tots els àpats on hi ha peix que no en vull (m'entra un fàstic horrible només veure'l!) i qui em digui alguna cosa que es prepari!!!!
I poc més noies, jo em segueixo trobant paxuxilla, no tinc forces per res, i les nàusees segueixen al peu del canó i cada dia a les 20h ja seria al llit dormint. No us podeu imaginar les ganes que tinc que passi aquest primer trimestre, a veure si la cosa millora!!!
Seguim parlant boniques!
Primer de tot, moltes gràcies per recomanar-me les aplicacions, després me les aniré baixant, a veure amb quina / quines em quedo!
Comento els temes que heu anat dient:
Panxa: jo de sèrie no tenia panxa, però ja us vaig dir que fa setmanes que en tinc! Als vespres és impressionant! I a més els pantalons no em corden, ja faig servir el truc de la goma. No patiu per si en teniu o no en teniu, ja creixerà ja!
Dir-ho a la família: en el nostre cas, ho saben els més pròxims, avis i tiets del mini, i aprofitarem els dinars d'aquestes festes per dir-ho a la resta, no hem parlat pas de com ho farem. Crec que serà força improvitzat!
Sobre el pes que ens engreixem: mireu, en l'altre embaràs em vaig engreixar 8 kg en total (i sense haver vomitat cap vegada), doncs aquest cop ja porto 3 kg a sobre (i és que per culpa de les nàusees em passaria el dia menjant!). Doncs bé, la gine em va dir que no em preocupés, que el primer trimestre fes el que vulgues / necessités i que després ja controlaríem més el pes. Així que de moment no em preocupo gaire!
Marques de roba: aquí una altra que odia Primark! Per el minixinxet vaig comprar-hi uns bodis de màniga curta, i mai més, a la primera rentada ja es van quedar horribles!!! Jo la roba del minixinxet la comprava i compro a Okaidi i Zara (pq els tinc on visc). Per primeres mudes mireu Micu Micu i Petit Oh (m'encanten les dues), i HM tb m'agrada (però he d'anar a Bcn per comprar-ho i ja fa més mandra!)
Eco 4d: En l'altre embaràs no la vam fer, però el vam veure en 4d. Resulta que la meva gine tb treballa a la quiron, i un dia vam anar allà a fer la visita, i el am veure en 4d. No sabiem que ens ho posaria, i va ser genial. En aquest anem a una altra gine (l'altre ha marxat de la mutua) i no crec que el veiem en 4d. Però bé, com que no haurem de comprar gaires trastos, potser li dic al xinxet de fer-nos un autoregal!
Crunchi: deu n'hi do aquest tema de les males digestions. Només et passa després dels àpats? Vull dir, que jo tb em noto l'estómac regirat, però durant tot el dia, i sort del cariban que vaig tirant millor. Ho dic pq no tinguis nausees i no males digestions... en fi, creuem dits pq passat el primer trimestre tot ens passi!
Capseta: moltes felicitats per la nena!!! Ets la primera en saber el sexe! Oi que ara tot és en una altra dimensió? Quan jo vaig saber el sexe va començar a ser com tot molt més real, i en el moment en el que decideixes el nom, i et mires la panxa i li dius, ja serà una passada! Gaudiu molt!
Redberry: no et ratllis pels àpats de Nadal, tu menges el que puguis i punt, i pobre del que et digui alguna cosa, que tenim les hormones revolucionades i saltem a la primera!!! Jo ja he dit a tots els àpats on hi ha peix que no en vull (m'entra un fàstic horrible només veure'l!) i qui em digui alguna cosa que es prepari!!!!
I poc més noies, jo em segueixo trobant paxuxilla, no tinc forces per res, i les nàusees segueixen al peu del canó i cada dia a les 20h ja seria al llit dormint. No us podeu imaginar les ganes que tinc que passi aquest primer trimestre, a veure si la cosa millora!!!
Seguim parlant boniques!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia boniques!
Si que es veritat que els caps de setmana es queda aixo mes paradet!
Marques de roba Com m'analegro que no sigui l'unica que no li agrada el primark!!
Que be xinxa totes les marques que ens recomanes! Jo crec que tirare per lo "facil" kiabi, h&m, zara, el okaidi tambe es molt cuqui! Com soc al costat de barcelona literalment tenim tot a tocar.
Eco 4d A nosaltres no ens han possat mai la eco 4d, i vaig als despatxos de la teknon aixi que ho dubto. Vem anar a veure la 4d quan la meva nevoda, i va ser molt emocionant. Tambe m'agrada que s'adalanten una mica en veure el sexe, diuen que desde la setmana 12. No se jo vull nena, se que sigui el que sigui me l'estimare igual, pero el meu maridet li agrada fer-me la punyeta
Per internet he vist ofertes per 45 €
panxa A mi em "surt" una panxa que no es com la de sempre... es diferent, tins que amagar la meva per veurela casi pero ja se que esta alla! La veritat que estic desitjan que em surti una micona
crunchi Jo crec que ni ss ni mutua, si no fas aquestes proves extres el sexe no es veu fins que et fas la eco. La meva gine em va dir que sobre la setmana 16 ja es podria veure, si es deixa clar.... Per aixo em tira lo de la 4d
xinxa Pensava que amb les nausees era al contrari que no es menjava be perque to vomitaves tot. Menos mal que amb el cariban vas tirant! Ha veure si set passa rapid ja el 1r trimestre i es van les nausees del tot. Molts Anims!
De son, creec que es el que ens toca, jo dormo un munt!
Capseta Enorabonaaaa!!!
Quina ilusio saber ja el sexe!! Aixo ho deu fer tot super real, i quina gracia que el capseto encertes el sexe tambe! Ara si vas a veure robeta segur que se ten van els ulls!jejeje
Com esteu les altres desaparegudes!!?
Si que es veritat que els caps de setmana es queda aixo mes paradet!
Marques de roba Com m'analegro que no sigui l'unica que no li agrada el primark!!
Que be xinxa totes les marques que ens recomanes! Jo crec que tirare per lo "facil" kiabi, h&m, zara, el okaidi tambe es molt cuqui! Com soc al costat de barcelona literalment tenim tot a tocar.Eco 4d A nosaltres no ens han possat mai la eco 4d, i vaig als despatxos de la teknon aixi que ho dubto. Vem anar a veure la 4d quan la meva nevoda, i va ser molt emocionant. Tambe m'agrada que s'adalanten una mica en veure el sexe, diuen que desde la setmana 12. No se jo vull nena, se que sigui el que sigui me l'estimare igual, pero el meu maridet li agrada fer-me la punyeta
Per internet he vist ofertes per 45 €panxa A mi em "surt" una panxa que no es com la de sempre... es diferent, tins que amagar la meva per veurela casi pero ja se que esta alla! La veritat que estic desitjan que em surti una micona
crunchi Jo crec que ni ss ni mutua, si no fas aquestes proves extres el sexe no es veu fins que et fas la eco. La meva gine em va dir que sobre la setmana 16 ja es podria veure, si es deixa clar.... Per aixo em tira lo de la 4d
xinxa Pensava que amb les nausees era al contrari que no es menjava be perque to vomitaves tot. Menos mal que amb el cariban vas tirant! Ha veure si set passa rapid ja el 1r trimestre i es van les nausees del tot. Molts Anims!
De son, creec que es el que ens toca, jo dormo un munt!Capseta Enorabonaaaa!!!
Quina ilusio saber ja el sexe!! Aixo ho deu fer tot super real, i quina gracia que el capseto encertes el sexe tambe! Ara si vas a veure robeta segur que se ten van els ulls!jejejeCom esteu les altres desaparegudes!!?

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!
Entro rapid, per dir, que li vem comentar a la sogre lo del primark, i va dir que "como le voy a comprar ropa en el primark???" Vamos que ja ho donava per suposat, que per un bebe no es el mes convenient! Una altre cosa es que segons passin els anys hi hagi alguna coseta, pero ja no sera un bebe recent nascut!
Que tal esteu??
Entro rapid, per dir, que li vem comentar a la sogre lo del primark, i va dir que "como le voy a comprar ropa en el primark???" Vamos que ja ho donava per suposat, que per un bebe no es el mes convenient! Una altre cosa es que segons passin els anys hi hagi alguna coseta, pero ja no sera un bebe recent nascut!
Que tal esteu??

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Jajajajjajajjajaja ais Redberry menos maaaaal!!!!
(que monos els emoticonos de nadal!!). Home jo crec q tema Primark si es per un mateix, ok, pero per regalar.... jo mai regalaria (sobretot a un bebe) algo del Primark. Una altre cosa es q la propia mare decideixi comprar-li pel seu bebé (q es respectable tambe).
Xinxa si si, m'ha passat just despres de menjar.... també he observat que em passa sobretot els menjars molt oliosos (una truita amb patates mateix, si queda oliosa). Ara porto uns dies molt be, creuaré dits!!!! Pq m'ha sigut molt incomode.... a mi els mals de panxa em maten....
Tema ecos si, per internet vaig buscar info i fins la eco de 20 setmanes per SS no ho sabŕem... bueno, paciencia.
Com esteu les altres, q us expliqueu???
(que monos els emoticonos de nadal!!). Home jo crec q tema Primark si es per un mateix, ok, pero per regalar.... jo mai regalaria (sobretot a un bebe) algo del Primark. Una altre cosa es q la propia mare decideixi comprar-li pel seu bebé (q es respectable tambe). Xinxa si si, m'ha passat just despres de menjar.... també he observat que em passa sobretot els menjars molt oliosos (una truita amb patates mateix, si queda oliosa). Ara porto uns dies molt be, creuaré dits!!!! Pq m'ha sigut molt incomode.... a mi els mals de panxa em maten....
Tema ecos si, per internet vaig buscar info i fins la eco de 20 setmanes per SS no ho sabŕem... bueno, paciencia.
Com esteu les altres, q us expliqueu???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Que bona Redberry! Ja veus, una preocupació menys!!!
Crunchi, creuem dits pq no torni aquest malestar! I diria que el que dius de la eco és cert, ja que a la ss només fan 3 ecos, a les 12 setmanes, a les 20 i a les 30 i pico, per tant, deu ser a la 20 quan es veu el sexe!
Jo ahir em vaig passar la tarda i el vespre al sofà! Estava xafadíssima, amb mal d'estómac i nausees. En fi, que passin ja els dies, que jo vull trobar-me bé!!!!
A veure si les altres s'animen a escriure!!!
Crunchi, creuem dits pq no torni aquest malestar! I diria que el que dius de la eco és cert, ja que a la ss només fan 3 ecos, a les 12 setmanes, a les 20 i a les 30 i pico, per tant, deu ser a la 20 quan es veu el sexe!
Jo ahir em vaig passar la tarda i el vespre al sofà! Estava xafadíssima, amb mal d'estómac i nausees. En fi, que passin ja els dies, que jo vull trobar-me bé!!!!
A veure si les altres s'animen a escriure!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
hola noies!! amb el vostre permis m'he afegit al vostre xat.. jo també seré mare al juliol 2017 si tot va bé!!
desconeixa aquest xat fins fa un parell de dies que me'l va recomenar una amiga!
estic de 11 + 5 avui hem anat a la eco de les 11setmanes i sembla que tot va perfecte aixi que vinc super emocionada... fins ara em feia por inclús dir que estaba embarassada pel que pogués ser!!
com vosaltres encara no hem donat noticia a familiars ni majoria d'amics.. pel que aprofitarem les festes de nadal per començar anunciar-ho quines ganes!! i a la feina també demà tenim un dinar potser aprofito per donar el noticion perque em comencen apretar els pantalons la veritat
bueno noies encantada de formar part d'aquest grup.. ens anem parlant!!
desconeixa aquest xat fins fa un parell de dies que me'l va recomenar una amiga!
estic de 11 + 5 avui hem anat a la eco de les 11setmanes i sembla que tot va perfecte aixi que vinc super emocionada... fins ara em feia por inclús dir que estaba embarassada pel que pogués ser!!
com vosaltres encara no hem donat noticia a familiars ni majoria d'amics.. pel que aprofitarem les festes de nadal per començar anunciar-ho quines ganes!! i a la feina també demà tenim un dinar potser aprofito per donar el noticion perque em comencen apretar els pantalons la veritat

bueno noies encantada de formar part d'aquest grup.. ens anem parlant!!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
12 setmanes
!
Primer de tot moni benvinguda!
Aixxxx perdoneu que no entri pero es que com js deia llegir em mareja, despres venen les ganes de vomitar, malestar...puaj una me!
Bueno doncs aixo, jo continuo amb el meu coctel de pastis diari entre acid folic, ranitidina i cariban vaig ben apanyada i encara aixi vomito i em trobo malament. Es una murga, vull que marxi ja aquest malestar snif snif....
No us agrada primark??? Doncs a mi m'encanta!!! Hi han coses de casa super practiques, els pijames increiblements calentons i sobretot la roba de nado fins als 2 anys em flipa perque la fas servir pocs cops i despres no et sap greu si l'has de llençar perque t'has gastat dos duros i total, pel temps que aprofiten l roba...segur que les repetidores teniu roba que mai heu arribat ni a possar-li's. Per mi com a roba de batalla em sembla genial la veritat. El que mes compro son mitjons (que es perden mil quan se'ls treuen i fan tiro al calcetin), bodys, pijames i per la nena els leggins van ser una triunfada
He de marxar pitant cap al cole a recollir als nens. Dema tinc la eco de les 12s i resultat ja del triple screening estic atacada quins nervis!! Ja passare a explicar-vos.
Ens llegim!!!
! Primer de tot moni benvinguda!
Aixxxx perdoneu que no entri pero es que com js deia llegir em mareja, despres venen les ganes de vomitar, malestar...puaj una me!
Bueno doncs aixo, jo continuo amb el meu coctel de pastis diari entre acid folic, ranitidina i cariban vaig ben apanyada i encara aixi vomito i em trobo malament. Es una murga, vull que marxi ja aquest malestar snif snif....
No us agrada primark??? Doncs a mi m'encanta!!! Hi han coses de casa super practiques, els pijames increiblements calentons i sobretot la roba de nado fins als 2 anys em flipa perque la fas servir pocs cops i despres no et sap greu si l'has de llençar perque t'has gastat dos duros i total, pel temps que aprofiten l roba...segur que les repetidores teniu roba que mai heu arribat ni a possar-li's. Per mi com a roba de batalla em sembla genial la veritat. El que mes compro son mitjons (que es perden mil quan se'ls treuen i fan tiro al calcetin), bodys, pijames i per la nena els leggins van ser una triunfada
He de marxar pitant cap al cole a recollir als nens. Dema tinc la eco de les 12s i resultat ja del triple screening estic atacada quins nervis!! Ja passare a explicar-vos.
Ens llegim!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













