✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Si??? Em quedo mes tranquila, merci Capseta!!!! Es bstnt incomode.... no tinc nausees ni marejos, pero aixo del estomac ja m'ha passat uns 3 cops i m'es bastant incomode.... en fi, paciencia.
Alguna novetat noies???
Alguna novetat noies???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!!
Pink_flower si és que és normal que a les 8 vagis a dormir!!! Si amb tantes coses has d'anar molt de vòlit!!! Ànims!
Redberry! Felicitats per aquesta primera visita! I esperem que l'hemorràgia marxi ben aviat. Jo sóc autònoma, i amb una miniempresa, només et diré que en el primer fil, vaig estar treballant fins les 22h i a la 1 de la matinada començava amb contraccions de part.
Giulietta, penso que és normal que tinguis aquesta sensació d'haver anat enrere. Però no et preocupis, el teu cigru va endavant, i si no tens símptomes, millor!!! Jo et regalo els meus si vols!
Neith bonica, esperem que estiguis de menys i que tot hagi quedat en un ensurt!!!
Capseta, això de les arcades al rentar-se les dents ja havia sentit que li passa a varies noies. És que a qui no li passa una cosa, n'hi passa una altra!!! M'alegro que ja hagueu decidit el tema de la prova no invasiva, nosaltres no crec pas que la fem, potser miro si m'entra per la mútua, però vaja, no crec pas!
Nuriafm molt bé aquesta visita!!! Totes anem avançant!
Crunchi no et preocupis per les ardors. Jo en l'altre embaràs en tenia moltíssimes! Vaig anar a la farmàcia i em van donar unes pastilles i oli en un llum! Ves a preguntar-ho si et sembla!
I jo, doncs segueixo amb nàusees tot el dia, tot i que em prenc 3 caribans al dia, i a estones estic com marejada. Així que ja veieu el panorama... en fi, és el que toca suposo!!!
Que guai que anem animant el fòrum! Ja som un bon grupet de mamis de juliol!!!
Pink_flower si és que és normal que a les 8 vagis a dormir!!! Si amb tantes coses has d'anar molt de vòlit!!! Ànims!
Redberry! Felicitats per aquesta primera visita! I esperem que l'hemorràgia marxi ben aviat. Jo sóc autònoma, i amb una miniempresa, només et diré que en el primer fil, vaig estar treballant fins les 22h i a la 1 de la matinada començava amb contraccions de part.
Giulietta, penso que és normal que tinguis aquesta sensació d'haver anat enrere. Però no et preocupis, el teu cigru va endavant, i si no tens símptomes, millor!!! Jo et regalo els meus si vols!
Neith bonica, esperem que estiguis de menys i que tot hagi quedat en un ensurt!!!
Capseta, això de les arcades al rentar-se les dents ja havia sentit que li passa a varies noies. És que a qui no li passa una cosa, n'hi passa una altra!!! M'alegro que ja hagueu decidit el tema de la prova no invasiva, nosaltres no crec pas que la fem, potser miro si m'entra per la mútua, però vaja, no crec pas!
Nuriafm molt bé aquesta visita!!! Totes anem avançant!
Crunchi no et preocupis per les ardors. Jo en l'altre embaràs en tenia moltíssimes! Vaig anar a la farmàcia i em van donar unes pastilles i oli en un llum! Ves a preguntar-ho si et sembla!
I jo, doncs segueixo amb nàusees tot el dia, tot i que em prenc 3 caribans al dia, i a estones estic com marejada. Així que ja veieu el panorama... en fi, és el que toca suposo!!!
Que guai que anem animant el fòrum! Ja som un bon grupet de mamis de juliol!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!!
Quina alegria q ja es dijous! gairebe cap de setmana!
Neith bonica, esperem que estiguis de menys , a vegades passa que ovules una mica mes tard del que penses... Mantingue'ns informades!
xinxa quin pal aixo dels marejos i el cariban, esperem que passin aviat! apartir de la semana 12 t'hauries de trobar millor, no?
Nuriafm Ets de les mes avansades, 9semanes ja!! quina tranquilitat la eco, no?
Vosaltres ja ho heu anunciat?
Giuletta pens aen positiu, pots disfrutar de 2 o 3 dies mes de la panxu! lo bo es que vau poder veure el cigronet i tot esta be!!
capseta La prova que et faras no invasiva es la que li diuen Harmony o algo aixi? pots dornar-nos mes info, estic una mica perduda amb aquestes coses...
Que tal la beta espera de la teva germana? Aixo si que deu ser emocionant!! Creuarem els dits per ella!
Redberry Que be!la eco/ visita, no? t'han canviat la DPP a 19 d juliol! a mi tambe! :P
Pink flower a mi tambe se'm acaben les piles al vespre.. intenta aminorar una mica la martxa!
Crunchi A mi tambe em passa aixo de la panxa, sobretot al vespre, es com el estomac regirat i com que tens fastic i no tens gana de res.. nose com explicar-ho.. pero crec q entenc el q vols dir.
A mi nomes em ve de gust caldo o sopeta quan em trobo aixi, i aquesta setmana ja m'ha passat varios dies :(
Quan em trobo aixi, almenys penso, doncs es un sitoma, senyal que alguna cosa passa per alla dintre!
EGO: Ahir vaig anar a la primera visita de la llevadora, i tambe en van fer eco!
Va ser molt emocionant, tant el meu marit com jo ens vam quedar ambs els ulls com plats quan vam veure a la pantalla el cigronet! Va ser molt guay.
No vam escoltar el cor pq no hi havia els altaveus conctats pero si vam podeu veure com parpadejava! ens va dir que anava molt depressa!
Tambe ens va adelantar la DPP al 19 d juliol, pero no es 100% em va dir q era massa aviat, i q la propera despres de nadal tornariem a medir i veure si continuava coincidint per mides.
Em van fer mils de preguntes, sobre historial, familiar, em van donar mostres, info sobre tramits que haig de fer,
tambe em van treure sang per un analisi.
Em va caure molt be la llevadora, (son 5 differents a la consulta i van rotant) em van donar un num d telf de la llevadora de guardia per si qualsevol dubte sempre tenen una al aparato..
Vaig sortir molt contenta :D
Per cert, amb totes les q som de juliol ningu porta bessons?
El meu marit al veure el cigronet va preguntar, segur q nomes hi ha un? li feia ilusio 2 de cop jajaj
Petonets a totes!
Quina alegria q ja es dijous! gairebe cap de setmana!
Neith bonica, esperem que estiguis de menys , a vegades passa que ovules una mica mes tard del que penses... Mantingue'ns informades!
xinxa quin pal aixo dels marejos i el cariban, esperem que passin aviat! apartir de la semana 12 t'hauries de trobar millor, no?
Nuriafm Ets de les mes avansades, 9semanes ja!! quina tranquilitat la eco, no?
Vosaltres ja ho heu anunciat?
Giuletta pens aen positiu, pots disfrutar de 2 o 3 dies mes de la panxu! lo bo es que vau poder veure el cigronet i tot esta be!!
capseta La prova que et faras no invasiva es la que li diuen Harmony o algo aixi? pots dornar-nos mes info, estic una mica perduda amb aquestes coses...
Que tal la beta espera de la teva germana? Aixo si que deu ser emocionant!! Creuarem els dits per ella!
Redberry Que be!la eco/ visita, no? t'han canviat la DPP a 19 d juliol! a mi tambe! :P
Pink flower a mi tambe se'm acaben les piles al vespre.. intenta aminorar una mica la martxa!
Crunchi A mi tambe em passa aixo de la panxa, sobretot al vespre, es com el estomac regirat i com que tens fastic i no tens gana de res.. nose com explicar-ho.. pero crec q entenc el q vols dir.
A mi nomes em ve de gust caldo o sopeta quan em trobo aixi, i aquesta setmana ja m'ha passat varios dies :(
Quan em trobo aixi, almenys penso, doncs es un sitoma, senyal que alguna cosa passa per alla dintre!
EGO: Ahir vaig anar a la primera visita de la llevadora, i tambe en van fer eco!
Va ser molt emocionant, tant el meu marit com jo ens vam quedar ambs els ulls com plats quan vam veure a la pantalla el cigronet! Va ser molt guay.
No vam escoltar el cor pq no hi havia els altaveus conctats pero si vam podeu veure com parpadejava! ens va dir que anava molt depressa!
Tambe ens va adelantar la DPP al 19 d juliol, pero no es 100% em va dir q era massa aviat, i q la propera despres de nadal tornariem a medir i veure si continuava coincidint per mides.
Em van fer mils de preguntes, sobre historial, familiar, em van donar mostres, info sobre tramits que haig de fer,
tambe em van treure sang per un analisi.
Em va caure molt be la llevadora, (son 5 differents a la consulta i van rotant) em van donar un num d telf de la llevadora de guardia per si qualsevol dubte sempre tenen una al aparato..
Vaig sortir molt contenta :D
Per cert, amb totes les q som de juliol ningu porta bessons?
El meu marit al veure el cigronet va preguntar, segur q nomes hi ha un? li feia ilusio 2 de cop jajaj
Petonets a totes!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Dolly!! Jajajajaja 2 de cop vol?? Aquests homes!!!
Xinxa, per mútua no entra
TEST NO INVASIU:
N'hi ha amb diferents noms, jo he sentit a parlar del neobona i el harmony, el que fan al centre on el meu gine em derivaria no sé exactament quin és.
Fa temps vaig estar mirant preus i tal i són molt variopintos, el que jo sé d'una noia que va al mateix gine que jo, fa 3 anys li va costar 700€ a mi em van dir que costava 530, que també és una bona pasta....
Si te'l fas és com fer-te la amniocentesis però no hi ha cap perill ni per la mare ni pel nadó (només et treuen sang com una analitica i punt).
Llavors no cal ni triple screening ni res.
Es pot fer a partir de les 10 setmanes.
Té fiabilitat del 99,9%
Contres?
El preu, i no entra per mútua ni SS a catalunya.
Que la versió basica només mira el sexe, si hi ha s.Down, Edwards i Patau.
Per més diners et miren altres tipus d'alteracions genètiques (també menys freqüents).
Xinxa, per mútua no entra
TEST NO INVASIU:
N'hi ha amb diferents noms, jo he sentit a parlar del neobona i el harmony, el que fan al centre on el meu gine em derivaria no sé exactament quin és.
Fa temps vaig estar mirant preus i tal i són molt variopintos, el que jo sé d'una noia que va al mateix gine que jo, fa 3 anys li va costar 700€ a mi em van dir que costava 530, que també és una bona pasta....
Si te'l fas és com fer-te la amniocentesis però no hi ha cap perill ni per la mare ni pel nadó (només et treuen sang com una analitica i punt).
Llavors no cal ni triple screening ni res.
Es pot fer a partir de les 10 setmanes.
Té fiabilitat del 99,9%
Contres?
El preu, i no entra per mútua ni SS a catalunya.
Que la versió basica només mira el sexe, si hi ha s.Down, Edwards i Patau.
Per més diners et miren altres tipus d'alteracions genètiques (també menys freqüents).
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
6+7
Dolly quina emocióoooo!!! jejejeje dos de cop diu!! Jejeje
Pero es massa aviat per veure-ho, no??? O ja es veuria si n'hi haguessin dos?????
Capseta aixi al final et faràs aquesta prova, o encara ho esteu decidint??? No m'ha quedat clar....
Xinxa com t trobes, com van els marejos, algo millor???
Nuriafm 9 semanes!! Se't veu ja la panxeta???? Em sumo a la pregunta de si ho esteu anunciant a la gent ja....
Com esteu les altres????
Simptomes Doncs merci nenes, si dieu que tb ho heu patit, em quedo mes tranquila.... el tema es que em fa por sentir-me aixi, i menjo poc.... o sigui, menjo normal, lo just, sense atipar-me en excés, pq es que em fa por tenir la digestió pesada, ardors, etc. Pq m'incomoda molt. Potser si q anire a la farmacia, pq es que em "molesta". Puc fer vida normal, si, pero ja estic de mal humor i sense ganes de fer res. Menos mal q em passa a la nit, q ja soc a casa i me'n vaig a dormir..... pero vaja, q no em mola. Esperare avui i dema aviam si marxa, sino anire a la farmacia, si.
Ego no se si son visions meves pero crec q ja m'esta creixent la panxa. Reeeee poquiiiiissssiiiiim, pero si, crec que si.
no us amagaré que em fa il.lusió, es com mes real, oi?
Dolly quina emocióoooo!!! jejejeje dos de cop diu!! Jejeje
Pero es massa aviat per veure-ho, no??? O ja es veuria si n'hi haguessin dos?????Capseta aixi al final et faràs aquesta prova, o encara ho esteu decidint??? No m'ha quedat clar....
Xinxa com t trobes, com van els marejos, algo millor???
Nuriafm 9 semanes!! Se't veu ja la panxeta???? Em sumo a la pregunta de si ho esteu anunciant a la gent ja....
Com esteu les altres????
Simptomes Doncs merci nenes, si dieu que tb ho heu patit, em quedo mes tranquila.... el tema es que em fa por sentir-me aixi, i menjo poc.... o sigui, menjo normal, lo just, sense atipar-me en excés, pq es que em fa por tenir la digestió pesada, ardors, etc. Pq m'incomoda molt. Potser si q anire a la farmacia, pq es que em "molesta". Puc fer vida normal, si, pero ja estic de mal humor i sense ganes de fer res. Menos mal q em passa a la nit, q ja soc a casa i me'n vaig a dormir..... pero vaja, q no em mola. Esperare avui i dema aviam si marxa, sino anire a la farmacia, si.
Ego no se si son visions meves pero crec q ja m'esta creixent la panxa. Reeeee poquiiiiissssiiiiim, pero si, crec que si.
no us amagaré que em fa il.lusió, es com mes real, oi?Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
9 setmanessss!!! (Abans no he pensat en posar-ho!
)
Test no invasiu - hem decidit que sí ho farem, ens val la pena la tranquilitat que tindrem. Amb el triple screening no em quedaria tranquila! I per abans de fer el test hem demanat eco per confirmar que va fent. Despres prova i setmana seguent eco de 12 setmanes. Quin mes més mogudet.
Panxeta- Jo vaig començar amb una mica de sobrepes (un parell de quilos de més, no molt) però panxeta fins i tto quan he estat el meu màxim de prima en tenia, sóc així. De totes maneres em nto que a les tardes i vespre la tinc més infladeta.
Dir-ho - Nosaltres com vaig dir ho hem dit a pares i germans, i a algunes amistats meves, però tothom sap que no ho poden escampar. Després de la eco de 12 setmanes i test no invasiu ho diré a la feina i després ve Nadal i ho farem públic.
Metges - nenes, estic molt ratllada, tinc una muntanya de visites mediques que no és normal! Se m'ha sumat: embaras, problemes de tiroides previs que cal controlar ara més i que em van trobar un bulto a la bufeta a la eco del ginecoleg.
Doncs avui he anat a l'uroleg i em demana dues proves i que hi torni el dia 22!!
Aquesta setmana ja havia estat pleneta:
Dilluns analisi de ang
Dimarts portar frotis vaginal
Dijous uroleg
Divendres- anire a recollir analitica de dilluns i material per fer una prova per l'uroleg.
La setmana vinent hauré d'entregar lo de la prova de l'uroleg i tinc hora amb la metgessa de capçalera pel resultat del frotis vaginal. I demà he de demanar hora per una eco especial que també he de fer per l'uroleg. La setmana seguent encara tindré endocrí nou+gine+test no invasiu i la setmana del 19-23 desembre tinc gine+uroleg+eco12setmanes SS+endocri de sempre.
Sort que em trobo bé!!!! Perquè a sobre tinc el capseto tot el dia fent viatges per lo del seu pare i per feina
Ho sento pel rollazo de mode ego que he fet però necessito queixar-me a algú!
Molts petonets

)Test no invasiu - hem decidit que sí ho farem, ens val la pena la tranquilitat que tindrem. Amb el triple screening no em quedaria tranquila! I per abans de fer el test hem demanat eco per confirmar que va fent. Despres prova i setmana seguent eco de 12 setmanes. Quin mes més mogudet.
Panxeta- Jo vaig començar amb una mica de sobrepes (un parell de quilos de més, no molt) però panxeta fins i tto quan he estat el meu màxim de prima en tenia, sóc així. De totes maneres em nto que a les tardes i vespre la tinc més infladeta.
Dir-ho - Nosaltres com vaig dir ho hem dit a pares i germans, i a algunes amistats meves, però tothom sap que no ho poden escampar. Després de la eco de 12 setmanes i test no invasiu ho diré a la feina i després ve Nadal i ho farem públic.
Metges - nenes, estic molt ratllada, tinc una muntanya de visites mediques que no és normal! Se m'ha sumat: embaras, problemes de tiroides previs que cal controlar ara més i que em van trobar un bulto a la bufeta a la eco del ginecoleg.
Doncs avui he anat a l'uroleg i em demana dues proves i que hi torni el dia 22!!
Aquesta setmana ja havia estat pleneta:
Dilluns analisi de ang
Dimarts portar frotis vaginal
Dijous uroleg
Divendres- anire a recollir analitica de dilluns i material per fer una prova per l'uroleg.
La setmana vinent hauré d'entregar lo de la prova de l'uroleg i tinc hora amb la metgessa de capçalera pel resultat del frotis vaginal. I demà he de demanar hora per una eco especial que també he de fer per l'uroleg. La setmana seguent encara tindré endocrí nou+gine+test no invasiu i la setmana del 19-23 desembre tinc gine+uroleg+eco12setmanes SS+endocri de sempre.
Sort que em trobo bé!!!! Perquè a sobre tinc el capseto tot el dia fent viatges per lo del seu pare i per feina
Ho sento pel rollazo de mode ego que he fet però necessito queixar-me a algú!
Molts petonets

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
capseta doncs vaja, quina agenda mes apretada tens!!! anims!!! almenys si et trobes fisicament be, no et sera tan dificil.... pero pren't-ho en calma. Jo quan tinc moltes coses a fer intento desgranar-ho per etapes, en aquest cas, serien cites. Son com mini fases, un dia una, un dia l'altre.... mini pasets, que en global fan un sencer. aixi es fa menys feixuc.
proves doncs jo en ppi vaig amb la idea de q em fare nomes les basiques que m'entrin per SS. Ara mateix no em plantejo fer-ne cap mes que les que entrin.... Algu mes com jo????
proves doncs jo en ppi vaig amb la idea de q em fare nomes les basiques que m'entrin per SS. Ara mateix no em plantejo fer-ne cap mes que les que entrin.... Algu mes com jo????
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola!, torno a ser la pesada crunchi....torno a estar preocupada.... Tinc un gat, que el pobre el tenim molt mimat i té la costum de posar-se a sobre la panxa pq li fem mimos..... Ara especialment miro d'evitar-ho, pq sé que és perillós, però té el costum.... i aquest mati mentre jo encara dormia m'ha vingut a sobre, i m'ha clavat una pota (sense voler clar, jo encara estava endormiscada i no l'he vist venir). La pota me l'ha clavat estant jo estirada de costat, a la zona de la pelvis/ovaris.... i porto tot el dia amb dolor(molesties) a la zona aquesta.... i clar, no se si es per aixo q ha passat, o és casualitat,.... pq ara per la tarda noto com els dos ovaris.... Porto una bona rallada. He llegit per internet q tot esta molt protegit i bla bla bla, i tampoc ha donat al centre de la panxa.... però ja m'estic fent una pel.licula mental.... necessito que algu em digui que tranquila, que no té pq passar res.....
Tema familia demà ens reunim amb els meus pares, tiets, cosins.... i no es el moment. Pq jo volia dir-li primer als meus pares, a soles, i demà no veig moment..... no vull dir-li's dins del cotxe camí del restaurant...... aixi que res, ho aplaço una setmana mes.
No es algo que me n'alegri, però no veig opcions demà....
Com aneu la resta???? Que us expliqueu??
Tema familia demà ens reunim amb els meus pares, tiets, cosins.... i no es el moment. Pq jo volia dir-li primer als meus pares, a soles, i demà no veig moment..... no vull dir-li's dins del cotxe camí del restaurant...... aixi que res, ho aplaço una setmana mes.
No es algo que me n'alegri, però no veig opcions demà....Com aneu la resta???? Que us expliqueu??
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Noies, ara vinc d'urgencies, i esta tot bé. Em quedo molt mes ranquila, estava molt rallada i de mal humor. Ja m'estava fent una pel.li al cap que m'ha tingut de mal humor tot el dia, no he gaudit gens el dinar familiar pensant ja lo pitjor.
El metge m'ha fet una eco, i he vist el cigronet i li batia el cor be, tot molt be m'ha dit. M'he tret un pes de sobre..... pq ja estava rayada, i no hagues aguantat a la eco que em pertoca fins les 12 setmanes..... masses dies amb la incognita.
M'ha dit que estic de 6 setmanes, el que he pensat q la app estava malament....pero ara he vist i no, clar, soc jo qui ho havia interpretat malament!!!!!!!! Estic de 6+3!!!!!
Vosaltres ktal esteu, q esteu molt callades???
El metge m'ha fet una eco, i he vist el cigronet i li batia el cor be, tot molt be m'ha dit. M'he tret un pes de sobre..... pq ja estava rayada, i no hagues aguantat a la eco que em pertoca fins les 12 setmanes..... masses dies amb la incognita.
M'ha dit que estic de 6 setmanes, el que he pensat q la app estava malament....pero ara he vist i no, clar, soc jo qui ho havia interpretat malament!!!!!!!! Estic de 6+3!!!!!
Vosaltres ktal esteu, q esteu molt callades???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Crunchi bonica!!! Em sap greu no haver-te contestat! Penso que vas fer bé en anar a urgències, sobretot per quedar-te molt més tranquila! M'alegro que tot hagi quedat en un ensurt!
Nosaltres aquest cap de setmana molt mogut, jo em segueixo trobant cansadíssima i amb nausees i el mini xinxet revolussionadíssim veient com s'apropen les festes, així que quan a mi se m'acaben les forces, ell està a tope!!! Ahir no tenia forces per res, i vaig acabar plorant com una bleda! En fi...
Feliç dilluns!
Nosaltres aquest cap de setmana molt mogut, jo em segueixo trobant cansadíssima i amb nausees i el mini xinxet revolussionadíssim veient com s'apropen les festes, així que quan a mi se m'acaben les forces, ell està a tope!!! Ahir no tenia forces per res, i vaig acabar plorant com una bleda! En fi...
Feliç dilluns!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
xinxa com estas??? no et preocupis dona, a vegades anem totes ocupades....
Si, al final vaig pensar q havia d'anar, si algu m'hagues plantejat la mateixa situacio li hagues dit que anes al metge.... per tranquilitat.
Doncs vaja, tenim ls hormones revolucionades.... entenc perfectament q tinguessis ganes de plorar...a vegades les situacions ens superen i sense saber com acabem petant. Jo ja us vaig explicar q vaig tenir un dia dolent a la feina i no vaig poder parar de plorar. Encara em faig creus, pq ara ho veig una tonteria, pero en aquell moment ho veia tan gros...!!!!!
una abraçada i anims amb aquests simptomes!!!!
Doncs vaja, tenim ls hormones revolucionades.... entenc perfectament q tinguessis ganes de plorar...a vegades les situacions ens superen i sense saber com acabem petant. Jo ja us vaig explicar q vaig tenir un dia dolent a la feina i no vaig poder parar de plorar. Encara em faig creus, pq ara ho veig una tonteria, pero en aquell moment ho veia tan gros...!!!!!
una abraçada i anims amb aquests simptomes!!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!
Fa un munt de dies que no entro a veure si no em lio personalitzan.
crunchi Jo tambe hagues fet com tu, per no donarli voltes al cap i si esta tot perfecte millor que millor! quina ilusio veures la panxa!
capseta Les opcions de les proves o la informacio te la donat el gine, la mutua o las buscat per tu mateixa?
dolly Que emocionant la primera visita! T'ha surtit com a mi la FFP, quina gracia ! Em sembla que som 3 amb la mateixa data.
xinxa Mare meva, i com t'ho vas fer?? Jo tinc una mica de por, perque autonoma no soc, pero mi considero, treballo en una mini empresa familiar, som molt poquets, i estic acostumada a venir malalta, febre, vomits, enguixada, perque hi ha que tirar endavant, pero ara no se com fer-ho perque veig que no tiro com abans, divendres vaig passar de tot i no podia amb l'estres, i m'en vaig anar a casa, vaig acabar boja. Em be molt be una experiencia com la teva i a mes que ja has sigut mami!
sintomes Jo em passo el dia amb la panxa com capgirada, menjo sense ganes, i em passa una mica i despres capgirada un altre cop. Em passaria el dia dormint, o tirada al sofa, i jo soc tot lo contrari, pero noto que no tiro cap endevant. He notat tambe, que començo anar malament al wc, em tinc que informar a veure que menjar amb fibre i demes.
Dir-ho familia Nosaltres ja ho hem dit als germans i el pares, i tots molt contents, fins que no arribem a la setmana 12 no ho volem escampar.
Petonets!
Fa un munt de dies que no entro a veure si no em lio personalitzan.
crunchi Jo tambe hagues fet com tu, per no donarli voltes al cap i si esta tot perfecte millor que millor! quina ilusio veures la panxa!
capseta Les opcions de les proves o la informacio te la donat el gine, la mutua o las buscat per tu mateixa?
dolly Que emocionant la primera visita! T'ha surtit com a mi la FFP, quina gracia ! Em sembla que som 3 amb la mateixa data.
xinxa Mare meva, i com t'ho vas fer?? Jo tinc una mica de por, perque autonoma no soc, pero mi considero, treballo en una mini empresa familiar, som molt poquets, i estic acostumada a venir malalta, febre, vomits, enguixada, perque hi ha que tirar endavant, pero ara no se com fer-ho perque veig que no tiro com abans, divendres vaig passar de tot i no podia amb l'estres, i m'en vaig anar a casa, vaig acabar boja. Em be molt be una experiencia com la teva i a mes que ja has sigut mami!
sintomes Jo em passo el dia amb la panxa com capgirada, menjo sense ganes, i em passa una mica i despres capgirada un altre cop. Em passaria el dia dormint, o tirada al sofa, i jo soc tot lo contrari, pero noto que no tiro cap endevant. He notat tambe, que començo anar malament al wc, em tinc que informar a veure que menjar amb fibre i demes.
Dir-ho familia Nosaltres ja ho hem dit als germans i el pares, i tots molt contents, fins que no arribem a la setmana 12 no ho volem escampar.
Petonets!

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia boniques
Ahir ja vaig informar al whatsapp que tenim, però per les que no hi sou, he estat desconnectada ja que lamentablement el meu sogre divendres ja no va poder seguir lluitant contra l malaltia que patia des de feia gairebé un any.
Ha sigut un cap de setmana molt dur i cansat en tots els sentits, tot i que jo (imagino que a causa de les hormones, que m'autoprotegeixen així) no he estat taaaant malament.
He plorat i estic molt trista perquè se li ha acabat la vida a un gran home que li hauria ensenyat moltes coses al nostre futur bebé, i perquè la meva sogra, que és força especial, ara té un llarg camí per davant i l'haurem d'ajudar molt.
El capseto, que és una persona molt tancada respecte les seves emocions i pensaments, ha estat tovet i suposo que haurà d'anar traient tot el que té dins, crec que encara no es fa a la idea del que és haver perdut el papa. Una mica la sensació que tinc jo.
Bé, només us volia donar una explicació i animar-vos a que gaudiu molt de la vida, quedeu-vos amb les coses bones que té i passeu de les coses dolentes, centreu-vos en l'ara i no estigueu sempre pensant en coses del passat o somiant en el futur.
Durant aquest any la malaltia m'ha ensenyat això i tot i que a vegades costa i el dia a dia ens fa deixar de disfrutar.... centrem-nos en el que de veritat importa.
Molts petons.
Ahir ja vaig informar al whatsapp que tenim, però per les que no hi sou, he estat desconnectada ja que lamentablement el meu sogre divendres ja no va poder seguir lluitant contra l malaltia que patia des de feia gairebé un any.
Ha sigut un cap de setmana molt dur i cansat en tots els sentits, tot i que jo (imagino que a causa de les hormones, que m'autoprotegeixen així) no he estat taaaant malament.
He plorat i estic molt trista perquè se li ha acabat la vida a un gran home que li hauria ensenyat moltes coses al nostre futur bebé, i perquè la meva sogra, que és força especial, ara té un llarg camí per davant i l'haurem d'ajudar molt.
El capseto, que és una persona molt tancada respecte les seves emocions i pensaments, ha estat tovet i suposo que haurà d'anar traient tot el que té dins, crec que encara no es fa a la idea del que és haver perdut el papa. Una mica la sensació que tinc jo.
Bé, només us volia donar una explicació i animar-vos a que gaudiu molt de la vida, quedeu-vos amb les coses bones que té i passeu de les coses dolentes, centreu-vos en l'ara i no estigueu sempre pensant en coses del passat o somiant en el futur.
Durant aquest any la malaltia m'ha ensenyat això i tot i que a vegades costa i el dia a dia ens fa deixar de disfrutar.... centrem-nos en el que de veritat importa.
Molts petons.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Ostres capseta em sap molt de greu!!!! Tens molta raó, per desgracia nomes veiem aquestes coses quan passa una desgracia, es quan ens adonem de que hem de viure el moment i no donar tanta importancia a coses q realment no la tenen.... T'envio una abraçada ben forta i molts anims.... El tema parella, al meu marit se li va morir la mare fa uns quants anys, i va ser exactament el que tu dius: és tancat per expressar les seves emocions, o explicar el q pensa.... Dóna-li temps i espai, i poc a poc ja surtirà d'ell el que hagi de sortir. Anims capseta!!! Ara mes q mai us heu de recolzar l'un a l'altre.
Redberry anims amb aquests simptomes!!!!! Tema wc si, menja més fruita, verdura, llegums...segur q t'ajuda!!!
Q tal les altres???
Redberry anims amb aquests simptomes!!!!! Tema wc si, menja més fruita, verdura, llegums...segur q t'ajuda!!!
Q tal les altres???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies,
En primer lloc, em sap molt greu capseta. Per desgràcia se de què parles i es passa malament. Ara el capseto et necessitarà més que mai. Per sort teniu una cosa bona a la que agafar-vos.
crunchi, vas fer bé d'anar a urgències, sempre és millor quedar-se tranquil que estar patint!
RedBerry, ànims smb aquests símptomes!! Tema wc estic igual, i jo no havia tingut mai problemes d'aquest tipus!
xinxa, ànims!! A veure si milloren aquests símptomes!!
Ego: jo em trobo bé de moment. Amb ganes que sigui Divendres que aniré a la gine a confirmar que tot va endavant. Una mica acollonida si que estic, he de dir.
En primer lloc, em sap molt greu capseta. Per desgràcia se de què parles i es passa malament. Ara el capseto et necessitarà més que mai. Per sort teniu una cosa bona a la que agafar-vos.
crunchi, vas fer bé d'anar a urgències, sempre és millor quedar-se tranquil que estar patint!
RedBerry, ànims smb aquests símptomes!! Tema wc estic igual, i jo no havia tingut mai problemes d'aquest tipus!
xinxa, ànims!! A veure si milloren aquests símptomes!!
Ego: jo em trobo bé de moment. Amb ganes que sigui Divendres que aniré a la gine a confirmar que tot va endavant. Una mica acollonida si que estic, he de dir.

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Giulietta et faran eco?? Que be!!!
espero que estigui tot be, segur que si!!! Ja ens explicaras!!!
Noies, jo volia fer-me allo que fan algunes mares de fer-se fotos de la panxa....1 r mes, 2n mes, 3r mes, etc. però ara me n'adono que ja m'ha passat el 1r mes. VOSALTRES HO ESTEU FENT????? Potser em fare foto un dia d'aquests i dsprs si que faré foto cada mes....
jo ja em vaig notant una mica de panxeta....no es que tingui una panxa super plana de per si, però ara me la veig inflada, si...
Com esteu, que us expliqueu???
espero que estigui tot be, segur que si!!! Ja ens explicaras!!! Noies, jo volia fer-me allo que fan algunes mares de fer-se fotos de la panxa....1 r mes, 2n mes, 3r mes, etc. però ara me n'adono que ja m'ha passat el 1r mes. VOSALTRES HO ESTEU FENT????? Potser em fare foto un dia d'aquests i dsprs si que faré foto cada mes....
jo ja em vaig notant una mica de panxeta....no es que tingui una panxa super plana de per si, però ara me la veig inflada, si...Com esteu, que us expliqueu???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!
Primer de tot, molts anims capseta!
Es fa dificil perdre algu tan proper, i es dificil donar anims en aquestes situacions, pero com deien les companyes, concentreu-vos en el petit que esta en cami, segur que us donara moltes alegries.
Giuletta, Esperem que tot vagi be i divendres puguis veure el teu petit. Entenc que estiguis nerviosa, pero pensem en positiu!
Apart del neguit, et trobes be?
Redberry Si, coincidim en DPP! tambe en simptomes, jo tota la setmana passada que nomes he sigut capas de menjar pa torrat amb mantega i sal o caldo, es lo unic que el meu cos toleraba.
Desd'ahir que ja sembla que puc menjar sense fastics o amb gana.
Tambe m'ha passat com a tu de menjar desgana pero si es aixi prefereixo no menjar.
He llegit que cap a la setmana 8-9 les hormones s'equilibren pq ja placenta ja esta bastant formada i alguns simptomes comencen a despareixer, esperem que aixi sigui.
Crunchi Ben fet si estaves angoixada, el millor es anar al metge!
De les fotos jo tambe he vist el que dius a Pinterest, i ho havia pensat a fer pero tampoc he comensat. Crec que comensare apartir de la s8 (dema dimecres) i despres veurem si soc constant...
Jo de moment no em noto panxa, nomes ahir despres de sopar que em vaig veure inflada, pero em donava la sensacio q era mes de menjar que no pas de baby jaja
Xinxa has millorat una mica de nausees o continues igual?
Ja li heu dit al mini-xinxet que tindra un germanet/a?
Com aneu la resta? Alguna novetat?
Ego: Jo divendres marxo a esquiar amb els de la feina, es un regal de l'empresa, aquest any no fan festa de nadal pero si un finde amb tots els treballadors als Alps!
Em fa molta ilu, pero a la vegada molta mandra, la llevadora em va dir que amb cuidado doncs no passava res per esquiar, lo unic era si patia algun accident doncs que estan embarassada doncs hi han medicaments que no pots pendre.. Aixi que anire per pistes faciletes.
El que crec q em costara dissimular mes es al apres-ski, i la festa posterior, quan tothom estigui de copes i jo intenti dissimular amb una fanta ;-/
Que tingueu bon pont! Jo haig de continuar treballant que aqui no es festiu :(
Parlem!
Primer de tot, molts anims capseta!
Es fa dificil perdre algu tan proper, i es dificil donar anims en aquestes situacions, pero com deien les companyes, concentreu-vos en el petit que esta en cami, segur que us donara moltes alegries.
Giuletta, Esperem que tot vagi be i divendres puguis veure el teu petit. Entenc que estiguis nerviosa, pero pensem en positiu!
Apart del neguit, et trobes be?
Redberry Si, coincidim en DPP! tambe en simptomes, jo tota la setmana passada que nomes he sigut capas de menjar pa torrat amb mantega i sal o caldo, es lo unic que el meu cos toleraba.
Desd'ahir que ja sembla que puc menjar sense fastics o amb gana.
Tambe m'ha passat com a tu de menjar desgana pero si es aixi prefereixo no menjar.
He llegit que cap a la setmana 8-9 les hormones s'equilibren pq ja placenta ja esta bastant formada i alguns simptomes comencen a despareixer, esperem que aixi sigui.
Crunchi Ben fet si estaves angoixada, el millor es anar al metge!
De les fotos jo tambe he vist el que dius a Pinterest, i ho havia pensat a fer pero tampoc he comensat. Crec que comensare apartir de la s8 (dema dimecres) i despres veurem si soc constant...
Jo de moment no em noto panxa, nomes ahir despres de sopar que em vaig veure inflada, pero em donava la sensacio q era mes de menjar que no pas de baby jaja
Xinxa has millorat una mica de nausees o continues igual?
Ja li heu dit al mini-xinxet que tindra un germanet/a?
Com aneu la resta? Alguna novetat?
Ego: Jo divendres marxo a esquiar amb els de la feina, es un regal de l'empresa, aquest any no fan festa de nadal pero si un finde amb tots els treballadors als Alps!
Em fa molta ilu, pero a la vegada molta mandra, la llevadora em va dir que amb cuidado doncs no passava res per esquiar, lo unic era si patia algun accident doncs que estan embarassada doncs hi han medicaments que no pots pendre.. Aixi que anire per pistes faciletes.
El que crec q em costara dissimular mes es al apres-ski, i la festa posterior, quan tothom estigui de copes i jo intenti dissimular amb una fanta ;-/
Que tingueu bon pont! Jo haig de continuar treballant que aqui no es festiu :(
Parlem!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies,
Només entro per informar que avui tampoc s'ha vist embrionet. Estic amb petites perdudes i m'ha dit la gine q torni el dimarts pr la cosa pinta malament. Espero q us vagi molt bé a totes, que disfruteu de l'embaràs! Jo tornaré quan pugui..

Només entro per informar que avui tampoc s'ha vist embrionet. Estic amb petites perdudes i m'ha dit la gine q torni el dimarts pr la cosa pinta malament. Espero q us vagi molt bé a totes, que disfruteu de l'embaràs! Jo tornaré quan pugui..

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Ostres Neith em sap molt de greu!!!! T'envio una abraçada gegant!!!!!! Torna quan vulguis maca, aqui estarem les noies del SocPetit per recolzar-te. Cuida't molt.
Dolly passa't-ho molt be a la neu!! Ja ens explicaràs com ha nat!!!
Que tal la resta???
Dolly passa't-ho molt be a la neu!! Ja ens explicaràs com ha nat!!!
Que tal la resta???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Ostres neith, ho sento moltissim!!! T'envio molts petons i abraçades, i com et diu la crunchi, quan vulguis tornar el socpetit t'esperarà amb els braços oberts per acompanyar-te.
Noies, moltes gràcies pels ànims! La meva sogra és especial i tot és complicat, però mica en mica anirem "superant-ho".
Finalment m'han canviat la visita i tinc la eco divendres al migdia, a veure si vol venir i s'anima una miqueta.
Petons!!

Noies, moltes gràcies pels ànims! La meva sogra és especial i tot és complicat, però mica en mica anirem "superant-ho".
Finalment m'han canviat la visita i tinc la eco divendres al migdia, a veure si vol venir i s'anima una miqueta.
Petons!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |














