Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. nov. 06, 2016 9:48 pm

Hola boniques,
Arya, no tinc paraules, no podia creure el q estava llegint. Em sap molt greu. Ets molt forta i valenta i llegir q encara et qden forces es un exemple x mi i x totes les q estem aquí lluitant. T'envio una abraçada gegant.

Entro demà.

Bona nit precioses
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dt. nov. 08, 2016 12:54 pm

Hola boniques meves!!

Com esteu?

ARYA m'en alegro mil que tornis a tenir ganes i forces, no se que pot haver passat... pero encara que els positius ultims no han anat be, segur que el positiu definitiu esta al caure. No necessites ni heparina ni res semblant oi?
Quan sapiguies cosetes explica'ns!! Una forta abraçada bonica.

BLAUCEL com estas? com va tot per casa? reina la calma ja?

PETITPRINCEP si et veus ja preparada torneu a provar-ho, a vegades el run run del cap es pitjor perque ens crea ansietat i un neguit tot el dia que es insuportable. Ja teniu parlat que fer i com?

LUNA como estas de animos?? estas mas tranquila ya?

ANJANA en no res torneu al ataque!! molt be, a veure si els nadals us tenen preparat una sorpresa ben maca.

CARGOLIOS bentornada! ja aniras explicant els passos que vas fent i ens tens al dia amb els teus folis.

Jo tot igual... cada mes la regla, cada dia que pasa tinc mes clar que natural es mision imposible i ja no m'engoixo, simplement deixo que passi.
Desde l'ultim negatiu, mes concretament amb aquest estat en el que hem trobo que m'es una mica igual tot (reproduccio) estic/estem començant a disfrutar i fer coses que abans no feiem, abans era estalviar tot el que podiem, no "malgastar" els diners en marxar fora, sopar fora, anar a algun lloc... i ara estem disfrutant, amb cap aixo si, pero si hem d'anar a algun lloc anem i punto.
Fa com un parell o tres de dies el meu marit hem va sorpendre perque hem diu, bueno i tu que? quan penses fer el tractament? estic esperant, i jo... ?-) ?-) Li vaig dir que he deixat de pendre vitamines, de fer acupuntura.. vaja que no faig res del que feia abans, i hem diu ... doncs vinga que esperes, ves prenent coses. Aixi que bueno, sapiguent que ell vol començar ...poser començo a controlar valors i pendre suplements i amb uns mesos (no se quants) tornem al ataque. Total, les vitamines no son dolentes i tan fa pendre-les un mes que tres que any i mig.
Hem fa tant de pal que pugui tornar a sortir malament i que es quedin els MEUS diners a canvi de res... En fi, que axi estem per casa.

Petons a totes!!! que tingueu un bon dimarts! :-()-) :-()-) :-()-)
il.lusionada
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. abr. 26, 2016 10:20 am

EntradaAutor: il.lusionada » dt. nov. 08, 2016 1:39 pm

Hola a totes!!! Fa molts mesos que no hi entrava, l'ultima vegada us explicava que m'havien de fer una histeroscopia xk havien trobat un polip i tb un mioma. dons bé, al juliol em van operar, tot bé. Pero la visita amb el doctor PAres la fa 15 dies em va confirmar el que ja intuia. Tinc menopausia precoz.... encara que ell em va dir que no creu k respongui a la medicació ho haig d'intentar....aixi que demá començo amb les maleides punxades... Divendres eco i visita. Vull ser positiva i que tot anirá bé.
Ara em posaré al dia amb vosaltres, tant de temps fora per desconectar una mica de tot aixó....m'ha deixat enrere.
una abraçada
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. nov. 08, 2016 2:52 pm

Entro altre cop per dir-vos que el meu marit a tornat a dir-me... bueno que per quan fem el tractament? i li he tornat a dir que necessito temps per pendre la medicacio, la acupuntura, el reiki... I llavors li he dit, pero per que tens tanta pressa? les coses s'ha de fer poc a poc i pensant be tot, ademes... si despres surt malament ja no tornarem a fer cap intent i necessito estar segura, i llavors.... taxan taxan.... hem diu que ja veurem si es l'ultim o no!! que s'ho pensara!! o sigui que encara que no ho digui ell es mor de ganes tambe, i aixo hem reconforta, i sapiguer que ja no esta tan "tajante" amb el tema estic mes tranquil.la, hem creava molta pressio aixo de l'ultim i prou.
Be, volia compartir amb vosaltres la nova noticia >.-<: >.-<: >.-<:

IL.LUSIONADA encara que tinguis baixa reserva, amb medicacio segurissim que fas folicles, una altre cosa es que siguin de bona qualitat o no, que aixo fins la puncio no es sabra, pero estigues tranquil.la que segur la medicacio fa el seu afecte.

PETONS boniques!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dc. nov. 09, 2016 8:55 am

Xantipa ha escrit:Entro altre cop per dir-vos que el meu marit a tornat a dir-me... bueno que per quan fem el tractament? i li he tornat a dir que necessito temps per pendre la medicacio, la acupuntura, el reiki... I llavors li he dit, pero per que tens tanta pressa? les coses s'ha de fer poc a poc i pensant be tot, ademes... si despres surt malament ja no tornarem a fer cap intent i necessito estar segura, i llavors.... taxan taxan.... hem diu que ja veurem si es l'ultim o no!! que s'ho pensara!! o sigui que encara que no ho digui ell es mor de ganes tambe, i aixo hem reconforta, i sapiguer que ja no esta tan "tajante" amb el tema estic mes tranquil.la, hem creava molta pressio aixo de l'ultim i prou.
Be, volia compartir amb vosaltres la nova noticia >.-<: >.-<: >.-<:

IL.LUSIONADA encara que tinguis baixa reserva, amb medicacio segurissim que fas folicles, una altre cosa es que siguin de bona qualitat o no, que aixo fins la puncio no es sabra, pero estigues tranquil.la que segur la medicacio fa el seu afecte.

PETONS boniques!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Xantipa he llegit els teus últims missatges i semblen bones notícies!!!
Feia temps que jo no entrava pel SP i t'entenc i et comprenc perquè passem per algunes situacions semblants.

Una abraçada i ja ens aniràs explicant com va la cosa!!!
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. nov. 09, 2016 10:30 am

Bon dia noies!

Xantipa, me n’alegro molt que el teu marit ja no estigui tan tancat amb el tema tractaments! Crec que és una molt bona noticia pq et treu pressió! I ja saps quan t’agradaria començar? ;-)))

Sobre el que preguntes, no, no necessito ni heparina ni res. De tot el que m’han mirat i remirat mai m’ha sortit res malament. O sigui que les proves que repetiré seran de coses que poden variar com els cultius (que no hi hagi alguna infecció o bacteri), tiroides, vitamina D i alguna altra cosa que em va afegir la gine. A veure què surt! Ja us aniré explicant.

Hera, Blaucel, gràcies per les vostres paraules d’ànims. Vosaltres com esteu?

Jo us explico que el divendres hem quedat per informar-nos sobre el ventre de lloguer. A veure, no ens ho podem permetre ni de conya, però com que aquesta visita és gratuïta i no ens compromet a res... volem saber exactament quant ens costaria i si és un pla B que hem de descartar totalment o podem contemplar en un futur. És una bogeria però ho volem mirar. Els avis del meu home li van deixar una casa molt gran però molt vella en herència i no volem tardar gaire a reformar-la. En principi la volem reformar tota, però el meu home m’ha dit que podríem reformar només la primera planta, viure en menys metres quadrats i la resta de diners... doncs ventre de lloguer. Jo no crec que sigui factible, però per preguntar no hi perdem res. O sigui que si alguna de vosaltres té curiositat sobre el tema, ja us ho explicaré.

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Bacilos

EntradaAutor: Bacilos » dc. nov. 09, 2016 11:58 am

Arya82 com funciona el ventre de lloguer? On us aneu a informar? Barcelona?
No ho havia pensat mai...
Espero info.
Gràcies i sort!
JAD
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

EntradaAutor: JAD » dc. nov. 09, 2016 12:09 pm

Hola noies..

EStava al forum de buscant un embaràs però ahir em va caure la mala noticia que la meva reserva ovàrica és catstrofica... tant que ni em proposen una FIV..

així que em sembla que m'haig de passar al vostre forum..

tinc 36 anys, sense fills, doncs realment ha estat un xoc.. tinc la antimulleraina a 0.3... i un parell de foliculs que es passejen per l'ovari ..

Em costa assimilar que no em puguin ni fer la FIV.. diuen que o bébé natural per miracle o donació d'ovuls..

aniré a barcelona a que em donguin una segona opinió.. no sé si algú aqui li han estimulat els ovaris amb una hormona tan baixa..
Bacilos

EntradaAutor: Bacilos » dc. nov. 09, 2016 4:49 pm

JAD ha escrit:Hola noies..

EStava al forum de buscant un embaràs però ahir em va caure la mala noticia que la meva reserva ovàrica és catstrofica... tant que ni em proposen una FIV..

així que em sembla que m'haig de passar al vostre forum..

tinc 36 anys, sense fills, doncs realment ha estat un xoc.. tinc la antimulleraina a 0.3... i un parell de foliculs que es passejen per l'ovari ..

Em costa assimilar que no em puguin ni fer la FIV.. diuen que o bébé natural per miracle o donació d'ovuls..

aniré a barcelona a que em donguin una segona opinió.. no sé si algú aqui li han estimulat els ovaris amb una hormona tan baixa..

JAD no puc donar-te res més que una abraçada virtual.
No em puc posar a la teva pell perquè no he passat per això.
Em sembla perfecte demanar més opinions i que tard o d'hora puguis ser mare.
Anjana
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

EntradaAutor: Anjana » dc. nov. 09, 2016 6:21 pm

Hola chicas,

Xantipa, me alegro de que os estéis animando de nuevo, ya verás como la próxima será la definitiva.

Jad, te puedo contar un poco mi experiencia. Yo tengo una antimülleriana más baja aún, <0.1, y estoy a punto de comenzar mi cuarta FIV. A principio de marzo (el análisis es de esas fechas) me quedé embarazada espontáneamente pero tuve un aborto bioquímico. En agosto comenzamos con FIV, con estimulación normal, tuve 1 folículo sin óvulos. En septiembre hicimos la segunda, con menor estimulación, obtuve 4 folículos de los cuales 2 alcanzaron el tamaño adecuado para pinchar y obtuvimos 2 óvulos que fecundaron y me transferieron pero la beta fue negativa. En octubre tuve la tercera con 2 folículos que también estaban vacíos. Después de esta tercera la gine ya me ha dicho que está complicado porque se supone que no ovulo en todos los ciclos, pero no imposible porque cuando he obtenido óvulos han fecundado y con calidad media (B y C), así que a finales de este mes volveremos a probar y a ver si toca óvulo... A mi no ha sido hasta esta última cuando me han comentado la ovodonación, pero de momento no estoy preparada y prefiero seguir intentando.

Cartgoliós, ¿qué tal vas con el tratamiento?

Blaucel, PetitPrincep, Luna... ¿cómo vais?

Yo sigo con el progyluton, acabaré el sábado 19, y cuando me venga la regla comenzaremos con el tratamiento. ¿Alguna lo ha tomado? ¿sabéis si tarda mucho en venir la regla? se supone que en los siguientes 7 días... esperemos que no se retrase mucho y poder comenzar pronto con los pinchazos. Ya os contaré

Petons
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. nov. 09, 2016 9:16 pm

XANTIPA!! Qué bé!!! I probar, qué fareu, FIV? M'ha fet mta il·lusió que torneu al ataque!!

ARYA, pensava que aquí era ilegal. Ja explicaràs con funciona el tema.

JAD, jo tinc AHM de 0,7, bastant baixa també, i m'he quedat embarassada 2 vegades de manera natural (abort espontani i bioquímic malauradament) i he fet 2 FIVS (que no van arribar a res, però és que el factor masculí també és força dolent). Així que a veure, no és fàcil, però impossible tampoc és. Prente emtemps necessari per assimilar la noticia. :-()-)

ANJANA, jo prolyguton no he pres, no se si será similar al Synarel? A mi em va retrasar la regla 5 dies. Ja et queda menys per començar!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
JAD

EntradaAutor: JAD » dc. nov. 09, 2016 9:33 pm

petitprincep, anjana , moltes gràcies per les vostres experiències !

he estatllegint i si que diuen q l'hormona antiM és un factor per la invitro, però que no vol dir que no t'hi puguis quedar de forma natural.

Es a barcelona que us ho fan? jo visc a suissa i aqui em sembla que intenten menys coses..

ja tinc hora al clinic en un parell de semanes

anims a totes, vec que totes teniu un parcours dificil!
Anjana
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

EntradaAutor: Anjana » dc. nov. 09, 2016 9:49 pm

Petitprincep por lo que he visto no tiene nada que ver. El progyluton son estrógenos y progestágenos, se usa como terapia hormonal sustitutoria en la menopausia. A mi me lo ha dado en vez de los anticonceptivos para dejar en reposo los ovarios.

Jad, sí que lo hago en Barcelona, en la clínica Cefer.
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. nov. 10, 2016 10:16 am

Bon dia!

JAD, encara que tinguis baixa reserva no vol dir que no puguis fer una FIV i que vagi bé. Amb un bon òvul en tens prou. Pensa que fins que no es fa una FIV no se sap com reacciona el cos. Mira, en el meu cas, en paper, tinc una bona reserva (antimulleriana sempre a més de 2) però quan faig FIV el meu cos reacciona fatal i el meu diagnòstic ha acabat sent també el de baixa reserva. Jo he vist casos per aquí que és just al contrari al meu. Baixa reserva en paper i després les FIVs els hi van mil vegades millor que a mi. Així que fins que no ho proveu no ho sabreu.

D’altra banda, també hi ha el cicle natural. Que és una FIV però gairebé sense medicació i aprofitant els folis que el teu cos té de forma natural. Aquesta opció a vegades és una bona solució per les baixes responedores. O sigui que tens opcions abans de plantejar-vos la donació d’òvuls.

Ànims i molta sort!

Anjana, jo tampoc m’he pres mai el progyluton, però espero que la regla no tardi gaire a aparèixer!

Bacilos, sí, anem a Barcelona a informar-nos del ventre de lloguer. És increïblement car però sabem que al Canadà és més barat i per preguntar no hi perdem res. Ja us explicaré.

PetitPrincep, el ventre de lloguer aquí és il·legal, però fer-ho en un altre país no. Evidentment hi ha països com India o Mèxic on és barat fer-ho, però s’aprofiten de les dones i cap empresa amb un mínim d’ètica ho faria en aquest tipus de països. Nosaltres evidentment els descartem per molt barats que siguin. Així que anirem a informar-nos en una empresa que només treballa amb EEUU i Canadà, que són països que t’ofereixen totes les garanties. A veure què. Tinc curiositat!

Petons!!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Bacilos

EntradaAutor: Bacilos » dj. nov. 10, 2016 12:23 pm

Pel què m'ha semblant entendre us aneu a informar sobre el ventre de lloguer amb una dona d'USA i/o Canadà?
JAD

EntradaAutor: JAD » dj. nov. 10, 2016 12:51 pm

Gràcies Arya !

i ja ens explicaràs que us diuen del ventre de lloguer! no he seguit tota l'historia jo..
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. nov. 10, 2016 1:01 pm

Bacilos, exacte, o a USA o a Canadà. USA dubto molt que ens ho puguem permetre, ni ho contemplo, però volem informar-nos sobre Canadà, a veure si és una opció o no.

JAD, nosaltres farem un últim intent d’adopció d’embrions i prou. Si no funciona, s’ha acabat. Però jo sempre he necessitat tenir un pla B (em dóna certa sensació de control), i a aquestes alçades els únics que ens queden són o adopció o ventre de lloguer. I mira, ens estem informant de les opcions, així el fet de pensar que serà l’últim intent d’adopció d’embrions no em fa estar tan negativa.
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Bacilos

EntradaAutor: Bacilos » dj. nov. 10, 2016 5:00 pm

Arya82 ha escrit:Bacilos, exacte, o a USA o a Canadà. USA dubto molt que ens ho puguem permetre, ni ho contemplo, però volem informar-nos sobre Canadà, a veure si és una opció o no.

JAD, nosaltres farem un últim intent d’adopció d’embrions i prou. Si no funciona, s’ha acabat. Però jo sempre he necessitat tenir un pla B (em dóna certa sensació de control), i a aquestes alçades els únics que ens queden són o adopció o ventre de lloguer. I mira, ens estem informant de les opcions, així el fet de pensar que serà l’últim intent d’adopció d’embrions no em fa estar tan negativa.

Arya82 et desitgem tota la sort del món!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. nov. 15, 2016 9:04 am

Boniques!!! Hola! Com esteu??

ARYA!! segur que no et cal el ventre de lloguer, ja veuras que tot us surt be molt abans .

Hem pregunteu que si tinc idea de quan tornare al ataque, doncs... ni idea, es mes el meu marit que m'empaita per fer-ho que no pas jo, si be es cert que crec que he tornat a tenir il.lusio, hem fa cosa tornar a intentar-ho, aixi que m'ho pendre amb calma, ni tan sols he començat a pendre suplement ni he comprat els que hem falten, tampoc m'he planificat quan fer acupuntura ni reiki.. ja veieu que de moment tot esta en els aires.

A part de l'Aanjana alguna mes comença ja en breu?
Estic algo desconectda, perdoneu-me, entre els estudis i la feina vaig de cul i ademes hi ha dies que no se i en quin dia vivim ?-)

Queda super poquet per acabar l'any! I algunes de nosaltres ja portarem mes d'un anyet fent-nos costat. Tant de bo per l'any que be totes tinguem la nostra panxeta desitjada.

Molts petons maques, cada dia que pasa es un dia menos per arribar al nostre somni. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dc. nov. 16, 2016 9:50 am

Bon dia noies! Com esteu?

Xantipa, l’important és que ha tornat la il·lusió i segur que a poc a poc també t’aniran tornant les ganes de començar a fer passos. Ara amb calma.

Doncs jo us explico el tema del ventre de lloguer, per si alguna té curiositat respecte al tema.

Econòmicament és una burrada, però bé, això ja ho sabíem. Canadà surt per uns 50.00 Euros (fent adopció d’embrions). És el més barat i el que contemplàvem com una possibilitat, però no ens acaba de convèncer. Allà les gestants no poden rebre cap mena de compensació econòmica, ho han de fer per altruisme pur i dur. Però clar, això vol dir que n’hi ha molt poques. Les que ho fan acostumen a ajudar a amigues o familiars, no a desconeguts! I normalment es tarda més d’un any a trobar-ne alguna. A mi això no em fa res, el problema és els embrions, que també n’hi ha poquíssims perquè la donació no és anònima. Tot això vol dir que accepten qualsevol embrió que els arribi, sense importar antecedents. I això no ens agrada pq a banda d’haver-hi més risc que el bebè tingui problemes genètics, a sobre has de pagar cada transfer si la primera no funciona i això són més diners!

L’altra opció és fer-ho a USA. Per adopció d’embrions o doble donació només hi ha 2 estats que ho tenen permès, ben regulat i amb clíniques bones: California i Texas. California té les tases d’èxit més altes de tot el món en RA i els millors metges. Això vol dir que California queda reservada pels fastigosament rics. Texas és més “barata”. 65.000 per adopció d’embrions o 85.000 per doble donació. Ara bé, aquests preus pujaran pq com que el Trump ha guanyat les eleccions es preveu que anul·li el Obamacare i això implicaria 10.000 euros més en sanitat. La part bona és que pots triar els donants (tens tota la informació d’ells que vulguis, fins i tot foto) i de gestants n’hi ha un munt i també pots demanar que compleixin certs requisits. A USA és un procés extremadament obert.

Nosaltres ens decantaríem per Texas, però com que no tenim aquests diners, doncs queda descartat. Però bé, és una opció que queda allà si mai ens toca la loteria!

Ara només espero que el pròxim tractament funcioni pq les opcions que ens queden són molt complicades.

Petons!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::