El menjar

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
ninguins
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. abr. 01, 2014 12:57 pm

El menjar

EntradaAutor: ninguins » dt. ago. 23, 2016 3:05 pm

Hola! Tinc un problema amb el meu fill de 3 anys i mig. El tema és que des que va començar l'estiu té una actitud capritxosa amb el menjar. Només vol menjar carn i pasta i un parell de tipus de peix. No vol menjar gens de fruita (excepte un suc de taronja als matins). De verdura, només se la menja bé si és en crema i amb molt i molt de pa. De petit no era així. Menjava de tot i de gust. En general és un nen que menja força i li agrada el bon menjar. A l'escola s'ho menja tot molt bé. Tenim uns informes que fan goig, però ara a casa no hi ha manera, sempre s'està queixant. Intentem no forçar-lo i continuem oferint-li tot el que mengem nosaltres, però no sé si estem fent bé. Potser sí que li hauríem d'insistir més. No sé, a veure si algú em pot donar algun consell.
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: El menjar

EntradaAutor: maryan » dc. ago. 24, 2016 2:51 pm

Jo em vaig trobar que fan pujades i baixades en la quantitat de menjar que vol...els gustos tambe canvien...abans li agradava de tot i ara amb 4 comença a elegir les coses que no li agraden. Nosaltre no li vam donar importancia....ha de menjar de tot...fins i tot del que diu que no li agrada...encara que li possem racions mes petites...i res de galletes/xuxes/Sucre per acabar de completar un menjar.
També heu de comptar que amb el canvi de ritme de l.estiu..s.aixequen mes tard...calor...tambe tenen menys gana...
I per fruita...proba a fer gelats de pal...amb fruita triturada amb yogur..mmmmmm
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: El menjar

EntradaAutor: novella » dj. ago. 25, 2016 11:22 am

Jo no hi donaria cap importància. Intentar que tingui a l’abast menjar sa i variat però sense obligar a res. Em fa gràcia aquest imperatiu que han de menjar de tot, quan nosaltres mateixos no ho fem.
El meu fill farà 4 anys i té molt clars els seus gustos. El dia que toca algo que li agrada menja genial, i el que no, menja menys, o no menja res (no hi ha manera que mengi peix, per exemple). Doncs que no en mengi, quan faig peix sempre poso un primer plat que sigui més del seu gust per compensar. A poc a poc també es va obrint a provar coses noves i nous gustos.
La fruita li agrada molt i en sol berenar, però de vegades em demana pa amb nutella i no em poso pas les mans al cap. Només faltaria. Són nens.

També és cert que tenen temporades que mengen més i altres menys, i la calor no ajuda a que tinguin molta gana.
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::