Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya82 » dg. ago. 21, 2016 9:16 am

Bon dia noies,

Aquest matí m’he fet un TE i jo hi veig una ombra però és molt fluixa i no sé si són imaginacions meves. Us penjo la foto a veure si vosaltres la veieu o sóc jo. Amb les nenes el test també em va sortir fluix, però no tant com aquest! O sigui que ara no sé si és que sí o que no... En fi, demà aniré a fer-me la beta i sortiré de dubtes. Ja us explicaré.

La resta com esteu?

IMG_0669.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dg. ago. 21, 2016 9:31 am

Bon dia!!

Em sento una mica malament per ficar-me aquí, és el vostre raconet! Però vaig seguint-vos de tant en tant i ara no podia aguantar-me de respondre a l'Arya, sobretot perquè en diumenge sol estar una mica parat el fòrum.

Guapa, jo sí que hi veig ombreta també! Però demà sortiràs de dubtes total quan et facin la beta. Va, a veure si la picada d'avella et portarà sort de veritat >.-<:

I molts ànims a totes!! Sou unes valentes, entenc que passeu èpoques de molt cansament emocional, jo només porto 5 cicles de cerca normals, no puc ni imaginar-me hagueunt de fer la cursa cap a la maternitat amb tants entrebancs. Però tard o d'hora totes ho aconseguireu!!

Molts petons!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. ago. 21, 2016 10:09 am

Aryaaaaaaaaa i tant q es veu l'mbraaa, jo crec q això es un positiu com una catedral! >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :b-))) :b-))) :b-)))
Demà tindrem confirmació pero vaja q jo crec q si! Estic tan contenta x tu bonica.

Xantipa bonica: t'entenc porque a mi em pasa, penso si Pasar x tot això em compensa si no es moment de dir fins aquí i deixar de patir, ètic esgotada. Tb es cert q son fases q a vegades la por a tornar a Pasar.ho malament es mes gran q el desig q tenim, així q poc a poc no cal prendre una decisió avui ni demà i de moment estàs concentrada amb els teus nous projectes i ja es veurà mes endevant.

Jo dimecres vaig a visita a veure quines proves em recomanen fer, pero ja h decidit q abans de fer la trànsfer del blasto em posaré en forma i perdre els kilets q porto arrossegant de l'embaràs anterior x tal d'estar mentalment al 100, haig de fer coses x mi i trobar-me segura i feliç i estar preparada i el meu cos també.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. ago. 21, 2016 10:15 am

ARYA això és un positiu!!!! I tnt que es veu!!!
Posa una Maya en tu vida!!! (O Willy jajaja)

:p-) :p-) :-()) :-()) :-()) :p-) :p-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dg. ago. 21, 2016 10:45 am

Capseta, gràcies per passar per aquí a donar ànims! La veritat és que ja podria ser més fàcil això de confirmar un embaràs. Aquesta betaespera l’he passat molt tranquil•la i ara estic ben nerviosa. Demà estaré histèrica esperant la trucada! En fi, a veure si l’abella m’ha portat sort! Espero que a tu et quedi ja poc per aconseguir-ho i que no te’n trobis cap d’entrebanc.

Blaucel, no paro de mirar el test (ho dec haver fet un centenar de vegades) i per una banda penso “hi ha dues línies, això vol dir positiu”, però per l’altra és que la línia és tan fluixa... No sé, vull ser optimista pq amb les nenes la línia també era fluixa (però no tant) i llavors la beta va ser de 1.500. Si ara només n’hi ha un, potser també és normal que sigui encara més fluixa. Aix no sé! Quan arribi el meu home li diré de sortir a passar el dia fora pq sinó em tornaré boja.

D’altra banda, em sembla genial que vulguis fer coses per estar millor tan emocionalment com físicament. És molt important i així estaràs més preparada per la propera transfer.

PetitPrincep, aiii, tan clar ho veieu? Jo fa hores que analitzo el TE i encara dubto. T’asseguro que si tingués una lupa, ja l’hauria fet servir hehe

Demà ja us explicaré com ha anat la beta.

Petons!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dg. ago. 21, 2016 2:11 pm

ARYA bonica si es veu si! I aixo que es una foto i potser no ho apreciem tant com en directe.

Dema hi confirmes amb la beta i de seguida ho sapigues passa per aquí! !!
Que be, un positiu en aquest ja el necessitavem!
M.alegro moltissim per vosaltres!! >.-<:

BLAUCEL quan estiguis a tope el teu blasto t.espera, ja no tens pressa, un mes amunt un mes avall...

Petons per a totes :-()-)
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dg. ago. 21, 2016 2:24 pm

ARYA bonica si es veu si! I aixo que es una foto i potser no ho apreciem tant com en directe.

Dema hi confirmes amb la beta i de seguida ho sapigues passa per aquí! !!
Que be, un positiu en aquest ja el necessitavem!
M.alegro moltissim per vosaltres!! >.-<:

BLAUCEL quan estiguis a tope el teu blasto t.espera, ja no tens pressa, un mes amunt un mes avall...

Petons per a totes :-()-)
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. ago. 21, 2016 2:57 pm

ARYA, 4 dies després de tenir la beta positiva de la meva nena em vaig fer un test i va ser negatiu... Així que, es veu moltíssim la ratlla, de debó (en el meu blog hi ha la foto del negatiu... Va ser horrible pensar que la cosa no anava bé!)

XANTIPA reina, és normalíssim que sentis el que sents, crec que has posat paraules a moltes d eles coses que a mi mateixa em passen pel cap. Ningú ens prepara per això que estem passant, i desgasta, moltíssim.

Noies, l'altre dia en un altre fòrum una noia va comentar que havia escoltat una entrevista a Rafael Bernabeu (Institut Bernabeu) que estan estudiant la manera d'oferir tractaments personalitzats a partir d'una analítica sanguinea... Podria ser una bona cosa per la baixa reserva, no? He mirat la web i no he trobat l'estudi, però si que veig que tenen una secció exclusiva per la baixa reserva... Llástima que quedi lluny...

Anjana
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

EntradaAutor: Anjana » dg. ago. 21, 2016 6:56 pm

Hola,

Arya, no me deja ver la foto, dice que no tengo permisos :( , así que no puedo opinar pero por lo que dicen el resto estoy segura de que mañana irá todo muy bien, espero tus noticias.

Xantipa, yo acabo de empezar en este mundo pero puedo entender como te sientes, la verdad es que es un desgaste psicológico importante. Mucho ánimo, tomes la decisión que tomes será la correcta seguro.

Por mi parte deciros que ya se la medicación que tomaré el próximo ciclo: letrozol 2.5/12h y menopur 150/24h (esta vez me quita el bemfola). Este ciclo no haré anticonceptivos previos, supongo que como mis ovarios estaban tan parados no hay que ponerles más en reposo. Ahora estoy esperando la regla para comenzar, ya os iré contando.

Petons
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dg. ago. 21, 2016 7:24 pm

M'en alegro que pogueu compendre com hem sento... es dificil d'explicar o de descriure, pero hem sento super extranya..
Ahir vam passar el dia fora i vaig veure varies panxes, molts cotxets inclus molts d'ells eren dobles amb mares amb edats avançades, i si, segueix fent-me enveja o sigui que el sentiment es el mateix que abans, pero.. estic esgotada. Quina merda tot plegat.
I la veritat es que sumat tot aixo amb els nous projectes que tinc en ment i alguns que ja vaig poc a poc desarrotllant... hem sembla a mi que encara tindre menys temps fisic per poguer intentar res. I despres diuen que tenir fills de mes gran segons com , es millor! doncs que voleu que us digui... si a hores d'ara ja tingues tots els fills ja podria seguir fent plans de futur sense cap inconvenient, perque de fet el meu fill en el passat mai ho va ser-ho, pero ara mateix un bebe i un nou projecte es com una mica incompatible, i tinc que prioritzar, pero... els meus ovaris podran esperar? aixo jo no ho tinc tant clar... a cada any que passa ja sabem que tot empitjora... pero per altra banda vull deixar els nous projectes ben lligats en la mesura que pugui i tambe passa el temps per lligar-ho tot.
Ja veieu, tot un embolic, tot un repte.

En fi noies... crec que necessitare moooolt de temps per tenir les idees altre cop clares, i he de mirar a veure com enfoco les coses altre cop i desde una altre perspectiva, perque esta clar que desde on ho estic mirant tot es veu negre!
Suposo que hem quedare en aquest post la ultima de totes vosaltres, pero contenta per vosaltres de que pugueu anar marxant d'aqui poc a poc.

Vinga boniques, que en setmana i mitja entrem ja al setembre i comencem altre cop la rutina, a veure si ens aclarem i tot ens va be.

:-()-) :-()-) :-()-)
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dg. ago. 21, 2016 10:35 pm

Arya, creo que si y espero que sí. Mañana saldremos de duda. Sabes, este finde semana he estado fuera y en la habitación ha entrado una abeja,jejeje me acordé de ti y de alguna manera quería que me picada.
Xantipa, todo lo que explicas lo sentimos nosotras, este mundo es agotador. Yo ha habido momentos que me decía que no quería ser madre y este finde decía me gustaría traer mi peque aquí . Yo la otra Fiv lo pasé muy mal y deje todo, acupuntura, psicóloga, dieta,... Hasta que cogí fuerzas. Si me lo permites, con todo el cariño, rompe con todo de este mundo para que puedas encontrar tu equilibrio, 6 meses o 1 año; o te planteas un cambio de estilo de vida. Yo no creo que porque hagas este parón te perjudique en tus óvulos porque no tienes 30 años, si se que tienes baja reserva pero no tienes 43 años como yo. Tendrás pocos óvulos pero su calidad es de una chica de 30 años. Además en acupuntura se necesitan de 4 a 6 meses para mejorarlos. Ahora no tienes las cosas claras pero prioriza y piensa con el corazón. Un abrazo muy fuerte.
Yo, le estoy dando vuelta si volver a intentarlo o no, si ir a Institu t Marqués o seguir con Dr. Gris, si reclamar o no. He oído tantas veces que mis óvulos no eran buenos y a veces de forma despectiva y ahora con embrión de doble donante ya no se que pensar.
Besos a todas.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dl. ago. 22, 2016 3:11 pm

Arya, guapa sabemos algo? Estoy pendiente de ti.
Un abrazo te.
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dl. ago. 22, 2016 5:07 pm

Ja tinc el resultat de la beta però és només de 12. La doctora m’ha dit que la repeteixi el dimecres però tinc claríssim que és un bioquímic. És exageradament baixa. És una bona merda, però què hi farem. La veritat es que portava tot el dia amb un mal pressentiment i no m’ha sorprès.

Ara em fa pal haver d’esperar fins dimecres. Preferiria poder deixar la progesterona i oblidar-me’n, però suposo que per protocol t’ho fan repetir. Quin camí més llarg que ens ha tocat...

Ja us explicaré què surt el dimecres, però no tinc cap esperança.

Petons
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. ago. 22, 2016 5:43 pm

ARYA nooooo!!! No m.ho esperava gens!! M.he quedat de pedra al llegir.te. Quin greu.... quina gran merda.
Tant de bo no sigui bioquimic, no ho mereixes.
T.envio des d.aqui una abraçada ben forta.
segeuix informan.tos de qualsevol novetat, i si necessites parlar ja saps on ens tens.

petons bonica :-()-)
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. ago. 22, 2016 6:01 pm

ARYA!! M'he quedat de pedra!! Quina rábia, merda, impotència!!! No és just, no ho és!!!
Molts ánims bonica :-()-) :-()-)

capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dl. ago. 22, 2016 6:15 pm

Em sap molt greu Arya. Petons i força :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
BLAUCEL
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. ago. 22, 2016 6:16 pm

Ostres Arya que injust, quina merda.Pero segur que no pot pujar? No se com va l tema del bioquímic. Esperem noticies dimecres. T'envío una abraçada enorme i un petonas.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
luna73

EntradaAutor: luna73 » dl. ago. 22, 2016 9:33 pm

Arya, yo ya no se que decir, son tantos negativos. Esta situación todavía lo hace más duro, si la doctora te ha dicho de esperar al miércoles es porque hay esperanza sino ni te lo plantea. Esperemos que sea un luchador.
Muchos ánimos y superabrazo.
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dt. ago. 23, 2016 9:49 am

Gràcies pels ànims, noies. Les meves esperances són nul•les, la veritat. El TE era de sensibilitat 25 i va detectar l’embaràs. Si el dia següent la beta era de 12... jo crec que ja ha començat a baixar pq no crec que un TE de 25 pugui detectar una beta de 12. I 12 és baixíssim. Penseu que la beta de les nenes va ser de 1.500! I el fet de repetir la beta jo crec que és més per protocol, pq han d’estar molt segurs abans de dir-me que deixi la progesterona...

Estic una mica xof, però tampoc vaig tenir gaire temps de fer-me il•lusions. Crec que el meu home està més afectat que jo. Ara només vull que em baixi la regla i poder tornar a començar.

De totes maneres, ja us diré com ha sortit la beta i què em diu la doctora.

Petons
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Anjana
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

EntradaAutor: Anjana » dt. ago. 23, 2016 10:48 am

Arya, lo siento mucho, veo que lo tienes muy claro pero hasta que mañana no se diga la última palabra hay que mantener esos ánimos. Es difícil encontrar las palabras en momentoss así pero todo tiene un sentido aunque nos cueste encontralo, y si finalmente no se queda con vosotros habrá que volver a comenzar pero la recompensa que obtendréis al final ya verás como os recompensará con creces todos estos malos momentos. Muchos besos

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::