Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya82 » dt. jul. 19, 2016 1:49 pm

PetitPrincep, no era un tros de placenta? Es ben bé que totes les coses rares ens acaben passant a nosaltres... quin misteri. A veure què et diu el gine.

Xantipa, doncs a veure si amb aquesta regla acabes de fer net :-()-)

Luna, genial que vagi tot ok. Ja no queda res per la transfer! Al final te'n posaves 2, oi?

Blaucel, a vegades sembla que les clíniques d'RA segueixin un model "en cadena" per les pacients i quan es troben amb una peça que no és com la resta no saben ben bé què fer. Tu ànims i endavant! Que només en necessites un de bo!

Jo continuo esperant la regla, però estic tranquil·la. Si decideix tardar una mica no passa res, ara no em vindrà d'uns dies més.

Petons!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. jul. 20, 2016 9:49 am

hola guapesss
aixxx avui m'invadeix un nuvol de pesimisme....
a les 15 torno a tenir control, i encara q estic intentant ser positiva i creure q arribare a puncio i transfer, avui estic xof! estaran els meus dos folicles encara?
la dra no ajuda gaire...i el meur marit tampoc...
i a més pensannt l'altre dia em va baixar la dosis de medicació...per que???? jo crec q vol cancelar el cicle...en funció de com vagi avui la visita canvio de metge, li dono la ultima oportunitat, pero es q no es pot ser aixi.
Arya amb quina dra vas tu?
Perue clar si m'ha baixat el menopur q estava fent 150 a 75 els meus folicles seguiran creixent?
Buff quina ratllada porto...
Necesito pensar q he fet tot el posible amb els meus per anar a ovo si aquesta vegada no surt be.
Ho sento...
la ment es incontrolable!

Petitrincep: quines coses més rares...l'important es q esta fora i no era greu! aixi q ara a per totes! avui control tambe no?

Luna: ya lo tienes aqui! una semanita!!
Arya: és llei de murphy...pero ja arribarà.

Xantipa maca!! com estas? estudia molt ehhhh

molts petonssss despres entro
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. jul. 20, 2016 3:30 pm

BLAUCEL com ha anat la visita? Espero que tot bé i ja inguis data per transfer.

Jo a les 17 tinc visita de control també, crec que la punció podria ser ja divendres-dissabte (tinc tooooots els símptomes d'ovulació). A veure si tot va bé i l'estradiol puja adequadament. Emtro més tard per explicar-vos la visita.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. jul. 20, 2016 4:51 pm

guapes
bueno, com dimecres, q sembla q hi ha 2, encara q 1 no ho tenen clar del totpq esta al costat del endometrioma.
Pero bueno 1 segur q si, anem a x totes.
Un altre cop li h hagit de repetir q no cancelarem el cicle q si tenim un ens la juguem q no puc esperar a millors resultats i q si arribem a la transfer serà un miracle, ja ho se!!!!!
buf m cansooooooooooooo
I ara q penso, avui no m'han fet analitica d'estradiol...
Bueno demà torno altre cop x veure com van, avui feien 16/17

Petit princep ja ens dius!!

petons
manyaga
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dc. jul. 20, 2016 5:18 pm

Blaucel, ostres amb la paia aquesta! una mica d'ànims no?! I si el teu home tampoc està massa animat, tampoc t'ajuda, però tu endavant amb el teu fol·licle, que nosaltres t'animarem tot el que faci falta!! I a veure si l'altre s'anima també. Ja ens explicaràs demà

Petitprincep i Luna, què tal la visita?

Arya, molt bé aquesta actitud, amb tot el que hem de passar, ja no ve d'uns dies que es retrassi la marranota. Ja vindrà :-o00m

Isis, yo también pensé que al igual nos vimos en la sala de espera! jaja La font parece muy seca, pero yo la conozco porque es la gine de mi pueblo, que casualidad que la cuartiella sea la del tuyo! Y estuve haciendo acupuntura con ella, y la conozco más, supongo que por eso tambien tengo mas buena impresión, porque ya tenemos mas confianza. La Cuartiella solo me ha hecho controles y el dia de la transfer tambien me la hizo ella. Siempre me ha atendido bien y no me ha pasado nada raro, supongo que habré tenido suerte. Nos llevamos dos años, porque yo en noviembre cumplo 33, no sé, eso de la calidad de los óvulos es complicado de saberse. Yo estoy haciendo todas las pruebas posibles, si todo sale perfecto, pues pensaremos que el problema son los óvulos, pero antes de llegar a esa conclusión, se tiene que descartar todo lo demás. A mi cuando me salió una AMH de 0,63 también me dijeron lo mismo, de la ovodonación, fue duro, pero ahora lo tengo un poco asimilado, de buscar otros culpables, de hacer todo lo posible con mis ovulos, pero si no, pues iremos a ovo. La AMG se ve que puede variar de una analítica a otra. Yo tengo una gine de la mútua que me recetó un medicamento que se llama Kreaestim, tres pastillas por la mañana, y por la noche dos pastillas de melatonina de 1.9 gramos. Es natural todo, si lo quieres probar...me dijó que ayudava a subir la calidad de los ovulos.
Ah, y si quieres tomar un café, estaré encantada! :love:

Nosaltres la setmana que ve farem també la prova dels anticossos antipaternals, en el CIMAB ens ho van recomanar pel nostre cas, i que si surt baix, em va dir que em recomana la vacuna. No n'estava convençuda perquè hi ha molta controvèrsia amb el tema, però com que ens ho van recomanar allà, si surt alterada ho farem, alguna se l'ha posat?

Una abraçada boniques :-()-)
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. jul. 20, 2016 6:39 pm

BLAUCEL ja et podrien donar més ànims, no??? En fi, a veure com van creixent aquests petitons, ja sigui 1 o 2.

MANYAGA, jo m'apunto a café jejeje

Jo molt contenta avui!!! El meu petitó ja és a punt!! I hormonalment es veu que tinc l'estradiol a punt pel pic, així que acabo de punxar-me orgulatran per a controlar i avui de matinada l'ovitrelle. I divendres al migdia la punció! Espero que amb aquest òvul tan i tan maco surti un embrió "apañao" jejeje.

PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. jul. 20, 2016 9:52 pm

Si no ho dic revento... Estava pensant que em sonava molt la data de la punció (22 de juliol). Justa feia un any patia un avortament natural.

Però és que encara hi ha més... La data de la beta positiva de 2013 ocurria just un any després del meu primer avortament. La data de la punció del gener d'aquest any ocurria 2 anys després de la data de la meva IA. I ara la segona punció ocorre en aquesta data. Amb la quantitat de dies que té un any i no podem trobar una data lliure? Que no hagi de remetre a res de fertilitat!!!??

Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 21, 2016 2:30 pm

Blaucel, doncs no sé quina doctora et porta però jo vaig amb l'Andrade i n'estic contenta. Sempre s'ha implicat molt amb mi, em trucava estant ella de vacances i quan es va assabentar que havia perdut les nenes de seguida es va posar en contacte amb mi. O sigui que no en tinc cap queixa, però clar, jo de seguida vaig optar per donants i per tant no m'he hagut de barallar gaire amb ella hehe

Manyaga, jo la prova dels antipaternals no l'he fet pq vam preferir tirar de donants i pq també em despertava dubtes. Però no hi perds res fent-la i després ja decidireu si poseu la vacuna. Potser et surt bé i no us fa falta!

PetitPrincep, em sembla que després de tants anys buscant, poques dates ens queden lliures de records relacionats amb la infertilitat... Mira, per mi el 22 de juliol també és una data especial: vaig veure el primer TE positiu de ma vida. O sigui que entre que m'ha vingut la regla i que ho estic recordant tot, estic d'un ploramiques... En fi.

Pel que fa a mi, doncs això, ahir em va venir la regla i ja he trucat a la clínica i el dia 26 faig el primer control, a veure com va tot! Espero que vagi bé pq avui m'he despertat farta de tot plegat!

Petons!!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dj. jul. 21, 2016 4:52 pm

Hola guapas!
Perdonar pero ayer no pude conectarme, y veo que hay mucho movimiento :miko:
Xantipa preciosa, un súper abrazo.
Petitprincep, ole por ese chiquitin >.-<: mañana pensaré en ti e intentaré enviarte mucha mucha energía positiva. Por otra parte, lo que te han quitado y no es placenta que te ha dicho el gine de RA? Y no le des vueltas a las fechas, etapa nueva :)
Blaucel, te entiendo porque mi gine tampoco lo vi entregado y mi familia no me apoyaban mucho. Entiendo que te sientas sola y como si tuvieras que tirar de todo. Yo te diría que pienses que están para ayudarte pero no saben como hacerlo. Con tu marido si puedes hablalo puede que el este más preocupado pero si habláis seguro que os apoyáis entre los dos. Y la doctora dile, vamos a ser papás nos ayudas , aunque ya se lo habrás dicho pero hay gente que son frías. Pero nos tienes a nosotras que te enviamos todos los abrazos que te hagan falta.
Ánimo con ese pequeñin :p-)
Manyaga, tu haz todas las pruebas que creas oportunas, ahora es el momento. Y disfruta de las vacaciones y comete un helado, tu que puedes
Arya, ya estás aquí :p-) el primer control el martes, casi una semana que bien ole! Si necesitas llorar para empezar hazlo pero estoy segura que todo irá muy bien :)
Por mi parte, ya tengo fecha de transferencia!!! 25/07/16 >.-<: >.-<: Más o menos 14:30 h pero el domingo me lo dirán.
Como estoy? Pensaba que estaba bien sin agobios pero estoy nerviosa y eso se ve porque por la mañana tengo nervios en el estómago y tengo ganas de vomitar y voy suelta al baño. Hoy he ido al fisio y me ha dicho que estaba todo muy movido, muy agitado y ha intentado relajar toda la zona.
Y de la medicación me preocupa la progesterona, me da miedo la última reacción.
Esta mañana me he tomado la meriestra dos horas más tarde ayyy
Intentaré no olvidarme más la medicación y estar tranquilita, jo que difícil jajaja Tengo ganas que me llamen el domingo y me digan alguna cosilla.
Ah, sólo me pondré uno porque por logística no me veo con dos, ya me gustaría pero económicamente no lo veo viable.
Un abrazo guapas :-()-)
arwen81
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dj. jul. 21, 2016 4:53 pm

Bona tarda noietes!
Us estava llegint les últimes entrades. Veig cares noves.
Xantipa, Luna, Petitprincep, Blaucel...com esteu lluitadores meves? Veig que avorrides no per descomptat....:(
Volia entrar per veure com estàveu i donar-vos ànims per seguir endavant. Sou un exemple de superació nenes.

Jo em vaig casar ja ho sabeu! Fa un mes i pico. Després el final de curs de bòlit i després 15 dies de permís de matrimoni que hem estat fora tots tres (el meu home, la petita i jo). Ara fa 6 dies que ja som a casa de nou.
L'embaràs va endavant....ja de 17 setmanes. Em vai fer el Panorama, el test genètic i afortunadament va sortit bé. Però els nervis no marxen. Cada eco em genera molta ansietat....por que algo vagi malament o el que sigui.
Però vaja no vull parlar d'això.
Aniré treient el caparró per veure com seguiu! Tan de bo poc a poc anem veient positius en aquest grup, de tot cor ho desitjo.
Una abraçada gegant boniques!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
manyaga
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dj. jul. 21, 2016 6:25 pm

Petitprincep, que vagi súper bé demà la punció, jo també t'enviaré bones energies :love: :love:
Ah!! i seria xulo fer una trobada de Gironines!! >.-<: >.-<:

Luna que bien! ya tinenes fecha de transfer! Me alegro bonita :love:

Arya, tant de bo tot vagi bé el 26. Una cosa que hauria de ser tant bonica com quedar-se embarassada, acaba sent un bon pal per nosaltres. Molta sort :-()-)
luna73

EntradaAutor: luna73 » dj. jul. 21, 2016 6:35 pm

Arwen, que alegría saber de ti y 17 semanas ya !! >.-<: que bien siga su curso, y veo que los miedos no se pierden ayyy pero ya son 4 meses estas cerca de la mitad, ves contando cositas.
Chicas, antes se ha colgado mi móvil o la página, si me dejo algo lo siento.
Besos.
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. jul. 21, 2016 7:13 pm

LUNA!!! Que bien!!! El lunes ya!!! Normal que estés de los nervios!!! Estaremos pendientes domingo que nos lo confirmes!!! Yo estoy tambien con una angustia... Que hya ovulado sin querer, que esté vacio, que no fecunde.... Uffff

ARYA que bé ja el 26!!! Quin juliol més ple que tenim!!!

ARWEN enhorabona per la boda!! I 17 setmanes ja!!! Uaaaaauuuuu!!! Com passa el temps!!! Intenta gaudir de l'embaràs, que ja arribes a l'equador!!!

Demà us poso al dia de la punció!!

Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dj. jul. 21, 2016 10:17 pm

Hola princeses!!

Acabo de llegir.vos. Esteu totes a punt de transfer o puncio, i segur que el juliol us donara el que tant destijem. Tant de bo el juliol de l.any que be sigui tambe el meu.

Estigueu totes tranquil.les, fora nervis. Si esteu en el punt en el que esteu es per algo, si no ja us haguessin cancel.lat com hem va passar a mi.

Blaucel i Petitprincep. Amb un sol ovul tenim suficent per a seguir endevant i que surti tot be aixi que anims per aquests folicles que teniu, i tranquil.les perque l.estradiol diu si eatan plens o buits, aixi que donem per descompta que els vostres conten ovul.

Luna que bien, transfer a la vista! !!! Yo de tiwme pondria dos. Ya sabéis que yo si hay dos opto siempre por dos. Y si solo hay uno pues a luchar por ese pequeño triunfador, pero en tu caso... yo optaria por dos.
Todo ira bien!!

Arya genial. Regla a la vista i la última en molt de temps. Anims maca, queda un menys per a transfer.

Arwen bonica!! M.alegro de llegir.te. Tot anira be, i aixi seguira fins que donis a llum. I despres a disfrutar de peque.
Disfruta de l.embaras.

Jo porto uns dies.... q buf... el cap no m.estalla perque no pot, i per una vegada a la vida no es per temes de fiv i embarassos, es tema feina i estudis, tot en positiu, no es res dolent pero... tinc que pensar i pensar perque tinc un ventall de camins per escollir i no vull (o no m.agradaría) equivocar.me..... en fin.

Lo dit, sort a totes, penseu en positiu. Mengeu molts fruits secs i res de menjar "basura".

Petonets i abraçades per a cada una de vosaltres.
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. jul. 22, 2016 1:39 am

Hola!

A la majoria no us conec, però a moltes sí (o d'haver-hi parlat o d'haver-vos llegit). Només us volia donar ànims. És molt dur el món de la RA, però quan a sobre hi ha una baixa reserva... Ufffff! Bé com qualsevol problema, esclar, però et fa plantejar moltes coses que no tothom està preparat per plantejar-se.

Jo tinc baixa reserva per culpa de l'endometriosi. La meva antimulleriana no arriba a 1 ni de conya i la FSH la tinc pels núvols. I tinc tres fills! Dos, els grans, són bessons que van venir gràcies a una FIV en la qual només vaig fer dos fol·licles (dos òvuls, dos embrions... taxa del 100%), i fa un any vaig tenir una nena que va venir "sola" (feia més d'un any que no preníem proteccions, però).

Escric això perquè normalment en aquests posts de vegades cal una mica d'esperança i llum al final del camí. Espero haver-ho fet i que no us sentiu malament per la "intromissió". Jo en el seu moment em vaig plantejar l'ovodonació i és una cosa que hauria tirat endavant amb tota la força del món, però la vida és així, i quan menys t'ho esperes et dóna una sorpresa (en aquest cas molt agradable!).

Us desitjo molta sort a totes!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. jul. 22, 2016 2:25 pm

hola guapisimies, acabo d'adonar.me que la meva entrada d'ahir no hi es...ha desaparescut!

Mara
: gracies bonicaaaa, sempre es reconfortant llegir histories q acaben be! i tenir un ragi d'esperança!
Xantipa: gracies pels anims, si si amb un es suficient! :-o00m me n'alegro q estiguis be i q tinguis projectes, encara q com dius pendre decisions a vegades es dificial, trobaras el teu camim, estic convençuda!
petitprincep: aixxxx q tal ha anat? ja esta fecundat el teu supercampio??? :p-) anem por totes!
Luna: lunes transfer??? pues mas o menos como petitprincep no?? vamos todas a la par! a ver si dejamos este post vacio!!! luna yo creo q 1 es lo ideal, y mas con los ruiesgos q hay..pero calro yo hablo desde mi experiencia propia q no fue bien, pero mira Mara con dos!y todo fue genial.
Arya: cada cop mes a prop, aixo ja ho tens fet.
I jo avui em punxo l'ovitrelle i el diumenge punció! un pas mes....ai poquet a poquet
Quan vaig anar ahir al control i m'ho deixa tot programat em volia fer la transfer en blasto....a veure dra q no veu solament tinc un???? q les probabilitats de transfer es disminueixen moltissim i si fora aguanta 5 dins tb ho fara.
cada cop tinc mes clar q es mouen per estadistiques. pero jo en les meves. ahir feia molt bona pinta, pero ja feai quasi 20mm el folicle, no se si es massa...espero no ovular ni res abans, o aixo no pot pasar amb la medicacio?
bueno ara a esperar a diumenge q el puguin treure i tot estigui be!
espero les vostres noticies"
petonssss
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. jul. 22, 2016 3:38 pm

Òvul immadur... És frustant això.
El deixen en observació per si un cas, peròjo ja ben poques esperances

Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 22, 2016 4:09 pm

PetitPrincep, ostres quin pal! Amb totes les esperances que hi posem... De totes maneres espero que t'equivoquis i fecundi. Es que ni tan sols tenir la possibilitat de fer transfer... Hi he passat i és dur. Quan et diran alguna cosa definitiva? Ànims bonica i una abraçada ben forta :-()-)

Luna, que bé, el dilluns ja transfer!! I a mi també em sembla bé que només te'n posis un pq amb dos sempre hi ha més riscos. Clar que jo amb aquest tema tampoc puc ser molt objectiva!

Arwen, enhorabona pel casament! I gaudeix molt de l'embaràs!

Xantipa, gràcies pels ànims! A vegades és difícil quan ens trobem diferents camins per escollir, però segur que prens la decisió correcta.

Mara, gràcies a tu també per passar-te a explicar-nos la teva història. Amb els anys (porto massa temps per aquí!) t'he anat llegint i me n'alegro molt que ja tinguis 3 petits. A nosaltres també ens hagués agradat ser familia nombrosa, no et deus avorrir gens hehe

Blaucel, sí que és cert que a l'IM estan obsesionats amb els blastos. Jo també m'hi he trobat amb això, i hi ha vegades que té sentit (com en l'adopció d'embrions) però en el teu cas és evident que no.
Sobre la mida del foli, jo he llegit que s'acostuma a ovular quan fa uns 22mm, o sigui que crec que està bé. Sobre ovular abans, pot passar, però no és gaire habitual. A mi abans de la punció, recordo que sempre em feien eco per assegurar-se que no havia ovulat. Però intenta no donar-hi massa voltes. A l'IM potser estan obsesionats amb les estadístiques, però això també deu voler dir que estan obsesionats en deixar-te embarassada no? Jo m'ho miro així! Sort guapa!!

Petons i bon cap de setmana
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
luna73

EntradaAutor: luna73 » dv. jul. 22, 2016 6:52 pm

Petitprincep, ostres no se que decirte, no pierdas la esperanza, esperemos que vaya evolucionando bien. A mi también me sacaron inmaduros pero al día siguiente eran maduros, no se, intentemos pensar en positivo. Muchos ánimos guapa.
Blaucel, el domingo tienes la punción? Que bien! Lo de blasto, yo no lo veo mal, siempre lo he visto algo positivo aunque mi gine decía que nosotras éramos la mejor incubadora pero no se. Mira lo que Arya te ha dicho me ha gustado, si te proponen que vayas a blasto es porque quieren que te embarazes. Así que ve la parte positiva de las cosas, dale la vuelta a la tortilla !!!
Arya, ya se acerca el lunes
Mara, gracias por animarnos, da esperanza leer casos así.
Xantipa, como puedes con todo? Estoy segura que escogerás el mejor camino para ti, suerte en tus nuevos proyectos!!!
Yo nada, a intentar descansar y no pensar, difícil pero no imposible.
Intentaré conectarme más a meno para saber de vosotras.
Ánimos guapas, un súper abrazo bien fuerte a todas :-()-)
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. jul. 22, 2016 10:36 pm

Petitprincep això es molt dur bonica, pero ja sabem q ens ho juguem tot a una carta i ja està be q hauríem de tenir una mica de sort, a veure si evoluciona, encara qda una mica d'esperança.
Un petonassss enorme

Torna a “Reproducció assistida”