✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: oli » dl. jul. 11, 2016 9:39 am

Hola noies!
Carai que productiu que és això d'estar a la banqueta no?¿?¿ ENHORABONA a les panxus!!! Felicitats NUMA!!! que valenta, família númerosa amb poquet temps! (t'envejo he que consti!!! jejeje). I Felicitats també petitajota! t'estalvies els mesos de busqueda que son bunics, però estressants (que si em noto aquí, que tinc un simptoma per allà!).
Perdoneu que vaig entrar per apuntar-me i no m'he tornat a passar però vaig un xic de cul!!! Tot i així estic molt contenta de llegir-vos i unir-me poc a poc al grupet.

He llegit també una perdua... em sap molt greu!

Nayade! enhorabona també per tu! et recordo molt bé, estaves com jo fa un temps quan vam coincidir feta un mar de dubtes! que bé que ja hagi arribat el vostre moment i que tingueu en camí ja la vostra cirereta bonica! Jo ja veus amb una nena petita i ja en ment donar-li un germanet/eta en un temps prudencial! Es que s'estimen tant i t'aporten tant!!!!! És fantastic!!!!

Bé intentare entrar més sobint per anar-vos coneixent més a totes!

Sort les que comenceu la busqueda que sigui curteta, activa i productiva ;-))) !!!

I paciencia per les que ens quedem aquí, més tard o més d'hora arribarà el nostre moment!

o-o:)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dl. jul. 11, 2016 7:08 pm

Hola boniques!!

Primer de tot que passa amb les banqueteres quantes panxus!! Numa moltissimes felicitats!!! >.-<: >.-<: Quin regal d'aniversari!

Jpd intentarem marxar uns dies a desconectar una mica, de moment anem aprofitant els caps de setmana de platja i piscina.

Juno Em sento molt identificada amb tu, la meva parella és de no pensar i actuar per impulsos i jo dono mil voltes, em fa por el tema econòmic, de moment continuo buscant feina, tinc la sensació de no arribar a tot i amb un altre no se com ho faria, tema conciliació és tant díficil amb dos a de ser impossible, ara començo a poder llegir a la piscina, a duxar-me tranquil·lament veure pelis i tornar a perdre-ho, gairebé no tenim temps en parella amb un altre això també es reduiria, clar que pesa més les ganes de tenir un altre bebé tornar a viure totes les coses bones si no, no estaria aqui, però que li dono voltes i voltes i fa por.

Petitajota ànims fins el dia 21, ja queda menys a veure si et fan eco i així et quedaràs més tranquil·la.

Modo ego: M'estic plantejant estudiar... ?-) buscant feina en gairebé totes les ofertes que he trobat de lo meu demanen més estudis, ho he estat pensant i crec que em llenço a la piscina, em fa por no saber organitzar-me, no arribar a tot i si comencem la cerca l'any que ve, si tot va bé hauria de nèixer a principis del 2018 i ho hauria de deixar un temps perquè amb un bebé si que no m'hi veig capaç però tampoc voldria allargar més temps.

Que vagi bé la setmana!! a veure si afluixa aquesta calor..
Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dl. jul. 11, 2016 9:25 pm

Numa, enhorabona! Pel que veig a la teva signatura serà el tercer no? Sou uns valents!

Airuni! Doncs si creus que ara és un bon moment per posar-te a estudiar, fes-ho! No t'ho pensis més! Com més esperis més mandra et farà, i si creus que fer-ho et permetrà trobar feina… a més sempre ho pots fer online, que et dóna molta més flexibilitat tenint nens. Ànims!

I ja no sé què més he llegit, memòria de peix :ufs:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. jul. 12, 2016 6:21 am

Bon diaaa

Numa moltes felicitats :-())

Airuni com.et diuen si tens ganes d'estudiar endevant, ja trobaras la manera de compaginar tot. Ànims!

Jo tb dono moltes voltes a tot.

Us deixo que el peque em reclama!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: jpd1980 » dt. jul. 12, 2016 9:28 am

Bon dia, banqueteres!!
com aneu???
Jo abans m'ho pensava molt tot... però ja no... si busquem el moment... potser no el trobem mai, per un tema o un altre... hi ha que llençar-se a la piscina i segur que ens sortirem...
Que som dones, noies!!! tenim un poder especial!! jejejejejje.
quina calorassa... ufff!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Essuca » dc. jul. 13, 2016 7:03 am

només entro un moment per dir, moltes felicitats Numa!!!
:love: :love: >.-<: >.-<: :love: :love:
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: SSG » dc. jul. 13, 2016 4:22 pm

Bona tarda!!! ENHORABONA NUMA!!!!!

Perdoneu la desconnexió però hem estat de vacances per Itàlia i he estat out de tot.

AIRUNI- Està molt bé plantejar-se tornar a estudiar...sempre dic que el cap ha d estar en funcionament i si no es treballa que millor que invertir en coneixements, el saber no ocupa lugar diuen.

JPD- Tens raó, crec que moltes estem igual, pensant sempre en si és el moment o no. Si esperessim no els tindriem mai.

Ego: porto un mes molt raro plantejant-me inclús de mudar-nos a un altre lloc (Girona), el meu marit acaba feina al octubre aproximadament i volem fer un canvi, però clar, tot no es pot tenir. En principi començem al agost, que ja no queda res, però si ens surtís un parell de feines per allà potser fariem un pensament.
No sé tinc molts dubtes relacionats amb el tema que em repercuteixen a pensar si és o no el moment de ser pares. Ganes en tenim.

Que passeu bona tarda noies.
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dc. jul. 13, 2016 10:35 pm

D'on ets tu SSG?

Jo a vegades també ho he pensat això de fotre el camp cap a la província de Girona, crec que s'hi viu millor, però per altra banda no hi tenim ningú per allà, i no sé fins a quin punt és pràctic, sobretot tenint fills… almenys jo ara, a dia d'avui, si no pogués comptar amb ma mare ho tindria complicat, m'hauria d'agafar reducció de jornada probablement. El tema de la conciliació familiar fot pena!

En fi, són decisions que s'han de sospesar, però facis el que facis segur que serà el més encertat :ok:
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: SSG » dj. jul. 14, 2016 11:57 am

-Juno- ha escrit:D'on ets tu SSG?

Jo a vegades també ho he pensat això de fotre el camp cap a la província de Girona, crec que s'hi viu millor, però per altra banda no hi tenim ningú per allà, i no sé fins a quin punt és pràctic, sobretot tenint fills… almenys jo ara, a dia d'avui, si no pogués comptar amb ma mare ho tindria complicat, m'hauria d'agafar reducció de jornada probablement. El tema de la conciliació familiar fot pena!

En fi, són decisions que s'han de sospesar, però facis el que facis segur que serà el més encertat :ok:



Hola Juno!! Sóc de Barcelona, però visc a Menorca. Clarament a la provincia de Girona hi ha una gran qualitat de vida, i tens de tot. Aquí a una illa sempre estem molt limitats. Nosaltres tampoc tenim ningú per allà el complicat seria cercar la feina des d'aquí.

Si, tenim moltes ganes ja de sortir de la banqueta :love: ara al agost comencem.

Una abraçada!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. jul. 14, 2016 12:29 pm

Bon dia reined

SS nos venim a menorca la última setmana de juliol de vacancies! alguna sugerència?

Juno sempre he sentit k a girona es viu molt bé pero no tenir familiar a prop és complicated.

perdoneu el modo soso.... tic al Mobil de la feina.

Qué passeu bon finde!
Imatge

Imatge
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: SSG » dj. jul. 14, 2016 2:00 pm

Arigalma ha escrit:Bon dia reined

SS nos venim a menorca la última setmana de juliol de vacancies! alguna sugerència?

Juno sempre he sentit k a girona es viu molt bé pero no tenir familiar a prop és complicated.

perdoneu el modo soso.... tic al Mobil de la feina.

Qué passeu bon finde!


Bones! Doncs si no has estat mai, i venint en estiu, platja a tope. Casc antic de Ciutadella i Maó, el port, visitar algún poble com Es Mercadal, i no deixar de provar ensaimades i el formatge!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡

EntradaAutor: numa1982 » dj. jul. 14, 2016 9:20 pm

Bona nit!!!!

Segueixo agraint felicitacions!!!!

ESsuca: com va amb la princesa de la casa??? Moltes gràcies per passar per aquest raconet!

Moment ego: avui he anat a fer la primera eco, bé, de fet és la segona. Dissabte passat vaig tacar marronós i vam anar a urgències perquè pensàvem que seria implantació. ALlà ens digueren que només es veia el sac i que tornéssim aquests setmana per a verificat que tot evolucionava bé i efectivament, ja es via la vesícula vitelina i un miniembrionet. Encara no es veia batec ni res, però la gine ha dit que feia tota la pinta d'embaràs normalíssim! Així que ara a esperar a veure el batec i que creixi ben sa o sana!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. jul. 15, 2016 10:39 am

Bon dia noies !!!
Entro en mode ego total.
Us vull comentar una coseta a veure si em podeu donar la vostra opinió / experiència.

Us explico, nose si recordeu els meus posts anteriors, on deia que començariem a cercar a principis de l'any vinent i cada cop anava escurssant temps. Doncs bé, fa temps que vaig deixar de prendre les anticonceptives i ara sempre utilitzavem preservatiu.
Aquesta setmana hem marxat de vacances i per sorpresa el meu xicot m'ha dit que volia començar ja la cerca ..::·· :b-)))
La qüestió està en que encara no m'he començat a prendre l'àcid fòlic que el gine ens va receptar. Ens va comentar que ho fes dos mesos abans de començar la cerca.

Què passa si comencem la cerca sense haver començat a prendre l'àcid fòlic !??

Ara tinc infinitat de dubtes pero en el moment que m'ho va dir em va fer caure les llagrimes >.-<:

Gràcies per adelantat dels vostres consells i experiències ! :-()-)
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: petit_somni » dv. jul. 15, 2016 11:10 am

atrapasomnis ha escrit:Bon dia noies !!!
Entro en mode ego total.
Us vull comentar una coseta a veure si em podeu donar la vostra opinió / experiència.

Us explico, nose si recordeu els meus posts anteriors, on deia que començariem a cercar a principis de l'any vinent i cada cop anava escurssant temps. Doncs bé, fa temps que vaig deixar de prendre les anticonceptives i ara sempre utilitzavem preservatiu.
Aquesta setmana hem marxat de vacances i per sorpresa el meu xicot m'ha dit que volia començar ja la cerca ..::·· :b-)))
La qüestió està en que encara no m'he començat a prendre l'àcid fòlic que el gine ens va receptar. Ens va comentar que ho fes dos mesos abans de començar la cerca.

Què passa si comencem la cerca sense haver començat a prendre l'àcid fòlic !??

Ara tinc infinitat de dubtes pero en el moment que m'ho va dir em va fer caure les llagrimes >.-<:

Gràcies per adelantat dels vostres consells i experiències ! :-()-)


Bon dia guapa! >.-<:
Quin subidon quan et fan aquesta proposta eh! :-)(-: El que jo tinc entes de l'àcid fòlic es que es important pendre'l el primer trimestre per evitar alteracions del tub neural així que no crec que passi res si el començes amb la cerca, pensa que hi ha gent que el comença a pendre'l quan ja tenen el TE+ i van al gine perque no estaven buscant-lo activament.
Crec que els dubtes i les pors ja forman part de la nostre vida de futures mares :-())
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: SSG » dv. jul. 15, 2016 11:29 am

Bon dia!!

NUMA- Tot de meravella!! Quina il·lusió! <:-<

ATRAPASOMNIS- Quina sorpresa!! les coses inesperades son les millors. El metge a mi em va dir que si bé era recomanable, molta gent ho començava a prendre quan tenien el positiu, crec que pots estar tranquila en aquest aspecte. Ja ens anirás avançant!!

Que passeu bon cap de setmana noies!
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: jpd1980 » dl. jul. 18, 2016 3:44 pm

Boniquesss!!! una altre banquetera amb :-()) !!!! quina ilu!!! a veure si totes anem tan ràpid com vosaltres!! jejejeje
moltes felicitats de nou petit_somni, bonica!!!!! gaudeix a tope!!!!

Com aneu vosaltres???? molta sort a les que comenceu la cerca a l'agost!!!
I com van les embarassades??

muackk a totes!! :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: SSG » dl. jul. 18, 2016 6:29 pm

Bona tarda noies!!

Aquests dies de Juliol són eterns.... crec que mai m'ha passat taaaant lento...

Tinc un dubte, ,aviam si em podeu ajudar: el mes d'Agost l'ovulació la tinc a partir de dia 6-7, i la regla, dia 24. Si acertessim a la primera...(dificil però pot passar) ho sabria amb aquesta mateixa falta no?

Que tingueu bon acabament de Dilluns!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. jul. 19, 2016 1:14 pm

Hola noise

atrapasomnis k bé! no crec que passi res amb lo de l'àcid fòlic. Sort amb la cerca!

SS entenc pel que dius que si encerteu a la primera la regla ja no vindrà el 24, aixi k seria la primera falta. o sigui que la teva última regla seria juliol.
Imatge

Imatge
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: SSG » dt. jul. 19, 2016 1:34 pm

Holaaaa!!

Ok gràcies Arigalma, és com em pensava però la meva germana, que està de quatre mesos l 'altre dia em va dir, es que no em vaig enterar fins que estava de cinc setmanes, i em vaig fer un embull.

Com esteu?? Molta calooooor!!!

Per cert, al final qui som les cercadores d'Agost?!?

Petonetsss
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. jul. 19, 2016 2:17 pm

SSG pensa que quan tens al primera falta, com que l'embaras es compta des de la última menstruació, que en teu cas seria juliol, al fer-te el TE a finals d'agost ja estaries de 4 setmanes aprox... L'embaras són 40 setmanes des de la última regla.

Per cert, aprofito, alguna sugerència per anar a dinar/sopar a Mneorca amb un terremoto de 2 anys??????? Marxem diumenge ja!! Tinc unes ganes! >.-<:

Jo ja no recordó qui estarà a cercadores d'agost... entro tant de tant ara que ja m'he perdut ?-) Sóc una mica desastre, i des de l'embaras he perdut la poca memòria que tenia... PErò bé, a les que començareu la cerca a l'agost, molta sort i que sigui curteta!!!! :ok:

Modo EGO: ja sé que no potser no ve molt al cas, però porto ja 1 mes amb les anticonceptives i crec que m'estic engreixant, no puc parar de menjar (efecte secundari?) i tinc més mal de cap... menys mal que será algo temporal. Però veig molt lluny encara el dia que poguem buscar :ufs: I no paro de pensar que després potser ens costa (amb el primer vem trigar 4 mesos) que també pot ser que no vagi bé... aixxxxxxxxxx. Weno, intentaré ser positiva ara que vénen les vacances i ja en tot cas em ratllaré quan tornem! :-o00m :-o00m

Ànims amb la calor noietes!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::