✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda noies!!
sembla que totes estem de pont-relax no?? Està molt paradet això!!
Veig que la jpd1980 i la Cristina&Marc abandoneu la banqueta aquest juliol... us desitjo una cerca ben curteta!!!
Vinga noies, a gaudir d'aquest estiuet que comença i ja queda menys per començar la cerca
Molts petons!!!
sembla que totes estem de pont-relax no?? Està molt paradet això!!
Veig que la jpd1980 i la Cristina&Marc abandoneu la banqueta aquest juliol... us desitjo una cerca ben curteta!!!
Vinga noies, a gaudir d'aquest estiuet que comença i ja queda menys per començar la cerca
Molts petons!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies!!! fa dies que no he pogut passar-me hem anat de bòlit amb la boda de la meva germana.
Us desitjo una cerca curteta a les que començeu aquest mes!!! El pròxim ja és el nostre banqueteres de l'agost!!!
Que acabeu de passar un bon cap de setmana!!!

Us desitjo una cerca curteta a les que començeu aquest mes!!! El pròxim ja és el nostre banqueteres de l'agost!!!
Que acabeu de passar un bon cap de setmana!!!

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies
Amb la tornada a feina vaig més liada i quasi ni entro. Ja necessito vacances
Ànims a les que comenceu ara al juliol, disfruteu molt, i a les d'agost ja no us queda res.
Jo m'he començat a prendre anticonceptivos ja que ara sería molt perillós quedar-me embarassada, a veure que tal senten les pastilles. Sinó després de vacances canviarem mètode.... tinc 1 any per davant, aixi que....
Anem parlant. Petonets.
Amb la tornada a feina vaig més liada i quasi ni entro. Ja necessito vacances
Ànims a les que comenceu ara al juliol, disfruteu molt, i a les d'agost ja no us queda res.
Jo m'he començat a prendre anticonceptivos ja que ara sería molt perillós quedar-me embarassada, a veure que tal senten les pastilles. Sinó després de vacances canviarem mètode.... tinc 1 any per davant, aixi que....
Anem parlant. Petonets.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona nit banqueteres,
M'apunto al vostre grup si m'hi voleu.
Nom d'usuària: -Juno-
Edat dels dos: 34 i 38
Quan començarem la cerca: No ho tenim encara consensuat, però segur que no serà abans d'octubre.
Nº de fills: 1
Alguna cosa que vulgueu explicar: Tinc una nena de 19 mesos i m'agradaria donar-li un germà. Si fos per mi m'agradaria esperar a que la nena fos una mica més gran perquè tenir-ne dos de tan petits em fa una mica de mandra, però per altra banda l'edat no perdona i tampoc vull esperar massa més, així que anirem una mica sobre la marxa...
Mentrestant em fa il·lusió poder-ho compartir amb vosaltres. Encara no estic al dia del grup, intentaré anar llegint enrere a estonetes per anar-vos coneixent.
Ah, i molta sort a les que us estreneu en breu a cercadores de Juliol!
Anem parlant,
M'apunto al vostre grup si m'hi voleu.
Nom d'usuària: -Juno-
Edat dels dos: 34 i 38
Quan començarem la cerca: No ho tenim encara consensuat, però segur que no serà abans d'octubre.
Nº de fills: 1
Alguna cosa que vulgueu explicar: Tinc una nena de 19 mesos i m'agradaria donar-li un germà. Si fos per mi m'agradaria esperar a que la nena fos una mica més gran perquè tenir-ne dos de tan petits em fa una mica de mandra, però per altra banda l'edat no perdona i tampoc vull esperar massa més, així que anirem una mica sobre la marxa...
Mentrestant em fa il·lusió poder-ho compartir amb vosaltres. Encara no estic al dia del grup, intentaré anar llegint enrere a estonetes per anar-vos coneixent.
Ah, i molta sort a les que us estreneu en breu a cercadores de Juliol!
Anem parlant,
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Benvinguda Juno! Aquí estarem per anar xerrant mentres esperem.
A mi lo de l'edat també em ratlla una mica, jo en tinc 36 i el meu marit 42 però estem a la banqueta a la força....
Nanit wapes!
A mi lo de l'edat també em ratlla una mica, jo en tinc 36 i el meu marit 42 però estem a la banqueta a la força....
Nanit wapes!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia boniques!
benvinguda juno! si pensem molt, no veiem el moment quan tenim un altre. son tan petits encara... però jo igual, no vull que es portin molts anys i també per edat no vull esperar massa.
Com aneu les altres??
Náyade , com van els malestars? jo vaig prendre el Cariban fins la setmana 14 i ho vaig poder portar bé!! que passin aviat.
benvinguda juno! si pensem molt, no veiem el moment quan tenim un altre. son tan petits encara... però jo igual, no vull que es portin molts anys i també per edat no vull esperar massa.
Com aneu les altres??
Náyade , com van els malestars? jo vaig prendre el Cariban fins la setmana 14 i ho vaig poder portar bé!! que passin aviat.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies.
Fa poc que em vaig presentar i voldria fer una mica una actualització del meu "estatus".
Resulta que ja us vaig comentar que fa un fotimer d'anys (més de 10 i sincerament no recordo quants exactament) que prenc pastilles anticonceptives. En un principi me les van receptar perquè en aquella època post-adolescent, continuava tenint un acné força sever. Em van fer un anàlisis i alguna hormona descontrolada devien veure. Total, que ja em va anar bé perquè així matava "dos pajaros de un tiro".
Ara després de tants anys, i com estic immersa en la preparació d'un futur embaràs, em dona per rellegir tot el prospecte de les meves pastilles (Yasmin, per ser més concrets). Doncs m'he espantat molt, ja que diu clarament que NO prengui anticonceptives si tinc o he tingut migranyes amb aura. I si, jo en pateixo. Així que sincerament, m'he cagat de tots els possibles efectes. Just m'ha coincidit amb la setmana de descans i ja no he començat una caixa nova. Semblo una inconscient, sempre em llegeixo els prospectes de tot, però no recordava en absolut que hi hagués aquest advertiment. El 6 tinc cita amb el meu ginecòleg per explicar-li la situació. He llegit que hi ha alternatives i aquestes coses, però sincerament, crec que és una excusa per a mi per deixar els anticonceptius hormonals. En quant tingui una xerrada amb el ginecòleg em dedicaré, no a buscar seriosament res en plan començar a controlar l'ovulació i el moment dels pinxitos, etc... si no a descobrir els meus cicles, prendrem les vitamines que toqui i si passa qualsevol cosa, benvinguda sigui...
Es curiòs. Com amb les pastilles ho tens tot totalment controlat, ara em sento una adolescent total en pensar quan em vindrà la regla, quins síntomes tornaré a tenir, com serà...
Continuo pensant en la cerca seriosa de cara al gener, però com dic, si el ginecòleg em dona llum verda no em preocuparé gaire amb el tema dels anticonceptius. Tot això està parlat amb la parella òbviament.
Perdó pel rotllo, però necessitava desfogar-me una miqueta.
Fa poc que em vaig presentar i voldria fer una mica una actualització del meu "estatus".
Resulta que ja us vaig comentar que fa un fotimer d'anys (més de 10 i sincerament no recordo quants exactament) que prenc pastilles anticonceptives. En un principi me les van receptar perquè en aquella època post-adolescent, continuava tenint un acné força sever. Em van fer un anàlisis i alguna hormona descontrolada devien veure. Total, que ja em va anar bé perquè així matava "dos pajaros de un tiro".
Ara després de tants anys, i com estic immersa en la preparació d'un futur embaràs, em dona per rellegir tot el prospecte de les meves pastilles (Yasmin, per ser més concrets). Doncs m'he espantat molt, ja que diu clarament que NO prengui anticonceptives si tinc o he tingut migranyes amb aura. I si, jo en pateixo. Així que sincerament, m'he cagat de tots els possibles efectes. Just m'ha coincidit amb la setmana de descans i ja no he començat una caixa nova. Semblo una inconscient, sempre em llegeixo els prospectes de tot, però no recordava en absolut que hi hagués aquest advertiment. El 6 tinc cita amb el meu ginecòleg per explicar-li la situació. He llegit que hi ha alternatives i aquestes coses, però sincerament, crec que és una excusa per a mi per deixar els anticonceptius hormonals. En quant tingui una xerrada amb el ginecòleg em dedicaré, no a buscar seriosament res en plan començar a controlar l'ovulació i el moment dels pinxitos, etc... si no a descobrir els meus cicles, prendrem les vitamines que toqui i si passa qualsevol cosa, benvinguda sigui...
Es curiòs. Com amb les pastilles ho tens tot totalment controlat, ara em sento una adolescent total en pensar quan em vindrà la regla, quins síntomes tornaré a tenir, com serà...
Continuo pensant en la cerca seriosa de cara al gener, però com dic, si el ginecòleg em dona llum verda no em preocuparé gaire amb el tema dels anticonceptius. Tot això està parlat amb la parella òbviament.
Perdó pel rotllo, però necessitava desfogar-me una miqueta.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola Acidilla!!
A veure, segurament quan vas llegir el prospecte ja fa mooolt de temps i en aquell moment això de la migranya no va ser important per tu. No hi donis més voltes, són els metges qui han de controlar aquestes coses, no els pacients!
Sobre la cerca/no cerca, jo que porto uns mesos fent gràfiques de temperatura i tests d'ovulació, et recomano fer-ho ja que t'ajudarà totalment a conèixer els teus cicles (o entendre que són uns cicles bojos com en el meu cas) i a més pot ajudar-te a buscar o a intentar no quedar-te, depenent del que vulguis fer.
També t'anirà bé per comprovar que ovules, a moltes (algunes, vaja) noies els passa que després de molt de temps prenent pastilles quan les deixen els costa regular-se i ovular de nou, si fas les gràfiques podras esbrinar-ho fàcilment i si no ovules durant uns quants cicles podras posar-hi remei amb el metge, que sense saber-ho no.
Bé, facis el que facis que et vagi molt bé aquesta nova etapa! Espero veure'ns aviat al cercadoreso grafiqueres (bueno, i millor millor si jo no en sóc participant activa, que voldrà dir que ja tinc panxu!!).

A veure, segurament quan vas llegir el prospecte ja fa mooolt de temps i en aquell moment això de la migranya no va ser important per tu. No hi donis més voltes, són els metges qui han de controlar aquestes coses, no els pacients!
Sobre la cerca/no cerca, jo que porto uns mesos fent gràfiques de temperatura i tests d'ovulació, et recomano fer-ho ja que t'ajudarà totalment a conèixer els teus cicles (o entendre que són uns cicles bojos com en el meu cas) i a més pot ajudar-te a buscar o a intentar no quedar-te, depenent del que vulguis fer.
També t'anirà bé per comprovar que ovules, a moltes (algunes, vaja) noies els passa que després de molt de temps prenent pastilles quan les deixen els costa regular-se i ovular de nou, si fas les gràfiques podras esbrinar-ho fàcilment i si no ovules durant uns quants cicles podras posar-hi remei amb el metge, que sense saber-ho no.
Bé, facis el que facis que et vagi molt bé aquesta nova etapa! Espero veure'ns aviat al cercadoreso grafiqueres (bueno, i millor millor si jo no en sóc participant activa, que voldrà dir que ja tinc panxu!!).

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
M'estic mirant termòmetres basals a Amazon. Alguna recomanació? Algun que no tingui un pito molt fort per no despertar al maromo?
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ostres, ni idea. Pero si que les compis de grafiqueres recomanen que sigui de dos digits. Jo utilitzo el que ja tenia d'abans perquè quasi mai el feiem servir i total, el vaig netejant amb alcohol (me la prenc vaginal).
Si vols pregunta alla perque alguna n'ha comprat fa poc a amazon i deuen estar ben informades.
Si vols pregunta alla perque alguna n'ha comprat fa poc a amazon i deuen estar ben informades.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola banqueteres!!
Fa gairebe un mes que no passo a fitxar per aquí i quantes novetats!!
Quina bona ratxa de panxus!! Enhorabona a totes
M'ha fet especial Il·lusió la panxu de la Jefa!
No vegis Nayade no pares: jefa d banqueteres, cercadores i ara Mamis!! Estas on-fire!!
Benvingudes a totes les noves incorporacions al grup! Que bé que el grup va tinguen continuitat,.
I divendres ja juliol! Una nova "tanda" de banqueteres que passen a cercadores!
Ànims i creuarem els dits per una cerca curteta, si ens guiem per estadística les banqueteres no cerquen mes de 4-5cicles ?? Quina sort si sempre fos veritat!
Mode ego: aquest mes q no he passat per aqui m'ha passat rapidíssim per una banda perfecte pq ja queda menys per l'octubre pero per una altre... He tingut varis moments de debat intern, sobre si o no hauria d endarrerir la cerca, en part pq just acabo d començar una feina nova i haig d viatjar mínim un cop al mes... Em capfico massa en com serà la vida amb un baby, si podré reduir jornada si podré donar-li l'atenció q necessita... Hi ha moments. Ho veig una muntanya.
Altres vegades penso "quan siguem al ball ja ballarem" que deia la meva iaia, en plan pq tantes voltes?
Es el problema de la banqueta, que tinc massa temps per pensar-hi... I m'agobio i m'espanto jo sola..
I lo que en ocasions m'emprenya es q el meu marit es molt tranquil, ell tot ho veu be. Tan si li dic fecunda'm avui com l'any que ve, per ell totes les opcions son bones!
Vosaltres també teniu dubtes?
Apart d aquests moments d dubte ja he fet una mica de "puesta a punto": visites al dentista i gine i tot correcte.
Ara m'he posat a dieta sense ser massa estricta els findes, per no anar amb sobrepès a la tardor...
Només em queden anticonceptives per un mes! Hauré d demanar una altra recepta o anar desintoxicant el meu cos d'hormones... Nose encara.
Bueno, després d'aquest totxo... A vera si us llegeixo mes sovint!
Petons a totes!!
Fa gairebe un mes que no passo a fitxar per aquí i quantes novetats!!
Quina bona ratxa de panxus!! Enhorabona a totes
M'ha fet especial Il·lusió la panxu de la Jefa!
No vegis Nayade no pares: jefa d banqueteres, cercadores i ara Mamis!! Estas on-fire!!
Benvingudes a totes les noves incorporacions al grup! Que bé que el grup va tinguen continuitat,.
I divendres ja juliol! Una nova "tanda" de banqueteres que passen a cercadores!
Ànims i creuarem els dits per una cerca curteta, si ens guiem per estadística les banqueteres no cerquen mes de 4-5cicles ?? Quina sort si sempre fos veritat!
Mode ego: aquest mes q no he passat per aqui m'ha passat rapidíssim per una banda perfecte pq ja queda menys per l'octubre pero per una altre... He tingut varis moments de debat intern, sobre si o no hauria d endarrerir la cerca, en part pq just acabo d començar una feina nova i haig d viatjar mínim un cop al mes... Em capfico massa en com serà la vida amb un baby, si podré reduir jornada si podré donar-li l'atenció q necessita... Hi ha moments. Ho veig una muntanya.
Altres vegades penso "quan siguem al ball ja ballarem" que deia la meva iaia, en plan pq tantes voltes?
Es el problema de la banqueta, que tinc massa temps per pensar-hi... I m'agobio i m'espanto jo sola..
I lo que en ocasions m'emprenya es q el meu marit es molt tranquil, ell tot ho veu be. Tan si li dic fecunda'm avui com l'any que ve, per ell totes les opcions son bones!
Vosaltres també teniu dubtes?
Apart d aquests moments d dubte ja he fet una mica de "puesta a punto": visites al dentista i gine i tot correcte.
Ara m'he posat a dieta sense ser massa estricta els findes, per no anar amb sobrepès a la tardor...
Només em queden anticonceptives per un mes! Hauré d demanar una altra recepta o anar desintoxicant el meu cos d'hormones... Nose encara.
Bueno, després d'aquest totxo... A vera si us llegeixo mes sovint!
Petons a totes!!
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia banqueteres
quants dies sense escriure!!!
Doncs començo per modo ego: despres d'una revetlla molt especial passem oficialment a cercadors!!!!!
La veritat és que estic que no m'ho crec perque tot i que la primera idea era finals d'any, despres vam parlar Agost i tan parlar del tema em decidit que ja no esperem més
Nosaltres (al menys ara al principi) volem anar fent pero en modo zen si ha de venir que vingui i si passat uns mesos veiem que no ens funciona ja començarem a mirar més els dies i potser fer TO's així que no serà fácil pero ja hi cap la possibilitat
En realitat em sento una mica a la banqueta encara ja que tot a estat molt inesperat
I despres d'aquest moment ego vaig a personalitzar que heu xerrat molt
Arigalma molt anims, espero que els anticonceptius t'estiguin sentant bé i espero que aquest any et passi ràpid per poder tornar a veure't a cercadores
Juno BENVINGUDA!!!!
Acidilla jo tampoc crec que hagis estat inconcient les prenies sota prescripció i al prospecte ho han de posar tot, haviam que et diu el gine. Tema coneixer els cicles si et parlo per mi ha estat un descontrol vaig deixar anticonceptius fa mesos tot anava molt regular fins que vam començar a parlar de cerca que els cicles s'han allargat... Els anticonceptius van molt be ho tens tot molt controlat i ara es una nova aventura, ara aprens a escoltar molt al teu cos!
Dolly aquestes pors deuen ser ben normals jo tambe he passat/i passo per moments així suposo que desde que estem en aquest punt comença una vida de pors pero que es compensa amb el petit així que ens em de deixar endur tambe pel cor i no tan sols pel cap.
Náyade com et trobes? Espero que estiguis millor!!

quants dies sense escriure!!! Doncs començo per modo ego: despres d'una revetlla molt especial passem oficialment a cercadors!!!!!
La veritat és que estic que no m'ho crec perque tot i que la primera idea era finals d'any, despres vam parlar Agost i tan parlar del tema em decidit que ja no esperem més
Nosaltres (al menys ara al principi) volem anar fent pero en modo zen si ha de venir que vingui i si passat uns mesos veiem que no ens funciona ja començarem a mirar més els dies i potser fer TO's així que no serà fácil pero ja hi cap la possibilitat
En realitat em sento una mica a la banqueta encara ja que tot a estat molt inesperat
I despres d'aquest moment ego vaig a personalitzar que heu xerrat molt
Arigalma molt anims, espero que els anticonceptius t'estiguin sentant bé i espero que aquest any et passi ràpid per poder tornar a veure't a cercadores
Juno BENVINGUDA!!!!
Acidilla jo tampoc crec que hagis estat inconcient les prenies sota prescripció i al prospecte ho han de posar tot, haviam que et diu el gine. Tema coneixer els cicles si et parlo per mi ha estat un descontrol vaig deixar anticonceptius fa mesos tot anava molt regular fins que vam començar a parlar de cerca que els cicles s'han allargat... Els anticonceptius van molt be ho tens tot molt controlat i ara es una nova aventura, ara aprens a escoltar molt al teu cos!
Dolly aquestes pors deuen ser ben normals jo tambe he passat/i passo per moments així suposo que desde que estem en aquest punt comença una vida de pors pero que es compensa amb el petit així que ens em de deixar endur tambe pel cor i no tan sols pel cap.
Náyade com et trobes? Espero que estiguis millor!!

TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola banqueteres!
Quin post més xulo que heu creat! m'hages anat la mar de bé a mi fa un parell d'anys
però ara també m'anirà bé!!
Si em deixeu m'apunto amb vosaltres!
Nom d'usuària: oli
Edat dels dos: 27
Quan començarem la cerca: No ho tenim clar...
Nº de fills: 1na nena de 7 mesos
Alguna cosa que vulgueu explicar: Com veieu fa relativament poquet que em vaig endinsar en aquest mon de la maternitat, l'any passat per aquetes dates ja començava a tenir panxeta
, quina nostalgia... bé us explico. La meva nena va néixer per cessaria, i la llevadora em va comentar que era recomanable esperar 2 anys des de la data del part per començar a cercar. La nostra intenció era tenir els nens seguidets, ens hi hem posat joves i la petita ens dona tanta energia!!! Però de moment prioritzem la "salut" del possible proper embaràs (fet que no fa que ja pensi en la possibilitat de cercar en un temps prudencial). Total, estem fets un mar de dubtes!!! Que si volem gaudir de la petita, que si serà bo donar-li un germà aviadet, que si 2 anys és molt o poc... en fi que si no us sap greu em quedare per aquí mentre ens aclarim les idees del quan perquè tenim molt clar que aquesta experiència (tot i ser molt intensa) s'ha de repetir!

Quin post més xulo que heu creat! m'hages anat la mar de bé a mi fa un parell d'anys
però ara també m'anirà bé!! Nom d'usuària: oli
Edat dels dos: 27
Quan començarem la cerca: No ho tenim clar...
Nº de fills: 1na nena de 7 mesos
Alguna cosa que vulgueu explicar: Com veieu fa relativament poquet que em vaig endinsar en aquest mon de la maternitat, l'any passat per aquetes dates ja començava a tenir panxeta
, quina nostalgia... bé us explico. La meva nena va néixer per cessaria, i la llevadora em va comentar que era recomanable esperar 2 anys des de la data del part per començar a cercar. La nostra intenció era tenir els nens seguidets, ens hi hem posat joves i la petita ens dona tanta energia!!! Però de moment prioritzem la "salut" del possible proper embaràs (fet que no fa que ja pensi en la possibilitat de cercar en un temps prudencial). Total, estem fets un mar de dubtes!!! Que si volem gaudir de la petita, que si serà bo donar-li un germà aviadet, que si 2 anys és molt o poc... en fi que si no us sap greu em quedare per aquí mentre ens aclarim les idees del quan perquè tenim molt clar que aquesta experiència (tot i ser molt intensa) s'ha de repetir!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia, boniques!!
Avui estem de celebració tambè, 4 anys del nostre casament, dissabte anirem a sopar, pero avui també tenim soparet romàntic a casa.
Ara m'ha de venir la warry a principis de juliol i ja començarem la cerca. així que petit_somni, serem companyes de cerca, et desitjo que sigui ben curteta, bonica!!!
oli, benvinguda, bonica!!! dos anys no es gaire... la meva germana els seus es porten dos anys i va ser cessaria també i en dos anys li va anar bé... si que diu que la segona li va fer més mal... però molt bé. I ara que són grans, dos anys no es nota..
Com aneu totes les altres?? quina calorassa... quina mer.. de nits... avui ja tenim piscina, oleeee!!!
Avui estem de celebració tambè, 4 anys del nostre casament, dissabte anirem a sopar, pero avui també tenim soparet romàntic a casa.
Ara m'ha de venir la warry a principis de juliol i ja començarem la cerca. així que petit_somni, serem companyes de cerca, et desitjo que sigui ben curteta, bonica!!!
oli, benvinguda, bonica!!! dos anys no es gaire... la meva germana els seus es porten dos anys i va ser cessaria també i en dos anys li va anar bé... si que diu que la segona li va fer més mal... però molt bé. I ara que són grans, dos anys no es nota..
Com aneu totes les altres?? quina calorassa... quina mer.. de nits... avui ja tenim piscina, oleeee!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
jpd1980 ha escrit:Bon dia , boniques!!!
ahir va ser un día molt bonic, vam fer la festassa al petit David i s'ho va passar molt bé!! Us passo un parell de fotos de la festa, va estar molt xulo. Perdoneu el moment super ego, però avui fa dos anys el meu petit, 2 anys que vaig ser mare i estic moooolt emocionada. Passa el temps tant ràpid... mare meva...
Capseta, si, va ser ahir i va estar molt bè!! moltes hores de cuina i vaig acabar amb molt cansament, però va ser molt gratificant!!
tercer cicle de cerca?? doncs aquest serà el definitiu, veuràs.... jejeje... jo vaig a cercadores al mes de juliol,... així que veurem... quins nervis... i quina por...
Bon començament de setmana a totes!!!! muackkk
Ostres, fa temps que segueixo el grup i ara que he llegit que el teu petit acaba de fer 2 anys i que vas a cercadores de juliol m'he sentit molt identificada!!!! Tinc una petita de 2 anys i 3 mesos i ahir vam començar la cerca d'un segon embaràs!!!! Ens trobem al cercadores de juliol!!!
I veig que amb petit_somni també!! Quina il·lusió!!! És que estic que encara no m'ho crec!!Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon vespre noies!!
Benvingudes a les noves incorporacions!!
ja veureu que aquí estareu ben acompanyades fins el dia IC (inici de cerca)
A les que us hi poseu aquest mes de juliol, quins nervis no?? I quina il·lusió!! Penseu que la majoria de banqueteres s'hi estan ben poc a cercadores així que espero que sigui ben curtet això!!
Noies, estava pensant que la Nayade ja te molta feina amb el grup de Mamis de febrer, i potser ens hauriem d'autogestionar no? Què et semblaria Nayade que busquessim una altra jefa?? Per cert, he llegit el tema dels tacadets, espero que s'hagi solucionat!!
Apa noies, a disfrutar de l'estiuet!! Ja queda menys!!
Benvingudes a les noves incorporacions!!
ja veureu que aquí estareu ben acompanyades fins el dia IC (inici de cerca)
A les que us hi poseu aquest mes de juliol, quins nervis no?? I quina il·lusió!! Penseu que la majoria de banqueteres s'hi estan ben poc a cercadores així que espero que sigui ben curtet això!!
Noies, estava pensant que la Nayade ja te molta feina amb el grup de Mamis de febrer, i potser ens hauriem d'autogestionar no? Què et semblaria Nayade que busquessim una altra jefa?? Per cert, he llegit el tema dels tacadets, espero que s'hagi solucionat!!
Apa noies, a disfrutar de l'estiuet!! Ja queda menys!!

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
mariag ha escrit:jpd1980 ha escrit:Bon dia , boniques!!!
ahir va ser un día molt bonic, vam fer la festassa al petit David i s'ho va passar molt bé!! Us passo un parell de fotos de la festa, va estar molt xulo. Perdoneu el moment super ego, però avui fa dos anys el meu petit, 2 anys que vaig ser mare i estic moooolt emocionada. Passa el temps tant ràpid... mare meva...
Capseta, si, va ser ahir i va estar molt bè!! moltes hores de cuina i vaig acabar amb molt cansament, però va ser molt gratificant!!
tercer cicle de cerca?? doncs aquest serà el definitiu, veuràs.... jejeje... jo vaig a cercadores al mes de juliol,... així que veurem... quins nervis... i quina por...
Bon començament de setmana a totes!!!! muackkk
Ostres, fa temps que segueixo el grup i ara que he llegit que el teu petit acaba de fer 2 anys i que vas a cercadores de juliol m'he sentit molt identificada!!!! Tinc una petita de 2 anys i 3 mesos i ahir vam començar la cerca d'un segon embaràs!!!! Ens trobem al cercadores de juliol!!!I veig que amb petit_somni també!! Quina il·lusió!!! És que estic que encara no m'ho crec!!
Hola bonica!! ah , molt bé!!! ja tenim cosetes en comú. També comences la cerca al juliol?? que bé, així ja ens coneixem una mica de la banqueta. jejeje. I m'agrada que hagi mares repetidores també, que encara que es tornar a començar, crec que es diferent, ja que tenim el temps més limitat... jo tinc una ilu brutal, però també por... si em trobo malament no puc descansar gaire tenint al petit terremoto. jejejeje. pero segur que ens ensurtirem, oi? jeje. que tinguis una cerca curteta, guapi!!
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Oli benvinguda
jo tambe que dos anys no es gaire i com dius sou joves i prioritzar la salut d'un proper embaras está molt bé.
Jpd Moltes felicitats per els 4 anys de casats i al petit David
quien mes de juny mes intens!
Jpd y mariag passem juntes de la banqueta a cercadores jo no soc mare així que molt contenta de tenir-vos a cercadores segur que ens sabeu donar molt bons consells.
Mariag jo tambe estic desitjant que s'obri el post de crecadores Juliol
Demà per fi divendresss

jo tambe que dos anys no es gaire i com dius sou joves i prioritzar la salut d'un proper embaras está molt bé.Jpd Moltes felicitats per els 4 anys de casats i al petit David
quien mes de juny mes intens! Jpd y mariag passem juntes de la banqueta a cercadores jo no soc mare així que molt contenta de tenir-vos a cercadores segur que ens sabeu donar molt bons consells.
Mariag jo tambe estic desitjant que s'obri el post de crecadores Juliol
Demà per fi divendresss

TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
jpd1980 ha escrit:mariag ha escrit:jpd1980 ha escrit:Bon dia , boniques!!!
ahir va ser un día molt bonic, vam fer la festassa al petit David i s'ho va passar molt bé!! Us passo un parell de fotos de la festa, va estar molt xulo. Perdoneu el moment super ego, però avui fa dos anys el meu petit, 2 anys que vaig ser mare i estic moooolt emocionada. Passa el temps tant ràpid... mare meva...
Capseta, si, va ser ahir i va estar molt bè!! moltes hores de cuina i vaig acabar amb molt cansament, però va ser molt gratificant!!
tercer cicle de cerca?? doncs aquest serà el definitiu, veuràs.... jejeje... jo vaig a cercadores al mes de juliol,... així que veurem... quins nervis... i quina por...
Bon començament de setmana a totes!!!! muackkk
Ostres, fa temps que segueixo el grup i ara que he llegit que el teu petit acaba de fer 2 anys i que vas a cercadores de juliol m'he sentit molt identificada!!!! Tinc una petita de 2 anys i 3 mesos i ahir vam començar la cerca d'un segon embaràs!!!! Ens trobem al cercadores de juliol!!!I veig que amb petit_somni també!! Quina il·lusió!!! És que estic que encara no m'ho crec!!
Hola bonica!! ah , molt bé!!! ja tenim cosetes en comú. També comences la cerca al juliol?? que bé, així ja ens coneixem una mica de la banqueta. jejeje. I m'agrada que hagi mares repetidores també, que encara que es tornar a començar, crec que es diferent, ja que tenim el temps més limitat... jo tinc una ilu brutal, però també por... si em trobo malament no puc descansar gaire tenint al petit terremoto. jejejeje. pero segur que ens ensurtirem, oi? jeje. que tinguis una cerca curteta, guapi!!
I tant que ens en sortirem!! Però tot i que l'experiència és un grau, pensar en un 2n embaràs espanta una mica... No serà gens tranquil amb un tro de 2 anys que no para (jejeje!) Però la il·lu es tan gran que pot amb tot! Ja et dic, estic que no m'ho crec!!! Espero que la teva cerca també sigui ben curteta i cantem panxus aviat!!
Així que una jefa obri el crecadores de juliol, ens hi trobem! ;)
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola! Amb el canvi del fòrum no m'aclaro.
No tinc temps d'encendre l'ordinador i amb el mòbil no se personalitzar.
Però com que fa dies que no escric no volia acabar el mes sense desitjar sort a les que comenceu la cerca al juliol i ànims a les d'agost que ja no queda res.
Benvingudes les noves!!
Bona nit!
No tinc temps d'encendre l'ordinador i amb el mòbil no se personalitzar.
Però com que fa dies que no escric no volia acabar el mes sense desitjar sort a les que comenceu la cerca al juliol i ànims a les d'agost que ja no queda res.
Benvingudes les noves!!
Bona nit!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















