✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Nayade doncs el mes probable esque sigui agostera al final... Ho anire decidint sobre la marxa pero de moment ara em considero d'agost! M'estimo mes pensar aixi :)
Bon finde a andorraaaa!!!
Bon finde a andorraaaa!!!
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia , boniques!!
Perdoneu que no personalitzi, però ja som moltes i em perdo!! estic una mica liadeta amb obra a casa, ja quasi terminen... quines ganes!
Ja arriba juny, a gaudir de tantes celebracions que tinc i al juliol amb molta força a veure quan vol arribar la
.
Náyade, gaudeix molt del cap de setmana a Andorra.
petit_somni a l'agost comences?? bueno, segurament coincidirem també a cercadores.
El tema dieta amb calma, noies... jo vaig agafar 13 kg amb el meu peque i encara porto quasi 5 a sobre.. i mira que ho vaig perdre gairebé tot desprès del part... però l'ansietat de ser mare i el poc temps lliure a mi em dona per menjar malament... i ara estic amb una mica de dieta per perdre 4-5 kg pel proper embaràs. Però sense obsessions, poquet a poquet...
I lo de preguntar la gent... es que son molt pesadets... quan no tens perquè no tens... pero si ja tens un, per quan el segon... així que passeu de la gent i res...
Que tingueu molt bon cap de setmana!!
Perdoneu que no personalitzi, però ja som moltes i em perdo!! estic una mica liadeta amb obra a casa, ja quasi terminen... quines ganes!
Ja arriba juny, a gaudir de tantes celebracions que tinc i al juliol amb molta força a veure quan vol arribar la
. Náyade, gaudeix molt del cap de setmana a Andorra.
petit_somni a l'agost comences?? bueno, segurament coincidirem també a cercadores.
El tema dieta amb calma, noies... jo vaig agafar 13 kg amb el meu peque i encara porto quasi 5 a sobre.. i mira que ho vaig perdre gairebé tot desprès del part... però l'ansietat de ser mare i el poc temps lliure a mi em dona per menjar malament... i ara estic amb una mica de dieta per perdre 4-5 kg pel proper embaràs. Però sense obsessions, poquet a poquet...
I lo de preguntar la gent... es que son molt pesadets... quan no tens perquè no tens... pero si ja tens un, per quan el segon... així que passeu de la gent i res...
Que tingueu molt bon cap de setmana!!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola a totes!!
Aixx quin desastre...us vaig escriure per presentar-me i poc mes he escrit ja despres pero que consti que us vaig llegint ben be tots els dies.
Bueno veig que ja en som unes quantes per aqui que be!
Nosaltres voliem començar al juny com us vaig dir pero....vaig deixar les pastis a l'abril perque volia fer una mica de neteja i començar a acostumar-me als meus mega cicles de sempre, fer TO's per saber quan ovulo, fer grafis per anar coneixent com va la cosa...es taaant desesperant els cicles llargs grrrr!
Doncs al lio que m'enrollo com una persiana...fixeu-vos quin mega cicle que he ovulat a CD 30! Una burrada...si no hagues fet TO ni grafi m'hagues tornat boja de desespero. Llavors com hem vist que la cosa s'anava allargant tant doncs ens hem llençat a la piscina i ens hem deixat emportar...aixi que ara a una setmana de saber com ha anat..ja us explicare.
Molt petons a totes! A veure si agafo el pc i us escric en condicions.
Aixx quin desastre...us vaig escriure per presentar-me i poc mes he escrit ja despres pero que consti que us vaig llegint ben be tots els dies.
Bueno veig que ja en som unes quantes per aqui que be!
Nosaltres voliem començar al juny com us vaig dir pero....vaig deixar les pastis a l'abril perque volia fer una mica de neteja i començar a acostumar-me als meus mega cicles de sempre, fer TO's per saber quan ovulo, fer grafis per anar coneixent com va la cosa...es taaant desesperant els cicles llargs grrrr!
Doncs al lio que m'enrollo com una persiana...fixeu-vos quin mega cicle que he ovulat a CD 30! Una burrada...si no hagues fet TO ni grafi m'hagues tornat boja de desespero. Llavors com hem vist que la cosa s'anava allargant tant doncs ens hem llençat a la piscina i ens hem deixat emportar...aixi que ara a una setmana de saber com ha anat..ja us explicare.
Molt petons a totes! A veure si agafo el pc i us escric en condicions.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Náyade: que vagi molt bé per Andorra!
Airuni: tema visita preconcepcional penso igual que tu. Jo abans del primer embaràs vaig comentar que volíem començar a cercar quan em vaig a anar la revisió anual. La revisió va ser com sempre i em va dur que prengués acfol, però com que no cal recepta, tampoc crec que sigui infispensable la visita.
Pinkflower: trobo genial que hagueu avançat la cerca: un cicle de 40 dies es fa moooolt llarg! A mi també se'm van desajstar en la primera cerca.
Jpd: a veure si encerteu a l'estiu, però si no, almenys ens podrem fer companyia acercadores!
Moment ego: la polèmica cotxe ha passat, encara desperta tensions de tant en tant però ho superarem! Ell vol que m'"impliqui" en la decisió i avui he aconseguit que entengués que, tenint rn compte que és un tema de sons pares, que el cotxe el portarà ell i que ells tenen gustosi prioritats diferents a les meves, ésdifícil. D'altra banda, ahir parlàvem del tema tot sopant amb un vinet (ens vam acabar l'ampolla) i fent el tonto fent el tonto vam acabar amb pinxito recreatiu sense protecció! Que consti que jo només vaig beure dues copetes! Durant el sopar li deia "va, aquesta nit fabriquem el tercer" i es degué motivat! Ah! I segons el woman log, era el meu dia d'ovulació!!!! No crec que haguem encertat, però almenys hi hapossibilitats!
Airuni: tema visita preconcepcional penso igual que tu. Jo abans del primer embaràs vaig comentar que volíem començar a cercar quan em vaig a anar la revisió anual. La revisió va ser com sempre i em va dur que prengués acfol, però com que no cal recepta, tampoc crec que sigui infispensable la visita.
Pinkflower: trobo genial que hagueu avançat la cerca: un cicle de 40 dies es fa moooolt llarg! A mi també se'm van desajstar en la primera cerca.
Jpd: a veure si encerteu a l'estiu, però si no, almenys ens podrem fer companyia acercadores!
Moment ego: la polèmica cotxe ha passat, encara desperta tensions de tant en tant però ho superarem! Ell vol que m'"impliqui" en la decisió i avui he aconseguit que entengués que, tenint rn compte que és un tema de sons pares, que el cotxe el portarà ell i que ells tenen gustosi prioritats diferents a les meves, ésdifícil. D'altra banda, ahir parlàvem del tema tot sopant amb un vinet (ens vam acabar l'ampolla) i fent el tonto fent el tonto vam acabar amb pinxito recreatiu sense protecció! Que consti que jo només vaig beure dues copetes! Durant el sopar li deia "va, aquesta nit fabriquem el tercer" i es degué motivat! Ah! I segons el woman log, era el meu dia d'ovulació!!!! No crec que haguem encertat, però almenys hi hapossibilitats!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Numa que dius!!!??? Tambe us heu deixat emportar veig??
Imagina't les dues a lo tonto a lo tonto prenyis xD. M'alegro que el tema ja estigui mes tranquil i hagi passat!
Imagina't les dues a lo tonto a lo tonto prenyis xD. M'alegro que el tema ja estigui mes tranquil i hagi passat!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola boniques!!
pink_flower clar que si, millor començar y que arribi quan hagi d'arribar!!! a gaudir i que tinguis una cerca curteta!!!
Numa, que bè que ja estigui arreglat el problema i si amb pinxitu recreactiu i tot, molt bè, això si que es signar la pau ben signada!! jejejejjee. A veure si hi ha sort i arriba la panxu!!
Bon diumenge a totes!!
pink_flower clar que si, millor començar y que arribi quan hagi d'arribar!!! a gaudir i que tinguis una cerca curteta!!!
Numa, que bè que ja estigui arreglat el problema i si amb pinxitu recreactiu i tot, molt bè, això si que es signar la pau ben signada!! jejejejjee. A veure si hi ha sort i arriba la panxu!!
Bon diumenge a totes!!
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda! Entro modo soso mobil que estic agotada del cap de setmana llarg...
Pink-flower que ve que ja estigueu a cercadors doncs i que arribi quan hagi d'arribar! Ara us explico que m'esta passant a mi que s'assembla a aixo teu! Abans de les anticonceptives tenies cicles llargs?
Numa vosaltres tambe jejeje haviam si ja teniu el tercer en cami :)
Modo ego i aprofitant que la numa ha explicat aixo de que quan va comença a cercar el primer se li va alterar el cicle, jo vaig deixar les anticonceptives a l'estiu i des de les hores he tingut cicles de 27-30( abans de les anticonceptives era força regular). El mes passat vaig començar amb l'acid folic i vaig pensar en començar a escoltar el meu cos haviam si sabia quan ovulava pero sense tempes ni TO's doncs no vaig detectar res i aquest vaig veure molt clar el CW a CD25 de manera que ja vaig per un cicle de 36 dies sense W pero que es molt possible perque vaig ovular molt tard i l'embaras seria molt molt improvable. He llegit que hi ha gent que quan es posa a cerca li passa pero jo ni tant sols estic en aquest moment. En principi a la visita preconcepcio estaba tot molt be...
Pink-flower que ve que ja estigueu a cercadors doncs i que arribi quan hagi d'arribar! Ara us explico que m'esta passant a mi que s'assembla a aixo teu! Abans de les anticonceptives tenies cicles llargs?
Numa vosaltres tambe jejeje haviam si ja teniu el tercer en cami :)
Modo ego i aprofitant que la numa ha explicat aixo de que quan va comença a cercar el primer se li va alterar el cicle, jo vaig deixar les anticonceptives a l'estiu i des de les hores he tingut cicles de 27-30( abans de les anticonceptives era força regular). El mes passat vaig començar amb l'acid folic i vaig pensar en començar a escoltar el meu cos haviam si sabia quan ovulava pero sense tempes ni TO's doncs no vaig detectar res i aquest vaig veure molt clar el CW a CD25 de manera que ja vaig per un cicle de 36 dies sense W pero que es molt possible perque vaig ovular molt tard i l'embaras seria molt molt improvable. He llegit que hi ha gent que quan es posa a cerca li passa pero jo ni tant sols estic en aquest moment. En principi a la visita preconcepcio estaba tot molt be...
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Petitsomni: es fa molt pesat quan el cos comença a anar per lliure, jo vaig arribar a tenir un cicle de 37 dies! Cada mes era diferent i vinga a fer TEs tota il·lusionada... En fi, sempre pots fer-ne un i així et quedes tranquil·la, no?
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ufff si que es fa pesat i nomes és el primer mes aixi que no m'imagino si continua aixi! Tema embaras estic força tranquila perque vaig veure molt clar el CW i perque no he jugat amb foc. No obstant si diumenge no m'ha baixat em faria TE. Ara estic assimilant que el cos en ocasions va per lliure... M'alegro veure que no soc la única ja m'estaba preocupant! Gracies Numa!
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Banqueteres que us passa??? A veure si la sorpresa serà que us quedeu abans que les que ja hem deixat la banqueta!! I sense buscar en serio, jijijijijiji
Numa, me n'alegro de que estigui tot mes calmat amb el tema cotxe. Aiiii el vinet!! A veure si el tercer ja ve de camí...
Petit_somni, doncs mira, si no has jugat amb foc estigues tranquila. I si al final resulta que t'hi has quedat, doncs mira, millor per tu, que quan t'hi poses després et tornes psicopata total notant coses, mirant quants dies queden per fer-te algun TE i que pugui sortir algo, estressant al maromo amb els pinxitus....
Però vaja, que amb anticonceptives es va com un rellotge i sense doncs no, i a més sembla que el cos ho nota, que quan t'estas preparant va diferent a sempre. Jo era de cicles llargs!! I des de fa uns mesos que estan sent de 27-29 dies.
Petons!!

Numa, me n'alegro de que estigui tot mes calmat amb el tema cotxe. Aiiii el vinet!! A veure si el tercer ja ve de camí...
Petit_somni, doncs mira, si no has jugat amb foc estigues tranquila. I si al final resulta que t'hi has quedat, doncs mira, millor per tu, que quan t'hi poses després et tornes psicopata total notant coses, mirant quants dies queden per fer-te algun TE i que pugui sortir algo, estressant al maromo amb els pinxitus....
Però vaja, que amb anticonceptives es va com un rellotge i sense doncs no, i a més sembla que el cos ho nota, que quan t'estas preparant va diferent a sempre. Jo era de cicles llargs!! I des de fa uns mesos que estan sent de 27-29 dies.
Petons!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Petit somni com t'entenc! El meu primer cicle sense anticonceptives i sera un cicle de 45 dies i ho se perque vaig fer TO's i tempes per calcular el dia de la ovulacio i se que tinc una fase lutea de 14 dies sino ja hagues parat boja... Per aixo per mi saber quan ovulo es primordial per calcular de quant sera el cicle. I ja quan a dia 25 o aixi veia que no arribava l'ovulacio vaig començar a prendre onagra per regular una mica perque veia que aixo es feia infinit i vaig ovular a CD30. I si, abans de les anticonceptives era irregular pero sempre amb cicles entre 32-35 dies. Necessito un bon sac de paciencia! I jo soc de les que davant de dubte TE i aixi t'oblides, que pel que veig es ben normal començar a cercar i descontrolar-se el cicle.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia futures marones! jeje
Fa molt que no actualitzo ni parlo, però ja sabeu que vaig una mica enfeinada i de bòlit tot el dia
Nayade, què tal aquesta escapada a Andorra? aquests packs que solen regalar van molt bé, almenys t'obligues a sortir i a canviar d'aires. El tema de comentaris...buf! jo ja he après a no fer cas, però absn li donava voltes a tot. Abans de tenir el fill comentaris, durant l'embaraç també i després...buf! això és una altra història. Tothom sap de tot menys la seva pròpia mare
petit_somni, agostera companya!!
jpd1980, nosaltres aquest any les celebracions les tenim durant tot l'estiu. Vaig pensar que potser seria millor començar a cercar al setembre, però què més dóna! potser a les vacances amb el cos més relaxat és millor. I també ja m´he fet els càlculs que sería millor que neixés de cara a maig/juny per poder empalmar les vacances del cole amb la gran...amb el segon has de pensar més en aquestes coses i mirar per tot dos, jeje. Per cert, veig que et vas casar al 2012...no haurem coincidit en algun post del forum guia nupcial? pot ser?...
Pink_flower, jo també tinc una mica de desbarajuste amb els cicles, nose si ho faig bé o m'estic tornant boja...encara que solament em guio pel fluxe va. Però crec que si voleu ja, posar-vos a cercar a lo loco i a veure...és la millor opció crec jo jeje
Per cert, utilitzareu TO per la cerca oficial? on els vau comprar? jo el primer mes de cerca amb la meva petita no vaig utilitzar, després els vaig comprar a Ovutest24 i a la primera em vaig quedar! però ara no se què fer...
Fa molt que no actualitzo ni parlo, però ja sabeu que vaig una mica enfeinada i de bòlit tot el dia
Nayade, què tal aquesta escapada a Andorra? aquests packs que solen regalar van molt bé, almenys t'obligues a sortir i a canviar d'aires. El tema de comentaris...buf! jo ja he après a no fer cas, però absn li donava voltes a tot. Abans de tenir el fill comentaris, durant l'embaraç també i després...buf! això és una altra història. Tothom sap de tot menys la seva pròpia mare
petit_somni, agostera companya!!
jpd1980, nosaltres aquest any les celebracions les tenim durant tot l'estiu. Vaig pensar que potser seria millor començar a cercar al setembre, però què més dóna! potser a les vacances amb el cos més relaxat és millor. I també ja m´he fet els càlculs que sería millor que neixés de cara a maig/juny per poder empalmar les vacances del cole amb la gran...amb el segon has de pensar més en aquestes coses i mirar per tot dos, jeje. Per cert, veig que et vas casar al 2012...no haurem coincidit en algun post del forum guia nupcial? pot ser?...
Pink_flower, jo també tinc una mica de desbarajuste amb els cicles, nose si ho faig bé o m'estic tornant boja...encara que solament em guio pel fluxe va. Però crec que si voleu ja, posar-vos a cercar a lo loco i a veure...és la millor opció crec jo jeje
Per cert, utilitzareu TO per la cerca oficial? on els vau comprar? jo el primer mes de cerca amb la meva petita no vaig utilitzar, després els vaig comprar a Ovutest24 i a la primera em vaig quedar! però ara no se què fer...
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
noyja ha escrit:Bon dia futures marones! jeje
jpd1980, nosaltres aquest any les celebracions les tenim durant tot l'estiu. Vaig pensar que potser seria millor començar a cercar al setembre, però què més dóna! potser a les vacances amb el cos més relaxat és millor. I també ja m´he fet els càlculs que sería millor que neixés de cara a maig/juny per poder empalmar les vacances del cole amb la gran...amb el segon has de pensar més en aquestes coses i mirar per tot dos, jeje. Per cert, veig que et vas casar al 2012...no haurem coincidit en algun post del forum guia nupcial? pot ser?...
Per cert, utilitzareu TO per la cerca oficial? on els vau comprar? jo el primer mes de cerca amb la meva petita no vaig utilitzar, després els vaig comprar a Ovutest24 i a la primera em vaig quedar! però ara no se què fer...
Bon dia , bonica!! Si, desprès arribarà quan vulgui, però prefereixo que neixés també de cara a l'estiu... El meu petit era julioler i al final va ser junier... tenia els peus inflamats que era una exageració... Així que a veure si hi ha sort i em quedo xq em toqui al maig/juny... si no quan vulgui arribar...
Nosaltres es que totes les coses més importants són al juny... a veure si el segon vol arribar al juny tambè, veient el panorama... jejejeje
Si, vaig estar a guia nupcial, amb aquest mateix nick, em vaig casar al juny del 2012. I tu quan?
Amb el primer, vaig utilitzar TO, i el mes que no els vaig fer i vaig passar de tot, va arribar la panxu,.. així que utilitzaré alguns que tinc, i no compraré mes.. Jo els vaig comprar i compraré els TE a l'Amazon... hi ha uns packs que surten molt bé de preu i van molt bé!!
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Doncs cicle de 36 al final, al menys ha servit per descobrir la fase lutea de 12 i saber que puc escoltar el meu cos... Ara ja no se com aniran els altres cicles espero que no siguin tots aixi de llargs i tornem al de 28 sino sera etern!
No personalitzo avui que estic warry total i jo em trobo fatal sempre
No personalitzo avui que estic warry total i jo em trobo fatal sempre
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ego rapid¡¡! Noyja jo a tu si que et conec del Guia Nupcial ja et dire qui era...jeje. Jo de Juliol 2012, pero JPD el teu nick no em sona...nuse nuse.
Per cert jo penso continuar amb els TO's perque una vegada surt positiu ja em relaxo i "nomes" queda esperar
Per cert jo penso continuar amb els TO's perque una vegada surt positiu ja em relaxo i "nomes" queda esperar
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola banqueteres meves!! M'encanta que parleu per aquí!! Encara que no em passi tot el que m'agradaria
Jo també vaig estar al GuiaNupcial, però molt poc temps. Les del 2015 erem 4 gats
i estàvem molt soletes, gairebé no participàvem. Les dels vostres anys si que éreu unes quantes!! M'encantava llegir-vos en els posts antics
Pink_flower me n'alegro moltíssim de que ja hagueu començat la cerca!!! El meu maromo també em va dir que perquè esperar un mes més?? A l'Abril ja em va agafar per banda ajajaja.
A mi els TO no m'acaben d'anar bé, encara que no puc parlar gaire fort perquè estic pendent de que se'm marqui la ratlla com la de control o més! Estic a CD15 i de moment tot ombretes, o blanc nuclear. Son els de OneStep d'Amazon que son ben baratets... però si continuen sense marcar res, els envio a prendre pel sac
Aviam què passa!! Jo crec que ovulo més tard, tinc símptomes a partir de CD16-17 tots els mesos... així que aviam demà i passat què em surt!!
petit_somni molts ànims amb la W!
És una meeeerda
numa què bé que tot hagi acabat bé!! Aviam si arriba la panxu abans de començar!! Jijiji
noyja com et diuen les compis, els TO i TE d'Amazon son molt baratets, jo recordo que vaig comprar un pack de 30TO i 5TE i crec que van ser 12€. Ara he comprat un pack de 15 TE (com es nota que sé que no aguantaré el desespero jaja) per 3,99€! Molt baratet. Jo crec que està bé fer-los per saber més o menys quan ovulem... hi han noies a cercadores que ho fan a CD 10 i altres com jo que potser fins a CD 17 no ho fem! I clar de SW passem gairebé a SMonth... jajaja i crec que és massa!!! Està bé tenir-ho com a complement però sense deixar de banda els pinxitus recreatius o com diuen a cercadores, fuego a discreción!!! Jo no deixo que els TO Em diguin quan ho he de fer... sino que si a més de voler fer pinxitu donen positiu, doncs més pinxitu encara
Actualitzo la llista aviam si la veieu bé!!!
Maig:
- capseta
- Náyade
- SSG
- puski
- carlotad2323
- Pink_flower
Juliol:
- jpd1980
- Cristina&Marc
Agost:
- Noyja
- petitajota
- petit_somni
Setembre:
- Inda
- numa1982
- SSG
Octubre:
- dolly
Desembre:
-giulietta
Aprofito per anunciar-vos que ja tenim la primera panxeta de banquetera!!! La marietavermella a la primera s'ha quedat prenyi!!!!! Hurraaaaa!!!!
Un petonarro a totes!!!!
Jo també vaig estar al GuiaNupcial, però molt poc temps. Les del 2015 erem 4 gats
i estàvem molt soletes, gairebé no participàvem. Les dels vostres anys si que éreu unes quantes!! M'encantava llegir-vos en els posts antics
Pink_flower me n'alegro moltíssim de que ja hagueu començat la cerca!!! El meu maromo també em va dir que perquè esperar un mes més?? A l'Abril ja em va agafar per banda ajajaja.
A mi els TO no m'acaben d'anar bé, encara que no puc parlar gaire fort perquè estic pendent de que se'm marqui la ratlla com la de control o més! Estic a CD15 i de moment tot ombretes, o blanc nuclear. Son els de OneStep d'Amazon que son ben baratets... però si continuen sense marcar res, els envio a prendre pel sac
Aviam què passa!! Jo crec que ovulo més tard, tinc símptomes a partir de CD16-17 tots els mesos... així que aviam demà i passat què em surt!!petit_somni molts ànims amb la W!
És una meeeerda numa què bé que tot hagi acabat bé!! Aviam si arriba la panxu abans de començar!! Jijiji
noyja com et diuen les compis, els TO i TE d'Amazon son molt baratets, jo recordo que vaig comprar un pack de 30TO i 5TE i crec que van ser 12€. Ara he comprat un pack de 15 TE (com es nota que sé que no aguantaré el desespero jaja) per 3,99€! Molt baratet. Jo crec que està bé fer-los per saber més o menys quan ovulem... hi han noies a cercadores que ho fan a CD 10 i altres com jo que potser fins a CD 17 no ho fem! I clar de SW passem gairebé a SMonth... jajaja i crec que és massa!!! Està bé tenir-ho com a complement però sense deixar de banda els pinxitus recreatius o com diuen a cercadores, fuego a discreción!!! Jo no deixo que els TO Em diguin quan ho he de fer... sino que si a més de voler fer pinxitu donen positiu, doncs més pinxitu encara
Actualitzo la llista aviam si la veieu bé!!!
Maig:
- capseta
- Náyade
- SSG
- puski
- carlotad2323
- Pink_flower
Juliol:
- jpd1980
- Cristina&Marc
Agost:
- Noyja
- petitajota
- petit_somni
Setembre:
- Inda
- numa1982
- SSG
Octubre:
- dolly
Desembre:
-giulietta
Aprofito per anunciar-vos que ja tenim la primera panxeta de banquetera!!! La marietavermella a la primera s'ha quedat prenyi!!!!! Hurraaaaa!!!!
Un petonarro a totes!!!!


- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Nayade jo amb els TO's tambe m'he barallat una miqueta...fixa't que vaig començar a fer TO cap CD8 o 9 i va sortir positiu a CD 30! He gastat una burrada xD pero quan ja em va sortir positiu vaig pensar "uf...per fi ara fins la propera bye bye" ja estava fins el monyo de pixar en un got!
Pel juny no tenim a ningu que comenci?
Pel juny no tenim a ningu que comenci?
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Pink_flower ha escrit:Nayade jo amb els TO's tambe m'he barallat una miqueta...fixa't que vaig començar a fer TO cap CD8 o 9 i va sortir positiu a CD 30! He gastat una burrada xD pero quan ja em va sortir positiu vaig pensar "uf...per fi ara fins la propera bye bye" ja estava fins el monyo de pixar en un got!
Pel juny no tenim a ningu que comenci?
Hola guapa!! Avui TO negatiu... s'intueix ratlleta fluixa, però poc més!! En teoria demà o demà passat hauria de sortir positiu!! Què passa??? jajajajaja aviam si seré com tu i ovulo a CD30!!! XD Ja no volia començar a CD8 pel mateix, perquè pensava que era impossible ovular tan aviat...
En fi aviam què passa, us mantinc informades!!
La resta de banqueteres com esteu???? Vinga, que mica en mica van arribant els vostres mesos d'inici!!!
Aneu escalfant motors!!!Tema dieta i pes, doncs mira nenes, potser és que m'estic deixant però sincerament no estic fent dieta. Ahir vaig sortir a caminar per la muntanya 1horeta, i menjo sa... poc més. No crec que perdi massa pes, però tampoc agafaré fent això. És el meu consol. Espero a l'embaràs no agafar massa!!
I us recomano a les que esteu encara a uns messos de començar, que feu ja la dieta, no la deixeu per l'últim moment com jo... que vaig pensar: bah!!! Ja ho faré!! I mentres cerques és un rotllo perquè no vols que li falti cap vitamina ni nutrient al cigronet...
En fi guapes que vagi genial, ja demà dijous!!


Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola, banqueteres!!!!!
Heu vist que dues ex-banqueteres ja tenen psnxeta! Felicitats, Marietavermella i Puski!!!!!!! I segur que na Capseta i na Náyade tampoc triguen massa!!!!
Entro en mode ego des del mòbil: recordeu el nostre pinxito temerari??? Doncs ara estic amb els psicosímptomes i no ho suporto!!!!!! Més que res, perquè sé que m'ho estic fent tot jo soleta! Ah! I voleu riure una mica? El Numo va comprar un joc del kamasutra i una joguina eròtica per internet! Mai hem fet servir res d'això, però segur que fa la cerca (i l'entrenament) ben entretinguda, que no vull haver de recórrer als pinxitos geriàtrics, jeje!
Heu vist que dues ex-banqueteres ja tenen psnxeta! Felicitats, Marietavermella i Puski!!!!!!! I segur que na Capseta i na Náyade tampoc triguen massa!!!!
Entro en mode ego des del mòbil: recordeu el nostre pinxito temerari??? Doncs ara estic amb els psicosímptomes i no ho suporto!!!!!! Més que res, perquè sé que m'ho estic fent tot jo soleta! Ah! I voleu riure una mica? El Numo va comprar un joc del kamasutra i una joguina eròtica per internet! Mai hem fet servir res d'això, però segur que fa la cerca (i l'entrenament) ben entretinguda, que no vull haver de recórrer als pinxitos geriàtrics, jeje!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola!!!
els psicopsímptomes són el pitjor, jo estic a tope encara que intento no pensar-hi massa (de fet vaig de bolit, però allà estan, vaig notant coses
).
Com li deia al capseto... si no és panxu ploraré molt i el proper cicle a veure si m'ho prenc amb més filosofia, que potser al ser el primer cicle de cerca em venia tot de nou i per això estic més tonta del normal.
Què bé la idea del numo de comprar joguinetes!! nosaltres també hem fet servir coses d'aquestes (jocs) durant aquest mes, un joc que feia anys teniem a l'armari mort de riure i que mai haviem provat. Està prou bé.
Nayade, ja he llegit por ahí que ja t'ha sortit el TO positiu!! bufff, què tard!! jo em plantejo el mes vinent començar a fer-los a CD 12 o 13, potser t'ho podries plantejar tu també! sinó quin gasto
I síiii!!! quina gràcia que dues panxus d'aquest mes son de banqueteres que acababen de començar a buscar, a veure si les seguim les altres.
Petons!!!
els psicopsímptomes són el pitjor, jo estic a tope encara que intento no pensar-hi massa (de fet vaig de bolit, però allà estan, vaig notant coses
).Com li deia al capseto... si no és panxu ploraré molt i el proper cicle a veure si m'ho prenc amb més filosofia, que potser al ser el primer cicle de cerca em venia tot de nou i per això estic més tonta del normal.
Què bé la idea del numo de comprar joguinetes!! nosaltres també hem fet servir coses d'aquestes (jocs) durant aquest mes, un joc que feia anys teniem a l'armari mort de riure i que mai haviem provat. Està prou bé.
Nayade, ja he llegit por ahí que ja t'ha sortit el TO positiu!! bufff, què tard!! jo em plantejo el mes vinent començar a fer-los a CD 12 o 13, potser t'ho podries plantejar tu també! sinó quin gasto
I síiii!!! quina gràcia que dues panxus d'aquest mes son de banqueteres que acababen de començar a buscar, a veure si les seguim les altres.
Petons!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










