Experiències Institut Guilera / Delfos
Experiències Institut Guilera / Delfos
Hola noies!
Sóc una panxulina novata i us volia preguntar per les vostres experiencies de part a la Delfos - Institut Guilera. Estic de 12 setmanes i encara que queda molt lluny, em preocupa aquest tema. El meu ginecoleg m'agrada molt pero he sentit que no tenen uci per neonats... No sé si canviar d'hospital, si anar al públic, ni tant sols si estic a temps de fer aquests canvis...
Gracies maques!
Sóc una panxulina novata i us volia preguntar per les vostres experiencies de part a la Delfos - Institut Guilera. Estic de 12 setmanes i encara que queda molt lluny, em preocupa aquest tema. El meu ginecoleg m'agrada molt pero he sentit que no tenen uci per neonats... No sé si canviar d'hospital, si anar al públic, ni tant sols si estic a temps de fer aquests canvis...
Gracies maques!

Re: Experiències Institut Guilera / Delfos
Jo he parit alla les dues vegades. Estic encantada amb el tracte i amb tot, pero clar depen del que vulguis.
Ara be, hi ha 2 matrones. Una q val molt la pena, l'altra ni en pintura ;)
Ara be, hi ha 2 matrones. Una q val molt la pena, l'altra ni en pintura ;)
Gracies per la info!!
Suposo que amb les matrones pot ser una mica lotería jeje
M'alegra saber que vas quedar contenta. Jo espero que sigui un part respectat I no s'enduguin al petit!
Per cert, que tal les instalacions? L'habitació?
Gracies de nou!
Suposo que amb les matrones pot ser una mica lotería jeje
M'alegra saber que vas quedar contenta. Jo espero que sigui un part respectat I no s'enduguin al petit!
Per cert, que tal les instalacions? L'habitació?
Gracies de nou!
Les instalacions les estven fent noves, no se que tal ara... Pero tota la clinica esta ello! Igualment, no hi veig gaire problema q sigui vellet, aixo si... Fot molta calda...
S'emporten el bebe per a la prova del talo i banyar-los cada vespre. Pero hi pots anar perque es tot de vidre. Jo aprofitava per dutxarme la veritat.
el tema del part nomes dirte q una matrona et respecta mes q l'altra, et posen la walking epidural.
Unicament hi ha q pareixes a sala de parts, es a dir, fa fred jejeje. Pero jo hi he estat molt comoda la veritat
S'emporten el bebe per a la prova del talo i banyar-los cada vespre. Pero hi pots anar perque es tot de vidre. Jo aprofitava per dutxarme la veritat.
el tema del part nomes dirte q una matrona et respecta mes q l'altra, et posen la walking epidural.
Unicament hi ha q pareixes a sala de parts, es a dir, fa fred jejeje. Pero jo hi he estat molt comoda la veritat
Moltes gracies maca! la veritat és que em quedo més tranquil·la. De fet et volia preguntar per la walking i mira, ja m'has contestat! :D
Espero que a novembre tinguin la calefacció ben posadeta jeje
Espero que a novembre tinguin la calefacció ben posadeta jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |