✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: jpd1980 » dt. maig 03, 2016 12:04 pm

Bon dia, noies!!!
numa1982, anims, bonica!! millor que les coses estiguin mes calmadetes... a veure si ho podeu parlar tranquilament.
petit_somni, si, ens queda res ja... juliol arriba aviat , passen els mesos molt ràpid... primer al juny a gaudir del segon aniversari del meu petit i els 4 anys de parella!! ahh i els 15 junts... jejejeje!! mireu si hem de celebrar...
Aquí han començat amb les obres al pati i a veure si van ràpid, que el petit es revoluciona. jejejeje.
Imatge
Imatge
Imatge
dolly
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dc. maig 04, 2016 10:12 am

Bon dia Banqueteres!

Feia una setmana que no entrava i caram! veig gent nova i molta activitat jeje Aixi que perdoneu-me si no personalitzo, es que amb tant de nom em perdo una mica.
Jo intento no entrar gaire, ja que com m'estare a la banqueta fins passat l'estiu em fa por que se'm faci massa llarg anar llegint tota l'estona...
Com us distraieu vosaltres del tema? Alguna suggerencia?

De totes maneres, ja som al Maig i en veritat, el que venia era a felicitar i animar a les que canvieu de banda!! >.-<: >.-<:
Enhorabona a les noves cercadores!! capseta, Náyade, SSG, marietavermella, puski, carlotad2323
Espero i desitjo que tingueu una cerca curteta. I sobretot a disfrutar dels pinxitus, us sortiran uns bebes molt guapos si els feu amb amor jeje :mbolicat:

He mirat el llistat de la primera pagina, i no veig ningu esperant pel Juny! les futures julioleres no us animeu a adelantar-vos al Juny?

Petonets i PEPOS a totes!
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dc. maig 04, 2016 3:35 pm

Hola noies!
Numa com estas?
Jpd quin mes mes emocionant de celebracions!
Dolly, si la banqueta s'ha animat jejeje jo que soc juliolera no se si sere agostera al final per un tema laboral :( A mi em va be entrar aixi vaig aprenent i sem passa rapid. Jo estic llegint alguns llibres ara vull començar amb mama come sano.
Que vagi molt be la setmana!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 04, 2016 4:11 pm

Hola dolly quant de temps sense veure't!!! <:-)

Hi ha gent que prefereix la desconnexió, i gent massoca com jo que preferim parlar-ne cada dia jajaja a mi em va bé per desfogar-me i centrar-me bastant :ok:

petit_somni espero que no hagis d'endarrerir la cerca!!!! El tema treball és un món...

Modo ego. Ja ho he explicat a cercadores, ja us vaig posar en antecedents aquí, fa 1 any pesava 61kg i em veia bé, però ara m'he engreixat i ja peso 70kg... això ha provocat un augment de talla de pantalons, i de samarretes, i no em sento còmode. Avui he trencat un pantaló i m'he sentit idiota, gorda... en fi, m'he deprimit bastant i al veure el num 70 m'ha fet reflexionar i pensar que he de fer dieta si o si. Com que anavem a buscar panxu, vaig pensar que era una xorrada fer dieta, perquè total al quedar-me m'engreixaria... i igualment no era res que m'importès massa, com que buscar panxu era el meu neguit principal, la resta m'era igual... però avui ha estat una situació que m'ha superat, com un gerro d'aigua freda :-:) :ufs:

Així que les banqueteres que com jo, voliem començar X mes a cercar i en el tema pes "me da igual, ya me quedo así total si me quedo embarazada me voy a engordar", dir-vos que no!! Que un dia us veureu al mirall, cercant sense haver aconseguit quedar-nos, i flipareu!! I us veureu fatal i pensareu... perquè coll*ns no he fet la dieta abans??????? Ara cercant tampoc puc fer massa dieta!!!!! :lluita:: M'enfado amb mi mateixa... no sé què coi m'esperava...

En fi nenes, avui a caminar al vespre, i a cuidar-me!! :pqetvola: :pqetvola: :pqetvola:
Imatge Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. maig 04, 2016 4:55 pm

Hola!!!!

Hola!!

Dolly, no se com aconsellar-te perquè jo, des de que vaig conèixer el forum és estrany el dia que no h entrat un parell de cops per veure les novetats (els findes més).
Molt obsessiu però mira.... Ho necessitava! Fins que ara me n'he adonat de que tinc unes quantes feines pendents ( estudiar english que en un mes tinc l'examen, coses de la feina...) i a veure, que no passa res si no m'hi poso amb urgencia, pero en realitat he entrat en un cicle vicios de: planifico que a la tarda faré feina i estudiaré, acabo no fent res, mirant i remirant missatges antics i nous al forum, per facebook, instagrams... Voltant per internet, vaya. I a sobre sentint-me malament perque no estic fent el que havia de fer i tampoc estic fent res de profit.
Una paranoia absurda aixi que ja veus, ara si que m'he dit que tornant de colonies (dema marxo!! Uuhhhh!!!) auré de posar-me manos a la obra amb les feines pendens, que s'ha acabar aquesta obessio. I em limitare a entrar un unic cop al dia. : lasito :

Nayade, t'he llegit tambe al cercadores (aixo del pes, dieta...). I em sap molt de greu, basicament perque jo sempre he sigut una gordi. A veure, no excessiu però he anat a epoques. La meva constitucio ja es de ser més grassoneta però realment si em cuido moderadament em puc mantenir en un pes adecuat. Ara fa un any i pico vaig començar una dieta a un centre de franquicies molt conegut que jo odiava i pensava que no era per mi i em va anar bé, però buscant embaras una opcio aixi no la contemplaria. En el seu moment va anar bé perque tenia un objectiu: portava massa temps passada de pes (medeixo 1,60, fa 7 anys quan vam començar amb el capseto psava 56-58 i actualment-ultims 4 anys- estava en uns 67-69 de mitja) i a més a més anavem de viatge a la riviera maya (era la nostra lluna de mel sense boda, jiji). I no volia tenir unes fotos de:mira... ho vas mig intentar i no vas aconseguir res.
Vaig aconseguir baixar a 57-58. I ara des de llavors he pujat una mica i em mantinc en 59-60.

És una tasca molt dificil, sobretot si disfrutes menjant i entre mirar una serie i anar a caminas esculls lo primer. Però no és impossible!!
Ara cercant només cal vigilar amb aquestes infusions detox, linea i tot aixo perque diuen que son avortives algunes de les herbes que porten, pero per la resta... Anar a caminar es olt bona opcio!! Amb la gosseta tens la excusa perfecta :ok: I del menjar doncs el que ja sabem, augmentar fruita i verdura, mes peix que carn, pasta com acompanyament, no un plat gegant, evitar dolços, menjar geixós, refrescos i alcohol.
Res que no sapigues, vaya!! Si vols també hi ha in fil a forum que es sovre perdre pes, esà bé perque et vas fent costat (igual que aqui pero amb un altre objectiu).
I durant l'embaras hi ha gent que quasibé no s'engeixa i aixo no te perque ser un rpoblema, sobretot si ja comences amb algun quilet de mes.

Ahhh, i siusplau, intenta estar positiva, jo soc la primera que sempre m'he sentit malament per menjar malament, no cuidar-me prou.... Pero l'angoixa em fa menjar!! El meu truc ara es prendre uns esmorzars de rei, aixi tot el dia em sento be perque ja m'he pres algun capritxet al mati i punto.
I ara a l'estiu sempre venen de gust mes coses fresquetes, tipus amanides, fruita...
Ja veuras que aconseguiras rebaixar algun quilet!!! :-()-)

Petit somni, bueno, un mes mes no es tant... Espero que no se't compliqui gaire el tema feina :ok:

Numa, sento molt la discussio que vau tenir, esteu millor? En calent a vegades es diu cada cosa.... I entenc que et sentis tant decebuda quan has intentat carregar-te tu mes alguns aspectes de la maternitat perque tu en. Volies 3 i ell no n'estava convençut. A mi a vegades em passa algo semblant, que dic de fer algo i com que sembla que sigui jo qui s'hi ha encaparrat doncs acabo havent de fer-me'n carrec i en fi, es dur. Pero segur que les coses estan mes calmades, ja ens diras. :-()-)

Ho sento si m'he deixat de contestar algu, m'he enrotllat tant que ara vaig tard a una cita que tenia, ainssssss!!!!

Una abraçada noies!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 04, 2016 8:02 pm

capseta moltes gràcies per les teves paraules! Ets un sol :***:

numa et vaig llegir però avui se m'ha oblidat, he entrat directa amb el meu desfogue... jo penso que tot son dies, entenc que et fes molt de mal, de fet jo estaria com tu o pitjor, però pensa el que et diuen les compis, ho va dir segurament en calent i a tots ens ha passat, de dir algo per ferir molt, però ens ferim a nosaltres mateixos, ho va fer sense pensar... espero que ja estigueu millor!!
Jo reconec que el tema de sogres sóc el pitjor, perquè sempre l'estic coaccionant a que tingui una reacció negativa a coses dels seus pares... sóc una mica dolentota, així que entenc si l'has pressionat una mica i ell ha explotat.

EN fi, avui ha estat un dia "dur", però em quedo amb que tot té solució i no tinc perquè sentir-me malament... la vida ha anat així! A mi m'encanta menjar, i m'agrada tot! Fruta, verdura, carn, peix, pasta, i sobretot els dolços... és una meeerda fer dieta perquè ho passo malament, però és el que hi ha!

Petonets guapíssimes i gràcies!!! :-()-)
Imatge Imatge
airuni
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dc. maig 04, 2016 8:59 pm

Hola!!
Us vaig llegint però no tinc temps per posar-me al ordinador i escriure.

Numa que tal el tema cotxe? quin rotllo que al final acabessiu discutint, la veritat és que és un GRAN regal i s'ha d'agraïr però si us ha de condicionar jo passaria, a veure si ho podeu parlar tranquil·lament i arribar a un acord.
Dolly a mi em queda molt encara per aquí, però com que tinc tanta por així aquests mesos llegint-vos i estant per aquí em vaig mentalitzant.
Náyade Jo aniria al metge de capçalera i que et faci una dieta adequada, jo no tinc problemes de pes però em noto que m'he de posar en forma, treballo en una oficina i tantes hores sense moure'm ho noto que em costa molt, vull aprofitar aquests mesos a la banqueta per apuntar-me al gimnàs a veure si trobo el moment, m'agradaria recuperar la meva panxa i estar una mica més activa si no després amb l'embaraç em costarà més.
Que bé les que heu pogut fer ecapades, nosaltres tenim pendent una desde fa un any i no hi ha manera de trobar el dia...amb el gran que juga a futbol i tenim tots els caps de setmana ocupats i que em fa pena deixar-lo va passant el temps i no trobem el moment.

Omplo la fitxa que he vist que teniu a la primera pàgina
Nom d'usuaria: Airuni
Edat dels dos: jo 28 i ell 27, quan comencem la cerca 29 i 28
Quan començarem la cerca: Abril-Maig 2017 (que lluny!!)
N° de fills: 1 :cnen:
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: Abans de començar la cerca, volem esperar a veure si millora el tema laboral i canviar de pis, si fos pel pare ja hauriem començat aquest any però a mi em fa molta por sobretot el tema laboral no em vull veure els dos al atur amb dos nens, si ja és complicat amb un...
Preferències (somiar és gratis!): Que sigui una cerca curta i que tot surti bé!

Bona nit!!! zz:-)
Imatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dj. maig 05, 2016 12:47 pm

Bon dia! Avui a tope d'energia : lasito : , despres d'ahir estar una mica xof per pensar en que potser (que es gairabe segur)la cerca es retrasa una mica (si sols és un mes pero era la il·lusió) avui me llevat mes positiva :***:

Náyade crec que no es el millor moment per fer una dieta molt estricta pero si que anar a una dietista et pot ajudar a fer un pla d'alimentació que et valgui per ara i per despres del embaras menjant be i fent una mica d'esport. Jo porto desde que vaig començar amb ac. folic menjant millor pero hi ha dies que no es pot evitar, i aquest mes de maig he decidit sortir a caminar 30 minuts (no soc gaire esportista pero si agafo l'habit ara ja el tindre per l'embaras). No obstant, amb lo optimista que tu ets em costa llegirte aixi :ufs: de manera que amunt!!!!!

Capseta t'entenc taaaaan amb aixo del foro costa no fer el repas diari pero tambe es cerc que ajuda molt i que al escriure vas coneixent a la gent i et vas preocupant per elles. Que vagin molt be les colonies >.-<: Has parlat de les infusions, saps on puc llegir una mica del tema, crec que tot plegat es una mica confus... prenc un te al dia i crec que no passa res pero he llegit algunes coses que no m'agraden...

Airuni , quina edat te el teu petit? Si el tema feina es una murga :-(( no hauria pero condiciona molt la vida en general, i si a mes a mes voleu fer canvi de pis amb tot se't passara el temps volant!

Demà divendres ja i tot i que donen pluja per tot el cap de setmana, necesito descansar :-o00m :-o00m
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dv. maig 06, 2016 12:46 pm

Avui escric des del portàtil!!!!!! Puc deixar per una estona el sosomòbil!!!!!

Petit_somni: si és per un bon motiu, benvingut sigui el retard de la cerca. Mira la Náyade, ho va deixar en standby fins el març i ara té feina garantida durant una bona temporada!

Airuni: entenc que se't faci una mica llarg haver d'ajornar la cerca, però potser teniu sort i us hi podeu posar abans! Si un dels dos està decidit i l'altre ja està engrescat, segur que al final ho podeu avançar una mica. Tema escapades jo estic com tu però amb el problema afegit de que, vivint a Mallorca, les escapades es compliquen perquè ja hem d'agafar avió i tota la pesca... Ara volia preparar una sortida d'una nit amb el Numo i ja ho veig complicat!

Náyade: com portes el tema pes? Et vaig llegir molt aixafada i em va saber greu. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) No sé si a tu et passa, però en el meu cas, quan tinc la regla, puc agafar dos kg bons de retenció de líquids que marxen tan aviat com van arribar. I a moltes ens passa que, després del casament (on intentem estar esplèndides i moltes aconseguim perdre pes), ens engreixem. A mi em va passar: ens casàrem el setembre del 2013 i el dia del casament pesava 50kg (faig 1,60 i el meu pes normal és d'uns 52-53); a la nit de noces començarem a pinxutejar amb intencions reproductives i em vaig deixar una mica; el gener vam tenir el positiu i m'havia engreixat 7kg respecte el dia del casament; el dia que va néixer en Pau en pesava 74 :-:) :-:) :-:) ; nou mesos després tornava a estar embarassada amb 50,5kg; vaig arribar als 68 i a l'estiu estava en 50,5kg. El que et vull dir és que no cal que t'agobiis massa, no sé si tens sobrepes o no, però tampoc pots viure pendent de la bàscula. Recordo que teníeu una gosseta, no? Doncs aprofita per fer passejades ben llargues amb ella: us fareu companyia i així cremes una mica més. Ànims que tu pots!!!!!!

Capseta: aquí una altra enganxadíssima al Sóc Petit. Com que la meva vida social no és massa activa que diguem, doncs em fa companyia, em sento compresa i perdo un munt de temps en tasques productives, jeje!

Moment ego: Gràcies a totes pel vostre interès en el tema cotxe. Aquesta setmana ha estat una mica desquiciant, entre això i que el Numo ha estat amb una cistitis (i quan té febre sembla que estigui agonitzant) he anat bastant cansada, però a la fi és divendres!!!!!! A veure, el tema cotxe es va complicant per moments, perquè ara el Numo parla "d'amagat" amb sons pares. Jo he decidit que no m'hi penso posar, crec que és tenir molta barra acceptar un cotxe quan qui te'l regala haurà de demanar un finançament i tot, però ja s'ho faran. Li vaig dir a ell que prou "problemes" tenim nosaltres per resoldre com per haver de discutir per la família política. Ara ja no pregunto res. Ell se'n va anar pel seu compte a mirar el model que a ells els agrada, doncs perfecte. Això sí, ara han de fer l'escenificació de la gran ofrena: els sogres diuen que vénen uns dies (ells viuen a Barcelona i nosaltres a Mallorca) a principis de juny per l'aniversari del Numo. És bastant absurd perquè els nens tenen escola i nosaltres, feina. Tampoc m'hi penso ficar. Podrien venir el juliol o l'agost que jo estaré tots els dies sola a casa amb els dos de 8 a 19h i donar-me una mà, però ells prefereixen venir quan, sincerament, fan més nosa que servei. També podrien venir el setembre que ens podrien ajudar amb la logística durant les setmanes d'adaptació de les escoletes, però tampoc sé si ho faran. En fi, que tot el que no són diners o regals materials sembla que no es valori en aquella casa...

Que tingueu un bon cap de setmana!!!!!!
petitajota
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

EntradaAutor: petitajota » dv. maig 06, 2016 12:52 pm

Bon dia maques!

Havia estat uns dies que entraba al forum a llegir i m'havia agobia una mica... és que no nomès entro a banqueteres sino tb a cercadores i llegeixo i llegeixo i m'entren unes ganes de començar la cerca horribles però com que ja hem parlat que será a vacances quan comencem m'he d'aguantar... Se m'està fent super llarga l'espera aixxx i es que no penso en una altra cosa... Inclús el viatge que farem a l'agost a Canadà el veig com un palo, perquè és el que m'està retrassant la cerca... però bueno, després em calmo :-o00m :-o00m

Em van venir molt bé els vostres consells sobre el tema que us vaig llençar de si coemnár ja a utilitzar TO's i pendre ja mesures i tal o anar més amb calma i quan arribi el moment i vegem com va la cosa començaré pendre mides. GRÀCIES!
He decidit que de moment no em faré tempes ni TO's, No vull agobiar-me i sobretot no vull agobiar a l'amore. Pobret és que sempre parlo del mateix i com llegeixo tant sempre li explico coses curioses sobre embaraç o lactància... ay pobre! el que m'ha d'aguantar. Soy una cansina! :love: :love:

Respecte al tema pes, és un tema que tinc molt pressent i que també m'agobia. jo Tinc sobrepés. Medeixo 1,63 i peso uns 70-71 kg. Des de fa molts mesos que penso que m'he aprimar abans de quedar-me embarassada però em costa moltíssim fer dieta... La última l'he començat fa dues setmanes i vaig predre 2 kg i els he tornat a recuperar :pqetvola: :pqetvola: :pqetvola:
Quan vaig momençar amb l'amore estava en 62-63 kg i em trobava guapísima! però em vaig relaxar i zas! Ara he de fer alguna cosa! M'he apuntat a una mútua (DIVINA PASTORA, l'Antiga Aliança) pel tema de l'embaraç perquè tinc bastant clar que em faré l'amniocentesi i com que la mútua m'ho cobreix em surtia lo mateix estar pagant mutua aquests mesos que estar en la S.S. i pagar la prova quan fos el moment.
El cas es que aprofitant que començo amb la mútua aquest mes he pensat anar a un endocrí i explicar-li que vull quedar-me embarassada (si tot va bé a l'estiu o poquet després!!!) i que em doni pautes o una dieta per baixar pes.
Alguna ha anat mai a un endocrí?

Jo he fet milions de dietes a la meva vida pero mai he anat a un endocrí. He estat al Naturhouse varies vegades i em vaig aprimar una mica però el que realment em va funcionar és una dieta de proteïnes que vaig fer a un centre mèdic amb seguiment mèdic i tal. És del tipus Pronokal però una altra marca. Amb aquesta dieta vaig perdre fa 6 anys 23 kg! >.-<: >.-<: >.-<: deu ni dó! però és molt molt dura i ara mateix no em veig amb cor de tornar-la a fer. M'estimo més menjar saludable i seguir unes pautes i que em controli algú (que és el que necessito, que algú em faci bronca semanaltment jijijij ;-))) ;-))) )

Bé guapes, sento molt no personalitzar però us segueixo a totes. Molt bon cap de setmana encara que pintaque serà passat per aigua... :dimoni: :dimoni:

Petons!
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dv. maig 06, 2016 4:53 pm

Hola banqueteres!!

Les colonies han anat genial, els nens molt be (han menjat i dormit perfecte!!) i amb les companyes super bé. Ara... Jo estic mooooorta!!

Petit somni, lo de les infusions no et se dir, crec que algo he llegit per aqui i tambe vaig buscar per google. Hi ha informacions molt confuses aixi que ara nomes prenc camamilla i menta poliol. Prenc unes 3-5 infusions al dia. A vegades mes. Ara quan pugui anire a l'ALDI a comprar-ne de arandanos rojos per prevenir cistitis, que van molt be i son delicioses.

Numa, quin panorama suegril. Jo aquesta setmana tambe he tingut una mica de discussio pero bé, no penso fer que m'amarguin l'existencia. En realitat la nostra relacio es força fluida i a veure, ma sogra es molt especial i te moltes coses que em treuen de polleguera pero en realitat tampoc em puc queixar en exces. Esta bé que et "distanciis"una mica d'aquests assumptes. Jo sovint es el que faig. Que s'apanyin pares-fill.

Petitajota, doncs fas molt bé en aprofitar la mutua per anar a l'endocri. Jo l'any passat no Vaig fer la dieta amb endocri per mandra i perque ja vaig a l'endocri per les tiroides i ell tampoc em veia que necssites fer una dieta com a tal (perdonaaa??? :-o00m ), i la veritat buscar-ne un altre per la zona que m'anes be per horaris era dificil. Pero en realitat penso que ja que pagues, aprofita!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. maig 10, 2016 7:44 am

Bon dia! Tenim la banqueta una mica parada!
Numa jo tambe acostumo a deixar que ell decideixi sobre els temes de casa seva aixi no influeixo.
Petitajota, em sembla molt be que aprofitis la mutua per el tema endocri ja que la tens.
Jo aquest mes m'he proposat fer 30 minuts d'esport al dia (no soc gaire esportista) pero se que de cara a la panxu m'interesa tenir aquesta rutina! D'altra banda estic llegint molt sobre dieta per intentar ajustar alguns aliments tot i que pel que he vist tinc una dieta molt equilibrada! A mi ara tambe se'm fa una mica llarga l'espera i mes si contem que he passat a agost...
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dt. maig 10, 2016 8:47 am

Hola noies!! veig que maig era un mes en el que marxaven algunes cercadores a la cerca oficial,no? entre elles Náyade! Molta sort noies. Sobretot, positives i a gaudir de la cerca.

Jo casi no entro gaire, falta de temps amb la petita, treball i casa.

Amb el tema esport, estic molt desanimada. Surto a córrer però ara estic tan cansada que no tinc forces ni de sortir de casa al final del dia. Apart del menjar, que últimament tinc molta gana (no se si serà ansietat o què). Així que aquest estiu fatal per posar-me el biquini i a part em sento tan lletja...

Per cert, esteu més cansades ara? porto unes setmanes que em trobo molt cansada i amb molta son, sense ganes de fer res. M'he comprat vitamines i jalea real pero encara així...sé que per primavera es nota més però crec que hauré de demanar hora amb el metje i demanar uns anàlisis per controlar...
Imatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. maig 10, 2016 1:39 pm

Noyja! Amb el tema esport jo surto encare que sigui a caminar o be a fer bici, encare que no sigui correr em forço a fer algo per tenir el costum amb la panxu. Imagino que amb una nena tot aixo es mes dificil!
Tema primavera aquest any no m'ha passat pero recordo la primavera de fa tres anys com horrible amb el cansament aquest del canvi d'estacio. No esta de mes l'analitica pero segur que les vitamines acaben fent efecte! Molts Pepos guapa!

noyja ha escrit:Hola noies!! veig que maig era un mes en el que marxaven algunes cercadores a la cerca oficial,no? entre elles Náyade! Molta sort noies. Sobretot, positives i a gaudir de la cerca.

Jo casi no entro gaire, falta de temps amb la petita, treball i casa.

Amb el tema esport, estic molt desanimada. Surto a córrer però ara estic tan cansada que no tinc forces ni de sortir de casa al final del dia. Apart del menjar, que últimament tinc molta gana (no se si serà ansietat o què). Així que aquest estiu fatal per posar-me el biquini i a part em sento tan lletja...

Per cert, esteu més cansades ara? porto unes setmanes que em trobo molt cansada i amb molta son, sense ganes de fer res. M'he comprat vitamines i jalea real pero encara així...sé que per primavera es nota més però crec que hauré de demanar hora amb el metje i demanar uns anàlisis per controlar...
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 10, 2016 5:06 pm

Hola banqueteres!!! :miko:

Porto dies sense aparèixer però vaig de bòlit aquesta setmana i gairebé tampoc passo per cercadores... :ufs: Tenia super idealitzat el moment de començar i poder ser activa al fòrum però ufff es dur quan estàs treballant i tota la pesca, imagineu quan tingui un crio quin estrés :-o00m

Primer de tot GRACIES a totes les que van contestar i intentar animar-me, de tot cor, mil gràcies :love: Ara estic millor, és cert que necessito fer dieta i aprimar-me, però ara estic en modo "vull aconseguir panxu" i no vull fer dieta i que afecti al futur cigronet! Intento menjar millor i caminar... el fet de treballar més últimament també em va bé, perquè no paro quieta en tota la jornada laboral!
Però bueno, em fa pànic quan em posi el bikini perquè em trobo molt lletja ara mateix, amb las "lorzas" per tot arreu :ufs: Però alhora em fa una manda bestial!!! Tinc la fe i l'esperança que no engreixaré a l'embaràs i vull pensar i ser optimista en que perdré gran part d'aquest pes amb l'estrés que em comportarà un petit a casa!! Aquesta és la meva idea, espero poder-la fer realitat.

El que parleu de tema astènia, doncs si, hi han anys millors i pitjors, jo l'any passat estava super activa però perquè era la meva boda i estava nerviosa i tal, però aquest any havia començat super bé i ara estoy que no valgo pa' ná :-:) A més, amb aquest temps tan xof només donen ganes d'estar a casa veient la tv, llegint o simplement a casa passant les hores!...

Els marits i tema decidir, doncs bé, jo sempre he estat molt punyetera, però per sort estic canviant des de fa temps, després de 10 anys amb el meu marit ja era hora :r) Es que els meus sogres son super diferents de la meva família, un estil molt diferent, i costa a vegades entendre'ls i acceptar situacions amb el meu marit. Diguem que el meu marit és "el hijo preferido" perquè és el petit i el que sempre ha cuidat i mimat els seus pares, cosa que els seus dos germans grans MAI han fet. Ell sent com molt d'afecte pels seus pares i jo sóc molt més independent dels meus, vaig a la meva bola, hi han dies que no parlem... ell truca cada dia, es veu dia si i dia també amb ells... a mi això m'agobia una mica! I sempre em picava amb ell, li deia que els seus pares tenian depenència d'ell etc... i ens emprenyavem sovint per aquest tema. Ell ara és més passota, i jo intento ser una mica més amable :-:) I sembla que hem trobat l'equilibri!!

I res més!!! Vaig a descansar una micona!! Estic baldada!! Això d'aixecar-me a les 6 del matí em mata :ufs:

Petonets!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge Imatge
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dc. maig 11, 2016 3:51 pm

Hola Banqueteres!!

Com anem noies? Ho sento no personalitzar, pero crec que es mes facil comentar els temes aneu treient en general...

Dieta i exercici: Crec que ha estat la capseta la que ha donat un bon consell sense fer massa canvis radicals, dieta equilibrada i una mica d'exercici...
De totes maneres, crec que vigilar-se el pes durant la cerca no deu ser dolent, no?
Quins tipus de dieta restrictiva us referiu quan dieu que poden afectar a la cerca?
Sobre les infusions detox, el que jo he llegit no es que siguin avortives sino que son molt drenants, inclus (conec un cas real) d'una noia que prenia anticonceptives i al fer el detox diet les pastis no li van fer efecte i es va quedar prenyi.
Com que tinc temps de sobra a la banqueta, he pensat que no vindria de mes preparar el meu cos i estar mes sa.
Sabeu quin es el fil aqui al foro sobre dietes i tal? jo he començat recentment a fer "clean eating" que no es res mes que menjar menys processats, disminuir sucres, etc...
Pel tema exercici, si sou mandroses com jo per anar al gym... us recomano, fer petits esforços, jo el que faig per exemple es agafar les escales enlloc del ascensor, i si vaig amb temps surtu una parada abans del tram/metro per caminar una miqueta...
Bueno, i per que no... els pinxitus d'entrenament pre-cerca tambe gasten moltes calories!!

Astenia primaveral: Jo tambe ho noto una mica, que em falta energia, a l'hivern el que solc fer es anar a fer rayos UVA, pq on visc no hi ha massa sol, i al pendre el sol artificial es produeix vitamina D, no se si per aixo tambe funciona?
Sino, que recomaneu? Un multivitaminic general?

Visita pre-conceptiva Vaig llegir fa temps que algunes de vosaltres aneu al gine una mica abans d començar la cerca, aqui a Holanda no hi ha costum d'aixo, de fet la majoria de gent (en general) va molt poc al metge en comparasio amb nosaltres... He preguntat i pq em visiti el gine necessito un volant i una rao. Dir-li al d capsalera q vull una revisio no es una rao. A no ser que em passi alguna cosa el gine ni el veig.
Exactament que us fan en aquesta visita? Si es molt necessari, em podria visitar quan vingui a Catalunya a finals de mes...

Sogres: Aixo es un tema dificil, jo no accepto regals tan cars com un cotxe, q despres sembla que has d'estar agraint fins el dia del juicio final... Personalment, m'ha fet molta gracia lo de la ofrenda del cotxe jajaj.
Pero be, crec que en general totes coincidim, que negocii el marit/company amb els sogres, q per aixo son suns pares..
La veritat que jo ho tinc molt facil, pq quan hi ha alguna cosa que no em cuadra o que no vull, els hi dic directament, i si veig que posen cara de "picarols quin moc ens ha fotut" somric i dic. "In my country this is normal"

Escapedes i excursions: M'encanta Andorra! quina enveja Nayade! I la resta, aprofiteu per sortir ni que sigui un dia, Catalunya es preciosa, i en una horeta d cotxe podeu visitar racons increibles!
Jo visitare Catalunya d'aqui un parell de setmanes, i m'en moro de ganes! aixi que no patiu, que apartir de la setmana vinent nomes que tindreu sol i bon temps! :***: :***:
L'unica cosa que em fa mandra de visitar familia i amics, es la tipica pregunta: I voslatres, que? no us animeu?
Lo pitjor la ultima vegada una veina de la meva tieta (es a dir, una senyora q casi no se ni qui es) em va fer la tipica pregunta, i jo vaig respondre, lo tipic, no de moment disfruto dels nebots i tal, i em contesta: Que passa que no podeu? Aixi, a saco paco...
Us ha passat alguna vegada?

Vaya totxo us he deixat :P jeje
"ens veiem" al ritme que vaig us escric d'aqui una setmana

Petons a totes, i anims, que ja som a dimecres!! :p-)
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 11, 2016 6:51 pm

Hola dolly!!!

Estic treballant però tinc un mini espai per escriure!

Tema dieta: No és que sigui contraproduent fer dieta cercant, però la dieta que jo faig que es una dieta normal i corrent, no pasta no pa, no arròs ni patata... Res de porc, ni salmó... Doncs què vols que et digui, crec que a un cigronet li fan falta els hidrats de carboni a més que jo aniria fatal d'energia.
Un altre cosa és el que estic fent ara, que es menjar de tot però sa, res de dolços i hidrats només un cop a la setmana. Resta a la planxa, verduretes bullides, etc.

Astènia: continuo igual, cansada a tope i m'he de posar les piles que comença la SW!!

Visita preconceptiva: les que tenen mútua ho fan i crec que els fan una eco i analítica completa, els donen natalben i poca cosa més. Jo no la vaig fer, si no em quedo ja aniré!!

Excursions: doncs si quines ganes d'anar a Andorra!!! Tinc encara dos packs més per gastar, aviam si ho fem ja!!
A mi avui ja m'han dit que quan seré mare!! I jo... Doncs encara no! I diuen vingaaaa dona que ja estàs casada i estable! Si ells sabessin. És com super necessari per a mi que sigui secret no sé perquè! Ho saben molt poques persones.

Comentaris: alguns fan mal, com suposar que algú no té fills perquè no pot?? Hola?? I si fos així a tu que t'importa??
Us deixo un vídeo que he vist avui i em sembla que ve al tema!

https://youtu.be/bcvylDHrnxA

Petonets guapes!
Imatge Imatge
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dj. maig 12, 2016 9:44 pm

Hola!!!

petit_somni el meu petit té 9 anys, ja no es tant petit, aquest és un dels motius pels que no ens ho podem pensar gaire si em de tenir un altre.
Numa Vaja amb els sogres, us podrien consultar quan és el millor moment per fer la visita...
petitatoja Fas bé d'aprofitar la mutua ja que l'ha pagues, et pot fer alguna dieta que no sigui molt estricta i potser només canviant una mica els habits et va bé.
Noyja jo sempre ho noto molt a la primavera em sento super cansada i ja pel març vaig pendre jalea real i ara una altra vegada però aquesta segona vegada no he notat res, és un rollo em quedaría dormida a qualsevol lloc.
Náyade nosltres som iguals amb el tema dels pares jo els veig gairebé cada dia perquè dino amb ells però sino no aniria expressament cada dia a veure'ls i la meva parella hi va cada dia ni que només sigui per dir bona nit, té molta mamitis.

Visita preconceptiva jo havia pensat potser fer-me una mutua una mica més endavant per cobrir les visites durant l'embaràs i aprofitaria per fer-me una revisió, però com que tinc temps de pensar-ho ja veurem. També tinc pendent de fer-me una citología amb la llevadora de la seguretat social havia pensat deixar pasar l'estiu i així també li comentaria a la llevadora.

Tema comentaris heu d'aprendre a pasar de tot perquè penseu que durant l'embaràs serán pitjors i quan sigueu mares encara més, si plora perquè plora si l'agafeu en braços perquè s'acostuma...jo ja paso de tothom ni punyetero cas :-o00m

Bona nit!!!
Imatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dv. maig 13, 2016 9:46 am

Bon dia! Avui puc escriure desde casa aixi que deixo el modo soso mobil : lasito :

Náyade anem totes de cul així que entenem que portar tants grups de foro ha de ser un embolic :-D gràcies per seguir cuidant la banqueta :-()-) Que vagi genial per Andorra!!!
Ostres Dolly m'he quedat parada amb aixo de les infusions detox i quedarse prenyi! Clar que si fer una dieta sana és important i hem d'aprofitar aquest temps a la banqueta >.-<: i el millor exercici i que menys mandra fa es l'entreno de pinxitus :love:
Jo crec que si tens les revisions al dia no es imprescindible la visita preconcepcional, ara si vols aprofitar ara que tornes a Catalunya docns tu mateixa. El que si es important és l'acid fòlic 2-3 mesos abans (potser et surt mes a compte portar-los comprats desde aquí que comprar a Holanda).

El tema de les preguntes és un mon a part ara es com guardar un secret, contestes amb cortesía pero suposo que si a la llarga la cerca es resisteix surtirà la vena borde en les respostes, la gent no se sap callar ni una tu! I por em fa quan tinguem panxu o bebe perque se que la gent despres opina de tot aixi que com diu a airuni haurem d'aprendre a pasar de tot :-o00m

Que vagi molt be aquest cap de semana llarg, haviam si aquest es comporta i tenim bon temps! Que ja tenim ganes de diumenge fent una clareta a la platja! :***:
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dv. maig 13, 2016 3:28 pm

Hola super-banqueteres!!!!!!! :***:

PER FI ES DIVENDRES!!!!! :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:

airuni doncs si, he d'apendre a controlar-me quan algú es fica en la meva vida, perquè jo m'ho prenc a la tremenda, em poso de molt mala llet quan la gent fa preguntes intimes... :-o00m :-o00m :-o00m Quan tingui un fill saltaré a la yugular jajajaja neujor:-)

petit_somni si és una mica liós, sobretot des del mòbil que no puc fer gaire cosa, ni apuntar-me res... des de l'ordinador molt millor! Però aquesta setmana ha estat molt dura!!! Vinga que ja queda menys pel Juliol (al final començes al juliol???) :mu:: :mu:: :mu::

Petonarros a totes i feliç capde!!! :db:
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::