BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Bondiaaaa!!!
Isolda benvinguda!!!
Mossa estem pendents d'aquest TE!!!
Continuo amb tacadets i símptomes de warry, així que res, era molt difícil encertar! Ara a començar a tope el Maig!!!
Feliç dissabte!!!
Isolda benvinguda!!!
Mossa estem pendents d'aquest TE!!!
Continuo amb tacadets i símptomes de warry, així que res, era molt difícil encertar! Ara a començar a tope el Maig!!!
Feliç dissabte!!!

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Aixx nene CB torna a dir el mateix... NO EMBARAZADA. No entenc ben res..., avui estic bastant xofff.
Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
bona tarda marones!!!!!
avui 30 d'abril!! s'acaba el mes.. pensàvem que sería mes profitós.. però ha estat una mica pobre! aixi que esperem que al Maig tinguem molts positius!
MOSSA wapa!!! ara he vist lo de CB... es ben raro tot plegat.. a mi no m'ho va detectar fins 5 dies després.. aixi que no perdis l'esperança bonica, fins que no hi ha W... ja sabem! no tens cap sintoma? notes algo diferent? o algo potser pre-warry..? aixxx... esperem maca no queda un altre i intenta disfrutar del finde que de vegades ens capfiquem massa!!
Náyade reina, serás molt bona jefa de Maig!! et passo el relleu i espero cantis molt!!!
sintomes pre-warry?? tacats? dolorets?? fins que no hi baixi del tot.. esperançes ok??
Dayna wapa gracies per passar-te per aquí!!!! com va la panxona?? i el petito??? petons i cuida't!!
Marta reina que tal vas??? jo no he tornat a entrar al mares 2016...
no tenía forçes per llegir aquell post.. la veritat es que dessitjo que passi aquest mes amb totes les meves forçes i sobretot el día 13 que era quan sortia de comptes.. aixi que espero que arribi el Juny, i veureu tot diferent per fí!!!!
tu com estas?? muacks!!!
capseta guapa com vas tu??
Nurieta81 he vist que has tingut un positiu??? MOLTES FELICITATS WAPISSIMA!!!!!!!!!!!!
Vannion reina vaaaa!! a tope amb el Maig que segur tindrem bones noticies!!!!
Cookiee wapi com vas¿??? per quan s'acabava el desespero?¿? ara miraré la llista!!
Mllbuendia hola!!! cap al maig?? doncs venga amb les floretes moltes panxetes!!!
la Llista d'aquests dies queda pendent:
30 d'Abril - Terrallum
30 d'Abril - Gemmagemma
1 de Maig - Selenemar
5 de Maig - Náyade
6 de Maig - Cookiee46
7 de Maig - Elantris
a veure com van aquests dies.. alguna heu dit alguna notícia?? no us he llegit.. molta sort a totes i a veure si cantem alguna panxeta abans d'acabar el mes!!
Per cert jo tb tinc DNW pel 4 de Maig.. veurem..

avui 30 d'abril!! s'acaba el mes.. pensàvem que sería mes profitós.. però ha estat una mica pobre! aixi que esperem que al Maig tinguem molts positius!
MOSSA wapa!!! ara he vist lo de CB... es ben raro tot plegat.. a mi no m'ho va detectar fins 5 dies després.. aixi que no perdis l'esperança bonica, fins que no hi ha W... ja sabem! no tens cap sintoma? notes algo diferent? o algo potser pre-warry..? aixxx... esperem maca no queda un altre i intenta disfrutar del finde que de vegades ens capfiquem massa!!
Náyade reina, serás molt bona jefa de Maig!! et passo el relleu i espero cantis molt!!!
sintomes pre-warry?? tacats? dolorets?? fins que no hi baixi del tot.. esperançes ok??
Dayna wapa gracies per passar-te per aquí!!!! com va la panxona?? i el petito??? petons i cuida't!!
Marta reina que tal vas??? jo no he tornat a entrar al mares 2016...
no tenía forçes per llegir aquell post.. la veritat es que dessitjo que passi aquest mes amb totes les meves forçes i sobretot el día 13 que era quan sortia de comptes.. aixi que espero que arribi el Juny, i veureu tot diferent per fí!!!!
tu com estas?? muacks!!!capseta guapa com vas tu??
Nurieta81 he vist que has tingut un positiu??? MOLTES FELICITATS WAPISSIMA!!!!!!!!!!!!
Vannion reina vaaaa!! a tope amb el Maig que segur tindrem bones noticies!!!!
Cookiee wapi com vas¿??? per quan s'acabava el desespero?¿? ara miraré la llista!!

Mllbuendia hola!!! cap al maig?? doncs venga amb les floretes moltes panxetes!!!
la Llista d'aquests dies queda pendent:
30 d'Abril - Terrallum
30 d'Abril - Gemmagemma
1 de Maig - Selenemar
5 de Maig - Náyade
6 de Maig - Cookiee46
7 de Maig - Elantris
a veure com van aquests dies.. alguna heu dit alguna notícia?? no us he llegit.. molta sort a totes i a veure si cantem alguna panxeta abans d'acabar el mes!!
Per cert jo tb tinc DNW pel 4 de Maig.. veurem..

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Hola boniques!!!
Últim dia d'abril!!
Moltes felicitats a les panxus cantades, però al maig han de ser moltissimes més!
Mossa moltes felicitats, veig que va ser el teu cumple!
Ha vingut la maleïda? que extrany tot plegat, ha escollit el pitjor més per atrassar-se...
Náyade felicitats epr la renovació, aixó és un graaaaan coixí per cercar i estar més tranquila, m'alegro un munt!
i ja m'he perdut...fa uns dies que no entro i ha hagut un gran moviment...però he vist que ja està obert el grup de Maig així que m'hi vaig corrents a presentar-me!!!!
Les demés warrys els hi dic que ok, que han vingut aquest mes pero que ja se'ls hi ha acabat el xollo, que ja no les volem!!! ja si volen que tornin en un any....
Modo ego: Jo per la meva part, la warry acaba de marxar, així que començo maig amb borrón y cuenta nueva!
A tope!!!!!!
Últim dia d'abril!!
Moltes felicitats a les panxus cantades, però al maig han de ser moltissimes més!
Mossa moltes felicitats, veig que va ser el teu cumple!
Ha vingut la maleïda? que extrany tot plegat, ha escollit el pitjor més per atrassar-se...
Náyade felicitats epr la renovació, aixó és un graaaaan coixí per cercar i estar més tranquila, m'alegro un munt!
i ja m'he perdut...fa uns dies que no entro i ha hagut un gran moviment...però he vist que ja està obert el grup de Maig així que m'hi vaig corrents a presentar-me!!!!
Les demés warrys els hi dic que ok, que han vingut aquest mes pero que ja se'ls hi ha acabat el xollo, que ja no les volem!!! ja si volen que tornin en un any....
Modo ego: Jo per la meva part, la warry acaba de marxar, així que començo maig amb borrón y cuenta nueva!
A tope!!!!!!
Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Petit! Moltissimes gràcies per ser la jefa d'abril! Molt bona feina!!!
Mossa, raro raro tot plegat
Mossa, raro raro tot plegat
Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Mossa que estrany!! Jops quin patir aquest desespero bonica, amb lo zen que estaves aquest cicle!
Petit moltíssimes gràcies per ser la jefa d'abril!!!

Petit moltíssimes gràcies per ser la jefa d'abril!!!

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Gracies a totes wapes I ara si q sii tanco oficialment el post d'Abril!!
PETONS A TOTES! !
PETONS A TOTES! !
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Holaaaaaaaaaaaaa!!!
MIL GRÀCIES PER TOT JEFA PETIT!!! Un plaer haver compartit aquest mes de cerca amb totes vosaltres!!! Petonarros i totes cap a les panxus de Maig!!!

MIL GRÀCIES PER TOT JEFA PETIT!!! Un plaer haver compartit aquest mes de cerca amb totes vosaltres!!! Petonarros i totes cap a les panxus de Maig!!!

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!
Avui em tornat de Paris, molt xulo i molt intens amb el petit
Volía donar moltes gracies a la jefa petit per tot!!

Volía donar moltes gracies a la jefa petit per tot!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















