✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: numa1982 » ds. abr. 30, 2016 8:14 pm

Hola!!!!

Náyade: felicitats pel contracte! Al final l'espera haurà tingut recompensa!

Petit_somni: jo tampoc ho volia saber en cap dels dos embarassos però el Numo no ho compartia. A veure si pel tercer ho aconsegueixo!

Petitajota: jo mai he fet servir TOs però faré com tu, uns mesos sense i, si triguéssim més de 6, llavors ja m'ho miraria.

Moment ego: recordeu que un dels nostres handicaps era el cotxe (anem amb un clio i si fóssin 5, no hi csbríem), doncs avui hem anat a mirar-ne un (el vw Touran). La setmana vinent potser anem a veure el c4 grand picasso (el preferit del numo), el gran scenic o el ford focus c max. Ha estat maco veure el Numo motivat dient-li al comercial que necessitàvem un cotxe perquè la idea és augmentar la família. Això sí, el venedor s'hauria pogut callar perquè quan ja marxàvem va i ens diu "yo esperaría un poquito antes de ir a por el tercero"! L'hagués fulminat!!!!

Apa, noies, a veure si demà és l'últim cop que passem el dia de la mare sense el nostre projecte de família en marxa!
Imatge

ImatgeImatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » ds. abr. 30, 2016 9:19 pm

Hola!!!

Petita roja, ben pensat! Jo suposo que farem TO en aquest primer cicle de cerca pero la intencio es anar fent pinxitus quan vulguem, pero tenint clar que ara que estem en cerca no s'hi val allo de estar cansats i deixar que passin gaire dies. Creiem que així no ens sentirem com que està tant planificat i automatitzat.

Numa, aquest comercial ja podria haver callat!! Ja deu ser el perfil dels comercials, que xerren massa. Heu mirat els kia? Nosaltres tenim el carens i està molt bé (preu i prestacions), al darrera 3 seients separats, 2 amb isofix. El maleter molt gran. També tenen la opcio de 7 seients pero perds emmagatzematge del maleter (que te emmagatzematge amagat al "terra"). La ulica pega es que la porta del maleter no es gran tot i que el maleter sí i per ficar-hi un sofa de l'ikea vam haver de treure'l de la caixa perque no entrava. Al post del tercer fill crec que ningu el va anomenar.

Bon saturday night!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dg. maig 01, 2016 8:05 am

Capseta: el carens el vam mirar però no ens va fer el pes. Mínim fem 50 km/dia i el motor del dièsel 136 se'ns quedava curt i el consum era massa alt. Estèticament ens va agradar molt, però com que és un cotxe pesat, es va notar molt a la conducció.
Imatge

ImatgeImatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. maig 01, 2016 8:59 am

Tens raó numa! Jo que sempre he portat cotxes molt minis vaig notar molt el canvi però pensava que seria cosa dels cotxes grans en general. Quan vam mirar cotxes vam trobar que n'hi havia que gasten menys, pero al final no va ser un factor decisiu, potser per desconeixement. A més a més va ser una compra precipitada per un accident amb sinistre total,mno teniem gaire temps per rumiar. Així que amb temps swgur que trobeu el més adequat!! :content:
JuditG
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » dg. maig 01, 2016 9:18 am

M'infiltro..jeje

Numa, nosaltres fa un mes que tenim el C4 Picasso (no el grand) i estem suuuper contents, va de conya, es molt espaiós, i els acabats i tecnologia són molt complerts! Suposo que el Gran Picasso serà igual, jo t'animo a que el compreu, naltros estem super contents :). Els.seients de darrera són indv i hi ha molt d'espai.
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dg. maig 01, 2016 10:16 am

Gràcies Capseta! No et pensis que sóc una entesa, jo porto un clio (q exerceix de cotxe familiar) 70cv! Jo crec que el carens està molt bé si no fas molts km, i és molt maco (el negre m'agradava molt).

Judit: el grand picasso és el preferit del Numo, segur que el mirem!

Us aniré informant! Per cert, em va venir la warry i demà penso anar a comprar l'àcid fòlic! 3 mesos i ja estem en mode actiu!!!!
Imatge

ImatgeImatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. maig 01, 2016 11:42 am

Ostres, doncs faig 50 kms al dia, pensava que eren pocs.. (Per ser mestra interina no está mal).

Ole oleeee!! 3 mesos et passaran volant!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dg. maig 01, 2016 3:23 pm

Hola!!
Gràcies per la benvinguda.
Felicitats a les que ja sou mamis! i a les altres segur que l'any que bé ho podreu celebrar.

Capseta espero que marxin aviat els fongs i pogueu començar amb la cerca a tope.

Náyade enhorabona pel nou contracte!!! :p-) :p-) quina tranquilitat, a mi és una de les coses que més em preocupen, a la meva parella se li acaba el contracte al febrer i jo estic esperant a veure si millora una mica el tema i demano un canvi de condicions, tenint ja unm fill fa por que la cosa no vagi bé i quedar-nos sense feina amb dos o estant embarassada.

Numa nosaltres també tenim el C4 Picasso petit com la Judit i estem encantats, no entenc gaire però em sembla que no consumeix molt, està molt bé, té molt espai, ara em penedeixo de no haver mirat el de 7 places perquè encara som molt joves i qui sap si continuarem augmentat la familia, a mi m'agradaria tenir 3 i clar pel tercer necessitariem 7 places.

Sobre el que parleu dels tos i de idealitzar les coses, jo pensaba que aixó era més fácil, el primer va venir sense buscar-lo així que lo de buscar embaràs soc novata totalment, jo tenia una idea d'anar fent sobre la marxa però llegint per aquí lo de la temperatura, els tos, grafiques...ufff ho veig tot tant planificat però si volem encertar aviat ja ho estic veient que ho tindrem que tenir tot controlat.
Per cert les que preneu anticonceptives com ho penseu fer per deixar-les uns mesos abans? Jo tinc entens que deixant-les el mateix mes és suficient però no se suposo que després les regles tarden una mica en regular-se no?
Imatge
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dg. maig 01, 2016 5:37 pm

Airuni: no t'havia dit res, benvinguda!!!!!! Nosaltres mirem 7 places perquè, per exemple, quan ve la meva sogra de visita, al clio no hi cabem tots cinc, i ens hem de desplaçar amb dos cotxes. Si et serveix de consol, jo mai he fet gràfiques ni tos ni res de res, simplement fèiem deures al voltant de meitat de cicle. La petita no va ser buscada: des que havia nascut el gran (això vol dir durant 9 mesos) només vàrem fer deures en dues ocasions (ara no ve al cas, però entenc que ys sorprenhui tanta abstinència) i patapam: panxa al canto! Així que no vaig poder obsessionar-me gaire!

Del que dius de deixar les anticonceptives, jo no sé si és llegenda urbana o què però conec dues noies que les van deixar i al primer mes es quedaren i van ser bessons! La gine els va dir que després de les pastilles a vegades els ovaris es despisten una mica i per això recomanen deixar-les abans per a recuperar la normalitat.
Imatge

ImatgeImatge
petit_somni
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dg. maig 01, 2016 8:49 pm

Hola! Ja s'acaba el finde tan esperar perque despres passi tant ràpid!! Pero amb aquest diumenge comença la cerca d'unes quantes banqueteres en un dia tan bonic com el dia de la mare així que noies us desitjo una cerca ben curteta i que aviat cantem les panxus! :-())
Felicitar també a totes les mamis i a les que aviat ho serem :-)(-: :-()-)
Ara em poso al dia que heu escrit molt!

Capseta com vas amb el tema infecció?

Náyade primer de tot enhorabona pel contracte :p-) :p-) quina bona noticia i mira que tu no ho pensaves pas no? Ara a cerca amb tranquilitat que el tema treball ja el tens encarrilat. Tema dubtes jo t'entenc perfectament es un gran canvi que fa respecte pero que alhora en tinc moltes ganes. Que tal el finde crec que era per Cadaqueso oi? Tema W ha baixat del tot?

Petitajota aixo de no saber el sexe em fa molta il·lusio, sempre he dit que ho faria aixi pero ara que "s'acosta" el moment tinc dubtes :miko: suposo que ho he d'acabar de rumiar be, per sort ell diu que s'adapta :love:

Numa1982 aquest venedor s'hauria pogut callar a mes a mes a ell tan li fa! :-(( Nosaltres tambe haurem de canviar de cotxe aixi que a finals d'any ens posarem amb aixo i tambe m'agraden aquest grans :content: pero clar jo fare el primer pas de un tres portes a un 5 ja em val tot i que tambe he pensat que si la idea es familia nombrosa potser no estaria de mes miraro ara pero crec que si li dic a ell s'agobiara molt anem pas per pas!

Airuni nosaltres tot i que està planificat quan començar a cercar no volem començar amb TO's ni tempes... si en uns mesos veiem que no doncs si pero al principi volem anar sense. Jo vaig deixar fa un temps les anticonceptives per altres motius i no vaig tornar. Crec que si que diuen que les pots deixar el primer mes pero algunes les han deixat uns mesos abans sobretot per coneixer una mica el cicles.
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dg. maig 01, 2016 9:29 pm

Hola guapisimes!!

M'encantaria anar contestant una a una però no me aclaro jeje moltes entrades i des del mòbil molt difícil de seguir. Demà quan plegui ja ho faré bé!

Tema cotxe nosaltres tenim un Altea, i de moment genial, quan tinguem 2 fills i en vulguem un tercer ja canviarem, de moment ens quedem així, queden masses anys per davant! Igual ni volem 3, a saber! Com que el meu marit es dedica a això, no hi ha problema, anirem pas a pas. Vaig prenent nota de tots els models que em dieu!!! Sou unes cracks en el tema :)

Modo ego, doncs ja m'està baixant la warry. Jo sempre començo a tacar uns 5 dies abans de que em baixi completament, i ja tinc molèsties de warry i tal, a més dels tacats que ja vaig amb compresa i tot.. Així que d'aquí uns dies em baixarà del tot. Aquest mig cicle de cerca m'ha ensenyat que no tot és arribar i moldre, que es difícil realment quedar-se embarassada, pq ho hem fet els dies claus i res... Així que al Maig a tope!!! Era super difícil i jo era conscient però sempre et queda un mini dubte de i si seré la típica que es queda a la primera?? Doncs no!!

Gràcies pel tema treball, m'he quedat super tranquila, a més tindré vacances a l'agost, i en fi... Estic super contenta!!! Necessitava algo així per cercar amb calma...

Per Cadaqués genial però ens ha fet un temps horrible, ahir tot el dia plovent i amb moltíssim aire, no és podia ni passejar... I avui aire a tope, que sorties volant si et descuidaves. Però Bueno molt bona companyia (hem anat amb amics) i sobretot relax. Ara a per la setmana!!

Espero que tingueu totes un feliç dilluns!!!!!!

Petonets :*
Imatge Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dg. maig 01, 2016 9:32 pm

I per cert moltíssimes felicitats a totes les mamis i també perquè no! A totes nosaltres que serem mares espero que molt pròximament!!!!!!
Imatge Imatge
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dg. maig 01, 2016 10:52 pm

Náyade: sí que és veritat que els humans amb això de la reproducció som bastant ineficients! A mi em vapassar com tu ara quan buscàvem en Pau (va arribar al 4t cicle): jo m'havia intentat autoconvèncer que seria difícil però al meu voltant hi havia embarassos inesperats i les dones de la famíliadeien que s'hi havien quedat a la primera. Llavors, suposo que m'esperava ser una d'aquestes excepcions i la patacada va ser important! Se'm desajustaren els cicles (en vaig arribar atenir un de 35 dies) i vaig anar al gine després del tercer cicle infructuós. Li vaig comentar que havia llegit a un fòrum mil i una possibles complicacions a l'hora de concebre i em va dir que estigués tranquil·la i, després d'una eco, vaig relaxar-me. Casualitat o no, aquell mes férem sexy month i vam aconseguir veure el positiu. Ja veuràs com no trigueu!
Imatge

ImatgeImatge
jpd1980
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dl. maig 02, 2016 12:44 pm

Bon dia, boniques!!
Perdoneu que no personalitzi, tinc que posar-me al dia i personalitzo, ja que vaig amb poc temps ara. Estem amb obres a casa i amb el petit i tot plegat, no tinc temps de molt...
Aquest cap de setmana l'hem passat a Sitges d'hotelet per l'aniversari de papi i el dia de la mare, i ens ha anat molt bè per desconectar!!
Náyade moltes felicitats per la renovació del contracte, va, que aquest serà el teu any, bonica!!
Nosaltres també tenim un Altea, i ho volem renovar en un futur... ara ja ens va bè.
Felicitats a totes les mares!!! Les que comenceu la cerca que sigui curteta i vagi molt bé!!! No penseu molt, solament gaudiu!!
Que tingueu un bon començament de setmana!!
Imatge
Imatge
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dl. maig 02, 2016 1:29 pm

Hola noies!!

Quantes que teniu l'Altea!! Nosaltres ens el vam mirar i era dels primers que més m'agradaven, però al final vam tirar cap a un maleter més gran.

Jpd quina enveja lo de l'hotelet... nosaltres ara fa un temps que no anem enlloc d'escapadeta (l'estiu) però intentem crear ambients romantics a casa.

Nayade, crec que ho va dir la Vanessa al cercadores, que tant de mèrit té una mare que aconsegueix panxu a la primera com a la numero 15!!! L'únic problema és els nervis que es passen, però ja saps, modo zen!!

Modo EGO: per les que pregunteu sobre com vaig per allà baix... :content: Doncs millor, en general no tinc molèsties. La regla ja se m'ha acabat (tinc mini-regles de 3 dies justos) i continuo amb el tractament. Com que ahir ens va venir de gust fer un pinxitu per estrenar la temporada, a la nit també es va posar pomada ell, por si acaso.
De totes maneres no les tinc totes de que hagi tingut fongs... crec que va ser una infecció d'orina gairebé curada i després que se'm va irritar la zona la setmana passada en algun pinxitu passional.
Sigui com sigui la medicació de fongs mal no em farà i per acabar de fer net de la zona urinaria encara prenc pastilles d'arandanos (me'n queden per 2-3 dies).

Una abraçada banqueteres!!! Que tingueu molt bona setmana!
jpd1980
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dl. maig 02, 2016 3:16 pm

Capseta que bé que ja estiguis millor!! ara ja a tope!!
Náyade ja comences a tacar? bueno, aquest cicle ha sigut curt, al maig a per totes!!
En el meu cas, vaig fer TO els 3 mesos que va durar la cerca,l'últim mes ni vaig fer TO, vam anar de vacances a Tenerife, un parell de pinxitos i una infecció d'orina monumental, amb tractament antibiòtic... i donava per perdut el mes... i vaig començar a investigar fent tonteries... un TO que va sortir positiu i vaig pensar... vaig a mirar un TE també i va sortir positiu... el pitjor més i quan no tenia l'embaràs al cop... moltes vegades nosaltres mateixes donem moltes voltes al cap i això fa mal a la cerca... amb això us vull dir que no penseu molt!!
Jo ja estic amb el Yodocefol i mentalitzada per començar al juliol amb moltes ganes!!
Nosaltres no fem moltes escapadetes tampoc, però ens han sortit un parell d'ofertes bones i hem aprofitat... aquesta última de sorpresa al meu home que ara al maig es el seu aniversari!! L'hotel ens va agradar molt, amb sopar a escollir a marisqueria, brasseria.. us ho recomano.
Imatge
Imatge
Imatge
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dl. maig 02, 2016 10:00 pm

Demano disculpes abans del moment ego, però necessito desfogar-me:

Us poso en antecedents. Recordeu el tema cotxe? Doncs ara resulta que els pares del Numo li volen regalar, i això condiciona l'elecció (ells van mirant models i coses). Jo li he dit el Numo que trobo que és un regal exagerat, que una cosa és acceptar una ajuda i l'altra el cotxe sencer. Ell s'ha posat radical: o tot o res, la discussió ha degenerat inha acabat dient-me que m'oblidi de la tercera criatura. Li he contestat que anar a ferir amb el que més em dol és jugar brut, i que ja li pagaré amb la mateixa moneda. Estic molt trista, dolguda, decebuda... Tothom té els seus problemes, i jo no tinc dret a queixar-me massa, però he aguantat moltes cpses per tal que no se li fes massa cansada la paternitat, i li he anat dient a més, que això ho feia per tal que no es fes enrera, i així em respon? No ho sé...no crec que m'ho mereixi. Vaig a intentar dormir.
Imatge

ImatgeImatge
petit_somni
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dt. maig 03, 2016 8:44 am

Bon dia!
Numa1982 cerc que aquests temes son de mal aconsellar pero pensó que les coses en calent no es pensen i que si ho parleu amb tranquilitat avui ho veureu tot d'una altre manera, realment és un gran regal el cotxe pero si això ha de condicionar que el triin ells doncs no se... Segur que avui parlant-ne ho aclariu tot molts PEPOS bonica!

Quin cap de semana mes mogut en sortides :***: nosaltres tampoc som molt de fer escapedes pero ara ja en tinc ganes de fer alguna a la platja que ve de gust, a més a més porto dos dies amb un refredat important així que haviam si em milloro i sortim una miqueta.
Náyade al Maig a tope que es el teu mes així que a viue'l amb molta il·lusió >.-<: :p-)
Com diu la Numa1982 es difícil quedarse a la primera pero costa no pensar en la possibilitat quan veus que hi ha gent que s'hi queda sense estar en cerca, jo crec que la clau, tot i que deu ser molt dificil, es no pensar-hi gaire... pero sabem que les que estem aquí això es gairabe imposible....
Capseta jo crec que les pastilles d'arandanos me les pendre tota la cerca perque amb antacedents no vull estar amb infeccions en aquells moments
Jpd1980 ens veurem al Juliol a cercadores >.-<: el temps està passant molt ràpid!!! En realitat queden menos de dos mesos :lfantrose: Moltes ganes pero alhora moltes pors suposo que estem una mica igual totes. Pero en realitat el desitg és tant gran que imagino que despres tot es va solventant :love:
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dt. maig 03, 2016 10:31 am

Gràcies, petit_somni! Aquest matí les coses estaven més calmades, ja veurem com acaba tot. Quina enveja que feu amb les escapadetes! Jo em conformaria amb anar a sopar un dia els dos sols... A veure si el juny ens atrevim a deixar els nens a mons pares i celebrar els nostres aniversaris com cal!

Náyade: com estàs? Preparant el pla d'atac per a la propera SW?

Capseta: ja recuperada?
Imatge

ImatgeImatge
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 03, 2016 11:24 am

M'infiltro!
Numa, m'alegro que avui despres de dormir les coses es vegin millor. A vegades, una petita ''xispa'' encen rencors que fan dir coses horribles a les persones. Està bé saber perdonar i saber arribar a un acord. Espero que us en sortiu.
I en quan a deixar els nens amb els avis... i tant! Jo crec que es necessari! Si s'estan unes hores al cole/guarde... perquè no un parell d'hores amb la familia?!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::