Walking epidural, alguna experiencia?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ari_RG
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Walking epidural, alguna experiencia?

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 23, 2016 2:39 pm

Hola noies!!!

L'altre dia a les classes prepart van parlar d'aquesta analgesia que calmaba el dolor pero no el treia, la llevadora va dir que era a base d'opiacis i en algun moment va dir la walking... Volia saber si alguna ha fet servir aquest tipus d'anestesia en contes de la epi i que tal la experiencia!

Jo pariré a la Corachan amb la Carme Guasch, si alguna ha fet servir aquesta anestesia amb ella m'encantaria saber l'experiencia!

Moltes gràcies!!!!
Egu
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: Walking epidural, alguna experiencia?

EntradaAutor: Egu » dc. març 23, 2016 9:41 pm

La meva experiència és bona, però al cap de poc temps tornava a tenir dolors i vaig demanar l'altra epidural. Lo negatiu per mi va ser que va trigar moltissim en venir l'anestèsia el segon cop.
Si la vols demanala encara que més tard necessitis l'altra. Posar una altra dosi és molt fàcil.
Què vagi molt bé
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dj. març 24, 2016 11:01 am

Moltes gràcies Egu,

Em sorgeix un dubte, s'administra com la epi? És que el que ens van comentar a la Corachan es que es posaven opiacis peró no vaig pensar en preguntar si era via intravenosa o epidural...

Tornaré a preguntar a veure si la posen allà que tampoc em va quedar clar!!

Merci
Egu
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

EntradaAutor: Egu » dj. març 24, 2016 5:33 pm

Hola.
La walking es posa igual que la epidural i ja et deixen una via posada per si han d'administrar més anestèsia si el part s'allarga.

Pregunta-ho tot bé no fos cas que cada hospital fos diferent.

Molts ànims !
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dj. març 24, 2016 10:00 pm

Hola! Sincerament ho anuncien com algu moooolt "guai" no et fara mal i ho notaras tot.... ufffffff si ho notaras tot. Jo cada 10 min demanava mes dosi.. tandebo el proper part quan vingui... puguin posarme la epidural normal i poder gaudir del part... vaig patir massa dolor innecessariament
Imatge
picara79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: picara79 » dj. abr. 14, 2016 9:21 am

Bon dia

jo quan vaig donar a llum a la meva nena a agost de 2014 em van posar primer la walking i ho notes tot i tot es cert que es posa com una epidural normal i et pots aixecar, i inclus vaig estar amb la pilota i tot pero es clar ningu em va dir que estas amb cables per tota l'esquena , amb les corretges posades, amb la via a la ma .... vamos un cristo jejejeje

I a la poca estona vaig demanar la normal perque allo era subrealista. Lo fotut es q a mi la normal em va sentar com un tiro ja que em va fer baixar la tensio i vomiteres cosa que amb la walking no em va passar. Pero despres d'una estona vaig tornar a estar tranquil·la.

Lo meu va ser gros, ja que l'epidural me la van haber de punxar 3 cops ja que nomes se men anava cap a una cama i a laltre ho notaba tot aixi que fins que no em va posar una central nuclear amb tuberies i tot a lesquena no vaig poder descansar . Pero aixo no passa a tothom !!!

Ara que torno a estar embarassada , espero que tot vagi be al part crec q demanare la normal directament.
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dj. abr. 14, 2016 11:48 am

Hola! Jo vaig parir al meu primer fill amb l'epidural normal, al final van fer servir fòrceps i em va quedar com el dubte de que, si hagués sentit alguna cosa, hagués pogut fer més durant l'expulsiu.. Amb la meva segona filla vaig tenir clar que volia la walking i quina diferència! Molt i molt millor, treu el dolor (no del tot) però suportable, vaig poder fer en tot moment el que volia, sentia les ganes d'empènyer, com baixava la nena, per mi va ser una passada de part! Jo te la recomano al 100%
La manera d'administrar-se és la mateixa, amb la punxada a l'esquena i et deixen el catèter igual, la diferència és que està connectat a una bomba de perfusió i cada hora deixa anar una dosi, també et deixen un pulsador per, si et veus apurada, administrar-te una dosi extra, la bomba ho controla així que pot passar que la necessitis però la màquina et digui nanai..
A mi no em van possar cap punt i després del pell a pell am vaig canviar jo de camilla movent el cul cap a l'altre..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dj. abr. 14, 2016 4:26 pm

Ei gràcies per les experiencies!!!

Per desgracia a la corachan encara no la posen, estan en ello segons ens va comentar la llevadora...

Així que tocara epidural de toda la vida XD!

A veure com va! Una abraçada!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::