Sanitas

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Joanna
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: ds. març 15, 2008 6:34 pm

Sanitas

EntradaAutor: Joanna » dt. set. 21, 2010 7:49 pm

Hola noies!!!

Alguna de vosaltres és de sanitas???, nosaltres som d´aresa i estem pensant a canviar-nos a sanitas perque ens surt millor de preu, i estem en dubte!!!, em podrieu explicar que tal és!!

Gràcies!!!
Imatge
madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Sanitas

EntradaAutor: madrona » dt. set. 21, 2010 8:04 pm

Hola.
JO no tinc cap queixa. Depèn de les necessitats que tingueu ja saps que hi ha diferents tarifes i si parles amb algun comercial, et donarà la millor, buscant fins i tot alguna oferta.
No sé si ets de BCN, però hi ha el centre del carrer Balmes que fa les funcions d'ambulatori. Va molt bé, allà mateix pots fer-te una eco, un electro, analítiques, tot centralitzat. I la gran majoria de clíniques privades entren, amb totes les especialitats.

A casa estem molt contents!!! Tots tenim pòlissa menys la mascota :miko: :miko:
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dt. set. 21, 2010 8:10 pm

Jo sóc de Sanitas i ens està anant bé de moment. El que sí que et diré és que també estem molt contents perquè tinc molt bona relació amb la comercial i ella ens ha assessorat força bé en general. Respecte al quadre mèdic, n'he vist de més extensos, però cobreix el que necessitem.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
ClaraO.
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » dt. set. 21, 2010 9:32 pm

Jo estic contenta llevat que em fan anar a buscar el volant d'autorització (el paper blau) presencialment i em consta que hi ha altres clients que no els hi passa. Per exemple, al meu marit, per lo demés tot ok.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dt. set. 21, 2010 10:12 pm

Les autoritzacions se les demano totes a la meva comercial per e-mail (escanejo la petició i ella m'envia l'autorització). És el que us deia, estic contenta perquè tinc molt bon tracte amb ella i la seva companya de feina. No parlo mai amb persones a qui no conec.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
bbya
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dc. set. 22, 2010 1:13 pm

yo tb soy sanitas y de momento, todo perfecto!
Imatge

Imatge
miral
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. set. 30, 2009 9:23 pm

EntradaAutor: miral » dc. set. 22, 2010 8:35 pm

Nosaltres fa anys que som de Sanitas i també n'estem molt contents.
07Mayo10
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » dt. oct. 12, 2010 7:08 pm

Nosltres estem mirant de canviar-nos a Sanitas.Ara stem a Mediafiatc, no sabem si canviar-nos o no...
Imatge

Imatge
-Alba-
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dt. oct. 12, 2010 7:31 pm

Jo porto amb Sanitas més d''un any i la veritat que estic molt contenta!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dg. oct. 17, 2010 9:23 am

Yo también soy de Sanitas y de momento no he tenido ningún problema, pero cuando hablais de las "autorizaciones" a qué os referís?
Yo nunca he pedido ningún tipo de documento para visitarme, es más, cuando llamé a la mutua para informarme de como tenía que proceder con el embarazo me dijeron que tenía que pedir visita directamente con el hospital que elijiera y ya está....
DENÍS
-Alba-
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dg. oct. 17, 2010 10:11 am

feeling suposo que el tema de les autoritzacions es les que et donen quan vols fer-te un anàlisis o alguna cosa així... a mi les autoritzacions sempre me les donen al gine quan vaig, mai les he demat directament a Sanitas!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
naiara
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: naiara » dc. oct. 20, 2010 4:24 pm

Jo estic encantada amb sanitas!!
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. març 29, 2016 9:33 pm

Hola!

Més feedbacks sobre aquesta mútua?

Merci!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

EntradaAutor: mcg » dc. març 30, 2016 3:49 am

Hola, nosaltres ara ens hem canviat capba una altra mutua. Suposo q si ets de Bcn i pots aar als seus centres val la pena però a fora de Bcn hi ha poca varietat de professionals. Altres mútues tenes més oferta. Tot i així no hem tingut cap problema mentre hem estat amb ells
petipe
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dl. abr. 04, 2016 2:00 pm

Hola Mara,

si entres a la web del col·legi de metges de Barcelona hi trobaràs un ràquing de les mútues més ben valorades, això sí, per part del col·lectiu mèdic, no a nivell d'usuaris.

Jo desconec Sanitas però té molta fama i em va sorprendre que en el rànquing no és de les que surt millor parada. Ara bé, en opinió dels metges. Mentre els usuaris n'estiguin encantats, fantàstic! I pel que sembla, la majoria ho està!!
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dl. abr. 04, 2016 4:52 pm

Doncs jo era de Sanitas i n'estic molt descontenta! M'havia de fer una operació que m'havia d'entrar. Vaig demanar l'autorització amb setmanes d'antel.lació i no m'acababa d'arribar, tot i que cada vegada que els trucava em deien que estés tranquil.la que no hi hauria cap problema, que simplement el que signava les autoritzacions trigava una mica en fer-ho. Van anar passant les setmanes i va arribar el moment en que estàvem a divendres, l'operació era el dilluns i encara no m'havien autoritzat. Total que vaig trucar i m'anaven donant llargues fins que per pesada ja em van contestar dient que no m'autoritzaven perquè ningú podia assegurar que allò no ho tingués abans de ser-ne clienta. Això a dos dies de l'operació!
Per a simples visites i analítiques cap problema, però quan tens algo una mica més complicat ja és un altre tema. Són uns impresentables!
I la noia de recepció del centre mèdic on em visitava em va dir que els donaven problemes continuament i que ella no l'aconsellava gens.

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
caliope
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: caliope » dv. abr. 08, 2016 3:18 pm

Jo estava amb Santas i em vaig canviar a Adeslas.
Vain arribar a Sanitas amb una molt bona oferta i en qüestió de quatre anys em van pujar la prima un 150%! no tenia copagaments i sense avisar m'hi van posar... per aixo vaig marxar, del que fa a temes mèdics cap problema, estava contenta. Pero ara amb adeslas tambè estic contenta i més barat.
ImatgeImatgeImatge Imatge
kittie
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dl. abr. 11, 2016 1:24 pm

Jo porto 3 anys amb Sanitas i coincideixo amb la Caliope (per cert, hola!!). A la hora de captar clients molt bona oferta pero un cop a dins t'apugen moltissim la prima cada any. L'any passat vaig renovar tot i la pujada pero aquest any anava a donar-me de baixa pq la pujada que em feien era ja inasumible (hi som 3 a la polissa) pero aleshores em van fer una contraoferta i tot i que primer em va semblar poc serios finalment vaig decidir renovar per un any mes i que el proper any ja veuríem... Suposo q passa el mateix amb totes les mutues. Pel que fa al funcionament, autoritzacions, etc jo personalment no he tingut cap queixa per el moment (tot i que n'he sentit de primera ma alguna de bastant grossa). En quant a quadre medic també trobo que esta bastant be. Com a queixa personal, m'he trobat que no entra ni la fisioterapia post-part ni la fisioterapia respiratoria per nadons. N'he necessitat de totes dues (jo per incontinencia urinaria i la meva filla per neumonia) i m'ha tocat pagar-les a part, que no són barates. I en algunes mutues (DKV per exemple) sí estan incloses.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::