CERCADORES DE FEBRER
Re: CERCADORES DE FEBRER
Bon dia!
Gràcies Petit36! Quina bona energia m'has contagiat amb el teu super post! Es percep que estàs molt contenta i allegeurida per les bones notícies, crec que series una bona jefa del Març! jajajajaj!
Vinga vaaaaaa que s'acaba el mes i tindrem buit de poder!
Gràcies Petit36! Quina bona energia m'has contagiat amb el teu super post! Es percep que estàs molt contenta i allegeurida per les bones notícies, crec que series una bona jefa del Març! jajajajaj!
Vinga vaaaaaa que s'acaba el mes i tindrem buit de poder!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Hola valentes!
No em coneixeu segurament, però jo fa uns mesos vaig obrir un usuari perquè vaig entrar en categoria de cercadora d'estiu (no recordo si era juliol o agost...).
M'agradaria explicar-vos el meu cas per si pot inspirar a algú, donar ànims o el que sigui. Espero que no us molesti que entri directament aquí! El fet és que quan vaig començar a buscar, anaven passant els mesos i la panxu no arribava, vaig començar a navegar per la xarxa i em vaig adonar que majoritàriament (excepte el socpetit, us ho he de dir) l'ambient era de pur pessimisme. Em vaig prometre que si les coses m'anaven bé, jo explicaria la meva història que, per ara, ha estat bonica, tot i que ja us avanço que no ha estat fàcil.
Després de sis mesos de cerca, de cicles irregulars, d'us de TOs, de control de tempes, de dia sí dia no, de cada cinc dies, de sexyweeks y sexy days, de no entendre perquè coi els ovulets i els bitxitus no es trobaven, de progesterona via vaginal per escurçar cicles, d'un canvi de ginecòleg (bendito sea)i d'uns quants debats amb pelussito, vaig aconseguir que es fes un espermiograma. Sí, "només" feia sis mesos que buscàvem, però jo tenia la mosca al nas i vaig pensar que mira, que no hi perdíem res per controlar els nostres
... no?
Total, que a principis de gener es va fer la prova i SORPRESA! teratozoospèrmia (o com s'escrigui). Que què és? doncs mireu, si l'esperma es valora per tres factors: mobilitat, concentració i morfologia, doncs la teratozoospèrmia és que menys d'un 15% tenen les necessàries per poder fecundar. Pot ser que tinguin el "cap massa gros", que tinguin la cua massa llarga, jo què sé. La concentració la tenia super bé i la mobilitat també, ara, resulta que eren raros
al cap de dos dies vam anar al meu gine, que per casualitat (pura casualitat) treballa en una clínica de reproducció assistida. Ell ho va tenir clar: només teníem una opció! FIV-ICSI. En aquell moment em va caure el món a terra. Aquestes coses només passen "als altres", sabeu? però mira, jo ara era d'aquells "altres". En fi. Ell ens va tranquilitzar i ens va dir que, dintre de tot, era un bon diagnòstic, diguem que de totes les putades que poden passar, aquesta era la mes lleu. Recordo que el viatge de tornada a casa plorava a la vegada que em notava alleugerida. Una sensació molt estranya!
Érem a mitjans de gener i ell ens va dir que podíem començar el tractament quan volguéssim. Per la seguretat social teníem per davant una llista d'espera d'any i mig, així que vam decidir provar per la privada. Em va explicar tota la medicació que havia de prendre i punxar-me i al cap de 15 dies, quan em va venir la regla vaig començar. Era finals de gener.
Vaig respondre molt bé a la medicació, em vaig punxar molt poquets dies i de seguida em va dir que em feien la punció. 9 òvuls, dels quals madurs 5 que es van fecundar TOTS (un exitàs!)
A mitjans de febrer em van fer la punció i tres dies després la transfe de dos embrions de qualitats B i C (això em va fer pena, no haver pogut aconseguir un A. Però em van dir que no fes gaire cas de les qualitats, que això podia canviar per minuts).
I noies, 15 dies després... BETA POSITIVA!!!!
Estic que no m'ho crec! Entre el diagnòstic de teratozoospèrmia i la beta positiva ha passat un mes i mig. He tingut sort, ho sé, i també sé que ara entro en un embaràs normal, amb els riscos que comporta, però em sento extremadament feliç. Vull ser cautelosa, però arribar fins aquí és, per mi, un èxit.
EM VAIG PROMETRE QUE SI LES COSES ANAVEN BÉ ESCRIURIA. i aquí em teniu. Espero que no us molesti la intromissió, i espero també que aquest missatge pugui supusar una alenada d'aire fresc per a totes vosaltres, que sou unes valentes, com ho vaig ser jo quan vaig inciar-me en aquest món :)
No em coneixeu segurament, però jo fa uns mesos vaig obrir un usuari perquè vaig entrar en categoria de cercadora d'estiu (no recordo si era juliol o agost...).
M'agradaria explicar-vos el meu cas per si pot inspirar a algú, donar ànims o el que sigui. Espero que no us molesti que entri directament aquí! El fet és que quan vaig començar a buscar, anaven passant els mesos i la panxu no arribava, vaig començar a navegar per la xarxa i em vaig adonar que majoritàriament (excepte el socpetit, us ho he de dir) l'ambient era de pur pessimisme. Em vaig prometre que si les coses m'anaven bé, jo explicaria la meva història que, per ara, ha estat bonica, tot i que ja us avanço que no ha estat fàcil.
Després de sis mesos de cerca, de cicles irregulars, d'us de TOs, de control de tempes, de dia sí dia no, de cada cinc dies, de sexyweeks y sexy days, de no entendre perquè coi els ovulets i els bitxitus no es trobaven, de progesterona via vaginal per escurçar cicles, d'un canvi de ginecòleg (bendito sea)i d'uns quants debats amb pelussito, vaig aconseguir que es fes un espermiograma. Sí, "només" feia sis mesos que buscàvem, però jo tenia la mosca al nas i vaig pensar que mira, que no hi perdíem res per controlar els nostres
... no?Total, que a principis de gener es va fer la prova i SORPRESA! teratozoospèrmia (o com s'escrigui). Que què és? doncs mireu, si l'esperma es valora per tres factors: mobilitat, concentració i morfologia, doncs la teratozoospèrmia és que menys d'un 15% tenen les necessàries per poder fecundar. Pot ser que tinguin el "cap massa gros", que tinguin la cua massa llarga, jo què sé. La concentració la tenia super bé i la mobilitat també, ara, resulta que eren raros
al cap de dos dies vam anar al meu gine, que per casualitat (pura casualitat) treballa en una clínica de reproducció assistida. Ell ho va tenir clar: només teníem una opció! FIV-ICSI. En aquell moment em va caure el món a terra. Aquestes coses només passen "als altres", sabeu? però mira, jo ara era d'aquells "altres". En fi. Ell ens va tranquilitzar i ens va dir que, dintre de tot, era un bon diagnòstic, diguem que de totes les putades que poden passar, aquesta era la mes lleu. Recordo que el viatge de tornada a casa plorava a la vegada que em notava alleugerida. Una sensació molt estranya!
Érem a mitjans de gener i ell ens va dir que podíem començar el tractament quan volguéssim. Per la seguretat social teníem per davant una llista d'espera d'any i mig, així que vam decidir provar per la privada. Em va explicar tota la medicació que havia de prendre i punxar-me i al cap de 15 dies, quan em va venir la regla vaig començar. Era finals de gener.
Vaig respondre molt bé a la medicació, em vaig punxar molt poquets dies i de seguida em va dir que em feien la punció. 9 òvuls, dels quals madurs 5 que es van fecundar TOTS (un exitàs!)
A mitjans de febrer em van fer la punció i tres dies després la transfe de dos embrions de qualitats B i C (això em va fer pena, no haver pogut aconseguir un A. Però em van dir que no fes gaire cas de les qualitats, que això podia canviar per minuts).
I noies, 15 dies després... BETA POSITIVA!!!!
Estic que no m'ho crec! Entre el diagnòstic de teratozoospèrmia i la beta positiva ha passat un mes i mig. He tingut sort, ho sé, i també sé que ara entro en un embaràs normal, amb els riscos que comporta, però em sento extremadament feliç. Vull ser cautelosa, però arribar fins aquí és, per mi, un èxit.
EM VAIG PROMETRE QUE SI LES COSES ANAVEN BÉ ESCRIURIA. i aquí em teniu. Espero que no us molesti la intromissió, i espero també que aquest missatge pugui supusar una alenada d'aire fresc per a totes vosaltres, que sou unes valentes, com ho vaig ser jo quan vaig inciar-me en aquest món :)
Hola noies!!
Pelusseta primer de tot enhorabona per l'embaràs!!! disfruta'l mooolt!! Quina història tant maca nena, la veritat és que quan veus el positiu desprès de tanta lluita, ha de ser un moment únic. M'ha agradat molt llegir.te, això ens dona ànims a totes. Gràcies per passar-te!
Lanina i Xinxa us ha vingut la warry? em sap greu guapes, no hi ha res que pugui dir que no sapigueu. Ànims i de cap al març.
andina veig que tens la NW per dimarts??? com ho portes? psicosintomes???
Qui serà la jefa del mes vinent????? encara no ha sortit voluntària??? Vaaa noies que demà és l'ultim dia de mes!!!!!
Jo aquesta setmana tinc NW, en teoria no m'hauria de venir dijous. O sigui que
tranquilitat i bons aliments. Si dissabte no la tinc em faré clearblue. Aveure si aguanto.
Un petonet guapes!!!
Pelusseta primer de tot enhorabona per l'embaràs!!! disfruta'l mooolt!! Quina història tant maca nena, la veritat és que quan veus el positiu desprès de tanta lluita, ha de ser un moment únic. M'ha agradat molt llegir.te, això ens dona ànims a totes. Gràcies per passar-te!
Lanina i Xinxa us ha vingut la warry? em sap greu guapes, no hi ha res que pugui dir que no sapigueu. Ànims i de cap al març.
andina veig que tens la NW per dimarts??? com ho portes? psicosintomes???
Qui serà la jefa del mes vinent????? encara no ha sortit voluntària??? Vaaa noies que demà és l'ultim dia de mes!!!!!
Jo aquesta setmana tinc NW, en teoria no m'hauria de venir dijous. O sigui que
tranquilitat i bons aliments. Si dissabte no la tinc em faré clearblue. Aveure si aguanto. Un petonet guapes!!!
Pelusseta Felicitats per aquesta panxu taaaaant i tant desitjada i buscada. Sempre va bé llegir histories positives! Gràcies per compartirla!
Mossa creuo dits per que no vingui la Warri!
Petit doncs aqui estem, esperant la SW i desitjant que a la tercera sigui la vençuda!
Andina com va això? ets la propera data de NW. Alguna sensació?
Petons boniques!!!!
Mossa creuo dits per que no vingui la Warri!
Petit doncs aqui estem, esperant la SW i desitjant que a la tercera sigui la vençuda!
Andina com va això? ets la propera data de NW. Alguna sensació?
Petons boniques!!!!
url=https://lilypie.com]
[/url]
[/url]- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Hola guapeeeees
Pelusseta quina bona notícia guapiiiii!qje bé, enhorabona
Les demes com aneu???que calladeteeeees. Joen fase desespero...però tranquila.iiiiiiiiiiiii mooooooolt contentaaaaaaaaa perquè avui....ENS HEM COMPRAT UNA AUTOCARAVANA!!!!!heheheheara estic nerviosaper veure quan ens l'entreguen ( de segona mà eh q no esta elhorno lara bollos) hahahah a veure si així pensant en la autocaravana em distrec durant el desespero
Jefa pel Març??? Vingaaaa animeu-voooos
Pelusseta quina bona notícia guapiiiii!qje bé, enhorabona
Les demes com aneu???que calladeteeeees. Joen fase desespero...però tranquila.iiiiiiiiiiiii mooooooolt contentaaaaaaaaa perquè avui....ENS HEM COMPRAT UNA AUTOCARAVANA!!!!!heheheheara estic nerviosaper veure quan ens l'entreguen ( de segona mà eh q no esta elhorno lara bollos) hahahah a veure si així pensant en la autocaravana em distrec durant el desespero
Jefa pel Març??? Vingaaaa animeu-voooos
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Hola wapis!!!
Dayna reina siii stic contenta I trankila.. l'acupuntura per la migranya penso q m'anira bé. Vaig anar l'altre día I el no molt simpátic m'ho ca explicar tot molt be. I amb les proves ok haig d'estar trankila..
Aixi q endavant!!!
Pelusseta quna historia mes maca.. Gracies per compartir-la.. ara a ser positiva I tot anira super bé ja veuras!!
Mossa q no vingui II! !!

Cris doncs acorralar-lo!!!
Marta q guayyy una autocaravana! !! Q passi rápid aquest desespero I a pensar en nous projectes!!!
A mi m'agradaría ser jefa pero aquest mes stic passant d tot.. m'ho estic prenent mes a la lleugera I no tInc tant temps per entrar.. Aixi q s'ofereixi un altre q segur ho fara molt millor!!!!
Dayna reina siii stic contenta I trankila.. l'acupuntura per la migranya penso q m'anira bé. Vaig anar l'altre día I el no molt simpátic m'ho ca explicar tot molt be. I amb les proves ok haig d'estar trankila..
Aixi q endavant!!!Pelusseta quna historia mes maca.. Gracies per compartir-la.. ara a ser positiva I tot anira super bé ja veuras!!
Mossa q no vingui II! !!

Cris doncs acorralar-lo!!!
Marta q guayyy una autocaravana! !! Q passi rápid aquest desespero I a pensar en nous projectes!!!
A mi m'agradaría ser jefa pero aquest mes stic passant d tot.. m'ho estic prenent mes a la lleugera I no tInc tant temps per entrar.. Aixi q s'ofereixi un altre q segur ho fara molt millor!!!!

Bon dia noies!!!
Vinga vaaaa!!! Que dema comencem Març i no tenim jefa!!!! Jo ja ho he sigut aquest mes, i avui acabo!!
Que no hi haurà cercadores pel març??
Vinga vaaaa!!! Que dema comencem Març i no tenim jefa!!!! Jo ja ho he sigut aquest mes, i avui acabo!!
Que no hi haurà cercadores pel març??
Noies quin silenci que es respira per aquí!!!
Pelusseta, quina història més bonica! Disfruta de l'embaràs!
Marta, uauu una autocaravana!!! Així podreu fer moltes sortides familiars!
Mossa, que no vingui, que no vingui, que no vingui... com estàs?
Jo jefa, doncs crec que no, que només porto 1 mes aquí i no us conec gaire!!! Va, qui s'anima!!!
Pelusseta, quina història més bonica! Disfruta de l'embaràs!
Marta, uauu una autocaravana!!! Així podreu fer moltes sortides familiars!
Mossa, que no vingui, que no vingui, que no vingui... com estàs?
Jo jefa, doncs crec que no, que només porto 1 mes aquí i no us conec gaire!!! Va, qui s'anima!!!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Bon dilluns reines!
Cris - Molts ànims! quina cosa més extraña aquesta Warry... comenta-li al gine, a veure què diu...?
Malibuna - Em pixu de riure amb lo dels truquis... és megasexy això de posar-se coixins al cul i tot plegat... jajaja!
Petit - Enhorabona pels resultats! Com portes la SW? Nem fent deures? Una pregunta: dius que et vas quedar preñi després de la ovulació??? quant de temps després? Jo tenia entès que un cop ovules tot pinxitu que facis és purament recreatiu fins la Warry... si no és així activo la màquina de nou! jajaja.
Xinxa - Pepos! i tots els consells que vulguis! no 'apuntaries al grafiqueres tb? Hi estic aprenent un munt...
Mossa - ja casi ho tenim aquí! Algun psicosimptoma o algo? Nervisssss
Pelusseta - M'has emocionat molt amb la teva història... moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres i disfruta molt i molt!
Marta - M'encanten les autocaravanes! Quin desespero més molón aquest mes, jajaja!
Mode Ego - SW acabada, deures fets i rematats i ara en puro desespero... aix què llarg que se'm farà... Jo sóc molt nova per ser jefa... alguna veterana que s'hi pugui dedicar? Vengaaaaaaaa q aquest mes s'han de cantar moltes panxus!
Petonets!
Cris - Molts ànims! quina cosa més extraña aquesta Warry... comenta-li al gine, a veure què diu...?
Malibuna - Em pixu de riure amb lo dels truquis... és megasexy això de posar-se coixins al cul i tot plegat... jajaja!
Petit - Enhorabona pels resultats! Com portes la SW? Nem fent deures? Una pregunta: dius que et vas quedar preñi després de la ovulació??? quant de temps després? Jo tenia entès que un cop ovules tot pinxitu que facis és purament recreatiu fins la Warry... si no és així activo la màquina de nou! jajaja.
Xinxa - Pepos! i tots els consells que vulguis! no 'apuntaries al grafiqueres tb? Hi estic aprenent un munt...
Mossa - ja casi ho tenim aquí! Algun psicosimptoma o algo? Nervisssss
Pelusseta - M'has emocionat molt amb la teva història... moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres i disfruta molt i molt!
Marta - M'encanten les autocaravanes! Quin desespero més molón aquest mes, jajaja!
Mode Ego - SW acabada, deures fets i rematats i ara en puro desespero... aix què llarg que se'm farà... Jo sóc molt nova per ser jefa... alguna veterana que s'hi pugui dedicar? Vengaaaaaaaa q aquest mes s'han de cantar moltes panxus!
Petonets!
Neneees vaaaa... Una voluntària!!! Jo aquest mes ja he fet prou!!! Som moltes al grup!!!!
Hola wapes! Amb el munt q som I no parlem gaire... Vinga amunt els anims!!
Boleta wapi siii!! Jo del petit q tinc hem vaig kedar embarassada pasada l'ovulacio.. es evident perque tinc un nen!
I d'aquest segon embaras q per desgracia no va acabar bé. . Segons vaig apuntar al calendari q tinc vam tenir relacions els dia despres d l'ovulacio I al següent.. I hem vaig quedar sense imaginar-ho..
Per aixo ho dic!
Vaaaa qui s'anima a ser jefa d Març?? Q dema comença mes I no tenim post!!!???!!
Boleta wapi siii!! Jo del petit q tinc hem vaig kedar embarassada pasada l'ovulacio.. es evident perque tinc un nen!
I d'aquest segon embaras q per desgracia no va acabar bé. . Segons vaig apuntar al calendari q tinc vam tenir relacions els dia despres d l'ovulacio I al següent.. I hem vaig quedar sense imaginar-ho..
Per aixo ho dic!
Vaaaa qui s'anima a ser jefa d Març?? Q dema comença mes I no tenim post!!!???!!
Mossa em sap greu però jo amb els dos fòrums...no m'hi veig! I a manca de veterana al grafiqueres (estan quasi totes prenyi) crec que hauré de continuar per 3r mes. M'ofereixo per l'abril si continuo per aqui però vull apuntar-me al cercadores de Març! Volem jefaaaaass ja!!!!
Cris1986...? Jajaja
Cris1986...? Jajaja

Modo ego total:
Porto dos menos prenen omidin i resulta k tot i Aixi no ovulo.
He espérate el día 12 k en principi és el k toca i res de res ni 12 i 13. tO -.
M ha vingut un baixón k flipes, Hair vaig anat a veure una amiga amb el recent nascut a la clínica.
Nomès quedem nosaltres sense pekes de la colla i m'esperen 4 naixements i se'm fa molt dur.
Odio aquest a situacioñ
Porto dos menos prenen omidin i resulta k tot i Aixi no ovulo.
He espérate el día 12 k en principi és el k toca i res de res ni 12 i 13. tO -.
M ha vingut un baixón k flipes, Hair vaig anat a veure una amiga amb el recent nascut a la clínica.
Nomès quedem nosaltres sense pekes de la colla i m'esperen 4 naixements i se'm fa molt dur.
Odio aquest a situacioñ
Bon dia!!
Doncs res... Estem sense post de Març. He començat ara mateix a treballar i he entrat pensant que algú s'hauria animat com vaig fer jo al mes passat quan vaig veure que no hi havia ningú. Feia un mes que estava a cercadores!!! I no em va fer por.
Un mes amb overbooking de noies..., i ningú s'en fa càrrec?
Dayna a tu t'entenc perfectament!!!! Nomès faltaria!!!!!
Doncs res... Estem sense post de Març. He començat ara mateix a treballar i he entrat pensant que algú s'hauria animat com vaig fer jo al mes passat quan vaig veure que no hi havia ningú. Feia un mes que estava a cercadores!!! I no em va fer por.
Un mes amb overbooking de noies..., i ningú s'en fa càrrec?
Dayna a tu t'entenc perfectament!!!! Nomès faltaria!!!!!
Ai, ai, ai, neneeeees! Vinga, va, alguna voluntària per obrir post de març! Vaaaaa, dones, que fer de jefa mola!!! No cal que porteu gaire temps al sócpetit, que és facilíssim! Només cal obrir post nou, podeu fer "copia i enganxa" de l'anterior, i després actualitzar de tant en tant quatre dades. No passa res si no es pot estar tot el dia pendent del post, totes tenim vides intenses i ens n'hem sortit perfectament! I si alguna cosa us costa o no arribeu, sempre hi ha una companya disposada a donar un cop de mà. Si encara no us tinc conveçudes... crec que cap de les jefes que he vist fins ara ha tardat més de 2 o 3 mesos després de la jefatura a aconseguir panxu!!! Algunes han cantat la seva panxu pròpia, o la de la predecessora!!! Vaaaa, no sigueu caguetes, que cantar panxus és molt xulo!

Bon dia! Va, ja obro jo el post de març si voleu! Però m'haureu de perdonar si no em connecto cada dia, ok???
Quan arribi a l'oficina el començo a preparar.
Quan arribi a l'oficina el començo a preparar.
Apa noies, post de març obert!
Mossa, moltíssimes gràcies per ser la jefa d'aquest mes de febrer!!!
Mossa, moltíssimes gràcies per ser la jefa d'aquest mes de febrer!!!
Oleeeee xinxa!!! Moltes gràcies!!!! Et mereixes una panxu!!! Jejehe.
A la tarda quan torni a casa et poso les meves dades!
A la tarda quan torni a casa et poso les meves dades!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Moltes i moltes gràcies Xinxa !!!
Gràcies [color=#FF0080]Mossa[/color] pe ser la superjefa del Març! I Dayna per comandar les grafiqueres!!!
A cantar panxussssssssss!
Petons!
Gràcies [color=#FF0080]Mossa[/color] pe ser la superjefa del Març! I Dayna per comandar les grafiqueres!!!
A cantar panxussssssssss!
Petons!
Moltes gràcies Xinxa!! Després m'apunto!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |