Inducció després de Cesària

Experiències i pors del moment més desitjat.

lilianna
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 18, 2012 8:15 pm

Inducció després de Cesària

EntradaAutor: lilianna » dc. feb. 17, 2016 10:53 am

Hola,

Dilluns ingresso per una inducció, el meu anterior embaràs va acabar en cesària i tinc por que la inducció també hi acabi per el risc de ruptura uterina. Alguna experiència amb final feliç (part vaginal)?? Ahir em van fer monitors, i tinc alguna contracció però la nena segueix alta... La ginecòloga em va comentar qUe em posarien prostaglandines, però he llegit que augmenta el risc de ruptura, no sé. Pariré a la Maternitat.
Espero posar-me de part jo sola, però la veritat que no hi ha cap indicador que m'ho faci pensar... I m'estic posant nerviosa!!
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Inducció després de Cesària

EntradaAutor: shyla » dc. feb. 17, 2016 11:32 am

Per quin motiu indueixen? Els nens baixen quan et poses de part...el risc es mes alt.
Imatge Imatge
lilianna

EntradaAutor: lilianna » dc. feb. 17, 2016 12:11 pm

shyla ha escrit:Per quin motiu indueixen? Els nens baixen quan et poses de part...el risc es mes alt.

L'indueixen per una cardiopatia meva, que fa que sigui millor no passar de les 40 setmanes... Jo encara tinc l'esperança de començar sola el treball de part, m'han donat opció de cesària electiva, però jo prefereixo intentar-ho, em diuen que el risc hi és però estarà ben controlat... No ho sé!
Imatge
Marieta vola vola
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. feb. 17, 2016 1:38 pm

A mi me,l van induir a la setmana 42. Em van posar les postglandines a quarts de dotze del matí i a les 12 hores naixia la petita, amb part vaginal i sense anestèsia. Molta sort!
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

EntradaAutor: Jaleturu » dj. feb. 18, 2016 10:46 am

Hola Lilianna,

a mi em van fer inducció després de cessària i va acabar amb cessària... :ufs:

encara arrossego una mica de frustració, però estic segura q si vas a la Maternitat allà ho intentaran! ja veuràs!

ànims!

*jale*
Imatge

Imatge
lilianna

EntradaAutor: lilianna » dv. feb. 19, 2016 5:41 pm

Gràcies noies, ja us explicaré com ha anat... Porto tot el dia com amb dolor de regla, a veure si la cosa es va activant i pot acabar en part vaginal (almenys espero que no sigui tant traumàtic com la primera cesària, que en guardo MOLT mal record!)

Una abraçada.
Imatge
lilianna

EntradaAutor: lilianna » dt. març 01, 2016 4:56 pm

Hola!

Doncs avui fa una setmana que va néixer la petita, finalment per PVDC tot i que amb fórceps... La inducció va començar amb una dilatació física durant 8 hores amb un cateter de Foley... I aquí es va acabar, quan me'l van treure em van posar les prostaglandines però vaig trencar aigües i expulsar el tampó just després i aquí ja van començar les contraccions, fins que vaig demanar l'epidural que tot es va alentir molt. Finalment el part va acabar amb forceps ja que la nena feia 4 hores que estava encaixada i no baixava més i era perillós per mi allargar molt l'expulsiu. Estic contenta dins de les seqüeles físiques que suposa un part amb forceps, almenys em queda millor record que amb la cesària!
Bé, espero que l'experiència li serveixi a algú!
Imatge
ciriante
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

EntradaAutor: ciriante » dj. març 03, 2016 8:34 pm

Quina bona noticia
Moltes Felicitats!!!!
Podríes explicar una mica mes?
A mí em queda molt poc, la primera va ser part traumátic acabat en cesarea i m'agradaria tant poder tenir un PVDC
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::