Bonys al front
Bonys al front
Hola,
Escric aquí per evitar mirar coses al Google, a veure si algú sap a què pot ser degut això. Al meu fill de 19 mesos li surten bonys al cap que li van i li venen. Fins ara mai li havia donat importància, perquè donava per suposat que eren petits nyanyos que jo no havia vist com s'havia fet. Però avui, després de passar la tarda amb la meva mare, que no li treu l'ull de sobre (i per tant sé amb total seguretat que no s'ha fet cap cop) li han sortit 3 bonys a un cantó del front. Són durs, i els d'avui força grans. No li fan mal i es troba bé.
Per suposat que demà al matí anem al metge, però estic angoixada, algú sap a què pot ser degut? És molt estrany. Primer he pensat que podien ser ganglis, però crec que al front no n'hi ha.
Algú sap què pot ser? Gràcies!
Escric aquí per evitar mirar coses al Google, a veure si algú sap a què pot ser degut això. Al meu fill de 19 mesos li surten bonys al cap que li van i li venen. Fins ara mai li havia donat importància, perquè donava per suposat que eren petits nyanyos que jo no havia vist com s'havia fet. Però avui, després de passar la tarda amb la meva mare, que no li treu l'ull de sobre (i per tant sé amb total seguretat que no s'ha fet cap cop) li han sortit 3 bonys a un cantó del front. Són durs, i els d'avui força grans. No li fan mal i es troba bé.
Per suposat que demà al matí anem al metge, però estic angoixada, algú sap a què pot ser degut? És molt estrany. Primer he pensat que podien ser ganglis, però crec que al front no n'hi ha.
Algú sap què pot ser? Gràcies!
Re: Bonys al front
Ostress,...doncs ni idea,... Què t'han dit al metge?
Anava ara a explicar-ho. Bàsicament no m'han dit res. Com que aquest matí ja no els tenia, m'ha dit que estava perfectament i que segurament era una marca de dormir, o un copet. Li hem dit que segur que no era cap cop ni res d'això, que eren bultos durs, i ens ha dit que quan li torni a passar el portem.
Jo al nen el veig content, amb gana, tot bé, però no crec que aquests bultos que van i venen siguin gaire normals. Suposo que haurem de buscar una segona opinió...
Per cert, algú sap si tenim ganglis al front? El doctor ha comentat que podien ser ganglis, si no fos perquè triguen uns dies a desimflamar-se, i no una nit. Però per curiositat he mirat a internet (sí...), i he trobat que al front no n'hi ha, de ganglis.
En fi... Gràcies per l'interés, Garota :)
Jo al nen el veig content, amb gana, tot bé, però no crec que aquests bultos que van i venen siguin gaire normals. Suposo que haurem de buscar una segona opinió...
Per cert, algú sap si tenim ganglis al front? El doctor ha comentat que podien ser ganglis, si no fos perquè triguen uns dies a desimflamar-se, i no una nit. Però per curiositat he mirat a internet (sí...), i he trobat que al front no n'hi ha, de ganglis.
En fi... Gràcies per l'interés, Garota :)
Jolin,.... Doncs sí busqueu una altra opinió si no us heu quedat tranquils! Es movien els bultos? O eren fixes?
No es mouen, sempre que li han sortit són durs i fixes. Semblen com picades de mosquit, o petits nyanyos, menys ahir, que eren més grans. A veure si trobem algú que ens ho pugui explicar!
Deu ser difícil que coincideixi que quan vas al metge tingui els bultos. Podries fer-li una foto als bultos i quan tinguis visita li pots ensenyar al metge què és, potser li serveix d'ajuda encara que en aquell precís moment el nen no els tingui.
Nmir, sí, li vem fer un parell de fotos precisament per això, perquë sabíem que a l'endemà no ho tindria. Però no n'ha fet cas, ha dit que potser s'havia fet un cop (perquè semblaven ben bé nyanyos).
Si com a mínim hagués dit que no era res per preocupar-se, però simplement no ha cregut que els bonys haguéssin sortit del no-res. I clar, ens hem quedat igual. A veure si trobem algun pediatre que ens ho expliqui.
Si com a mínim hagués dit que no era res per preocupar-se, però simplement no ha cregut que els bonys haguéssin sortit del no-res. I clar, ens hem quedat igual. A veure si trobem algun pediatre que ens ho expliqui.
Doncs quina llàstima que tot i portar les fotos no ho hagi relacionat amb res i li hagi tret importancia. Aviam si el proper cop que li porteu us ajuda més.
Jaruma com esta el teu petit dels bonys?
Hola Clara! De moment no li ha tornat a passar. Fins ara li han sortit sempre de tant en tant, cada dos o tres setmanes, i sempre cap al vespre.
No ens decidim a portar-lo a un altre pediatre perquè creiem que ens dirà el mateix, així que res... A esperar si li torna a passar. Ell està perfectament, així que m'imagino que no pot ser res greu, però és tan estrany...
Gràcies per preguntar!
No ens decidim a portar-lo a un altre pediatre perquè creiem que ens dirà el mateix, així que res... A esperar si li torna a passar. Ell està perfectament, així que m'imagino que no pot ser res greu, però és tan estrany...
Gràcies per preguntar!
Si, és ben curiós! Que vagi bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |