Antibiòtic
- formiguetes
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Antibiòtic
Hola! a la meva filla li han receptat antibiòtic per otitis. Em temo que després quedarà feta una coca i sense gana, com va passar l'última vegada ara farà 3 mesos. Li hauria de donar uns probiòtics oi? Quan? ara mentre li dono l'antibiòtic o quan acabi? Té 18 mesos!
Gràcies
Gràcies
Re: Antibiòtic
Hola!
La nostra pediatra SEMPRE ens recomanda probiòtics quan els nens prenen antibiòtic. Això sí, dues hores abans o després de prendre l'antiòtic, ja que aquest mata els probiòtics!
La nostra pediatra SEMPRE ens recomanda probiòtics quan els nens prenen antibiòtic. Això sí, dues hores abans o després de prendre l'antiòtic, ja que aquest mata els probiòtics!
- formiguetes

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Ok! ens en recomanes algun?
Hola,
a mi em deien reuteri, 5 gotes al dia. Es pot barrejar amb líquid.
Ànims i bon any.
a mi em deien reuteri, 5 gotes al dia. Es pot barrejar amb líquid.
Ànims i bon any.
- baldufeta05

- Entrades: 119
- Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm
Hola formiguetes!
Jo quan li he hagut de donar antibiòtic, que han estat un parell de vegades només, li he donat reuteri també. 5 gotes al dia, jo li posava en una cullereta i li donava tal qual
S'ho prenia molt bé, és poqueta dosi... A la farmàcia em van dir que li donés mentre li donava l'antibiòtic i també uns quants dies més, uns quatre o cinc (en total eren 10-15 dies) que de mal no n'hi faria gens, al contrari.
L'únic que has de tenir en compte amb ell reuteri és que una vegada obert són tres o quatre mesos...
Bon any!!!
Jo quan li he hagut de donar antibiòtic, que han estat un parell de vegades només, li he donat reuteri també. 5 gotes al dia, jo li posava en una cullereta i li donava tal qual
S'ho prenia molt bé, és poqueta dosi... A la farmàcia em van dir que li donés mentre li donava l'antibiòtic i també uns quants dies més, uns quatre o cinc (en total eren 10-15 dies) que de mal no n'hi faria gens, al contrari.
L'únic que has de tenir en compte amb ell reuteri és que una vegada obert són tres o quatre mesos...
Bon any!!!
Jo avui he comprat aquest
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |