AJUDES AJUNTAMENT BCN FAMILIA NOMBROSA
- Supermmistu
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. des. 28, 2015 10:16 pm
AJUDES AJUNTAMENT BCN FAMILIA NOMBROSA
Hola
Sóc nova per aquí i no sé ben bé si això va aquí.
L'any que ve portarem els bessons a l'escola bressol de Barcelona, i amb ells tenim família nombrosa. Necessitaria saber, treballant els dos, si tinc alguna ajuda a les escoles bressol de BCN en el meu cas.
Sé que en les de la generalitat si, peró a les de l'ajuntament no. En principi tenim dos punts, 1 per família nombrosa i un altre per tenir dos germans escolaritzats al centre.
Moltes gràcies
meritxell
Sóc nova per aquí i no sé ben bé si això va aquí.
L'any que ve portarem els bessons a l'escola bressol de Barcelona, i amb ells tenim família nombrosa. Necessitaria saber, treballant els dos, si tinc alguna ajuda a les escoles bressol de BCN en el meu cas.
Sé que en les de la generalitat si, peró a les de l'ajuntament no. En principi tenim dos punts, 1 per família nombrosa i un altre per tenir dos germans escolaritzats al centre.
Moltes gràcies
meritxell
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


