Escolas Bressol en Poblenou
Escolas Bressol en Poblenou
Hola,
Tinc una nena de 1 any i tinc que deixar- la a l´escola bressol de 10h fins a les 16h.
Ja he vist algunes: Centpeus, Kidsco.... Però, m’agradaria sapiguer les vostres experiències bones o dolentes i si em podríeu recomanar algunes.
Gracies!!!!
Tinc una nena de 1 any i tinc que deixar- la a l´escola bressol de 10h fins a les 16h.
Ja he vist algunes: Centpeus, Kidsco.... Però, m’agradaria sapiguer les vostres experiències bones o dolentes i si em podríeu recomanar algunes.
Gracies!!!!
Re: Escolas Bressol en Poblenou
Hola,
Jo vaig portar al meu fill d'un any a la Kidsko de Bac de Roda durant 15 dies a l'agost i no em va acabar d'agradar.
Tinc una companya de feina que el porta a la Centpeus i n'està encantada. En canvi a mi les instal·lacions no em van agradar gaire, tot i que la directora és molt maca.
Tot depèn del feeling que et donin a tu.
Sort!
Jo vaig portar al meu fill d'un any a la Kidsko de Bac de Roda durant 15 dies a l'agost i no em va acabar d'agradar.
Tinc una companya de feina que el porta a la Centpeus i n'està encantada. En canvi a mi les instal·lacions no em van agradar gaire, tot i que la directora és molt maca.
Tot depèn del feeling que et donin a tu.
Sort!
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
Bona nit Sindria,
Ens podries donar alguna dada més de perque no et va agradar la Kidsco?
Estem em plena recerca de guarde.
Moltes gràciea.
Ens podries donar alguna dada més de perque no et va agradar la Kidsco?
Estem em plena recerca de guarde.
Moltes gràciea.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Ostres, fins avui no he vist que em vas respodre!
Doncs no se ben bé pq no em va agradar.
El meu fill va a una guarde kidsko d'empresa i n'estem contentissims.
A la de Bac de Roda no ens especificaben gaire què feien ni què menjaben. Per exemple, tritu +iogurt, sí, però tritu de què, de peix, de pollastre?
A més a més les cortines casi sempre estaben passades, i no entrava gaire llum. O el fet de deixar els cotxets al pati.
En fi, potser tonteries, però no ens va acabar de fer el pes.
Doncs no se ben bé pq no em va agradar.
El meu fill va a una guarde kidsko d'empresa i n'estem contentissims.
A la de Bac de Roda no ens especificaben gaire què feien ni què menjaben. Per exemple, tritu +iogurt, sí, però tritu de què, de peix, de pollastre?
A més a més les cortines casi sempre estaben passades, i no entrava gaire llum. O el fet de deixar els cotxets al pati.
En fi, potser tonteries, però no ens va acabar de fer el pes.
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |