✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆
Nerea que bé que ja us hagueu arreglat :) sempre hi ha moments més difícils però no t'hi capfiquis. En res estarem en cercadores
Jo ja tinc cita a principis de novembre amb una ginecòloga de la dexeus, per fer la revisió anual i per conèixer-la de cara a més endavant
li faré 4 preguntetes sobre quan començar a prendre l'àcid fòlic (que són 2 mesos abans de començar la cerca?) i quant abans deixar els anticonceptius hormonals... quina ilu!!
Jo ja tinc cita a principis de novembre amb una ginecòloga de la dexeus, per fer la revisió anual i per conèixer-la de cara a més endavant
li faré 4 preguntetes sobre quan començar a prendre l'àcid fòlic (que són 2 mesos abans de començar la cerca?) i quant abans deixar els anticonceptius hormonals... quina ilu!!Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆
nic ha escrit:Nerea que bé que ja us hagueu arreglat :) sempre hi ha moments més difícils però no t'hi capfiquis. En res estarem en cercadores![]()
Jo ja tinc cita a principis de novembre amb una ginecòloga de la dexeus, per fer la revisió anual i per conèixer-la de cara a més endavantli faré 4 preguntetes sobre quan començar a prendre l'àcid fòlic (que són 2 mesos abans de començar la cerca?) i quant abans deixar els anticonceptius hormonals... quina ilu!!
Hola guapa!!
Què bé, si vas per privat, pots fer-te la revisió!
A vegades penso que deuria pagar una visita ginecològica per privat perquè em mirin de tot abans de cercar, però és que tinc la revisió del 2014 feta, amb tot perfecte: eco+papanicolau i analítica feta de fa 3 mesos i tot més que OK! No sé què fer...
A mi encara em queda bastant, fins al Maig o així... però a vegades se'm fa un munt, no t'hi pensis! Que els amics i amigues amb els nens una mica grandets (2-3 anys) em fan una por...
Petonets!!!

Què, com va el compte enrere???
A mi se m'està fent llarg i alhora penso: Gaudeix molt de la solitud de la parella, de la teva gosseta que té tot el teu amor i carinyo ara mateix, dels deliciosos moments de solitud en que fins i tot t'avorreixes de no fer res...
Aiiiii si es que quan una ja té decidit que vol un fill, tot cobra una importància bestial!
6 mesos i 3 setmanes em queden per començar, ja veurem si no començo abans!
M'estaria arriscant massa, també us ho dic!!!
Alguna segueix pensant com jo, volent controlar que el seu fill neixi a la primavera?? O principis d'any?? M'obsessiona massa aquest tema i penso que quan hagi de venir, vindrà, i prou!!!! Sóc el pitjor...
Un petó marones i futures mares...!!!
A mi se m'està fent llarg i alhora penso: Gaudeix molt de la solitud de la parella, de la teva gosseta que té tot el teu amor i carinyo ara mateix, dels deliciosos moments de solitud en que fins i tot t'avorreixes de no fer res...
Aiiiii si es que quan una ja té decidit que vol un fill, tot cobra una importància bestial!
6 mesos i 3 setmanes em queden per començar, ja veurem si no començo abans!
M'estaria arriscant massa, també us ho dic!!!Alguna segueix pensant com jo, volent controlar que el seu fill neixi a la primavera?? O principis d'any?? M'obsessiona massa aquest tema i penso que quan hagi de venir, vindrà, i prou!!!! Sóc el pitjor...
Un petó marones i futures mares...!!!

hola Náyade! pel tema del mes... mira jo estava com tu: volia que nasqués a finals de juny principis de juliol per temes de feina. Il·lusa de mi creia que a la primera ho aconseguiria jajaja evidentment us heu marcat una forquilla prou llarga (4 mesos) però el meu consell és que no hi pensis! jo ara que ja és de perdidos al río (estic al segon cicle de cerca i seria com de finals juliol/agost) ja m'és igual, com si apareix al desembre! el que vull és que arribi. i com que ja no em quadra amb el que volia estic gaudint molt més de la cerca, del meu marit i no hi penso ni m'ho obsessiono tant. No vol dir que a tu et passi el mateix eh! que cada persona és diferent, però intentar controlar una cosa incontrolable... és difícil i requereix molta paciència jajaja
Igualment espero que quan comenceu a buscar tinguis una cerca ben curta! :)
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Hola bonica!
Doncs nosaltres volem començar a partir del gener :P estem dels nervis!!!
La setmana passada vaig anar a la Dexeus per primer cop, i vaig demanar per una gine de la que havia sentit a parlar molt bé aquí al foro per fer-me revisió, i la veritat és que m'ha encantat, és una noia molt maca!
I ja hem començat a fer "passos", hem deixat els anticonceptius hormonals per veure com van els meus cicles, i estic prenent àcid fol·lic
semblo tonta però se'm fa com que ja va en serio i que està més a prop jajaja i a més tinc moltes ganes de compartir-ho amb tothom, germana, amics, etc. però no!! que vull que sigui sorpresa... aixxx no sé si podré aguantar fins al gener xD
La setmana passada vaig anar a la Dexeus per primer cop, i vaig demanar per una gine de la que havia sentit a parlar molt bé aquí al foro per fer-me revisió, i la veritat és que m'ha encantat, és una noia molt maca!
I ja hem començat a fer "passos", hem deixat els anticonceptius hormonals per veure com van els meus cicles, i estic prenent àcid fol·lic
semblo tonta però se'm fa com que ja va en serio i que està més a prop jajaja i a més tinc moltes ganes de compartir-ho amb tothom, germana, amics, etc. però no!! que vull que sigui sorpresa... aixxx no sé si podré aguantar fins al gener xDRe: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆
Lagreta ha escrit:hola Náyade! pel tema del mes... mira jo estava com tu: volia que nasqués a finals de juny principis de juliol per temes de feina. Il·lusa de mi creia que a la primera ho aconseguiria jajaja evidentment us heu marcat una forquilla prou llarga (4 mesos) però el meu consell és que no hi pensis! jo ara que ja és de perdidos al río (estic al segon cicle de cerca i seria com de finals juliol/agost) ja m'és igual, com si apareix al desembre! el que vull és que arribi. i com que ja no em quadra amb el que volia estic gaudint molt més de la cerca, del meu marit i no hi penso ni m'ho obsessiono tant. No vol dir que a tu et passi el mateix eh! que cada persona és diferent, però intentar controlar una cosa incontrolable... és difícil i requereix molta paciència jajaja
Gràcies guapa! Jajajaja "de perdidos al río"! És ja del pal: em sua tot, que vingui quan hagi de venir! Li he dit al meu marit això perquè ell també es molt anti-finals d'any... Suposo que quan ja proves i veus que no et quedes, t'és igual, però que arribi!
El meu marge ideal és de Març a Juny o inclús Febrer... no sé si ho aconseguirem, però al menys s'intentarà!!!
Muakssss

nic ha escrit:Hola bonica!
La setmana passada vaig anar a la Dexeus per primer cop, i vaig demanar per una gine de la que havia sentit a parlar molt bé aquí al foro per fer-me revisió, i la veritat és que m'ha encantat, és una noia molt maca!![]()
![]()
semblo tonta però se'm fa com que ja va en serio i que està més a prop jajaja i a més tinc moltes ganes de compartir-ho amb tothom, germana, amics, etc. però no!! que vull que sigui sorpresa... aixxx no sé si podré aguantar fins al gener xD
Guapa sempre ens tindràs a nosaltres!!!
Ahhhhh i normal que estiguis tan il·lusionada!!!!! Fixa't que jo ahir em vaig ficar a cita prèvia de SS per demanar hora amb la metgessa de capçalera, però només em deixa com a màxim al desembre, i és massa aviat!
Aiiii quines mamis més maques pel 2016-2017
Ja tinc ganes que estem juntes als posts de Mamis

Hola guapes!!!
Avui he fet un curs de lactància que feien al meu hospital i he sortit encantada i amb ganes de poder-ho posar tot en pràctica!! :)
Ara si que si.... compte enrere forçat totalment pel tema laboral, sino em posaria a cercar ara mateix!
Petons guapes!
Avui he fet un curs de lactància que feien al meu hospital i he sortit encantada i amb ganes de poder-ho posar tot en pràctica!! :)
Ara si que si.... compte enrere forçat totalment pel tema laboral, sino em posaria a cercar ara mateix!
Petons guapes!

aixxxx nena... se'ns farà llarga aquesta espera!! maleïda feina!!
jo si no fos pels estudis també m'hi posava ja!
jo si no fos pels estudis també m'hi posava ja!Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆
Náyade ha escrit:Hola guapes!!!
Petons guapes!
Anims Náyade!!
Ja queda molt poquet x l'any vinent!
Si ho penses d'aqui poc estem cantant nadales, reis, les rebaixes, una escapadeta de cap d setmana per desestresar-nos i ja ens plantem al març!
Jo intento no pensar gaire, encara q hem passa una mica com a totes, q veig bebes i embarassades x tot arreu.
Paciència i a disfrutar del moment!

Si, Minta!!!! Hauria d'estar gaudint d'estar sola, amb el meu marit, d'anar al gimnàs etc... però realment l'únic que penso és en el moment de cercar, d'estar embarassada i de tenir un fill.
No obstant, com sé que ara no puc de cap manera començar a cercar, hauré de fer un canvi de xip i gaudir de cada instant de cada dia, que mai es tornarà a repetir!!
Ahir al curset de lactància estava molt motivada i amb mil ganes de poder-ho viure a la meva pell. Ens van posar diversos videos per exemple del "agarre espontáneo" del bebe, es flipant, i jo amb la pell de gallina de l'emoció....
Ja queda menys nenes!!!
No obstant, com sé que ara no puc de cap manera començar a cercar, hauré de fer un canvi de xip i gaudir de cada instant de cada dia, que mai es tornarà a repetir!!
Ahir al curset de lactància estava molt motivada i amb mil ganes de poder-ho viure a la meva pell. Ens van posar diversos videos per exemple del "agarre espontáneo" del bebe, es flipant, i jo amb la pell de gallina de l'emoció....
Ja queda menys nenes!!!

Náyade: t'he llegit a diferents posts i hi ha una cosa q no acabo d'entendre (si no vols, no contestis, que no passa res). Si ho entès bé, tendràs notícies de la feina el maig. Llavors, si estiguessis de dos-tres mesos encara no es nota massa. No podríeu avançar la cerca uns mesos?
numa! No em molesta pas que m'ho diguis! De fet, si no saps al 100% la meva situació pot semblar que sóc idiota
Esperant inútilment.
Sóc infermera, i a nosaltres ens donen la baixa per mútua per risc a les 16-18 setmanes d'embaràs (al menys al meu hospital), però ho has de solicitar gairebé quan t'assabentes que estàs embarassada pràcticament, perquè triguen aprox unes 8-10 setmanes a trucar-te i citar-te. Per tant, podem treure en conclusió que si jo em quedo embarassada, no ho puc mantenir ocult, els jefes veuen quan sol·licito la revisó mutual, i en fi... és un marró, perquè perdo l'oportunitat d'aconseguir una plaça o algun tipus de contracte més fixe...
Podria callar-me i esperar i agafar la baixa més tard? Si, però... treballo a una planta de traumatologia, on hem de carregar molt de pes, hi ha moltes habitacions aïllades per diversos "bichejos" no gaire bons per l'embaràs, l'ambient hospitalari està infestat de malalties i en fi... jo no vull jugar amb la meva salut i la del meu futur fill/a... i m'agradaria agafar la baixa quan em correspon, que per això es diu "baixa de risc d'embaràs".
Queden encara 6 mesos i mig per saber alguna cosa, espero saber-ho abans, però la qüestió és aquesta... ja ho tinc tot mirat i remirat, dates, setmanes, mesos, què passaria, què no passaria... en fi, ho tinc remirat a tope
I el que necessito es PACIÈNCIA a tope!!!!
Gràcies a totes i PERDÓ per ser tan pesada, però si us plau, penseu que molt poca gent sap que estic així amb aquesta ànsia, i m'he de desfogar per algun lloc, i en aquest cas, rebeu vosaltres...
Ho sento però és on em sento més a "gustet", entre mamis i futures mamis 
Esperant inútilment.Sóc infermera, i a nosaltres ens donen la baixa per mútua per risc a les 16-18 setmanes d'embaràs (al menys al meu hospital), però ho has de solicitar gairebé quan t'assabentes que estàs embarassada pràcticament, perquè triguen aprox unes 8-10 setmanes a trucar-te i citar-te. Per tant, podem treure en conclusió que si jo em quedo embarassada, no ho puc mantenir ocult, els jefes veuen quan sol·licito la revisó mutual, i en fi... és un marró, perquè perdo l'oportunitat d'aconseguir una plaça o algun tipus de contracte més fixe...
Podria callar-me i esperar i agafar la baixa més tard? Si, però... treballo a una planta de traumatologia, on hem de carregar molt de pes, hi ha moltes habitacions aïllades per diversos "bichejos" no gaire bons per l'embaràs, l'ambient hospitalari està infestat de malalties i en fi... jo no vull jugar amb la meva salut i la del meu futur fill/a... i m'agradaria agafar la baixa quan em correspon, que per això es diu "baixa de risc d'embaràs".
Queden encara 6 mesos i mig per saber alguna cosa, espero saber-ho abans, però la qüestió és aquesta... ja ho tinc tot mirat i remirat, dates, setmanes, mesos, què passaria, què no passaria... en fi, ho tinc remirat a tope
I el que necessito es PACIÈNCIA a tope!!!! Gràcies a totes i PERDÓ per ser tan pesada, però si us plau, penseu que molt poca gent sap que estic així amb aquesta ànsia, i m'he de desfogar per algun lloc, i en aquest cas, rebeu vosaltres...
Ho sento però és on em sento més a "gustet", entre mamis i futures mamis 

De pesada res Náyade! T'entenc perfectament.
D'avegades val mes parar i pensar les consequencies dels nostres actes.
Per cert! Us recomano unes noies del youtube, q fan videos sobre la maternitat.
Una es CLARISSE. M'encanta per q es una noia joveneta, pero q te molt clar com cuidar i educar a la seva nena. Els primers videos q té penjats parlen sobre vitamines a pendre abans de la cerca, els dies d'ovulació, el mètode sintotèrmic, etc. Una vegada es va quedar embaraçada feia videos sobre el seu embaraç, les coses q anava comprant i els dubtes q s'anava trobant pel camí. I ara q ja te a la seva nena, es va gravant habitualment, en fa videos sobre el seu dia a dia... i la veritat q està entretingut!
L'altre es diu VERDELISS. Aquesta la coneix moltisisisisma gent. Es mare de 4 nens i ara torna a estar embaraçada... i de bessones!
Va gravant el seu dia a dia, dona consells, parla sobre diferents mètodes per quedar embarassada...
Pero lo q mes m'agrada es la manera d'educar els nens. Son molt educats, respectuosos, amb una gran consciencia sobre la familia. Menjen de tot sense problemes... en fi, q trovo q es poden apendre moltes coses d'aquesta familía!
Apa! Ja us he posat aquí el meu totxo! Ja hem dieu q us ha semblat aquests youtubers o si ja els coneixieu!
Petons!
D'avegades val mes parar i pensar les consequencies dels nostres actes.
Per cert! Us recomano unes noies del youtube, q fan videos sobre la maternitat.
Una es CLARISSE. M'encanta per q es una noia joveneta, pero q te molt clar com cuidar i educar a la seva nena. Els primers videos q té penjats parlen sobre vitamines a pendre abans de la cerca, els dies d'ovulació, el mètode sintotèrmic, etc. Una vegada es va quedar embaraçada feia videos sobre el seu embaraç, les coses q anava comprant i els dubtes q s'anava trobant pel camí. I ara q ja te a la seva nena, es va gravant habitualment, en fa videos sobre el seu dia a dia... i la veritat q està entretingut!
L'altre es diu VERDELISS. Aquesta la coneix moltisisisisma gent. Es mare de 4 nens i ara torna a estar embaraçada... i de bessones!
Va gravant el seu dia a dia, dona consells, parla sobre diferents mètodes per quedar embarassada...
Pero lo q mes m'agrada es la manera d'educar els nens. Son molt educats, respectuosos, amb una gran consciencia sobre la familia. Menjen de tot sense problemes... en fi, q trovo q es poden apendre moltes coses d'aquesta familía!
Apa! Ja us he posat aquí el meu totxo! Ja hem dieu q us ha semblat aquests youtubers o si ja els coneixieu!
Petons!

Hola guapa!!
Doncs he estat tot el matí mirant-me les dues youtubers! Primer la Clarissa, al principi no m'ha agradat gaire, us soc sincera, perquè li costa un mica centrar-se en el que està parlant, però he vist després vídeos amb la nena (que per cert es moníssima!
) i ja m'ha agradat més
La trobo molt sincera i transparent, cosa que no em sembla tant la Verdeliss. Per cert és super jove o ho sembla???
La Verdeliss no l'he vista tant, i sabeu perquè? Perdoneu-me però l'he vist com massa "pro", en plan... em sobren els calers i tinc la familia perfecta (perdó perque parlo havent vist dos o tres vídeos seus a l'atzar, però es el que m'ha semblat). Els nens son moníssims també i suuuuper ben educats, d'això no hi ha cap dubte!!!
Veient aquests vídeos m'he adonat de lo malament que m'organitzo en el meu dia a dia!
Fatal, fatal. Aquestes mamis s'aixequen super aviat i ho fan tot, jo m'aixeco a les 9 i pico, i no foto res en tot el dia (això els dies que tinc festa entre setmana) a no ser que em doni el brot de neteja que sol ser un cop o dos a la setmana...
Aquestes mamis ho fan tot al matí, fan el menjar, estan amb els seus fills... i jo m'atabalo perquè no em ve de gust anar al gym i no hi vaig, i resulta que em quedo tota la santa tarda davant del pc mirant xorrades
Soy lo peor... M'empano amb el mòbil
En fi, gràcies per posar aquestes dues noies perquè em va genial veure com s'organitzen i com fan de mamis al seu dia a dia i lo feliçes que son!!!!
Doncs he estat tot el matí mirant-me les dues youtubers! Primer la Clarissa, al principi no m'ha agradat gaire, us soc sincera, perquè li costa un mica centrar-se en el que està parlant, però he vist després vídeos amb la nena (que per cert es moníssima!
) i ja m'ha agradat més
La trobo molt sincera i transparent, cosa que no em sembla tant la Verdeliss. Per cert és super jove o ho sembla???La Verdeliss no l'he vista tant, i sabeu perquè? Perdoneu-me però l'he vist com massa "pro", en plan... em sobren els calers i tinc la familia perfecta (perdó perque parlo havent vist dos o tres vídeos seus a l'atzar, però es el que m'ha semblat). Els nens son moníssims també i suuuuper ben educats, d'això no hi ha cap dubte!!!
Veient aquests vídeos m'he adonat de lo malament que m'organitzo en el meu dia a dia!
Aquestes mamis ho fan tot al matí, fan el menjar, estan amb els seus fills... i jo m'atabalo perquè no em ve de gust anar al gym i no hi vaig, i resulta que em quedo tota la santa tarda davant del pc mirant xorrades
Soy lo peor... M'empano amb el mòbil
En fi, gràcies per posar aquestes dues noies perquè em va genial veure com s'organitzen i com fan de mamis al seu dia a dia i lo feliçes que son!!!!

Holaaaa!!
Nayade crec q en algun post hem coincidit. T'explico el meu cas per si et pot servir d'algo...
jo i el meu marit ens vam plantejar anar a pel crio fa ara dos anys. Pero ens ho preniem amb mooooooolta calma perque entre problemes familiars (externs a nosaltres) i altres coses no ens quedavem.fa tres mesos em vaig quedar sense feina i he tingut sort de trovar molt rapidament pero em trobo amb q lo mes segur ho he de postposar un any com a minim.
qyant penso les decisions que vaig pendre m'empenedeixo moltissim de no haver buscat amb insistencia avans. Pero en fi, si cau...pues mala sort!!
Nayade crec q en algun post hem coincidit. T'explico el meu cas per si et pot servir d'algo...
jo i el meu marit ens vam plantejar anar a pel crio fa ara dos anys. Pero ens ho preniem amb mooooooolta calma perque entre problemes familiars (externs a nosaltres) i altres coses no ens quedavem.fa tres mesos em vaig quedar sense feina i he tingut sort de trovar molt rapidament pero em trobo amb q lo mes segur ho he de postposar un any com a minim.
qyant penso les decisions que vaig pendre m'empenedeixo moltissim de no haver buscat amb insistencia avans. Pero en fi, si cau...pues mala sort!!
Hola guapes! Us explico el nostre cas. Ens vam comprometre amb la meva parella en el 2012 i vam decidir que ens casaríem en el 2014. Durant tot l'any 2013, amb els preparatius del casament, moltes persones del nostre voltant van quedar embarassats, i ens va començar a fer gràcia el tema. Jo tenia clar que primer em volia casar per poder gaudir d'aquell dia i del viatge de noces sense panxu, tot i que pel meu marit ja haguessim començat. Així que vam decidir que començaríem a buscar en el viatge de noces. Quan 4 mesos abans de casar-nos vaig anar a la Dexeus per conéixer la ginecòloga (sempre havia anat per SS) i fer-me la revisió per poder buscar embaràs tranquila després, em van trovar un pòlip i em van recomenar treure'l abans de buscar embaràs. El fet és que després de la lluna me'l van treure, van haver-hi complicacions i he estat un any en tractament, així que els nostres plans de buscar panxu es van haver de posposar. Per sort ara ja he acabat el tractament, sembla que tot està bé, i després de la següent regla podem començar a buscar
Durant tot aquest any, hem tingut moments bons i dolents, perquè en teníem moltes ganes i s'ha fet un any molt llarg. A mi el que més m'afectava era quan tota la família ens anava dient "A veure si us quedeu embarassats!! Que ja us heu casat i teniu l'edat!!" (tenim 34 i 33 anys). La gent no sap el mal que pot fer. Sé que es diu sense mala intenció, i jo també ho fet a vegades, però s'ha d'anar amb compte. Ja us asseguro que ara no li diria a ningú!
Carai! Quin rollo us he explicat!! Em sap greu, però feia un any que no entrava (pel que us he explicat abans) i avui m'he animat a fer-ho... M'ha servit per desfogar-me, jeje.
Náyade, si fer feina t'has hagut d'esperar, ara gaudeix del moment. Aprofita per fes coses que potser després no les faràs igual amb una criatura. Sé que l'espera es fa llarga, però realment el temps passa volant (i sobre tot en aquesta època, que en res arriba Nadal ... no us passa?).
Minta, gràcies per la informació dels youtubers!! Els buscaré!
Bé, ems embla que ens anirem veient per aquí!! Petonets!!
Durant tot aquest any, hem tingut moments bons i dolents, perquè en teníem moltes ganes i s'ha fet un any molt llarg. A mi el que més m'afectava era quan tota la família ens anava dient "A veure si us quedeu embarassats!! Que ja us heu casat i teniu l'edat!!" (tenim 34 i 33 anys). La gent no sap el mal que pot fer. Sé que es diu sense mala intenció, i jo també ho fet a vegades, però s'ha d'anar amb compte. Ja us asseguro que ara no li diria a ningú!
Carai! Quin rollo us he explicat!! Em sap greu, però feia un any que no entrava (pel que us he explicat abans) i avui m'he animat a fer-ho... M'ha servit per desfogar-me, jeje.
Náyade, si fer feina t'has hagut d'esperar, ara gaudeix del moment. Aprofita per fes coses que potser després no les faràs igual amb una criatura. Sé que l'espera es fa llarga, però realment el temps passa volant (i sobre tot en aquesta època, que en res arriba Nadal ... no us passa?).
Minta, gràcies per la informació dels youtubers!! Els buscaré!
Bé, ems embla que ens anirem veient per aquí!! Petonets!!

Nenes!! Aix necessito explicar-ho per aquí perquè si no explotaré. Nosaltres teniem bastant clar que començaríem a buscar a partir del gener, però no per res, per posar una data...
Ahir parlant amb la meva parella i somiant truites, no sé per quin motiu vam començar a fer càlculs, que quadra justament que aquesta és la meva setmana fèrtil, que si comencéssim ara la cerca, que si ens quedem a la primera, que si estaria molt bé perquè podria presentar el projecte just per la propera convocatòria, que si aprofitaria les vacances per sumar-les amb la baixa i així estar més temps amb el peque, que si tal i qual, total que ens vam quedar així mirant-nos amb cara de tontos, amb molta il·lusió als ulls, però també van sortir mil pors de si JA era el moment... quins nervis per déu!!!!!!
M'ha fet veure que si ens trobéssim al gener ens passaria el mateix (estaríem segurament més mentalitzats, però sorgirien les mateixes pors), i estic una mica farta d'anar posposant sempre tots els plans, perquè en realitat són inseguretats que no deixen avançar... no??? jaja aixxxx
Les que ja esteu embarassades, el dia que decideixes deixar de posar "barreres", us heu sentit així??
Ahir parlant amb la meva parella i somiant truites, no sé per quin motiu vam començar a fer càlculs, que quadra justament que aquesta és la meva setmana fèrtil, que si comencéssim ara la cerca, que si ens quedem a la primera, que si estaria molt bé perquè podria presentar el projecte just per la propera convocatòria, que si aprofitaria les vacances per sumar-les amb la baixa i així estar més temps amb el peque, que si tal i qual, total que ens vam quedar així mirant-nos amb cara de tontos, amb molta il·lusió als ulls, però també van sortir mil pors de si JA era el moment... quins nervis per déu!!!!!!
M'ha fet veure que si ens trobéssim al gener ens passaria el mateix (estaríem segurament més mentalitzats, però sorgirien les mateixes pors), i estic una mica farta d'anar posposant sempre tots els plans, perquè en realitat són inseguretats que no deixen avançar... no??? jaja aixxxx
Les que ja esteu embarassades, el dia que decideixes deixar de posar "barreres", us heu sentit així??
Nic.... si jo estic igual que tu!!
Esto es un sinvivir
No puc parlar com a mare però si com a futura cercadora i jo em vaig baixar fins i tot l'altre dia una app, Gestograma, que serveix per a calcular dpp segons última regla. Ahir li deia al meu maromo que ovulo aquest capde que ve, i que m'encantaria fer-ho sense preservatiu!!
Però que em putejaria el puesto de treball totalment...
Nic, el nostre moment que arribat, el que passa es que encara no ho hem assimilat
Jo estic esperant absolutament només pel treball i estic ansiosa, nerviosa, plena d'inquietuds i de pors però sobretot frustrada per no poder plantejar-me tirar-me a la piscina ja
Si tu pots fer-ho...llença't ja!!!!!!
Tothom té por, quan està cercant, quan està embarassada i quan té al petit@. Ho he parlat amb moltes mamis i la incertesa, la por i l'ànsia es comú en totes! És es un pas molt important!
En fi... jo crec que al final començaré a buscar a l'Abril. Ja és que m'és igual tot, si neix a l'hivern o la tardor o a ple estiu... arriba un punt en que ja tot això és una xorrada per a mi...
Ánims guapa!!!!
Esto es un sinvivir
No puc parlar com a mare però si com a futura cercadora i jo em vaig baixar fins i tot l'altre dia una app, Gestograma, que serveix per a calcular dpp segons última regla. Ahir li deia al meu maromo que ovulo aquest capde que ve, i que m'encantaria fer-ho sense preservatiu!!
Però que em putejaria el puesto de treball totalment... Nic, el nostre moment que arribat, el que passa es que encara no ho hem assimilat
Jo estic esperant absolutament només pel treball i estic ansiosa, nerviosa, plena d'inquietuds i de pors però sobretot frustrada per no poder plantejar-me tirar-me a la piscina ja
Si tu pots fer-ho...llença't ja!!!!!!
Tothom té por, quan està cercant, quan està embarassada i quan té al petit@. Ho he parlat amb moltes mamis i la incertesa, la por i l'ànsia es comú en totes! És es un pas molt important!
En fi... jo crec que al final començaré a buscar a l'Abril. Ja és que m'és igual tot, si neix a l'hivern o la tardor o a ple estiu... arriba un punt en que ja tot això és una xorrada per a mi...
Ánims guapa!!!!

Nic, pel que dius, penso que el moment us ha arribat. És normal que hi hagin els nervis, dubtes, pors... Si per fer qualsevol canvi en la nostra vida els tenim... imagina per començar l'aventura de voler ser pares!!!
Així que jo crec que us haurieu de llençar a la piscina ... i a gaudir de la SW!!!
Així que jo crec que us haurieu de llençar a la piscina ... i a gaudir de la SW!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |