★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia a totes!!!! Jo no em presento a jefa perque no tinc temps per dedicar com toca....
A les que us ha vingut la w molts anims i a per el seguent que cada cicle q passa es un cicle menys per conseguir la panxu!!!!
Com van rls desesperos???? Algun te a la vista???
Moment ego: jo en teoria estic en fase desespero dicen teoria xq no tinc gaires esperances i mes aviat el que vaig comptant es a veure quan ve la w per calcular els 3 dies per fer les analitiques!!! Pero l'esperança no es perd del tot i si sones la flauta?!?!?!
A les que us ha vingut la w molts anims i a per el seguent que cada cicle q passa es un cicle menys per conseguir la panxu!!!!
Com van rls desesperos???? Algun te a la vista???
Moment ego: jo en teoria estic en fase desespero dicen teoria xq no tinc gaires esperances i mes aviat el que vaig comptant es a veure quan ve la w per calcular els 3 dies per fer les analitiques!!! Pero l'esperança no es perd del tot i si sones la flauta?!?!?!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Clar que sí, Cristineta86, l'esperança no s'ha de perdre mai, que el dia menys pensat la warry desapareixerà per donar pas a una súper panxu
Pelusseta, aquests símptomes podrien ser d'una cosa o de l'altra. Moltes noies convençudíssimes de que els havia de baixar la warry perquè tenien els mateixos símptomes de sempre, al final ha resultat que estaven embarassades. Així que mai se sap! Ànims amb el final de desespero
Aix, xoxoneta, quin greu. Que no la volem!!!
Però sort d'aquestes copes menstruals, oi? Per mi són una meravella, perquè a part de ser còmodes, pràctiques i barates, te les pots posar quan encara no t'ha baixat, i ja no has d'estar patint per si baixa o no baixa en un moment inoportú. Et veig molt animada, i aixó és genial!
Lleona, ni cas. Pensa que un embaràs dura 9 mesos, i 9 mesos són molts i molts dies perquè el lleó trobi una altra feina. I si durant una temporada heu de passar amb una mica menys, doncs també ho fareu. Ara mateix hi ha molt poca gent que pugui posar-se a buscar la criatura amb una súper estabilitat econòmica, però ho fan igualment, perquè quan sents la crida de la selva és molt difícil posar-hi fre. A més, qui ens diu que d'aquí a un, dos o tres anys tindrem una situació millor? Molta força, i endavant!
Pichula, que no sigui res! Esperem que entris ben aviat a explicar-nos que tot s'ha quedat en un ensurt
Corxea: diumenge TE amb el corxeo! Vinga, va, dóna'ns una súper alegria! I el comentari de la teva amiga... entenc que et fes molt de mal, i està totalment fora de lloc. Es va passar molt, i no va pensar gens en com et sentiries tu. Però segur que t'estima tant com tu te l'estimes a ella, i això t'ho va dir només perquè està ferida i passant-ho malament. Jo hi parlaria, que segur que aclariu les coses. Li has de fer veure que li fas costat i que et sap greu que ella no hagi pogut aconseguir encara l'embaràs, però que tu també sents el desig de ser mare (i qui millor que ella per entendre-ho!), i que tot i que la vostra situació econòmica no sigui la ideal, no vols renunciar al teu somni. I que la necessites al teu costat vagin bé les coses, o malament, de la mateixa manera que tu vols ser al seu costat pel que convingui. Segur que ho entèn.
Sandysc85, un altre TE dominguero marchando, hehehehe. Vinga, que volem cantar panxus ja, i amb tant de desespero segur que ho podem fer.
La resta disculpeu, però no puc seguir personalitzant. A veure si al vespre trobo una altra estoneta!
Pelusseta, aquests símptomes podrien ser d'una cosa o de l'altra. Moltes noies convençudíssimes de que els havia de baixar la warry perquè tenien els mateixos símptomes de sempre, al final ha resultat que estaven embarassades. Així que mai se sap! Ànims amb el final de desespero
Aix, xoxoneta, quin greu. Que no la volem!!!
Però sort d'aquestes copes menstruals, oi? Per mi són una meravella, perquè a part de ser còmodes, pràctiques i barates, te les pots posar quan encara no t'ha baixat, i ja no has d'estar patint per si baixa o no baixa en un moment inoportú. Et veig molt animada, i aixó és genial!
Lleona, ni cas. Pensa que un embaràs dura 9 mesos, i 9 mesos són molts i molts dies perquè el lleó trobi una altra feina. I si durant una temporada heu de passar amb una mica menys, doncs també ho fareu. Ara mateix hi ha molt poca gent que pugui posar-se a buscar la criatura amb una súper estabilitat econòmica, però ho fan igualment, perquè quan sents la crida de la selva és molt difícil posar-hi fre. A més, qui ens diu que d'aquí a un, dos o tres anys tindrem una situació millor? Molta força, i endavant!
Pichula, que no sigui res! Esperem que entris ben aviat a explicar-nos que tot s'ha quedat en un ensurt
Corxea: diumenge TE amb el corxeo! Vinga, va, dóna'ns una súper alegria! I el comentari de la teva amiga... entenc que et fes molt de mal, i està totalment fora de lloc. Es va passar molt, i no va pensar gens en com et sentiries tu. Però segur que t'estima tant com tu te l'estimes a ella, i això t'ho va dir només perquè està ferida i passant-ho malament. Jo hi parlaria, que segur que aclariu les coses. Li has de fer veure que li fas costat i que et sap greu que ella no hagi pogut aconseguir encara l'embaràs, però que tu també sents el desig de ser mare (i qui millor que ella per entendre-ho!), i que tot i que la vostra situació econòmica no sigui la ideal, no vols renunciar al teu somni. I que la necessites al teu costat vagin bé les coses, o malament, de la mateixa manera que tu vols ser al seu costat pel que convingui. Segur que ho entèn.
Sandysc85, un altre TE dominguero marchando, hehehehe. Vinga, que volem cantar panxus ja, i amb tant de desespero segur que ho podem fer.
La resta disculpeu, però no puc seguir personalitzant. A veure si al vespre trobo una altra estoneta!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia boniques totes!!
Inici de més, final de desesperos! Ànims a toteeeessss!!!
Si us sembla bé dono fins al migdia a veure si alguna més veterana s'anima a fer de jefa. Si no al migdia obro post d'Octubre (ja que he vist que la Sandy85 farà de jefa grafiquera) que amb els desesperos que tenim ens fa moooolta falta!!!
A un dia de la NW i cap símptoma de res, ni de panxu ni de warry. Potser és una warry ninja, que no es deixa sentir... No m'ha passat mai però ja sabem que falta possar-nos a buscar per a que passi l'inimaginable, oi?
Xoxoneta em sap greu!!Però et veig animada. Ja pots posar data a la teva SW i preparar al xoxoneto.
Sandysc85 i Siberiana, de moment TE diumenge res de res! jajajajjaj Que corxeo m'ho ha prohibit... És que encara que generalment tinc el cicles de 30 dies un o dos cops l'any són de 34 així que hem decidit per votació que esperarem passat el 6 en que llavors segur que de segur puc dir que tinc retràs. el Corxeo m'ha dit que si el 6 no baixa ja puc anar corrent a la farmàcia a comprar-lo i que si resulta que ho estic m'embolicarà amb plàstic de bombolles per protegir-me fins que sigui el dia del part... jajajajaj Sandysc85, segueixes sense cap símptoma? Va que vull cantar la teva panxu, eh?
Cristineta86, benvinguda al desespero. Espero que se't faci lleu i que les analítiques que t'hagis de fer sigui per comprovar que la panxu va per bon camí.
Pichula ja veuràs com serà un ensurt tan sols! Aviat et diran que tot està ok i a comprar pimkie per celebrar-ho.
Inici de més, final de desesperos! Ànims a toteeeessss!!!
Si us sembla bé dono fins al migdia a veure si alguna més veterana s'anima a fer de jefa. Si no al migdia obro post d'Octubre (ja que he vist que la Sandy85 farà de jefa grafiquera) que amb els desesperos que tenim ens fa moooolta falta!!!
A un dia de la NW i cap símptoma de res, ni de panxu ni de warry. Potser és una warry ninja, que no es deixa sentir... No m'ha passat mai però ja sabem que falta possar-nos a buscar per a que passi l'inimaginable, oi?
Xoxoneta em sap greu!!Però et veig animada. Ja pots posar data a la teva SW i preparar al xoxoneto.
Sandysc85 i Siberiana, de moment TE diumenge res de res! jajajajjaj Que corxeo m'ho ha prohibit... És que encara que generalment tinc el cicles de 30 dies un o dos cops l'any són de 34 així que hem decidit per votació que esperarem passat el 6 en que llavors segur que de segur puc dir que tinc retràs. el Corxeo m'ha dit que si el 6 no baixa ja puc anar corrent a la farmàcia a comprar-lo i que si resulta que ho estic m'embolicarà amb plàstic de bombolles per protegir-me fins que sigui el dia del part... jajajajaj Sandysc85, segueixes sense cap símptoma? Va que vull cantar la teva panxu, eh?
Cristineta86, benvinguda al desespero. Espero que se't faci lleu i que les analítiques que t'hagis de fer sigui per comprovar que la panxu va per bon camí.

Pichula ja veuràs com serà un ensurt tan sols! Aviat et diran que tot està ok i a comprar pimkie per celebrar-ho.
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia cercadores boniques!!!
Ostres corxea com m'he rigut amb el corxeo embolicant-te en bombolles!!! Jajaja!!! I el pimkie!!! Ole ole!!! Per cert que just aquest cap de setmana tinc dos dinars i no sé com amagaré el tema... jolín, ara a esperar fins el dia 6... però en part el corxeo té raó... ánims amb el desespero!!!
Ostres quants desesperos!!! Cristineta86, mai se sap!!! potser ha sonat la flauta i si no... a comptar dies per fer la prova!!!
Xoxoneta quin rotllo!!! molts ànims i a per la propera!!!!! Jo porto un tattoo també i ja fa temps que dóno voltes a fer-me'n un altre...
Pelusseta vinga, que si no hi ha warry hi ha esperança!!! I de vegades són els mateixos símptomes de warry!!!
Jolín Lleona ta mare... millor m'ho poses!!!
Sindria14 cuida't molt i ànims amb el desespro.... no series la primera que pensant no haver-ho fet massa bé... patapam!!!!
sandysc85 ànims amb el desespero!!!!
Tubi aiiiii mare meva!!! quin patir tu"!!!
Doncs vaig anar al gine, no estava el meu però em va atendre una doctora molt maca, li vaig dir el què havia passat i em va fer bastantes preguntes de com, quan, etc i em va fer la eco... es veia el saquet però no l'embrió, però em va dir que era el que s'havia de veure per les setmanes que estava, que ella en principi el veia bé, ben colocat i agafadet, però que no em volia enganyar i que també pot ser que no tiri endavant i per això hi hagi tacats, però ella d'entrada ho veia bé. Que la setmana que ve vagi a fer una altra eco perquè ja es veurà si ha tirat endavant o no. M'ha donat uns òvuls de progesterona, que és perquè s'enganxi crec i unes pastilles naturals per les nàusees, a veure com va!!! Tot i que s'ha de veure com evoluciona em vaig quedar molt més tranquila!!!!
Ostres corxea com m'he rigut amb el corxeo embolicant-te en bombolles!!! Jajaja!!! I el pimkie!!! Ole ole!!! Per cert que just aquest cap de setmana tinc dos dinars i no sé com amagaré el tema... jolín, ara a esperar fins el dia 6... però en part el corxeo té raó... ánims amb el desespero!!!
Ostres quants desesperos!!! Cristineta86, mai se sap!!! potser ha sonat la flauta i si no... a comptar dies per fer la prova!!!
Xoxoneta quin rotllo!!! molts ànims i a per la propera!!!!! Jo porto un tattoo també i ja fa temps que dóno voltes a fer-me'n un altre...
Pelusseta vinga, que si no hi ha warry hi ha esperança!!! I de vegades són els mateixos símptomes de warry!!!
Jolín Lleona ta mare... millor m'ho poses!!!
Sindria14 cuida't molt i ànims amb el desespro.... no series la primera que pensant no haver-ho fet massa bé... patapam!!!!
sandysc85 ànims amb el desespero!!!!
Tubi aiiiii mare meva!!! quin patir tu"!!!
Doncs vaig anar al gine, no estava el meu però em va atendre una doctora molt maca, li vaig dir el què havia passat i em va fer bastantes preguntes de com, quan, etc i em va fer la eco... es veia el saquet però no l'embrió, però em va dir que era el que s'havia de veure per les setmanes que estava, que ella en principi el veia bé, ben colocat i agafadet, però que no em volia enganyar i que també pot ser que no tiri endavant i per això hi hagi tacats, però ella d'entrada ho veia bé. Que la setmana que ve vagi a fer una altra eco perquè ja es veurà si ha tirat endavant o no. M'ha donat uns òvuls de progesterona, que és perquè s'enganxi crec i unes pastilles naturals per les nàusees, a veure com va!!! Tot i que s'ha de veure com evoluciona em vaig quedar molt més tranquila!!!!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Pichula, et buscava al maig i no t'he vist. Quines bones notícies! Perquè ho són, clar que sí! A aquesta alçada gestacional sempre diuen que pot tirar endavant o no, perquè és molt inicial, però si la doctora ho va veure bé, pinta bé! Jo també em poso progesterona per via vaginal, m'ho van receptar en l'altre embaràs i ara ho he decidit pel meu compte (però la llevadora em va dir que feia bé). T'aviso: regalima molt, et fa notar humida i sembla que tinguis pèrdues. Jo ara perquè ja m'ho sé, però l'altra vegada havia de córrer al lavabo contínuament tota espantada. És incòmode, però és per bé!
A la resta, aviam aquests desesperos si es tradueixen en panxes!
A la resta, aviam aquests desesperos si es tradueixen en panxes!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Pichula, jo tinc un "truquillo" fantàstic per a que ningú et faci preguntes pel tema beguda i alcohol.
Tu no facis res, si t'ofereixen vi t'omples la copa (no del tot per no malgastar massa vi...) i si no te l'omples tu i després ni la toques. La gent ni s'hi fixa però com t'han vist amb la copa de vi ja deixen estar el tema... jajajja És que la gent anem per inèrcia...
Jo en els dies desespero em fa mooolta coseta veure i prefereixo no fer-ho. Ja he utilitzat la tàctica en un parell de reunions familiars amb vi i cava i m'ha anat de conya. Es tracta de no cridar l'atenció i aquesta és la millor manera. Tu fes veure que veus i punt. I, si voleu, a mig dinar feu un canvi de copa amb el pichulo i a sobre, es pensaran que te l'has begut (per si hi ha controladors màxims).
Molts ànims amb la pròxima visita. Ja sabem que les primeres setmanetes d'embaràs són delicades però si la doctora ho veu bé... Aviat podràs saludar al cigronet, ja veuràs! Tan sols és que és tímid, pobre...
Tu no facis res, si t'ofereixen vi t'omples la copa (no del tot per no malgastar massa vi...) i si no te l'omples tu i després ni la toques. La gent ni s'hi fixa però com t'han vist amb la copa de vi ja deixen estar el tema... jajajja És que la gent anem per inèrcia...
Jo en els dies desespero em fa mooolta coseta veure i prefereixo no fer-ho. Ja he utilitzat la tàctica en un parell de reunions familiars amb vi i cava i m'ha anat de conya. Es tracta de no cridar l'atenció i aquesta és la millor manera. Tu fes veure que veus i punt. I, si voleu, a mig dinar feu un canvi de copa amb el pichulo i a sobre, es pensaran que te l'has begut (per si hi ha controladors màxims).
Molts ànims amb la pròxima visita. Ja sabem que les primeres setmanetes d'embaràs són delicades però si la doctora ho veu bé... Aviat podràs saludar al cigronet, ja veuràs! Tan sols és que és tímid, pobre...

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia noies!!! Què tal l'inici de mes?
corxea veig bé endarrerir el TE fins el dia 6, així us assegureu. De fet, a mi em tocaria DNW el 6 (amb els nous càlculs), però no vull esperar tant
en qualsevol cas, no tinc símptomes de res!! De fet, em faré el TE perquè hem pinxutejat sense protecció, perquè si no fos per això, mai del món diria que podria tenir panxu...
xoxoneta a tope amb la propera SW
m'alegro llegir-te animada i amb ganes d'intentar-ho a tope. L'octubre serà el teu mes!
Pichula com et diuen les altres, esperem que no sigui res! Esperem bones notícies ben aviat. Almenys si la gine ho veu bé, ja és molt
i és genial el truc de la corxea. Me l'apunto perquè segur que en algun moment em farà falta
Cristineta86 molts ànims amb el desespero, no perdis l'esperança encara
Pelusseta com ho portes?
Moment ego: Com ja he comentat, no tinc símptomes de res!!! Sé que encara queden 5 per la DNW, però vaja, que potser aquest cicle sí que tenim W ninja! jajajaja! L'únic que he vist a la gràfica de les tempes és que després de la pujada post-ovulació va fer una baixadeta, ahir una pujadota, i avui ha tornat a baixar... Tot i així, la tinc per sobre de la meva línia basal, però vaja, que tot i que no perdo l'esperança, sóc realista i no sé si això acabarà en panxu
en fi... si no és aquest mes, serà el següent, però arribarà!! 
corxea veig bé endarrerir el TE fins el dia 6, així us assegureu. De fet, a mi em tocaria DNW el 6 (amb els nous càlculs), però no vull esperar tant
en qualsevol cas, no tinc símptomes de res!! De fet, em faré el TE perquè hem pinxutejat sense protecció, perquè si no fos per això, mai del món diria que podria tenir panxu...xoxoneta a tope amb la propera SW
m'alegro llegir-te animada i amb ganes d'intentar-ho a tope. L'octubre serà el teu mes! Pichula com et diuen les altres, esperem que no sigui res! Esperem bones notícies ben aviat. Almenys si la gine ho veu bé, ja és molt
i és genial el truc de la corxea. Me l'apunto perquè segur que en algun moment em farà falta
Cristineta86 molts ànims amb el desespero, no perdis l'esperança encara
Pelusseta com ho portes?
Moment ego: Com ja he comentat, no tinc símptomes de res!!! Sé que encara queden 5 per la DNW, però vaja, que potser aquest cicle sí que tenim W ninja! jajajaja! L'únic que he vist a la gràfica de les tempes és que després de la pujada post-ovulació va fer una baixadeta, ahir una pujadota, i avui ha tornat a baixar... Tot i així, la tinc per sobre de la meva línia basal, però vaja, que tot i que no perdo l'esperança, sóc realista i no sé si això acabarà en panxu

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia mosses!!
Perdoneu, he estat desde q vaig cantar el positiu desconectada del SP. Tenia pendent donar les gracies a totes per les felicitacions i per l’acompanyament q m’heu fet aquest mes de cerca i alguna cercadora algun mes anterior.
Us envio una abraçada enorme a totes i molts anims, no desespereu massa i sobretot no us oblideu de ser feliç
Un peto a totes i gracies per ser aqui!

Perdoneu, he estat desde q vaig cantar el positiu desconectada del SP. Tenia pendent donar les gracies a totes per les felicitacions i per l’acompanyament q m’heu fet aquest mes de cerca i alguna cercadora algun mes anterior.
Us envio una abraçada enorme a totes i molts anims, no desespereu massa i sobretot no us oblideu de ser feliç
Un peto a totes i gracies per ser aqui!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
petitajo ha escrit:Bon dia mosses!!![]()
![]()
![]()
Perdoneu, he estat desde q vaig cantar el positiu desconectada del SP. Tenia pendent donar les gracies a totes per les felicitacions i per l’acompanyament q m’heu fet aquest mes de cerca i alguna cercadora algun mes anterior.
Us envio una abraçada enorme a totes i molts anims, no desespereu massa i sobretot no us oblideu de ser feliç
Un peto a totes i gracies per ser aqui!
Hola guapa!!! Com ho portes? Quina felicitat més immensa deveu sentir
Per part meva, intentaré fer-te cas i no desesperar gaire
Disfruta molt de l'embaràs

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
INICIAT EL POST DE CERCADORES D'OCTUBRE!!


Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Pichula Molts anims!!!! Q be trobar una bona profesional en moments aixi, va be rebre una mica d'empatia. Tu tranquila q si diu q te bona pinta..... Molts anims bonica i a cuidar-se!!
No he gossat escriure al post de mares, fins la setmana q ve no tinc eco
Sandysc85 Es una sensacio molt xula, espero q en breu l'experimentis!! Un peto!!!
No he gossat escriure al post de mares, fins la setmana q ve no tinc eco
Sandysc85 Es una sensacio molt xula, espero q en breu l'experimentis!! Un peto!!!
- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Noies, em sap molt de greu no haver estat aquesta ultima setmana a tope però el tema feina em té absorvida....
M'ha agradat molt compartir aquest mes amb vosaltres i cantar panxes, encara que m'hauria fet molt feliç poguer cantar més. La part "bona" és que seguirem sent companyes al post d'octubre i que estaré ben pendent de totes!
Petonarros a totes
M'ha agradat molt compartir aquest mes amb vosaltres i cantar panxes, encara que m'hauria fet molt feliç poguer cantar més. La part "bona" és que seguirem sent companyes al post d'octubre i que estaré ben pendent de totes!
Petonarros a totes

[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













