És legal 21 nens a P2?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: Maroa » dl. set. 07, 2015 8:58 pm

Hola noies!
Sabeu si és legal, a data d'avui, tenir 21 nens a P2? És una escola privada.
Moltes gràcies.
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: Arual83 » dl. set. 07, 2015 9:06 pm

Quan jo treballava a llar d infant privada la ratio màxima a p2 era de 21 si. Una barbaritat. D això fa 8 anys... no se si ha canviat.

La meva nena a la publica eren 15 x aula
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: lila » dl. set. 07, 2015 9:33 pm

La meva a la pública a Barcelona eren 20 per aula de P2, just aquell curs (12-13) havien canviat el decret de ràtio, fent-lo passar de 18 a 20. Hi va haver moltes reivindicacions per part de les Bressols Municipals.

A la privada no sé si han de seguir cap "reglament", la veritat, com que no reben cap tipus de concert ni res no sé si poden fer el que vulguin...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: Nime » dl. set. 07, 2015 10:18 pm

Sí, és totalment legal
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: shyla » dl. set. 07, 2015 10:23 pm

A l'escoleta del meu fill eren 20 per classe tambe
Imatge Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: laiaf3 » dt. set. 08, 2015 12:32 pm

21 nens petits només per una cuidadora?!!? :ufs:
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: shyla » dt. set. 08, 2015 1:04 pm

A la del meu fill sempre son com a minim 2 per classe
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: Nime » dt. set. 08, 2015 1:41 pm

A la meva llar també, dues cuidadores i l'any passat eren 18 a p2
Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: baldufeta05 » dt. set. 08, 2015 2:05 pm

Jo treballo a la municipal i la ràtio per les aules de 2-3 anys són 20, encara que per algun motiu molt concret puguin demanar ampliació de ràtio.
Però vaig treballar molts anys a la privada i la normativa no està molt clara i n'havia tingut més de 20.. Tot i que sí que s'ha de dir que a la privada eren dues tutores per aula...
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: És legal 21 nens a P2?

EntradaAutor: Sumsi » dc. set. 09, 2015 11:39 am

Nosaltres aquest any comencem P2 a pública i són 20 nens per classe. Uns tutora i una de suport
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::