★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sakura1410
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: sakura1410 » dc. ago. 26, 2015 7:29 pm

p3titajo jo el tema de tempes no podria fer-lo :s els to bueno... nomes llevar-me me'l faig però si que es veritat que jo m'obsesiono mes... però a la vegada em van bé perquè sino no sabria quan ovulo i pitjor. Ànims!!
virolai ens veiem al septembre, amb energia!!!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dc. ago. 26, 2015 8:47 pm

Ei noies!!!! Mooooolts ànims a totes!! Que no decaiguin aquests ànims que necessitem ovulets ben optimistes per caçar un dels milions de bitxillos que li arriben!!! Es un camí dur moltes vegades, i la incertesa de no saber quan serà és empipadora, sobretot perquè quan es desperta el cuquet que et diu "vull ser mare", no s'acaba així sinó "vull ser mare i ho vull JA"!! Tot arriba!! Ningú va dir que fos fàcil!!

Ànims a tothom!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Nineta22

EntradaAutor: Nineta22 » dc. ago. 26, 2015 8:48 pm

Per cert, jo estic en desespero també però poc perquè sé que aniré a setembre!! Amb la impressionant xifra de pinxitos que hem fet aquesta SW (irònic total), ho tenim clar!!

A seguir agafant els maromos per banda i atacant!!!
siberiana
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dc. ago. 26, 2015 10:16 pm

Bona nit, boniques!

Aquí la jefa desapareguda :content: Després d'una setmana llarga de desconnexió totaaaaaaaaaal, tornem a ser a casa. No he tingut temps encara de posar-me al dia llegint totes les entrades, així que no podré personalitzar massa ni actualitzar el primer post. Però sí que he vist, amb molta alegria, que tenim una altra oliveta! Enhorabona Soleur! Gaudeix molt d'aquesta nova etapa, i mantingue'ns informades de com va tot

A totes les que us ha fet una visita indesitjada la maleïda, dir-vos que d'entrada és un pal, però que segur que ben aviat arribarà el dia en que desapareixerà per una bona temporada. No perdeu les esperances, i a escalfar motors amb les parelles per seguir en la cerca amb alegria :: orrr::

A les dels desesperos, pel·lícules, i cicles que fan coses rares quan mai abans ho havien fet (sí, sí, és un drama :ufs: ), molta paciència i molts oooohhhhms :-o00m :-o00m :-o00m Aviat sortireu de dubtes, i espero que en el que queda de mes puguem celebrar encara unes quantes panxus més :-()) :-()) :-())

I les mames boniques que inicieu etapa nova? Com esteu? Què tal les vostres olivetes? Alguna ha tingut visita ja al ginecòleg? Suposo que per la majoria encara és d'hora, però ens encantarà que aneu passant per aquí per donar-nos notícies i esperances de panxu

Pel que fa a mi, tot just entro en fase de desespero, de moment encara no pel·liculera :ok: Aquest mes hem estat molt regulars en el tema pinxitus, que les vacances ens han portat tranquil·litat, temps i energia, així que durant la SW n'han caigut uns quants. Avui m'hauria agradat poder rematar la feina per si de cas, però el siberiano torna a ser fora uns dies, així que no ha pogut ser. En fi, si hem fet diana aquests últims dies, perfecte, i si no, que nos quiten lo bailao :inthebed:

Demà intento connectar-me amb més temps per personalitzar, actualitzar, i el que convingui
Lunut
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: ds. ago. 18, 2012 12:27 pm

EntradaAutor: Lunut » dj. ago. 27, 2015 7:44 am

Xiques!!! Estic en desespero maxim! Tinc tots els simptomes de warry: pits inflats, mal de cap i d.esquena, cames cansades...de moment no baixa. Tant me pot vindre avui com diumenge! Suposu q aquest cicle sera de 28 dies x poder.me tocar força la moral!!!! Casundena!! A sobre el lunut petit sa pixat al nostre llit avui!!! De 2 a 4 no he pogut dormir...estic feta un cromo!!
Anims als desesperos!!! Molts pinxitus x les sw i energis x les setembreres!!!!
Imatge
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dj. ago. 27, 2015 7:47 am

Bon dia cercadores boniques!!!

Sí que és veritat el que diu la jefa, que aquest final de mes hi ha hagut moltes warrys tocant la pera i el post ha quedat una mica deslluït... jejeje!!! Volem panxus de final de mes per animar-lo!!!!

siberiana ànims amb la fase pel·liculera!!! Què guai aquests deures ben fets!!! Vinga que serà la bona!!!

Nineta22 amb un pinxito n'hi ha prou... mai se sap...

Ai Lunut :-o00m :-o00m a veure si pots portar bé aquests dies de desespero... què difícil és!!!

Moment ego: ahir vaig començar dieta i vaig anar al gimnàs!!! Ole ole!!! Feia tant que no hi anava que gairebé no aguanto la classe... i axiò que és la única que m'agrada (body combat)!!! Avui em fa mal tot!!! Però estic molt contenta!!! Ara és més fàcil d'anar perquè no tenim al petit, a veure quan tornem a la rutina...
Ah! I he seguit l'estratègia de la Marta_1986 i m'he comprat roba interior picantona!!! Aquesta sexy week a topeeeee!!!! :b-))) :miko: :p-)

Que passeu un bon dia!!!
Imatge

Imatge
Nineta22

EntradaAutor: Nineta22 » dj. ago. 27, 2015 8:21 am

Molt bé pichula!! Mica en mica!! Aquest mes el pichulo no se't resistirà!! Jejeje

Lunut oooooohhhhm!!! Molts ànims!!!

I les altres com esteu?
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dj. ago. 27, 2015 12:35 pm

Hola mosses!!!

Nineta22 "Amb la impressionant xifra de pinxitos que hem fet aquesta SW (irònic total)" m'has fet riure, m'agrada com t'ho prens. :ok: Tingues present q nomes en cal un per haver fet diana. M'encanta la foto q has penjat :b-)))

pichula Molt be aixo del gimnas, mens sana in corpore sano :p-) :p-) Preparada per caçar l'ovulet!!!!

Lunut Com portes el desespero???? Anims aviat sortiras de dubtes

Siberiana Hombre!!!!! Esa jefa!!!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) Q be q hagis pogut desconectar tant i fer moooolts deures, pensa q tota feina te la seva recompensa, te molt bona pinta!!!!! :-())

virolai Millor q hagi sigut puntual. Ens veiem al setembre!!! :ok:

sakura1410 Q be q tinguis feta la feina, ara a relaxar-se durant la época de desespero :-o00m :-o00m Anims bonica

Nicoia Molts anims, un petonet reina!!!

Marta_1986 Pq penses q no heu fet diana??? Anims dona i molts pepos!!!! :-o00m :-o00m

bruixalila
Tingues fe!!! :***:

Us envio força a totes i penseu q el cap de setmana ja s'apopa!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Moment Ego: jo no se si he de començar SW o no, si tingues els cicles com abans si pero com q aquest ultim ha estat tan llarg ja no ho se (nomes em miro calendaris d'ovulacio). :-o00m Amb el petitell vem estar parlant i aquest mes farem SM començant desde avui, segons ell hauriem de fer sexylife :inthebed:
Suposo q em passare tot el mes de setembre en desespero, sort q us tinc a vosaltres :-()-)
Imatge

Imatge
Nineta22

EntradaAutor: Nineta22 » dj. ago. 27, 2015 1:30 pm

Petitajo, sexylife? Que bons són aquests maromos!!! Jajaja si fos per ells faríem sexylife 3 cops al dia, com el que pren un medicament cada 8 hores!! Però que pesats!! Jejeje

Suposo que m'ho prenc així perquè tinc la Peque però recordo quan buscàvem el primer, els desesperos eren amb majúscules!!!! Però val més agafar-s'ho be si es pot, tot i que avegades costa!! :)
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dj. ago. 27, 2015 1:53 pm

jajajaja!!! petitajo!!!! Boníssim lo de sexylife!!! Ho haurem d'instaurar!!! Ostres jo ni me'n recordo de quan feia sexylife amb el pichulo!!! Jejeje!!! Pobret, així està...
Nineta22 sisi, per ells que no quedi!!! Mareeeeeee!!!
Imatge

Imatge
siberiana

EntradaAutor: siberiana » dj. ago. 27, 2015 2:06 pm

Hahahaha, em pixo! M'encanta lo de sexylife, jo per mi endavant, que no en tinc mai prou :love: De fet quan parlo aquí de SW és sobretot per marcar els dies fèrtils, ja que en realitat de pinxitus en cauen durant tot el mes (però són ja sense la pressió de "fer diana") :inthebed:

Pichula, m'encanta veure't així! Roba sexy, gimnàs... el pichulo es posarà com una moto :ok: Jo també pateixo pel pes, no saps com t'entenc. Havia perdut 4kg i estava bastant en forma perquè feia molt d'exercici, però entre juliol i agost... he recuperat 3kg :ufs: Ara torno a la normalitat i espero deixar-los enrere aviat, però fa una ràbia no poder-se relaxar mai!!! En fi, és una lluita permanent, i sé que la rutina és el que em va bé: cuidar el menjar i molt de moviment. Ànims, que podem!
Nineta22

EntradaAutor: Nineta22 » dj. ago. 27, 2015 5:50 pm

Jajajaja siberiana, el meu xurro estaria encantat si no en tingués mi prou i li proposés una sexylife!! Des que vam tenir a la petita que el tinc una mica (a vegades massa) oblidat, i d'això ja fa 2 anys!!! Jejeje pobret!! Però de veritat que m'he tornat asexual!! Acabo el dia tan feta pols que l'últim que tinc ganes és de fer pinxitos!! En fi, pobret!! Sort que m'aguanta!!!

Res, que la meva W farà acte de presencia segur!! Sempre em queixo i dic que no es caiguin en tòpics ni generalitzacions, però jo sóc de les que quan estic en fase premenstrual estic que mossego i ploro a la vegada!! I avui és un dia d'aquests!!! Jejeje

Petons xatis!!
Lunut
Entrades: 104
Membre des de: ds. ago. 18, 2012 12:27 pm

EntradaAutor: Lunut » dj. ago. 27, 2015 7:30 pm

Xiques...la malvada ja es aqui! Cicle de 25. Ja l.esperava la veritat. Jo com la nineta22 feia 3 dies q memprenyava x tot i tinc un mal de cap...
Ara hem decidit amb el lunut que farem pinxitus nomes quan ens vingui de gust, res de mirar dates. I es q voliem que elbsegon nesques mes o menys a l.epoca del primer i ens hem pressionat massa. Anirem amb calma i quan vingui vindra. Que tampoc ens ve d.uns mesos!!
Molts anims a totes i moltissima sort!!!
Petonets!!!
Imatge
Nineta22

EntradaAutor: Nineta22 » dj. ago. 27, 2015 7:55 pm

Lunut molts ànims!!!! no decaigueu!! Una abraçada!!
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. ago. 27, 2015 9:33 pm

iepa boniques!!! vaja estic veient massa warrys per aqui... :sogra: como la odiooooo

lunutfeu molt bé de pendreus així el tema! segur que aixíarribarà abans del que us penseu!

pichula aleee aleee esa ropa sexy!! :inthebed:

Nineta22 jo estic igual... avui amb dolors de regla i inclus he tingut nausees i super borde i enfada amb el món.. a part que porto la setmana menjant com si s'acabés el menjar.... ahir em vaig preparar un croissant amb mantega i merlemada per berenar i mentre el feia em vaig adonar que semblava en Gollum...

en fin noies... sembla que l'Agost no ha portat gaire panxus,no? haurem de repetir al Setembre....
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Nineta22

EntradaAutor: Nineta22 » dj. ago. 27, 2015 9:55 pm

Jajajaja em pixo! M'estic imaginant en Gollum amb un croissant amb mantega i mermelada dient "mi tesoro"!!!

Veig que aixo del mal humor és més habitual del que volia creure! Ostres, és que és matemàtic en el meu cas eh? En fi!! Les cols de setembre seran molt bones també!!!!
TUBI*
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

EntradaAutor: TUBI* » dj. ago. 27, 2015 10:19 pm

Noies bona nit! ! Des de fuerteventura molts ànims i petons a totes. Sabeu estic tant bé aqui sense pressions ni res per l estil que espero aconseguir la panxu al setembre. Ja Ja això del sexylive és bàsic a totes les cases i a tots els homes, jo un pinxito o dos al dia encantada de la vida però ell sempre en vol més HOMES jaja
bruixalila
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. abr. 18, 2011 5:44 pm

EntradaAutor: bruixalila » dj. ago. 27, 2015 10:34 pm

niñera, marta, siberiana en pixuuu, q bones!! sexy sexy!!
com ens hem de veure..

lunut en sentó molt com tu, nosaltres tb ,tenint ja la nena de 4 i q jo no tenia claro si repetir(pero mal embaras i part), i FA uns mesos vaig fer tans cacalculs ja q em fría gracia finales de 2015 i mira...ho vull tenir tot masa controlat!!
sort q la princesa ho cura tot

jo ara ja mes dolors de panxa molt mal ppits i estones la veig ja...a
bruixalila
Entrades: 85
Membre des de: dl. abr. 18, 2011 5:44 pm

EntradaAutor: bruixalila » dj. ago. 27, 2015 10:38 pm

a veure q sera.... dill torno a treb i sseria doble pal :((( estém força tristots ja

perdoneu el dichos corrector!!

animuuss xatis!!
siberiana

EntradaAutor: siberiana » dj. ago. 27, 2015 11:19 pm

Hahahaha, Marta_1986, quina gràcia la imatge del Gollum amb el croissant. Si és que ens ho diem tot nosaltres soletes >.-<:

I noies, que els ànims no decaiguin, que us veig una mica pansides! Home, érem moltes cercadores i a la majoria ens ha vingut la maleïda, però tenim 6 panxus confirmades, i potser unes quantes més que han estat engendrades a l'agost però no sabrem res fins el setembre. Així que ànims amunt, i a gaudir de la sexylife :sex-|: :love:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::