★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
pelusseta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. jul. 31, 2015 3:14 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: pelusseta » ds. ago. 22, 2015 5:25 pm

Lunut quin greu reina!
Lunut
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: ds. ago. 18, 2012 12:27 pm

EntradaAutor: Lunut » ds. ago. 22, 2015 6:00 pm

Bruixalila a mi tambe me comencen els simptomes de la warry just una setmana abans de que me vingui. Abans de començar a buscar no hem passava! Pero si q tenia spm bastant marcat emocionalment.
Pelusseta tinc el mateix dilema amb el TE. Pero encara falten dies. Jo sino em ve abans mel fare el divendres al mati. Marxes aquest dilluns? A disfrutar al maxim de les vacances sigui el que sigui!!!
Imatge
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » ds. ago. 22, 2015 7:25 pm

Pelusseta, jo crec que és molt d'hora perquè el TE et digui res! Si et surt negatiu te'l creuràs a falta d'una setmana? Jo crec que marxaria, i el que hagi de ser serà! Potser el fet d'estar de vacances t'ajudarà a no pensar-hi tant no? Moooooolts ànims facis el que facis!! Tot estarà bé!!

Nina, ànims amb la warry!!!
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. ago. 22, 2015 11:10 pm

pelusseta jo també esperaria perquè total et sortirà negatiu i com diu la Nina te`l creuràs... a veure si et pots relaxar a les vacances!!

jo estic com nerviosa....em poso nervosa pq no vull pensar i aleshores penso i em poso més nerviosa... aleshores penso que per culpa del mu cap segur que passa un mes més... :ufs: en fin... quina rabia

demà a gaudir de la festa major de Sitges a veure si em distrec >.-<:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
pelusseta

EntradaAutor: pelusseta » dg. ago. 23, 2015 8:46 am

Sí, si teniu tota la raó de món. :ok: Si surt negatiu tampoc me'l creuré o me'l voldré creure, així que res, me n'aniré amb el dubte i ja us avisaré quan warregi. :sogra:

Jo de fet funciono una mica al revés, de vacances hi penso més mentre que durant el curs mentre treballo estic amb el cap més ocupat!!!

Marta_1986, jo penso com tu i m'agobio: tinc la sensació de que em sabotejo a mi mateixa, i cada vegada que algú diu " el més que menys hi vam pensar m'hi vaig quedar" penso "cagundena", perquè jo sóc de les que quan vull algo hi vaig a tope i no paro fins que ho tinc! i clar, penso, si no hi deixo de pensar perquè és algo que vull, no m'hi quedaré :(

Vaig anar a fer-me uns anàlisis i al setembre tinc visita al gine, a veure que tot el tema hormonal estigui correcte, que jo tinc algunes hormones que fan coses rares de vegades... em quedaré més tranquil·la perquè si tot està bé, doncs perfecte, i si no, doncs hi posarem remei.

Per ara segueixo amb símptomes de w a tope. en fi, PEPOOOOS per totes! i sí no és aquest més, serà el proper que mentre hi ha pinxitu hi ha esperança. :-)love(-: :sex-|: ..::·· :panxeta:
pichula
:: gosset
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dg. ago. 23, 2015 10:24 am

Bon dia cercadores!!!

Ostres, m'identifico totalment amb vosaltres pelusseta i Marta_1986!!! A mi em passa el mateix, penso que em boicotejo a mi mateixa per pensar-hi massa!!! I m'enfado! I penso que no hi he de pensar... i després penso que tampoc estic tan obsessionada! Aix no ho sé!!! Jejeje! De moment aquest mes em torna a fer exactament igual que el passat, però amb més símptomes de warry... estaria desesperant, però resulta que vaig començar a tacar i anava a més i ara s'ha parat... igual que el mes passat que vaig acabar fent-me TE... aquesta vegada, però estic convençuda que és la warry, així que no sé per què fa el tonto... m'he començat a prendre onagra també, a veure si no fa tant el burro.... ostres tu, entre una cosa i una altra m'estic prenent un arsenal cada matí!!! Jajaja!!!

Molts repos boniques!!!
Imatge

Imatge
edoimaeti
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

EntradaAutor: edoimaeti » dg. ago. 23, 2015 3:25 pm

Buf quants desesperos!!! Alguna panxulina hi haurà no? Estem totes molt pessimistes!

Lunut quin greu això dels fongs és un rotllo, tenies tota la raó de no poder dormir, jo n'he tingut i són un malson, sort que amb el medicament passa súper ràpid.

Pelusseta a mi em passa igual, quan estic de vacances encara hi penso més, deu ser ben normal, i em plantejo un dilema semblant al teu. Espero la W pel dia 2 i estare fora fins el 31. Porto per fer el TE quan vulgui però no sé que fer, si el faig mentre estigui fora de casa potser serà aviat i si el faig el mateix dia que començo a treballar i surt negatiu serà un dia molt dur, què penseu?

Molts ànims i molta paciència a tots els desesperos actuals: pelusseta, Lunut, bruixalila, Marta, Pichula.... i les que em deixo.

Sakura endavant amb la SW!!!
ImatgeImatge
Lunut

EntradaAutor: Lunut » dg. ago. 23, 2015 3:58 pm

Edoimaeti: si que pasa rapid amb el medicament! Estic molt millor! I pel tema de fer el test o no: jo els primers cicles de buscar men feia abans d.hora i per mi resulta mes doloros veure un negatiu que veure la warry. Almenys hem puc enfadar amb "ella" i maleirla tant com vulgui!!! Tot i aixo hem costara no fer.me un TE abans de marxar de vacances...però es que tenir els cicles irregulars m.esta fent para boja! Ara tant pot ser que hem faltin 4 dies com una setmana!!

Molts anims desesperus! I sino al setembre tornem.hi!!!
Imatge
pelusseta

EntradaAutor: pelusseta » dg. ago. 23, 2015 5:45 pm

Hola!

abans de marxar, us deixo aquest article que he trobat en un moment de baixón i que potser us va bé o us serveix...

http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... -toca.html

Jo , per part meva, me'n vaig una mica tristona, però ja se'm passarà. El mes que ve crec que passaré de TOs i temperatures, i deixaré fluir el mes, necessito una mica d'aire i crec que com que estaré ocupada, m'anirà bé desconnectar una mica de tot :)

ànims als desesperos, força a les sexy weeks i a veure quines panxus es destapen aquest mes, que segur segur que en surten de noves :)
ardillita
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

EntradaAutor: ardillita » dg. ago. 23, 2015 7:31 pm

Hola nenes!!
Estic en desespero total!!!
Us explico...
M'ha passat una cosa més rara... dimecres passat al migdia va començar a fer acte de presencia la warry...i va continuar fins la nit de dijous a divendres que va parar i va tornar una mica dissabte mati i ja no ha tornat... Si es warry es mol extraña (Molts parons i menys cantitat de l'habitual)... Nose que pensar!!!
L'ardillito diu que demà anirà a comprar un TE i aixi sortirem de dubtes...
I jo em vaig posant nerviosa per instants... Ai noies...Nose que pensar!!! Pot ser implantació, la warry amb algún desajust, la warry i que continuará un día d'aquets.... Estic en desespero total!

Per cert pelusseta m'ha agradat molt l'article que has compartit!!! A gaudir dels pinxitos!!!
Imatge
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

EntradaAutor: sakura1410 » dg. ago. 23, 2015 9:18 pm

pelusseta m'ha encantat l'article, gràcies per compartir-lo :D no te'n vagis tristona, aprofita les vacances que les hi ha que no ens anem fora, pensa que ets afortunada :ok:
marta y pichula idem... em penso que a una gran majoria ens pasa, a menys volem pensar, més pensem que no ho hem d fer i cagadaaaaaa! Tot el dia igual i com diueu, boicot a nosaltres mateixes :s
ardillita doncs pot ser me'l faria més que res per treure'm el dubte però sense mases esperances, no se... jo desde que estic "a la busqueda" també em fa coses rares però i si fos un positiu?? Cada sagnat per implantació pot ser diferent! Molta sooort
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
soleur
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. juny 02, 2015 9:42 pm

EntradaAutor: soleur » dl. ago. 24, 2015 7:01 am

Bon dia cercadores de agostt!!!!!!!!!!!!!!!!

Entro per dir-vos que.... ESTIC EMBARAÇADA DE 3-4 SEMANES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Encara no ho he asimilat perque ja pensava que em baixaria la warri.. pero sorpresa ahir no podia esperar més i em vaig
fer el TE i positivisim el clearblue. Quina il.lusió noies!!!! :love: :love: :love: :love: :love:

Ho sento per les que us ha baixat la dixosa maleïda pero ja veureu com arribarà. Jo mira aquest mes no hi pensava pero gens i
patapam!!! crec que també es molt psicologic. I de sintomes.... no n'he tingut nomès inflamada com a la warry i poca cosa més.

Com ja sabeu jo vaig patir un abort i mira com diuen: No hay mal que por bien no venga. Doncs de vegades t'hi pares a pensar.

Una super abraçada a totes i molts molt molts anims!!! I moltes :-()) :-()) :-()) :-())

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Lunut

EntradaAutor: Lunut » dl. ago. 24, 2015 7:17 am

Enhorabona soleur!!!!! Ara a disfrutar devla panxu!!!!
Imatge
edoimaeti
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

EntradaAutor: edoimaeti » dl. ago. 24, 2015 8:44 am

Bon dia noies,
Enhorabona Soleur!!!!!!!!!!!!!!!!!

ardillita no t puc ajudar gaire pqno m'ha passat mai però és molt important sortir de dubtes per no angoixar-se. Jo fins i tot aniria al gine (soc d'anar-hi al minim dubte) mes q res per aixo q et dic de l'angoixa

pelusseta m'ha agradat molt l'article, gracies, cada cop estic més convençuda q s'ha de fer el TE quan toca no dies abans com faig jo sempre....a veure si aquest cop m puc aguantar.

q tingueu un bon dia
ImatgeImatge
ardillita
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

EntradaAutor: ardillita » dl. ago. 24, 2015 9:19 am

Enhorabona soleur!! :-())

Noies m'he fet el TE i ha sortit negatiu. :ufs:

Ahir a la nit vaig parlar amb una familiar que es Gine (la unica que sap que estem buscant) i em va dir que em fes el TE i si es tornava a repetir un altre més que anes a veure-la a consulta que ja mirariem que pot ser.
El que si que m'ha aconsellat que aquest proper mes em prengui natalben o gestagyn preconceptius...que tenen mes vitamnies que l'acid folic sol. Aixi que farem cas.

Aixi que sense agobios continuarem buscant... Però com costa no agobiar-se!!!
Imatge
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dl. ago. 24, 2015 9:45 am

Moltíssimes felicitats soleur!!!! Quina il·lusió!!! T'ho mereixes, clar que sí!!! I no et sàpiga greu que estem encantades!!!!

Doncs a mi ahir a la nit em va venir la maleïda ja del tot... és a dir, que vaig començar a tacar dimarts, fins dimecres que anava a més, dijous a dissabte res i diumenge una altra vegada fins la nit... així que m'he passat un munt de dies tacant i ara la warry... ardillita ja veus quines coses més rares ens fa fer la cerca... però quina caca, jo!

pelusseta m'ha agradat molt l'article! Però que difícil que és!!! No sé, el problema és que ho volem ja!!! I clar, això ens fa agobiar-nos i pensar-hi massa...

Molts ànims boniques!!!
Imatge

Imatge
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dl. ago. 24, 2015 10:12 am

Bon dia mosses!

Moltissimes felicitats soleur!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ardillita anims dona!! A mi aquest mes m'ha passat el mateix q tu, un petit sagnat quan no tocava i un cicle de 36 dies quan normalment era de 25 :sogra:

Pichula anims per tu tambe, ens veiem al setembre amb il.lusió!!!

Em costa personalitzar, ho sento, anims a totes amb els desesperos!!!!
Imatge

Imatge
Nineta22
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dl. ago. 24, 2015 10:29 am

Felicitats soleur!!! Que be!! A disfrutar de la panxu!!!

Ardillita quin greu! Ho sento molt!!

Pichula, casum amb la maleïda!!! Moltíssims ànims i a seguir pinxitejant! Tot arriba!!

Noies, sóc a la feina i des del mobil, em sap greu no dir res més!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. ago. 24, 2015 11:33 am

Moltes felicitats soleur!!! :-()) :-()) :-())

Per fi un altre oliveta!!! <:-<

Molts PEPOs als desesperos i ànims a les maleïdes W :-((
S'ha de pensar que és un cicle menys per arribar a la meta :love: :cnena: :cnen:
Imatge Imatge
Nicoia
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

EntradaAutor: Nicoia » dl. ago. 24, 2015 12:41 pm

Bon dia cercadores!!

Moltes felicitats Soleur!!! Que bé que tinguem una altra panxu :-()) :-()) Gaudeix molt d'aquest moment i de tot el que vindrà >.-<:

Moment ego:
Jo aquests dies ho he passat una mica malament, vam tornar divendres a la tarda de les vacances i la maleïda va vindre dijous, la veritat m'ho vaig prendre bé (em va fer una mica de peneta, però estava amb energies pensant el següent mes arribarà) perquè els dies de vacances van ser molt de gaudir de la parella, de xerradetes, de desconnectar, vam estar molt bé.
Però el pitjor noies és que la nit de divendres a dissabte vaig haver d'anar a urgències perquè em va vindre un dolor insuportable a la zona de la panxa, resulta que tenia un quist que es va trencar, van estar a punt d'operar-me (fa quatre mesos ja em van operar), però finalment no va ser necessari perquè anava millorant, el pitjor va ser estar esperant al box, vaig sentir el part d'una mami i els plors del bebito al nèixer i just al box del costat hi havia una altra futura mami amb les contraccions, em vaig posar molt trista noies, pensant en la raó per la qual jo estava allà i la raó d'elles, em va vindre un baixon increïble.

Ara he pensat en tot i he pensat que no m'agobiaré, com la pelusseta passaré de temperatures i test ovulació, he assumit que amb tot això que m'ha passat, el camí per aconseguir la panxu potser serà complicat però tinc tota la il·lusió del món i sé que arribarà, he de ser positiva i m'he proposat intentar gaudir de tot el que m'envolta, de la gent i dels moments.
Sento haver-me enrotllat tant, però han estat uns dies molt intensos i necessitava parlar.

Un petonent

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::