★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola a totes!!! Estic de vacances bastant desconectada pero entro a felicitar a la mvillpa!!!! Ara a disfrutar
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Judit, has mirat el TE a contrallum amb la linterna del mòbil? jijijiji jo així vaig veure ratlla dies abans de veure-la a simple vista.... estic intentant comprovar si funciona sempre... Parlo de tests de tira, no dels de farmàcia, clar.
Sort noies!
Sort noies!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
petitajo ha escrit:Acabo d.entrar al post de mares d.abril i la majoria no te sintomes. Buaaaa fase pel.liculera a dijo!!
Ja estàs trigant en fer-te un!!!! Jo t'estic esperant tal i com em vas dir eh?????... Vinga vingaaaa

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
per cert d'on sou valtros?! a veure si algunes coincidim que vivim aprop!!!


8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Nenes guapes, gracies per estar al meu costat. Entre totes ens fem molta companyia.
Aquest mati m.he tornat a fer un TE i negatiu, ara ja ho tinc clarissim. A esperar la W.
Ir26, ja no arribo al mes d.abril. T.anire seguint.
A veure si ens trobem totes al post de maig, si aconsegueixo panxu em presento de candidata a jefa hehehe
Positivisme al maxim!!
Aquest mati m.he tornat a fer un TE i negatiu, ara ja ho tinc clarissim. A esperar la W.
Ir26, ja no arribo al mes d.abril. T.anire seguint.
A veure si ens trobem totes al post de maig, si aconsegueixo panxu em presento de candidata a jefa hehehe
Positivisme al maxim!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Marta-1986
Jo sóc de Barcelona, però ara a les vacances sóc en un poble del Baix Empordà que es diu Vulpellac.
Tu ets de prop de Reus? T'ho pregunto per la forma "naltros"
Petitajo que tens bones notícies?
Jo sóc de Barcelona, però ara a les vacances sóc en un poble del Baix Empordà que es diu Vulpellac.
Tu ets de prop de Reus? T'ho pregunto per la forma "naltros"
Petitajo que tens bones notícies?
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bona nit noies!
Jo sóc de Badalona però visc a Sabadell!
Us vull fer una pregunta (perdoneu que sempre escric sobee mi). En cas de sagnat per implantació, sabeu quant s'ha d'esperar per poder fer TE?
Moltes gràcies!
Jo sóc de Badalona però visc a Sabadell!
Us vull fer una pregunta (perdoneu que sempre escric sobee mi). En cas de sagnat per implantació, sabeu quant s'ha d'esperar per poder fer TE?
Moltes gràcies!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Zenda jo visc a Sant Pere de Ribes. el naltros em ve més per la gent de Vilafranca que conec que m'ho van enganxar.heheh
Judit ostres no et sabria respondre....jo diria que amb el primer vaig tenir el sagnat d'implantació i el TE el vaig fer una setmana després més o menys... però no ho tinc del tot clar perquè com que pensava que era la regla i que aquell mes res de res no recordo bé els dies
Judit ostres no et sabria respondre....jo diria que amb el primer vaig tenir el sagnat d'implantació i el TE el vaig fer una setmana després més o menys... però no ho tinc del tot clar perquè com que pensava que era la regla i que aquell mes res de res no recordo bé els dies
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola noies bon dia ja ser que vaig tard, no, tardisimm!!!!! Pero he estat desconectada de vacances fins ara. No tenia ordinador i per entrar de modo soso per mobil...
Bueno em presento,
Ja vaig estar de cercadores de juny pero vaig tenir un abortament, o sigui que aquest agost ja hem pogut fer feina aviam si el hi ha un cigronet!!!!!!!
Nom d'usuària: Soleur
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu; seguir gaudint de un bon vi, i una bona marxeta!!!!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar), Mordidita de Ricky Martin!! :D
Edat dels dos, jo 25 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles, 3r cicle de cerca, aprox. 31 dies.,
Nº Fills.0
Data NW (importantíssim!)24 agost NW!!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent;
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Natalben quan me'n enrecordo perque de vegades me'n oblido, fem pinxitos dia si dia tbe aquest estiu ha set un desmadre!! El soleur està encantadisim jajajajaja
Noies us he anat llegint a totes!! Estic super contenta de aquestes noves panxuss que guayy!!!!!!!!! enhorabona a totes
, en les que esteu en fase desespero molts
i les que esteu en SW a topeeee
Una abraçada per totes.!!!!!
Volem unes super PANXUS DE ESTIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno em presento,
Ja vaig estar de cercadores de juny pero vaig tenir un abortament, o sigui que aquest agost ja hem pogut fer feina aviam si el hi ha un cigronet!!!!!!!
Nom d'usuària: Soleur
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu; seguir gaudint de un bon vi, i una bona marxeta!!!!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar), Mordidita de Ricky Martin!! :D
Edat dels dos, jo 25 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles, 3r cicle de cerca, aprox. 31 dies.,
Nº Fills.0
Data NW (importantíssim!)24 agost NW!!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent;
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Natalben quan me'n enrecordo perque de vegades me'n oblido, fem pinxitos dia si dia tbe aquest estiu ha set un desmadre!! El soleur està encantadisim jajajajaja
Noies us he anat llegint a totes!! Estic super contenta de aquestes noves panxuss que guayy!!!!!!!!! enhorabona a totes
, en les que esteu en fase desespero molts
i les que esteu en SW a topeeee
Una abraçada per totes.!!!!!
Volem unes super PANXUS DE ESTIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia cercadores!!!
Rebenvinguda soleur!!! Segur que aquesta és la teva!!! Quin desmadre d'estiu!!! Jejeje!
JuditG crec que el TE sempre és millor fer-lo a partir de la falta...
Petitajo ostres però és que fa molts dies de la falta no? Però clar, si el TE surt negatiu... a esperar la warry... ànims bonica!
Marta_1986 Ole aquesta roba sexyyyy!!!!
sakura1410 mare mevaaaaa cada diaaaaa!!!! Em sembla que no necessiteu la maca!!! Jajajaja!!!!
Moment ego: suposo que se m'avançarà la warry, perquè ja tinc molts dolorets i he començat a tacar... no crec que sigui implantació perquè és ben bé com l'anterior cicle... porto un bajón noies... jolins, jo ho volia ja!!! Ja sé que és el que volem totes, per això mateix m'entendreu... gràcies boniques!
Rebenvinguda soleur!!! Segur que aquesta és la teva!!! Quin desmadre d'estiu!!! Jejeje!
JuditG crec que el TE sempre és millor fer-lo a partir de la falta...
Petitajo ostres però és que fa molts dies de la falta no? Però clar, si el TE surt negatiu... a esperar la warry... ànims bonica!
Marta_1986 Ole aquesta roba sexyyyy!!!!
sakura1410 mare mevaaaaa cada diaaaaa!!!! Em sembla que no necessiteu la maca!!! Jajajaja!!!!
Moment ego: suposo que se m'avançarà la warry, perquè ja tinc molts dolorets i he començat a tacar... no crec que sigui implantació perquè és ben bé com l'anterior cicle... porto un bajón noies... jolins, jo ho volia ja!!! Ja sé que és el que volem totes, per això mateix m'entendreu... gràcies boniques!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
pichula la cosa és que tinc els cicles molt irregulars, i la data de NW era el 9/08. Dissabte varem fer un TE i negatiu. Porto 4-5 dies em mal d'ovaris molt localitzats sota el ventre, i ahir la nit vaig tacar marronós pr mooolt poc, i ara al matí estic igual, per això preguntava. Això mai m'havia passat, aviam com acaba pq sembla q pot apareixer la W en qualsevol moment.
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Ostres JuditG clar, si mai no t'havia passat... a mi sí que em passa de tacar uns dies i després la regla, per això em podria confondre... també és veritat que és posar-te a cercar i començar a fer el burro la molt
Molts pepos!!!
Molts pepos!!!- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Holaaa!!!
pichula doncs esperem que no sigui la W
Judit quin rollo això de tenir els cicles irregulars perquè clar estas com més perduda! a veure si això que notes és realment que hi ha un cigronet agfant-se!!!
algú sap com anem? qui està en SW?? jo en principi havia d'ovular avui.... però precissament aquest mes em noto estranya... libido més baixa, fluxe no sembla el mateix ( com més seca) i no noto cap dolor d'ovaris com cada mes... en fin, segur que ara que ens hi posem en serio el cos fa el burru!! el que arriba a fer la ment!
qui està en fase peliculera??
pichula doncs esperem que no sigui la W
Judit quin rollo això de tenir els cicles irregulars perquè clar estas com més perduda! a veure si això que notes és realment que hi ha un cigronet agfant-se!!!
algú sap com anem? qui està en SW?? jo en principi havia d'ovular avui.... però precissament aquest mes em noto estranya... libido més baixa, fluxe no sembla el mateix ( com més seca) i no noto cap dolor d'ovaris com cada mes... en fin, segur que ara que ens hi posem en serio el cos fa el burru!! el que arriba a fer la ment!
qui està en fase peliculera??
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- wendolina81
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dt. des. 03, 2013 1:18 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Mvillpa felicidades por esa panxeta!!!!! Que notición!!!
Estoy bastante desconectada estos días, porque las vacaciones las estoy aprovechando a tope y paro poco por casa! Pero necesito tener un mini momento ego.... Estoy súper rallada: porqué justo cuando empiezas a buscar, tu cuerpo se descontrola y hace lo que le da la gana??? Toda la vida preocupándote y sufriendo por no tener un "embarazo no deseado" y resulta que al final conseguirlo no es tan fácil como nos los hacían creer de jóvenes.....
Quitando una etapa de mi vida que por una enfermedad tuve los ciclos súper irregulares o incluso no tenía durante varios meses, el resto de mi vida he sido súper regular: ciclos un poco mas largos que lo ideal de 28 días, pero me movía entre 30-32 días (matemático!!) Hasta ahora, ahora que es cuando necesitamos un poco de estabilidad cíclica para ver los días buenos, va la warry (que nombre mas acertado, por dios!!) y se descontrola, así, para hacerlo todo más fácil!!!
Desde junio que hemos empezado la búsqueda, cada mes ha sido una sorpresa. Este último, semana y media de retraso para llevarme el batacazo al final...... Una warry súper rara de dos días de duración....
Bueno, pues ayer, día 10 del ciclo (supuestamente largo, según las ultimas tendencias) estuve con un dolor de ovarios todo el día, como si me fuera a venir la warry, CW bastante evidente, y un mal cuerpo y molestias en el vientre hasta hoy.... Que pasa?? Será que este mes será corto?? Estoy ovulando ya??? Pensando que si, que será el comienzo de la SW, aprovechamos y pinchito al canto..... Y para acabar de rematar (os pido perdón por adelantado por lo gráfico de la descripción....) todos los bichitos fuera incluso antes de levantarme de la cama..... Si se salen, como vamos a conseguir panchu??? Ya se que en teoría algo se queda dentro, no? pero hoy estoy de bajón, lo veo todo negro......
Nenas, os juro que ya no entiendo nada....
Perdonar el rollo y gracias por estar al otro lado de la pantalla...... Sois mi desahogo...
Estoy bastante desconectada estos días, porque las vacaciones las estoy aprovechando a tope y paro poco por casa! Pero necesito tener un mini momento ego.... Estoy súper rallada: porqué justo cuando empiezas a buscar, tu cuerpo se descontrola y hace lo que le da la gana??? Toda la vida preocupándote y sufriendo por no tener un "embarazo no deseado" y resulta que al final conseguirlo no es tan fácil como nos los hacían creer de jóvenes.....
Quitando una etapa de mi vida que por una enfermedad tuve los ciclos súper irregulares o incluso no tenía durante varios meses, el resto de mi vida he sido súper regular: ciclos un poco mas largos que lo ideal de 28 días, pero me movía entre 30-32 días (matemático!!) Hasta ahora, ahora que es cuando necesitamos un poco de estabilidad cíclica para ver los días buenos, va la warry (que nombre mas acertado, por dios!!) y se descontrola, así, para hacerlo todo más fácil!!!
Desde junio que hemos empezado la búsqueda, cada mes ha sido una sorpresa. Este último, semana y media de retraso para llevarme el batacazo al final...... Una warry súper rara de dos días de duración....
Bueno, pues ayer, día 10 del ciclo (supuestamente largo, según las ultimas tendencias) estuve con un dolor de ovarios todo el día, como si me fuera a venir la warry, CW bastante evidente, y un mal cuerpo y molestias en el vientre hasta hoy.... Que pasa?? Será que este mes será corto?? Estoy ovulando ya??? Pensando que si, que será el comienzo de la SW, aprovechamos y pinchito al canto..... Y para acabar de rematar (os pido perdón por adelantado por lo gráfico de la descripción....) todos los bichitos fuera incluso antes de levantarme de la cama..... Si se salen, como vamos a conseguir panchu??? Ya se que en teoría algo se queda dentro, no? pero hoy estoy de bajón, lo veo todo negro......
Nenas, os juro que ya no entiendo nada....
Perdonar el rollo y gracias por estar al otro lado de la pantalla...... Sois mi desahogo...
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola a totes noies!!!
Us escric per explicar-vos algo una mica desgraciat que m'ha passat, però es tan absurd que m'ha agafat un atac de riure... ho deixo pel moment ego ;)
Marta1986: Barcelona (Gràcia)
Petitajo, ànims! és molt pesat això... i tothom diu: vinga, disfruta de la cerca... i què vols que et digui, jo de pinxitus ja en feia abans, i en penso seguir fent després de la panxu, així que no acabo d'entendre què he de disfrutar exactament... la incertesa? jo m'agafa a la frase de "tot sembla impossible fins que es fa realitat!"
Ni idea JuditG, encara no m'he fet cap TE jo... però els cicles irregulars són una autèntica murga.
Benvinguda Soleur!
Wendolina81, t'entenc tant! a mi em passa el mateix. tot i que jo tenia els cicles molt llargs i irregulars, ja els havia entès, els tenia controlats fins que vam decidir anar a buscar una oliveta i mira, ara estic a CD25 i no sé si he ovulat o no, què et sembla?
Jo estic com una mica frustrada amb el món, pensant en totes les vegades que em preocupava abans per si se'm retrassava la regla etc, i ara em trobo que no és tan fàcil com pintàven...i el pitjor de tot, considero molt fermament que el cos humà no és, ni de lluny, una màquina tan perfecta com m'havien fet creure. no pot ser que sigui tan difícil!!!!!
MOMENT EGO:
Porto tot el cicle fent tempes de bon matí i he aconseguit fer-les CADA DIA, que no ho havia aconseguit des de feia molts mesos. Però estava super preocupada perquè no havia notat cap pujada de temperatura, tot i que em va semblar veure la CW (aquesta és l'altra, normalment és molt evident però aquest més he estat super seca i només en dos moments molt concrets me la vaig notar). Aquest matí pensava que per fi hauria pujat la temperatura, perquè vaig ovular, segons els meus càlculs ahir o abans d'ahir, i res. seguia hiper baixa, de fet, més baix que mai.
M'he llevat super trista, enfadada amb el meu cos i desconcertada... i mentre esmorzava he llegit les instruccions del termòmetre, així tontament, mentre feia les torrades i atenció: L'HE ESTAT FENT SERVIR MALAMENT TOT EL MES. no m'estranya que marqués sempre temperatures tan baixes: marcava la temperatura ambient. ÉS FORT EH!!!!! no sabia si riure o plorar i he optat per la primera opció.
Bé, com a mínim he agafat l'hàbit... cagundena.
Total, que aquest mes, entre que no m'ha sosrtit cap TO positiu (no n'he fet gaires tampoc), que no he notat gairebé la CW i que ni idea de tempes... crec que haurà estat difícil fer diana :(
De tota manera... si hi ha pinxitu hi ha esperança, oi? doncs a pinxutejar s'ha dit! tot i que crec que ja he entrat en fase de desespero...
Petons i pepos a totes!
Us escric per explicar-vos algo una mica desgraciat que m'ha passat, però es tan absurd que m'ha agafat un atac de riure... ho deixo pel moment ego ;)
Marta1986: Barcelona (Gràcia)
Petitajo, ànims! és molt pesat això... i tothom diu: vinga, disfruta de la cerca... i què vols que et digui, jo de pinxitus ja en feia abans, i en penso seguir fent després de la panxu, així que no acabo d'entendre què he de disfrutar exactament... la incertesa? jo m'agafa a la frase de "tot sembla impossible fins que es fa realitat!"
Ni idea JuditG, encara no m'he fet cap TE jo... però els cicles irregulars són una autèntica murga.
Benvinguda Soleur!
Wendolina81, t'entenc tant! a mi em passa el mateix. tot i que jo tenia els cicles molt llargs i irregulars, ja els havia entès, els tenia controlats fins que vam decidir anar a buscar una oliveta i mira, ara estic a CD25 i no sé si he ovulat o no, què et sembla?
Jo estic com una mica frustrada amb el món, pensant en totes les vegades que em preocupava abans per si se'm retrassava la regla etc, i ara em trobo que no és tan fàcil com pintàven...i el pitjor de tot, considero molt fermament que el cos humà no és, ni de lluny, una màquina tan perfecta com m'havien fet creure. no pot ser que sigui tan difícil!!!!!
MOMENT EGO:
Porto tot el cicle fent tempes de bon matí i he aconseguit fer-les CADA DIA, que no ho havia aconseguit des de feia molts mesos. Però estava super preocupada perquè no havia notat cap pujada de temperatura, tot i que em va semblar veure la CW (aquesta és l'altra, normalment és molt evident però aquest més he estat super seca i només en dos moments molt concrets me la vaig notar). Aquest matí pensava que per fi hauria pujat la temperatura, perquè vaig ovular, segons els meus càlculs ahir o abans d'ahir, i res. seguia hiper baixa, de fet, més baix que mai.
M'he llevat super trista, enfadada amb el meu cos i desconcertada... i mentre esmorzava he llegit les instruccions del termòmetre, així tontament, mentre feia les torrades i atenció: L'HE ESTAT FENT SERVIR MALAMENT TOT EL MES. no m'estranya que marqués sempre temperatures tan baixes: marcava la temperatura ambient. ÉS FORT EH!!!!! no sabia si riure o plorar i he optat per la primera opció.
Bé, com a mínim he agafat l'hàbit... cagundena.
Total, que aquest mes, entre que no m'ha sosrtit cap TO positiu (no n'he fet gaires tampoc), que no he notat gairebé la CW i que ni idea de tempes... crec que haurà estat difícil fer diana :(
De tota manera... si hi ha pinxitu hi ha esperança, oi? doncs a pinxutejar s'ha dit! tot i que crec que ja he entrat en fase de desespero...
Petons i pepos a totes!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola a totes,
Marta1986 jo visc al Pallars però ja molt acostumada a fer llargs trajectes amb cotxe.
JuditG esperem que no sigui la W i si ho és... doncs a tornar-hi amb el grup de setembre amb moltes ganes!!!!!!
Petitajo jefa mes de maig i jo hi vull ser!!!!!
Soleur benvinguda i a veure si ara si que arriba aquest cigronet.
Pichula i Wendolina81, aqui totes us entenem millor que ningú... Us llegeixo i penso...veus?? Tampoc m'obsessiono tant! Jejejejej i com el meu home em diu: tranqui que tot arribarà! (Ell està relament molt tranquil respecte aquest tema)
Pelusseta a mi tampoc em surten els TO positius, es la primera vegada que faig TO i tempes i ni la temperatura puja ni res de res (hauré de mirar les instruccions del termòmetr jijijijijiji).
Petonets
Marta1986 jo visc al Pallars però ja molt acostumada a fer llargs trajectes amb cotxe.
JuditG esperem que no sigui la W i si ho és... doncs a tornar-hi amb el grup de setembre amb moltes ganes!!!!!!
Petitajo jefa mes de maig i jo hi vull ser!!!!!
Soleur benvinguda i a veure si ara si que arriba aquest cigronet.
Pichula i Wendolina81, aqui totes us entenem millor que ningú... Us llegeixo i penso...veus?? Tampoc m'obsessiono tant! Jejejejej i com el meu home em diu: tranqui que tot arribarà! (Ell està relament molt tranquil respecte aquest tema)
Pelusseta a mi tampoc em surten els TO positius, es la primera vegada que faig TO i tempes i ni la temperatura puja ni res de res (hauré de mirar les instruccions del termòmetr jijijijijiji).
Petonets
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
pelusseta: hahah t'hauràs quedat amb una cara quan has llegit lo del termometre heheh a mi tb em surten tots els TO negatius... amb el primer embaràs també em va passar però just el mes que els vig fer em vaig quedar.. osea que hi ha esperança.
wendolina81: a ver si hay suerte y algunos bichitos siguieron el camino que toca hhee
i el que dieu que el cos just fa tonteries quan ens posem en serio... és curiós eh! i aleshores tothom et diu que et relaxis que així segur que la cosa va més ràpida... però algunes som massa impacients hehehe
o quan algú es queda embarassat de gol i tu pensat aargggg i jo què!!!!
en fin, que molts ànims a totes i penseu que estem totes més o menys igual!!! molts pepos!
wendolina81: a ver si hay suerte y algunos bichitos siguieron el camino que toca hhee
i el que dieu que el cos just fa tonteries quan ens posem en serio... és curiós eh! i aleshores tothom et diu que et relaxis que així segur que la cosa va més ràpida... però algunes som massa impacients hehehe
o quan algú es queda embarassat de gol i tu pensat aargggg i jo què!!!!en fin, que molts ànims a totes i penseu que estem totes més o menys igual!!! molts pepos!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
wendolina81 com estes avui? Mês animada? Ànims que els bitxitos troben el camí encara que no fem postures extranyes!!! Dolor d'ovaris pot ser ovulació i has fet pinxito!!!
pelusseta boníssim!!!! Ostres per haver-te vist la cara!!!
Marta1986 em sambla que serà warry perquè va a més... si és que... aquest cicle se m'avançarà gairebé una setmana!!! Així no hi ha qui controli!!! Crec que començaré a fer TO...
Que tingueu molt bon dia!!!
pelusseta boníssim!!!! Ostres per haver-te vist la cara!!!
Marta1986 em sambla que serà warry perquè va a més... si és que... aquest cicle se m'avançarà gairebé una setmana!!! Així no hi ha qui controli!!! Crec que començaré a fer TO...
Que tingueu molt bon dia!!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia noies,
Això de Batwoman quanta estona ho feu?, si es que ho feu es clar... Aixxxx es que estic en plena SW
Això de Batwoman quanta estona ho feu?, si es que ho feu es clar... Aixxxx es que estic en plena SW
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
edoimaeti ha escrit:Bon dia noies,
Això de Batwoman quanta estona ho feu?, si es que ho feu es clar... Aixxxx es que estic en plena SW
Hola guapa! Doncs jo fins que no aguanto més... crec que no son mes de 5 minuts que se'm fan eterns... de vegades he aguantat 10... després pipi (cau una mica sempre) i a dormir! Això si ho fas per la nit, clar... nosaltres amb el nen poques opcions més tenim...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















