★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bona nit a totes!!! Tal i com estava previst avui he començat a tacar...sempre puntual a la seva cita..encara no ha entes que no la vull...un altre mes sense panxu i un altre mes que fa creixer ela meus dubtes que hi pugui haver algun problema pero sigui com sigui sortirem de dubtes al setembre ja q si el proper cicle no ho logrem iniciarem les proves els 2. Per lo menys ara iniciem vacances amb lo q estaremmes descansats i disfrutant de la petita!!! Ara creuo els dits per les que esteu desesperant per a que hi hagin molts mes cigronets!!!
Molts ànims Cristineta86, ens veurem al mes de setembre amb molta il.lusió un altre cop. Tard o d'hora arribarà, seguríssim!
Bon día!
Entro en modo soso: aquest mati m.he fet un TE i negatiu. Ara no entenc res ¿? Ara q busquem resulta q ja no soc tan regular ¿? Quan es dignara presentar.se la W? Un cop vingui, ho em parlat amb el petitell farem SM per poder caçar l.ovulet. ara desconec el meu cos!!
Hem començat vacances i espero relaxar.me i desconectar.
Gracies noies per preguntar.
Us anire seguint desde el mobil. Petonet a totes.
Perdoneu el modo ego, pero m.havia de desfogar
Entro en modo soso: aquest mati m.he fet un TE i negatiu. Ara no entenc res ¿? Ara q busquem resulta q ja no soc tan regular ¿? Quan es dignara presentar.se la W? Un cop vingui, ho em parlat amb el petitell farem SM per poder caçar l.ovulet. ara desconec el meu cos!!
Hem començat vacances i espero relaxar.me i desconectar.
Gracies noies per preguntar.
Us anire seguint desde el mobil. Petonet a totes.
Perdoneu el modo ego, pero m.havia de desfogar
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Wow Melibea enhorabona!!!!!!quina ilu cada cop quehi ha un TE positiu! Que guaiiiiii
vinga ànims a lesqueesteu en periodede desespero. A mi se m'està acabant ja la w...així que ara toca esperar a veure si fem punteriaaquest mes
vinga ànims a lesqueesteu en periodede desespero. A mi se m'està acabant ja la w...així que ara toca esperar a veure si fem punteriaaquest mes
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Nom d'usuària sakura
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxuaprofitar per beure Gintonics ara que m'he aficionat i sortir en bici!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)feliz de Bustamante, m'encanta el bon rotllo que em transmet!
Edat dels dos31 ell i 30 jo
Cicle de cerca i durada del cicles12 de cerca aproximadament, amb un abortament fa 4 i mig. Durada dels cicles: desde l'abortament, desde 25 fins a 31, mooolt irregular
Nº Fillscap
Data NW (importantíssim!)5 d'agost però ovulaciò 7 dies tard, per tant 12 d'agost??
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: som molt impacients els dos, tenim una gossa boxer que és gran i patim pq no coneixerà el nostre
, ara ella és la nostra petitona.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
prens acid folic(encara q de vegades se m'oblida), vam fer SW i a la setmana següent em surten el to positius, pel que vam fer deures un dia i l'altre va ser un pinxito griatric...
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxuaprofitar per beure Gintonics ara que m'he aficionat i sortir en bici!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)feliz de Bustamante, m'encanta el bon rotllo que em transmet!
Edat dels dos31 ell i 30 jo
Cicle de cerca i durada del cicles12 de cerca aproximadament, amb un abortament fa 4 i mig. Durada dels cicles: desde l'abortament, desde 25 fins a 31, mooolt irregular
Nº Fillscap
Data NW (importantíssim!)5 d'agost però ovulaciò 7 dies tard, per tant 12 d'agost??
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: som molt impacients els dos, tenim una gossa boxer que és gran i patim pq no coneixerà el nostre
, ara ella és la nostra petitona.Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
prens acid folic(encara q de vegades se m'oblida), vam fer SW i a la setmana següent em surten el to positius, pel que vam fer deures un dia i l'altre va ser un pinxito griatric...
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Cercadores!! Us tinc abandonades pero estic d viatge... I sense wifi no hi puc fer res... Ara en tinc una mica i nerssito fer un moment ego total. Resulta q m'havia d venir la w el dia 6 i ja fa dies q tinc mal d panxa com d costum i mal d pits tb d costum pero no acaba d venir... Si q es cert q el final d juliol vaig tenir molta nervis i al principi del viatge tb i suposo i espero q sigui aixo el q fa q s'endarrereixi tants dies... Jo crec q esta al caure pq embarassada es impossible ja q nes vam fer feina 1 setmana despres d la ultima w x tan era moooolt lluny d la ovolacio. Pero quina me esta d vacances inpendent d quan decideixi venir!!
Veig q hi ha TE+ moltissimes felicitats i a la q torni ser a casa el primer q fre es posar-me el dia i fer una gran personalitzacio!!
Veig q hi ha TE+ moltissimes felicitats i a la q torni ser a casa el primer q fre es posar-me el dia i fer una gran personalitzacio!!
mvillpa ha escrit:Cercadores!! Us tinc abandonades pero estic d viatge... I sense wifi no hi puc fer res... Ara en tinc una mica i nerssito fer un moment ego total. Resulta q m'havia d venir la w el dia 6 i ja fa dies q tinc mal d panxa com d costum i mal d pits tb d costum pero no acaba d venir... Si q es cert q el final d juliol vaig tenir molta nervis i al principi del viatge tb i suposo i espero q sigui aixo el q fa q s'endarrereixi tants dies... Jo crec q esta al caure pq embarassada es impossible ja q nes vam fer feina 1 setmana despres d la ultima w x tan era moooolt lluny d la ovolacio. Pero quina me esta d vacances inpendent d quan decideixi venir!!
mvillpa, per aquí hem tingut molts cicles bojos, la calor que ha fet tampoc no és normal, i a moltes ens ha pillat vacances, viatges i històries rares... igual t'ha descoordinat l'ovulació i no és quan pensaves i hi ha sorpresa! o t'ha descoordinat el cicle i per això encara no ve... Et desitjo molta sort i que sigui la primera opció jejeje
EGO total: acabo d'arribar de passar el cap de setmana a l'apartament i he repetit TE i ha sortit la ratlleta al poc temps...
Coses que he notat: doloret com de regla, una mica més intens, molts cops durant el cap de setmana. Espero que sigui normal. I que quan esternudo em fa com un tiró a la pelvis... això recordo que també em passava a l'anterior embaràs... és com si estigués tota la zona més tensa i sensible als moviments bruscos... I la son, he fet dues migdiades brutals dissabte i diumenge... però clar, la brisa marina a mi sempre m'ha donat unes ganes de dorrrmirrrr... jejeje Per la resta, res més. Però noto que és tot igual que al primer embaràs, això m'està tranquil·litzant molt, però no hem dit res a ningú encara... esperarem una mica.... Recentment hem viscut un abortament d'una amiga propera i ens ha cagat moltíssim, i no volem precipitar-nos en fer-nos il·lusions. I el que sembla possible és que quan vaig mirar el TE a contrallum de la linterna del mòbil vaig veure una línia que a simple vista no es veia i que amb el pas dels dies s'ha intensificat i ha resultat ser un +!! No deixeu de provar-ho per si de cas és real!
Bé després de molt temps llegint per aquí ha arribat el nostre moment. Portem cinc anys junts i tot i que jo sóc jove segons ens diu tothom el cuquet fa temps que volta i per fi ens hem decidit. La veritat estic molt contenta però també amb molts dubtes. Espero que entre totes ens donem suport i formen una pinya
Nom d'usuària tubi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu continuar amb els meus mojitos i el vi blanc
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) alegria
Edat dels dos jo 24 i el maromo 31
Cicle de cerca i durada del cicles fins ara prenia pastilles i era un rellotge ara ja veurem que passa
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) El dia 25
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De moment no seguim cap truc i fem pinxito cada dia
Nom d'usuària tubi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu continuar amb els meus mojitos i el vi blanc
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) alegria
Edat dels dos jo 24 i el maromo 31
Cicle de cerca i durada del cicles fins ara prenia pastilles i era un rellotge ara ja veurem que passa
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) El dia 25
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De moment no seguim cap truc i fem pinxito cada dia

Per cert felicitats a totes les panxus que veig que n hi ha unes quantes 

Hola precioses!!! Ostres, com ha donat de sí el post aquesta setmana!!! La veritat és que a Menorca, depèn d'on estiguis, poca cobertura hi ha... així que em limitava a anar-vos seguint amb dificultats quan se'm carregava la pàgina!!! Però bueno, lo bo s'acaba i ja torno a estar per aquí, així que intentaré personalitzar una miqueta...
Melibea80 i lluna plena Moltíssimes felicitats!!!!! Quina il·lusió!!!
Petitajo quin rotllo!!! Això de que se'ns descontroli la regla quan cerquem és una marranada... ja ens aniràs informant... de moment relaxa't a les vacances!!!
Cristineta86 molts ànims i a gaudir de les vacances!!!
Zenda75 molts ànims bonica!!! A pel setembre amb il·lusió!!!!
siberiana jefaaaaa!!!! Que guai que les vacances no t'estiguin fent fer pel·lícules!!! Jejeje!!!
gordi els símptomes podrien ser els mateixos de warry... i encara és molt d'hora perquè et surti positiu!!! Mentre no hi ha warry hi ha esperança!!!
Nicoia vacances i TO positiu!!! A per totes!!!!
Marta_1986 jajaja! Com he rigut amb la roba interior sexy!!! Clar que sí!!! A posar-hi salsa a la SW!!! Jo faig el mateix, que si no sembla massa que és perquè toca... tot i que el pichulo està desitjant que li digui que toca!!! Jejeje! Amb un petit es fa difícil...
Molt benvingudes les noves incorporacions!
Moment ego: doncs jo estic en SW... vam començar a Menorca amb pinxitus silenciosos... jejeje! i seguirem uns dies més! Una pregunta, la claraweb quan es veu? És quan ovules? És que no m'hi havia fixat mai i l'altre dia em va semblar veure-la però era encara molt aviat... Aquest mes anirem fent dia sí dia no a la SW i intentaré prendre-m'ho amb més calma que els psicomsímptomes són un rotllo!!! Bé, ara dic això, ja veurem al desespero... jejeje!
Molts pepos boniques!!!
Melibea80 i lluna plena Moltíssimes felicitats!!!!! Quina il·lusió!!!
Petitajo quin rotllo!!! Això de que se'ns descontroli la regla quan cerquem és una marranada... ja ens aniràs informant... de moment relaxa't a les vacances!!!
Cristineta86 molts ànims i a gaudir de les vacances!!!
Zenda75 molts ànims bonica!!! A pel setembre amb il·lusió!!!!
siberiana jefaaaaa!!!! Que guai que les vacances no t'estiguin fent fer pel·lícules!!! Jejeje!!!
gordi els símptomes podrien ser els mateixos de warry... i encara és molt d'hora perquè et surti positiu!!! Mentre no hi ha warry hi ha esperança!!!
Nicoia vacances i TO positiu!!! A per totes!!!!
Marta_1986 jajaja! Com he rigut amb la roba interior sexy!!! Clar que sí!!! A posar-hi salsa a la SW!!! Jo faig el mateix, que si no sembla massa que és perquè toca... tot i que el pichulo està desitjant que li digui que toca!!! Jejeje! Amb un petit es fa difícil...
Molt benvingudes les noves incorporacions!
Moment ego: doncs jo estic en SW... vam començar a Menorca amb pinxitus silenciosos... jejeje! i seguirem uns dies més! Una pregunta, la claraweb quan es veu? És quan ovules? És que no m'hi havia fixat mai i l'altre dia em va semblar veure-la però era encara molt aviat... Aquest mes anirem fent dia sí dia no a la SW i intentaré prendre-m'ho amb més calma que els psicomsímptomes són un rotllo!!! Bé, ara dic això, ja veurem al desespero... jejeje!
Molts pepos boniques!!!
pichula ha escrit:Moment ego: doncs jo estic en SW... vam començar a Menorca amb pinxitus silenciosos... jejeje! i seguirem uns dies més! Una pregunta, la claraweb quan es veu? És quan ovules? És que no m'hi havia fixat mai i l'altre dia em va semblar veure-la però era encara molt aviat... Aquest mes anirem fent dia sí dia no a la SW i intentaré prendre-m'ho amb més calma que els psicomsímptomes són un rotllo!!! Bé, ara dic això, ja veurem al desespero... jejeje!
Molts pepos boniques!!!
Gràcies maca! La claraweb és anterior a l'ovulació, però en el meu cas he arribat a veure-la fins a cinc dies abans de la suposada ovulació (per TO i temperatures). En tot cas, quan tens CW els
tenen més facil·litat per quedar atrapats i sobreviure vàrios dies, així que oficialment és bon moment per començar els pinxitos.... Ah, no cal fer dia sí, dia no, si no teniu problema espermàtic... Jo sempre penso que millor una mica cada dia que saltar-se un dia clau! Però sempre amb ganes, clar... per obligació "no mola" tant jejejeRe: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia cercadores!
que tal? com esteu?
Mvilla, carai..a veure si al final serà panxu!! quan tornes de vacances o tens previst fer-te un TE??? creuarem els dits per tu! tothom diu q quan menys t'ho esperes ve la panxolina.. qui sap!!
potser els bitxitus del teu home van aguantar fins l'ovulació...
Tubi i Sakura, benvingudes!!! us desitjo una cerca ben curteta!!
petitajo, mentre no hi ha W hi ha esperança!!! ànimssss
moment ego: jo per fi he ovulat!! el divendres em va sortir TO super positiu , i a la nit hi va haver pinxitu geriàtric, pq els dos estavem més morts q vius... i diumenge vaig notar la ovulació totalment..un mal que em feia, buff arribo a saber que em fa tant mal i no començo a fer TO tant en temps!!! total, que hi va haver un altre pinxitu!
ara la sort està tirada..comença el meu desespero! a l'haver ovulat tant tard, la meva DNW s'ha modificat, compto el 23/8. Queda mooolt!! m'hauré de buscar entreteniments per no pensar-hi
apa noies, a passar un molt bon dia!
que tal? com esteu?
Mvilla, carai..a veure si al final serà panxu!! quan tornes de vacances o tens previst fer-te un TE??? creuarem els dits per tu! tothom diu q quan menys t'ho esperes ve la panxolina.. qui sap!!
potser els bitxitus del teu home van aguantar fins l'ovulació...
Tubi i Sakura, benvingudes!!! us desitjo una cerca ben curteta!!
petitajo, mentre no hi ha W hi ha esperança!!! ànimssss
moment ego: jo per fi he ovulat!! el divendres em va sortir TO super positiu , i a la nit hi va haver pinxitu geriàtric, pq els dos estavem més morts q vius... i diumenge vaig notar la ovulació totalment..un mal que em feia, buff arribo a saber que em fa tant mal i no començo a fer TO tant en temps!!! total, que hi va haver un altre pinxitu!
ara la sort està tirada..comença el meu desespero! a l'haver ovulat tant tard, la meva DNW s'ha modificat, compto el 23/8. Queda mooolt!! m'hauré de buscar entreteniments per no pensar-hi
apa noies, a passar un molt bon dia!
Bon dia noies,
Gràcies per la benvinguda NINA5. Espero que aquesta fase de desespero sigui lleu i passin ràpid els dies
. Jo no compto pas aquest mes fe diana perquè fa molt temps que prenia les pastilles i no domino temes d'ovulació ni res.. vaig bén peix
Sakura benvinguda al club.. espero que la nostra cerca i la de totes sigui bén curteta i aviat celebrem mé s panxuss
Jo continuo igual anar practicant aviam si encertem
, però no tinc gaires esperances perquè no controlo amb les pastilles anticonceptives. Alguna sap si poden fer que tardi molt aconseuir la panxu després de 10 anys prenent-les????
un peto boniques :)
Fins després.
Gràcies per la benvinguda NINA5. Espero que aquesta fase de desespero sigui lleu i passin ràpid els dies
. Jo no compto pas aquest mes fe diana perquè fa molt temps que prenia les pastilles i no domino temes d'ovulació ni res.. vaig bén peix Sakura benvinguda al club.. espero que la nostra cerca i la de totes sigui bén curteta i aviat celebrem mé s panxuss
Jo continuo igual anar practicant aviam si encertem
, però no tinc gaires esperances perquè no controlo amb les pastilles anticonceptives. Alguna sap si poden fer que tardi molt aconseuir la panxu després de 10 anys prenent-les????un peto boniques :)
Fins després.
TUBI* En principi diuen que recuperes la fertilitat després de deixar-les, però sí que conec gent que li ha costat regular la regla després... tot i que no siguis regular no vol dir que no sigues fèrtil, així que si vas fent els deures, pot haver-hi panxu!!!
mvillpa potser els nervis del viatge i que estiguem tan pendents fa que es destoroti... maleïda...
melibea80 gràcies per la resposta... jo també penso que fent dia sí dia no et pots saltar el dia clau però clar... cada dia... es que quan m'hi poso molt bé però em costa... ja us vaig dir que el tema líbido... i tampoc no vull cremar-me saps? I que al final sigui per obligació.. en fin...
mvillpa potser els nervis del viatge i que estiguem tan pendents fa que es destoroti... maleïda...
melibea80 gràcies per la resposta... jo també penso que fent dia sí dia no et pots saltar el dia clau però clar... cada dia... es que quan m'hi poso molt bé però em costa... ja us vaig dir que el tema líbido... i tampoc no vull cremar-me saps? I que al final sigui per obligació.. en fin...
Hola, ho sento per no contestar a cada una... Pero m'ha baixat la warri..... Estic en modo soso, pero imagineu que poso 99999999 cares d'enfadada.....
Bueno, haurem d'esperar un altre cicle.... Estic super de baixón
Bueno, haurem d'esperar un altre cicle.... Estic super de baixón
- Lotusd'índia
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm
Hola cercadores!!
Tubi* Benvinguda!!! Esper que estiguis poc temps per aqui! Això que dius de les pastilles depen molt de cada cos. Conec noies que després de 10 anys s'han quedat a la primera i noies que els hi ha costat més. Jo després de temps amb el NuvaRing va ser treure'l al final del cicle, tenir la W corresponen i la següent ja no la vaig veure! Tot es possible! Per cert crec que som les benjaminas!! jijiji ets de l'anyada del 90 o 91? A tu també et prenen per boja oi?
Nina5 Aixxx!! La suerte está echada! Tant de bó hagueu fet diana!!! Ara a desesperar amb Il·lusió!
Pichula SW a tope nena!!! Que segur que aquestes vacancetes t'han sentat de fàbula i tornes amb energies renovades per rebre la panxu! Molta sort i molts pinxitus!
Cristineta86 Gordi i Zenda75 Quina Me* noies... Però segur que a la propera serà la bona i us oblidareu de la warry per MOLT temps!!
Sakura!!!!! Súper benvinguda companya! No saps l'il·lusió que em fa compartir la cerca amb una valenta del nostre raconet! Tan de bó que sigui molt molt curta l'espera i la propera sigui la bona i definitiva! Ens ho mereixem!
Per cert jo estic igual que tu amb el tema gos... El meu bebé pelut te 11 anys (el tinc desde petita, i desde que em vaig emancipar viu amb mi) i si per algo pateixo o tinc pressa es perquè pugui conèixer al seu germanet sense pel. Vull aquest record amb ell! Així que a per totes!!!

Tubi* Benvinguda!!! Esper que estiguis poc temps per aqui! Això que dius de les pastilles depen molt de cada cos. Conec noies que després de 10 anys s'han quedat a la primera i noies que els hi ha costat més. Jo després de temps amb el NuvaRing va ser treure'l al final del cicle, tenir la W corresponen i la següent ja no la vaig veure! Tot es possible! Per cert crec que som les benjaminas!! jijiji ets de l'anyada del 90 o 91? A tu també et prenen per boja oi?
Nina5 Aixxx!! La suerte está echada! Tant de bó hagueu fet diana!!! Ara a desesperar amb Il·lusió!
Pichula SW a tope nena!!! Que segur que aquestes vacancetes t'han sentat de fàbula i tornes amb energies renovades per rebre la panxu! Molta sort i molts pinxitus!
Cristineta86 Gordi i Zenda75 Quina Me* noies... Però segur que a la propera serà la bona i us oblidareu de la warry per MOLT temps!!
Sakura!!!!! Súper benvinguda companya! No saps l'il·lusió que em fa compartir la cerca amb una valenta del nostre raconet! Tan de bó que sigui molt molt curta l'espera i la propera sigui la bona i definitiva! Ens ho mereixem!
Per cert jo estic igual que tu amb el tema gos... El meu bebé pelut te 11 anys (el tinc desde petita, i desde que em vaig emancipar viu amb mi) i si per algo pateixo o tinc pressa es perquè pugui conèixer al seu germanet sense pel. Vull aquest record amb ell! Així que a per totes!!!

Bona tarda noies
Sí lotus d'india sóc de l'anyada del 90 del novembre i tu? Si em prenen per boja, però en part alguns ja s'ho esperen. Mira som joves però l'instint maternal no ens el treu ningú. Penso que aixó va segons la manera de fer de cada persona, l'estil de vida i la persona que té el costat. Però si les poques amigues que saben que vull ser mami encara que no saben que ja busquem em diuen que estic fatal del cap jajaj que sóc molt jove. He llegit la teva història i la veritat que ets una valenta i una lluitadora et desitjo de tot cor molta sort
Estic molt contenta de coincidir amb algú de la meva anyada perquè la veritat estic una mica cagada, tu no tens dubtes existencials? Logístics? Ecnómics Bueno suposo que totes... jaja
A les que ha aparegut la warry ànims i a disfrutar del que queda d'estiu de valent, a relaxar-vos i a disfrutar de tot el que més us agradi per estar a punt al setembre
un peto flors

Sí lotus d'india sóc de l'anyada del 90 del novembre i tu? Si em prenen per boja, però en part alguns ja s'ho esperen. Mira som joves però l'instint maternal no ens el treu ningú. Penso que aixó va segons la manera de fer de cada persona, l'estil de vida i la persona que té el costat. Però si les poques amigues que saben que vull ser mami encara que no saben que ja busquem em diuen que estic fatal del cap jajaj que sóc molt jove. He llegit la teva història i la veritat que ets una valenta i una lluitadora et desitjo de tot cor molta sort
Estic molt contenta de coincidir amb algú de la meva anyada perquè la veritat estic una mica cagada, tu no tens dubtes existencials? Logístics? Ecnómics Bueno suposo que totes... jajaA les que ha aparegut la warry ànims i a disfrutar del que queda d'estiu de valent, a relaxar-vos i a disfrutar de tot el que més us agradi per estar a punt al setembre
un peto flors

Pichula gràcies per la info. Espero que no sigui molt llarga l'espera
Nineta ànims paciència i molts pepos que segur que estàs de sort i aquest mes és el teu
es que encara no estic molt acostumada... i no us havia contesat...
petons
Nineta ànims paciència i molts pepos que segur que estàs de sort i aquest mes és el teu
es que encara no estic molt acostumada... i no us havia contesat...
petons
Hola noies,
m'he animat a esciure, però ben bé no sé que hi he de posar, així que us explicaré el meu cas.
Porto 9 anys amb el meu marit (un any de casats), i fins ara ell no volia nens i jo em moria de ganes, i més amb la meva feina (treballo amb embarassades i famílies amb nadons, així que imagineu). Feia molt temps que prenia anticonceptius (primer nuvaring i despres Drosu elle). La cosa és que, al Gener vaig decidir deixar de pendre les pastilles, alguna cosa em deia que ell em demanaria de tenir nens abans del que tant deia...
La primera regla la vaig tenir el 24 de febrer i els cicles han estat ben irregulars (28/48/32/50...això sí, sempre em dura entre 3-4 dies). Al Juliol, el mateix dia de marxar de vacances, em va regalar un conjuntet de recent nascut i uaaaaaaaaau....quina emoció, havia arribat el moment!
La última regla la vaig tenir el 12 de Juliol, varem marxar de viatge el 24 i varem practicar molt jejeje. Vam llegir que era millor fer-ho cada dos dies, i aixó ho varem fer...
La data de la regla era ahir, però com és de costum aquests últims mesos no ha estat puntual i per això no li dono importància. A part de tenir sensació de gasos que mai m'havia passat, no tinc cap símptoma que m'inidqui que pugui estar embarassada.
La meva pregunta és, com ho puc fer per saber quan ovulo si sóc tan irregular?
Moltes gràcies mares sàbies!
m'he animat a esciure, però ben bé no sé que hi he de posar, així que us explicaré el meu cas.
Porto 9 anys amb el meu marit (un any de casats), i fins ara ell no volia nens i jo em moria de ganes, i més amb la meva feina (treballo amb embarassades i famílies amb nadons, així que imagineu). Feia molt temps que prenia anticonceptius (primer nuvaring i despres Drosu elle). La cosa és que, al Gener vaig decidir deixar de pendre les pastilles, alguna cosa em deia que ell em demanaria de tenir nens abans del que tant deia...
La primera regla la vaig tenir el 24 de febrer i els cicles han estat ben irregulars (28/48/32/50...això sí, sempre em dura entre 3-4 dies). Al Juliol, el mateix dia de marxar de vacances, em va regalar un conjuntet de recent nascut i uaaaaaaaaau....quina emoció, havia arribat el moment!
La última regla la vaig tenir el 12 de Juliol, varem marxar de viatge el 24 i varem practicar molt jejeje. Vam llegir que era millor fer-ho cada dos dies, i aixó ho varem fer...
La data de la regla era ahir, però com és de costum aquests últims mesos no ha estat puntual i per això no li dono importància. A part de tenir sensació de gasos que mai m'havia passat, no tinc cap símptoma que m'inidqui que pugui estar embarassada.
La meva pregunta és, com ho puc fer per saber quan ovulo si sóc tan irregular?
Moltes gràcies mares sàbies!
Hola a totes!!
Cristineta86, Zenda75 i Gordi, ànims! quina rabia la warri, però no defalliu, la panxu arribarà!
Sakura 1410 benvinguda!!! Desitjo que la cerca sigui molt curta i la vostra petita i futur petit@ es coneguin. Creuo els dits perquè hagueu fet diana aquest mes.
Tubi Benvinguda!!!! Molt bé aquest ritme de cada dia, així hi ha més opcions de caçar l'ovulet!
Mvillpa esperem que siguin símptomes d'embaràs, mentre no faci acte de presència hi ha esperança.
Marta1986 i Pichula, a per totes aquesta SW!
Siberiana que bé continuar de vacances, clar que sí, així estàs més relaxada i la fase desespero es viu diferent, creuo els dits perquè siguin símptomes d'embaràs.
Juditg G Benvinguda! Que bonic la forma en que et va dir que era el moment, així de sorpresa i amb aquest detallet! Potser vau fer diana i per allà queia el dia d'ovulació. Fa poquet que estic en la cerca i encara estic descobrint tot aquest món, però potser els tests d'ovulació t'ajudarien, jo aquest ha estat el primer que els he utilitzat i utilitzant-los he vist el dia exacte que ovulava, a veure que n'opinen les companyes.
Moment ego:
Jo inicio fase desespero
d'aquí tres dies marxarem amb el Nicoio de vacances i espero m'ajudi a no pensar tant, la warri en teoria ha d'aparèixer estant de vacances, esperem que no arribi!!! De moment em fan mal els pits, i encara queda bastant per la data NW però intento no fer-ne cas.
Un petonet boniques
Cristineta86, Zenda75 i Gordi, ànims! quina rabia la warri, però no defalliu, la panxu arribarà!
Sakura 1410 benvinguda!!! Desitjo que la cerca sigui molt curta i la vostra petita i futur petit@ es coneguin. Creuo els dits perquè hagueu fet diana aquest mes.
Tubi Benvinguda!!!! Molt bé aquest ritme de cada dia, així hi ha més opcions de caçar l'ovulet!
Mvillpa esperem que siguin símptomes d'embaràs, mentre no faci acte de presència hi ha esperança.
Marta1986 i Pichula, a per totes aquesta SW!
Siberiana que bé continuar de vacances, clar que sí, així estàs més relaxada i la fase desespero es viu diferent, creuo els dits perquè siguin símptomes d'embaràs.
Juditg G Benvinguda! Que bonic la forma en que et va dir que era el moment, així de sorpresa i amb aquest detallet! Potser vau fer diana i per allà queia el dia d'ovulació. Fa poquet que estic en la cerca i encara estic descobrint tot aquest món, però potser els tests d'ovulació t'ajudarien, jo aquest ha estat el primer que els he utilitzat i utilitzant-los he vist el dia exacte que ovulava, a veure que n'opinen les companyes.
Moment ego:
Jo inicio fase desespero
d'aquí tres dies marxarem amb el Nicoio de vacances i espero m'ajudi a no pensar tant, la warri en teoria ha d'aparèixer estant de vacances, esperem que no arribi!!! De moment em fan mal els pits, i encara queda bastant per la data NW però intento no fer-ne cas. Un petonet boniques
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |