★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola noies!
Primer, volia dir-li a la Cassiopea: Moltes felicitats Cassiopea! Quina il·lusió! Gaudeix moltíssim de la panxu!
Estava personalitzant i t'havia escrit unes cosetes lluna_plena, però canvio el que t'havia posat per una coseta millor i és Felicitar-te!!!! M'alegro moltíssim per tu! Gaudeix molt
quan he llegit que havies plorat de l'alegria m'he ficat molt contenta!
Siberiana i Pichula, que acabeu de tindre unes molt bones vacances! Passeu-vos-ho molt bé, relax i platgeta!
Edoimaeti quina rabia la W i més quan te la trobes de cop! Molts pepos i amb energia per el següent cicle.
Pelusseta a gaudir de les vacances i a agafar energia per la SW per estar a tope! Tens tota la raó, jo quan no buscava em pensava que tot era més senzill i quan comences a buscar i t'informes veus que s'han de donar una sèrie de moments que a vegades desespera, jo també soc molt impacient i vull la panxu ja, aquest és el tercer cicle i llavors he pensat relax! però que no trigui a arribar
Melibea, Gordi, Cristineta86, Zenda75 molts pepos per al moment desesperos!
Petitajo, saps alguna coseta? potser era implantació, mentre no faci acte la W hi ha esperances, ja s'acosta la data NW. Molts pepos!
Moment EGO:
jo estic en plena SW i gaudint! Avui he fet TO i positiu, la veritat que les vacances s'gareixen ja que estem més relaxats i tenim més temps per als dos.
Primer, volia dir-li a la Cassiopea: Moltes felicitats Cassiopea! Quina il·lusió! Gaudeix moltíssim de la panxu!
Estava personalitzant i t'havia escrit unes cosetes lluna_plena, però canvio el que t'havia posat per una coseta millor i és Felicitar-te!!!! M'alegro moltíssim per tu! Gaudeix molt
quan he llegit que havies plorat de l'alegria m'he ficat molt contenta!Siberiana i Pichula, que acabeu de tindre unes molt bones vacances! Passeu-vos-ho molt bé, relax i platgeta!
Edoimaeti quina rabia la W i més quan te la trobes de cop! Molts pepos i amb energia per el següent cicle.
Pelusseta a gaudir de les vacances i a agafar energia per la SW per estar a tope! Tens tota la raó, jo quan no buscava em pensava que tot era més senzill i quan comences a buscar i t'informes veus que s'han de donar una sèrie de moments que a vegades desespera, jo també soc molt impacient i vull la panxu ja, aquest és el tercer cicle i llavors he pensat relax! però que no trigui a arribar
Melibea, Gordi, Cristineta86, Zenda75 molts pepos per al moment desesperos!
Petitajo, saps alguna coseta? potser era implantació, mentre no faci acte la W hi ha esperances, ja s'acosta la data NW. Molts pepos!
Moment EGO:
jo estic en plena SW i gaudint! Avui he fet TO i positiu, la veritat que les vacances s'gareixen ja que estem més relaxats i tenim més temps per als dos.
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Enhorabona lluna_plena!!! Aquest TO+ només podia portar bones notícies!! A gaudir-ho moltíssim!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Felicitats lluna_plena!!!!
Segona oliveta de l'Agost!!!
Et desitjo el millor en aquesta nova etapa!!!
Segona oliveta de l'Agost!!!
Et desitjo el millor en aquesta nova etapa!!!


- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Llunaplenaquina il·lusió! !!!!!aaishhhhque guaiiii és tant emocionant!!!oeoeoeoeoeoeoeoeo moltes felicitats. I a les que esperem vinga anims!!!!!
Moment ego:Jo m'he cmprat roba interior sexy per veure si aquest mes ens hi posem més hahaha (amb un peque per casa voltant costa més trobar el moment...)
Ps:sempre escric en modo soso pq faig des de la tablet.
Moment ego:Jo m'he cmprat roba interior sexy per veure si aquest mes ens hi posem més hahaha (amb un peque per casa voltant costa més trobar el moment...)
Ps:sempre escric en modo soso pq faig des de la tablet.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
MOLTES FELICITATS LLUNA PLENA!!!veus com el to si que era panxu!!!!!que be!!!ara a disfrutar molt i a cuidar-se!!!!
Ara som varies en desespero no??? a mi em toca la no w el dissabte de momento estic sense cap síntoma de res unicament un granet que no crec q sigui bon síntoma aixi que a esperar o millor dit a desesperar!!!!!
Ara som varies en desespero no??? a mi em toca la no w el dissabte de momento estic sense cap síntoma de res unicament un granet que no crec q sigui bon síntoma aixi que a esperar o millor dit a desesperar!!!!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Percert, quin tets d'ovulacio recomaneu?? Jo em vaig fer un quan buscàvem la primera panxu i no em va mafcar CAP dia fèrtil. ..i vaia justament va ser quan em vaigquedar prenyada...vaig anar a la gine i tot pensant que igual tenia problemes heheh
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Olé Lluna_plena!!!
Moltíssimes felicitats!!!
Que disfrutis d'aquesta meravellosa experiència que tot just ara comença.
Moltíssimes felicitats!!!
Que disfrutis d'aquesta meravellosa experiència que tot just ara comença.
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola noietes!!
Entro només un moment per felicitat la Cassiopea i la llunaplena!!! Enhorabona guapes!! Ara a gaudir de la panxa!!!!
Molts pepos a les demés!!
Petons
Entro només un moment per felicitat la Cassiopea i la llunaplena!!! Enhorabona guapes!! Ara a gaudir de la panxa!!!!
Molts pepos a les demés!!
Petons
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
FELICITATS, LLUNAPLENA!
Quina il·lusió poder cantar la segona panxu d'agost!
Ara desitjo que el ritme no pari, que som moltes les que estem en desespero i han de sortir mooooltes olivetes més

Quina il·lusió poder cantar la segona panxu d'agost!
Ara desitjo que el ritme no pari, que som moltes les que estem en desespero i han de sortir mooooltes olivetes més

- Lotusd'índia
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola cercadores!!
Abans de tot volia donar les gràcies a totes les que m'heu dedicat un minutet del vostre temps per donar-me la benvinguda! MOLTES moltíssimes gràcies! Justament ara que comencem a aixecar el cap, aquest raconet i la cerca estan sent una etapa molt il·luosinant per nosaltres! Gràcies companyes!
Lluna_plena No hem coincidit però com que era una lectora nocturna dels vostres grups de cercadores us tinc a totes fitxades! Moltíssimes felicitats!! Que gaudeixis moltísim aquesta nova fase i que vingui un cigronet ben fort i sa (no dic gran perque seria dolorós per tu jajaja).
Ostres Cristineta86 doncs a mi les dues vegades que he tingut positiu, els dies abans de la NW em va sortir un granet a la punta del nas! Si no t'han sortit mai just abans de la W (com era el meu cas) potser vol dir alguna cosa! Creuaré els dits per tu!
Abans de tot volia donar les gràcies a totes les que m'heu dedicat un minutet del vostre temps per donar-me la benvinguda! MOLTES moltíssimes gràcies! Justament ara que comencem a aixecar el cap, aquest raconet i la cerca estan sent una etapa molt il·luosinant per nosaltres! Gràcies companyes!
Lluna_plena No hem coincidit però com que era una lectora nocturna dels vostres grups de cercadores us tinc a totes fitxades! Moltíssimes felicitats!! Que gaudeixis moltísim aquesta nova fase i que vingui un cigronet ben fort i sa (no dic gran perque seria dolorós per tu jajaja).
Ostres Cristineta86 doncs a mi les dues vegades que he tingut positiu, els dies abans de la NW em va sortir un granet a la punta del nas! Si no t'han sortit mai just abans de la W (com era el meu cas) potser vol dir alguna cosa! Creuaré els dits per tu!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
lluna_plena moltíssimes felicitats!!!!! que bé, una panxolina
que em fa companyia i en volem moltes més!!!!
ara a creuar dits, que tot vagi bé i a gaudir de l'experiència!!!1 (jo encara tinc tants nervis i tanta emoció
a mi de moment em fan mal els pits i noto inflor per sota el melic... poca cosa més, espero que vulgui dir que tot va bé
lotus, som-hi valenta!!!!! amb la teva actitud positiva, tot anirà perfecte, ja veuras!!!!!!!!!!!
a les que heu tingut la visita de la maleïda, molts ànims, que sembla que no, però al final arribarà!!!!!
i a les del desespero... què dir-vos? paciència i pensaments positius!!!!!
que em fa companyia i en volem moltes més!!!!ara a creuar dits, que tot vagi bé i a gaudir de l'experiència!!!1 (jo encara tinc tants nervis i tanta emoció
a mi de moment em fan mal els pits i noto inflor per sota el melic... poca cosa més, espero que vulgui dir que tot va bé
lotus, som-hi valenta!!!!! amb la teva actitud positiva, tot anirà perfecte, ja veuras!!!!!!!!!!!
a les que heu tingut la visita de la maleïda, molts ànims, que sembla que no, però al final arribarà!!!!!
i a les del desespero... què dir-vos? paciència i pensaments positius!!!!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
ENHORABONA LLUNA PLENA!!!! Una altre panxu més, que guay!!!! Us esperem al post d'abril, que ja l'he obert!
PETITAJO t'esperem amb els braços oberts al post d'abril, creuaré els dits per tu!!!!
Mil petons
PETITAJO t'esperem amb els braços oberts al post d'abril, creuaré els dits per tu!!!!
Mil petons

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Cristineta86, jo data de NW dilluns/dimarts... uisss quins nervis!
Marta1986, et recomano els de la pàgina de Liberty Test (la marca del test és CORE), i et desaconsello totalment els de ProMatris, perquè tenen una línia d'evaporació tan marcada que sempre semblen les dos línies igual de marcades (+) i no ho són. Et recomano que guardis els TOs perquè vegis la diferència entre els dies a mesura que facis tests, veuràs com un dia o dos s'intensifica la línia de test. Almenys jo ho faria el primer cicle que els provis (espero que sigui el primer i l'últim jejeje).
Bona nit!!
Marta1986, et recomano els de la pàgina de Liberty Test (la marca del test és CORE), i et desaconsello totalment els de ProMatris, perquè tenen una línia d'evaporació tan marcada que sempre semblen les dos línies igual de marcades (+) i no ho són. Et recomano que guardis els TOs perquè vegis la diferència entre els dies a mesura que facis tests, veuràs com un dia o dos s'intensifica la línia de test. Almenys jo ho faria el primer cicle que els provis (espero que sigui el primer i l'últim jejeje).
Bona nit!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Moltes gracies melibea!!!!
Aquests els puc trobar a la farmàcia?
I un altre dubte...com es pot calcular la fase lutea?
A egades penso que ens ho mirem tot massa...però és tant inevitable!!
Aquests els puc trobar a la farmàcia?
I un altre dubte...com es pot calcular la fase lutea?
A egades penso que ens ho mirem tot massa...però és tant inevitable!!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Ole!!!!! Enhorabona LLUNAPLENA un altre peque per la primavera!!!
Que emocionant poder-ho compartir!
Que emocionant poder-ho compartir!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Noies, no puc esperar a posar en marxa l'ordinador, entro des del mòbil per dir-vos que anit em va venir un puntazo fort de fer-me un TE i al cap de pocs minuts es veia una ratlleta súper dèbil. Aquest matí he repetit amb un de tira i un de Clearblue que tenia guardat i ha sortit ratlleta fineeeeta fineeeeta i "embarazada 1-2". Encara no tocava la NW fins dilluns però bueno, espero que acabi d'agafar-se bé l'oliveta i no vingui la W fins d'aquí molt molt de temps. Us faig un altre post més tard amb l'ord.!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia valentes cercadores!!!
com esteu?
primer de tot felicitar a la LLuna_plena!!!
Quins cracks que sou, tan de bòlit que anaveu i la vau encertar de ple!! a disfrutar bonica, que són moments innolvidables!!
Lotusd'india, benvinguda!!!m'encanta el teu positivisme, ja veureu com ho aconseguireu mooolt aviat, l'agost és nostreeeeeeeee!!!
Marta 1986, els TO jo els compro per internet, per Amazon, són molt més econònics...a la farmàcia no s'hi pot anar que són mooolt més cars!!
Pelusseta: així tu també ovules tard? benvinguda al club! és un rotllo perque la fase avorrida es fa eterna! jo normalment ovulava el dia 18, però aquest mes ahir, a dia 19 vaig començar a veure una ratlleta mooolt fina...espero que avui ja la vegi fosca perquè es desesperant!!
Melibea, ara veig el teu missatge!! guaaauuuuuuuuuuuuuuuuuu felicitaaaaaaatts tb!!! així això de mirar-ho a contrallum funciona, jeje... disfruta reina, uauuuuuuuu però quina emoció!!!
I les que estan en desespero?? com ho porteu? n'hi ha un munt i totes pinteu mooolt bé!! vaaaaaaaa moltes olivetes !!!
moment ego:Ahir com deia vaig veure una mica d'ombra al TO, aquest mes m'està fent ballar el cap el meu cos, avui estic a cd20, eh?? ...a veure avui si ja es veu la ratlla fosca! espero ovular abans de diumenge perquè diumenge el meu home marxa uns dies fora i dprés hauria perdut un altre mes!
Aquest mes està sent molt raro...la W em va durar 8 dies!! sisi...mai em dura tant, nomralment 4 dies i prou i ara el TO tant tard, hauré de modificar la data de NW!
en fi noies, que passeu molt bon dia!!
com esteu?
primer de tot felicitar a la LLuna_plena!!!
Quins cracks que sou, tan de bòlit que anaveu i la vau encertar de ple!! a disfrutar bonica, que són moments innolvidables!!Lotusd'india, benvinguda!!!m'encanta el teu positivisme, ja veureu com ho aconseguireu mooolt aviat, l'agost és nostreeeeeeeee!!!
Marta 1986, els TO jo els compro per internet, per Amazon, són molt més econònics...a la farmàcia no s'hi pot anar que són mooolt més cars!!
Pelusseta: així tu també ovules tard? benvinguda al club! és un rotllo perque la fase avorrida es fa eterna! jo normalment ovulava el dia 18, però aquest mes ahir, a dia 19 vaig començar a veure una ratlleta mooolt fina...espero que avui ja la vegi fosca perquè es desesperant!!
Melibea, ara veig el teu missatge!! guaaauuuuuuuuuuuuuuuuuu felicitaaaaaaatts tb!!! així això de mirar-ho a contrallum funciona, jeje... disfruta reina, uauuuuuuuu però quina emoció!!!
I les que estan en desespero?? com ho porteu? n'hi ha un munt i totes pinteu mooolt bé!! vaaaaaaaa moltes olivetes !!!
moment ego:Ahir com deia vaig veure una mica d'ombra al TO, aquest mes m'està fent ballar el cap el meu cos, avui estic a cd20, eh?? ...a veure avui si ja es veu la ratlla fosca! espero ovular abans de diumenge perquè diumenge el meu home marxa uns dies fora i dprés hauria perdut un altre mes!
Aquest mes està sent molt raro...la W em va durar 8 dies!! sisi...mai em dura tant, nomralment 4 dies i prou i ara el TO tant tard, hauré de modificar la data de NW!
en fi noies, que passeu molt bon dia!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Melibea80 FELICITATS!!!!!! Que guaiiiiii!!!!!!
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
MOLTES FELICITATS MELIBEA80!!!!!!OLEEEE UNA ALTRE PANXU!!!!!!
Lotusd'india primer de tot molts anims valenta!!!i desperes de lo que dius del granet...quan em te que venir la w si q em surt algún...aixi que no ho tinc massa clar...tinc moments de tot... ja es veurà la data de no w es demà el que em fa pensar que pot ser w es que ahir vaig tenir mal de cap i aixo tampoc pinta massa be...però com l'esperança es l'ultim que tinc que perdre ja veurem...tinc desde fa temps un te del clearblue a casa però em fa tanta por veure un no embarazada que prefereixo esperar uns dies a veure que i si te que venir que vingui i si no...MILLOR!!!
Lotusd'india primer de tot molts anims valenta!!!i desperes de lo que dius del granet...quan em te que venir la w si q em surt algún...aixi que no ho tinc massa clar...tinc moments de tot... ja es veurà la data de no w es demà el que em fa pensar que pot ser w es que ahir vaig tenir mal de cap i aixo tampoc pinta massa be...però com l'esperança es l'ultim que tinc que perdre ja veurem...tinc desde fa temps un te del clearblue a casa però em fa tanta por veure un no embarazada que prefereixo esperar uns dies a veure que i si te que venir que vingui i si no...MILLOR!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















