Triar hospital?
Triar hospital?
Holaa!!
És el primer cop que escric (quina ilu!), encara ens falta una mica per a que ens posem a buscar un
i potser ens estem adelantant una mica en els aconteixements, però tenim uns quants dubtes que ens fan ballar el cap, i a veure si ens podeu ajudar.
No sabem si per la pública t'obliguen a anar a un hospital concret, o si tens una mica de llibertat. En el nostre cas som d'Hospitalet i la gent propera que coneixem l'han enviat a l'hospital general d'hospitalet (creu roja), i és un centre que no ens agrada gaire (instal·lacions molt velles, molt poc acollidor, i a més tot i que serà casualitat, els parts que conec no van anar gaire bé. A nosaltres ens agradaria poder anar a Sant Joan de Déu, però clar no sé si podrem triar...
Per això ens estem mirant mútues, però el tema de la carència ens preocupa una mica! La que ens interessa (ASC) té una carència de 6 mesos (que no és gaire), però ens feia il·lusió posar-nos-hi abans de nadal i no ens volíem esperar a començar al febrer!! (sembla mentida com de sobte tot corre presa :P). Vosaltres sabeu si, en cas de que hi hagués sort i ens quedéssim ràpid i només portes 4 mesos sent mutualista, el seguiment de l'embaràs ens el farien a partir dels 2 mesos o sigui quan ja féssim els 6? o és necessari que l'embaràs comenci quan ja hi portes 6 mesos?
Gràcies boniques!
És el primer cop que escric (quina ilu!), encara ens falta una mica per a que ens posem a buscar un
i potser ens estem adelantant una mica en els aconteixements, però tenim uns quants dubtes que ens fan ballar el cap, i a veure si ens podeu ajudar.No sabem si per la pública t'obliguen a anar a un hospital concret, o si tens una mica de llibertat. En el nostre cas som d'Hospitalet i la gent propera que coneixem l'han enviat a l'hospital general d'hospitalet (creu roja), i és un centre que no ens agrada gaire (instal·lacions molt velles, molt poc acollidor, i a més tot i que serà casualitat, els parts que conec no van anar gaire bé. A nosaltres ens agradaria poder anar a Sant Joan de Déu, però clar no sé si podrem triar...
Per això ens estem mirant mútues, però el tema de la carència ens preocupa una mica! La que ens interessa (ASC) té una carència de 6 mesos (que no és gaire), però ens feia il·lusió posar-nos-hi abans de nadal i no ens volíem esperar a començar al febrer!! (sembla mentida com de sobte tot corre presa :P). Vosaltres sabeu si, en cas de que hi hagués sort i ens quedéssim ràpid i només portes 4 mesos sent mutualista, el seguiment de l'embaràs ens el farien a partir dels 2 mesos o sigui quan ja féssim els 6? o és necessari que l'embaràs comenci quan ja hi portes 6 mesos?
Gràcies boniques!
Re: Triar hospital?
Hola! La carència normalment és per coses grosses (com el part), no per les visites. És a dir que el seguiment de l'embaràs te'l pots començar a fer el dia següent de contractar la pòlissa. Pel que fa a l'hospital, diria que cada zona en té un de referència, però que si et presentes en un altre estant de part t'atendrien igualment!
Re: Triar hospital?
Des de la meva ignorància sobre el tema (no estic embarassada ni tinc fills) crec que pots "escollir" entre alguns hospitals públics. Jo sóc de Viladecans, i crec que et donen a escollir Sant Joan de Déu (Esplugues), Sant Joan de Déu (Sant Boi - que és on treballo jo) i Maternitat del Clínic (que està al costat de la Dexeus).
La meva cunyada es de Gavà i li van donar a escollir els mateixos hospitals amb el seu primer embaràs. Ara, al segon, no li van donar opció, havia de parir al mateix hospital on va tenir la primera nena.
Això cada any canvia... jo personalment no vull fer-me de la mútua, trobo que la sanitat pública es prou bona però malauradament amb les retallades, va de mal a pitjor
Al treballar en un hospital on conec bastant gent, jo crec que quan em quedi embarassada m'ho controlaré allà i així espero tenir "ecos extra" apart de les 3 de rigor. A més, a Sant Boi totes les habitacions son individuals, cosa que m'agrada. No és el millor hospital del món, trobo que el d'Esplugues és el millor en el tema, però això ho ha de valorar cadascun/a.
En tema de carència no et puc ajudar, mai he tingut mútua!!!
Molta sort i aviam si coincidim cercant!! Encara que nosaltres esperarem una micona més
La meva cunyada es de Gavà i li van donar a escollir els mateixos hospitals amb el seu primer embaràs. Ara, al segon, no li van donar opció, havia de parir al mateix hospital on va tenir la primera nena.
Això cada any canvia... jo personalment no vull fer-me de la mútua, trobo que la sanitat pública es prou bona però malauradament amb les retallades, va de mal a pitjor
En tema de carència no et puc ajudar, mai he tingut mútua!!!
Molta sort i aviam si coincidim cercant!! Encara que nosaltres esperarem una micona més


Re: Triar hospital?
En principi si que es pot, sobretot si viviu en zones amb tants hospitals, es demana la derivació a la llevadora quan estigueu a la meitat de l'embaràs i les últimes probes es fan al hospital. Però si això no funciona, un cop estigueu de part podeu anar a qualsevol hospital públic que us atendran.
Els de les terres de Lleida només tenim un hospital de referència que és l'Arnau de lleida, si volem la derivació a un altre i "traspassem" fronteres provincials, no els hi agrada massa derivar!
I estic d'acord amb la Nayade, no cal fer-se de mútua per tenir una criatura, jo he parit a les dues a la sanitat pública i superbé.
Però ja hi pensareu quan arribi el moment!
Els de les terres de Lleida només tenim un hospital de referència que és l'Arnau de lleida, si volem la derivació a un altre i "traspassem" fronteres provincials, no els hi agrada massa derivar!
I estic d'acord amb la Nayade, no cal fer-se de mútua per tenir una criatura, jo he parit a les dues a la sanitat pública i superbé.
Però ja hi pensareu quan arribi el moment!
Re: Triar hospital?
Hola,
jo no he parit a la pública. Sóc d'ASC de tota la vida i he tingut els dos fills a l'hospital de barcelona i n'estic encantada. Sobre les carències, diria que és el que t'han dit del part. Suposo que ja ho has pensat, però... has trucat per saber a què es refereixen?
Suposo que trieu mútua no només per l'embaràs, no?
jo no he parit a la pública. Sóc d'ASC de tota la vida i he tingut els dos fills a l'hospital de barcelona i n'estic encantada. Sobre les carències, diria que és el que t'han dit del part. Suposo que ja ho has pensat, però... has trucat per saber a què es refereixen?
Suposo que trieu mútua no només per l'embaràs, no?
Re: Triar hospital?
Gràcies per l'ajuda!
Doncs l'embaràs seria el motiu principal de fer-nos mútua, sobretot pel tema de triar hospital perquè al de la creu roja li tenim una mica de "mania", i clar no ho pots pensar més endavant pel tema de les carències... aix!!!
Doncs l'embaràs seria el motiu principal de fer-nos mútua, sobretot pel tema de triar hospital perquè al de la creu roja li tenim una mica de "mania", i clar no ho pots pensar més endavant pel tema de les carències... aix!!!
nic l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 31, 2015 4:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Triar hospital?
Ja, a mi el de la creu roja també em fa mania perquè m'han parlat malament. No crec que a tothom li vagi malament però si que conec una amiga que va fer allà les pràctiques d'infermeria i no li va agradar gens pel que tu comentes: personal borde (sé que no està bé generalitzar...), instal.lacions molt velles...
Jo crec que hi tindràs vàries opcions per triar, no et preocupis!!!
Espero que tinguis una cerca curteta ;)
Jo crec que hi tindràs vàries opcions per triar, no et preocupis!!!
Espero que tinguis una cerca curteta ;)

- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Re: Triar hospital?
Jo no tinc mutua i visc entre badalona i mataró així que per referència em tocava el de badalona i a males mataró també té hospital. Però jo pels dos embarassos he demanat la derivacio a sant joan de deu d'esplugues i cap problema
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Triar hospital?
Esta clar que si tot va bé qualsevol es apte, jo vaig anar a Mollet i molt bé, però he sentit pestes així que depèn de moltes coses
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







