guarderies hospitalet-santa eulalia
guarderies hospitalet-santa eulalia
Hola a tots/es!
Ens hem decidit portar al nostre fill a la llar d'infants. Hem estat mirant a hospitalet, en concret a Santa Eulàlia.
Entre elles hem mirat: els joglars, los ángeles, Perrault...
La Perrault ens ha agradat molt, algú porta el seu fill/a allí? hem podeu aconsellar i assesorar? que en penseu de les escales i que hi hagin tres pisos?
Gracies per la vostra ajuda
Ens hem decidit portar al nostre fill a la llar d'infants. Hem estat mirant a hospitalet, en concret a Santa Eulàlia.
Entre elles hem mirat: els joglars, los ángeles, Perrault...
La Perrault ens ha agradat molt, algú porta el seu fill/a allí? hem podeu aconsellar i assesorar? que en penseu de les escales i que hi hagin tres pisos?
Gracies per la vostra ajuda
Re: guarderies hospitalet-santa eulalia
Quines m'aconselleu de santa eulàlia? Quines us agraden mes?
Re: guarderies hospitalet-santa eulalia
Necessitaria que m'aconsellesseiu sobre guarderies de santa eulalia (hospitalet) de cara al setembre. A veure si ens decidim per alguna.
Gràcies.
Gràcies.
Re: guarderies hospitalet-santa eulalia
Algú hem pot aconsellar alguna guarderia de Santa eulalia (hospitalet)? M'agradaria tenir opinions i referencies. Gracies
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


