Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona
Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona
Bones,
En un principi, serà la llar on anirà el meu petit el proper setembre però tinc la sensació que no m'agradarà. Vàrem anar a una reunió i la directora va dir que l'adaptació ho feien amb un dia i jo em nego a que sigui així la vull progressiva poc a poc al ritme del nen, i si s'adapta ràpid millor, ja li vaig comentar.Escoletes més respectuoses ens cauen lluny, ja he mira't alternatives. Per zona és la que em va agradar més (ja que a les públiques a Barcelona no teníem opció vivim a Barberà del Vallès i tot tenir els pares passo de fer trampes i coses rares per treure la plaça a gent del barri i que ho necessiti) ja que els sogres seran qui el porti i algun dia qui el recolli (els dos treballem). Estic donant moltes voltes i sempre que penso m'entra una tristor molt gran. Si estigués amb mi sé que el tindria jo o aniria unes horetes a una llar de Barberà que m'agraden bastant i tindríem plaça, però ara està amb els sogres i vull fer canvi.
M'agradaria opinions de les qui heu portat els petits.
Gràcies i perdoneu el rotllo
En un principi, serà la llar on anirà el meu petit el proper setembre però tinc la sensació que no m'agradarà. Vàrem anar a una reunió i la directora va dir que l'adaptació ho feien amb un dia i jo em nego a que sigui així la vull progressiva poc a poc al ritme del nen, i si s'adapta ràpid millor, ja li vaig comentar.Escoletes més respectuoses ens cauen lluny, ja he mira't alternatives. Per zona és la que em va agradar més (ja que a les públiques a Barcelona no teníem opció vivim a Barberà del Vallès i tot tenir els pares passo de fer trampes i coses rares per treure la plaça a gent del barri i que ho necessiti) ja que els sogres seran qui el porti i algun dia qui el recolli (els dos treballem). Estic donant moltes voltes i sempre que penso m'entra una tristor molt gran. Si estigués amb mi sé que el tindria jo o aniria unes horetes a una llar de Barberà que m'agraden bastant i tindríem plaça, però ara està amb els sogres i vull fer canvi.
M'agradaria opinions de les qui heu portat els petits.
Gràcies i perdoneu el rotllo
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 569
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Re: Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona
No sé per on cau aquesta llar, però podries mirar-te Petits (http://escolabressolpetits.com/), una de les directores és amiga meva. Són dues noies molt joves però amb molta motivació!
Estan a l'Eixample dreta.
A Gran Via de les corts catalanes també hi ha una llar que és montessori (http://creciendojuntosbarcelona.blogspot.com.es/)
Ja diràs!
Estan a l'Eixample dreta.
A Gran Via de les corts catalanes també hi ha una llar que és montessori (http://creciendojuntosbarcelona.blogspot.com.es/)
Ja diràs!
Re: Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona
Moltes gràcies VespresVerds, finalment hem entrat en una municipal sense fer trampes ni coses rares. 
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 569
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Re: Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona
Genial!! Felicitatsss!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





