Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona

EntradaAutor: Sumsi » ds. jul. 04, 2015 9:19 pm

Bones,

En un principi, serà la llar on anirà el meu petit el proper setembre però tinc la sensació que no m'agradarà. Vàrem anar a una reunió i la directora va dir que l'adaptació ho feien amb un dia i jo em nego a que sigui així la vull progressiva poc a poc al ritme del nen, i si s'adapta ràpid millor, ja li vaig comentar.Escoletes més respectuoses ens cauen lluny, ja he mira't alternatives. Per zona és la que em va agradar més (ja que a les públiques a Barcelona no teníem opció vivim a Barberà del Vallès i tot tenir els pares passo de fer trampes i coses rares per treure la plaça a gent del barri i que ho necessiti) ja que els sogres seran qui el porti i algun dia qui el recolli (els dos treballem). Estic donant moltes voltes i sempre que penso m'entra una tristor molt gran. Si estigués amb mi sé que el tindria jo o aniria unes horetes a una llar de Barberà que m'agraden bastant i tindríem plaça, però ara està amb els sogres i vull fer canvi.

M'agradaria opinions de les qui heu portat els petits.

Gràcies i perdoneu el rotllo
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 569
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona

EntradaAutor: VespresVerds » dl. jul. 06, 2015 9:58 am

No sé per on cau aquesta llar, però podries mirar-te Petits (http://escolabressolpetits.com/), una de les directores és amiga meva. Són dues noies molt joves però amb molta motivació!
Estan a l'Eixample dreta.
A Gran Via de les corts catalanes també hi ha una llar que és montessori (http://creciendojuntosbarcelona.blogspot.com.es/)

Ja diràs!
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona

EntradaAutor: Sumsi » dc. jul. 08, 2015 7:59 pm

Moltes gràcies VespresVerds, finalment hem entrat en una municipal sense fer trampes ni coses rares. :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 569
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Opinions sobre llar d'infants Sant Rafael Eixample Barcelona

EntradaAutor: VespresVerds » dj. jul. 09, 2015 2:30 pm

Genial!! Felicitatsss!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::