Escola Lavínia Les Corts
Escola Lavínia Les Corts
Hola a tothom! Ens agradaria obtenir informació de primera mà sobre l'escola Lavínia de Les Corts. Estem sospesant les escoles de la zona per l'any que ve i ens ha agradat molt el projecte d'escola activa que tenen. Crec que la Ítaca és semblant però encara no ens hem informat massa.
La qüestió és que nosaltres no coneixem ningú (ni antics alumnes, ni pares de nens que ja hagin acabat, ni pares de nens que hi vagin actualment) que ens puguin explicar amb detall la seva experiència. Ens agrada molt el plantejament però ens fa una mica de por que acadèmicament es quedin enrera en alguna àrea, o que després els costi adaptar-se a la ESO i Batxillerat a un institut normal, amb els mètodes de sempre, apunts, estudiar, exàmens, etc.
A quin institut/escola vau anar després de Lavínia? Us va costar adaptar-vos-hi? Què tal vau passar després la Selectivitat? Amb quin nivell d'anglès es surt de Lavínia? Quines despeses han d'assumir els pares?
Ens agradaria molt escoltar opinions, experiències, etc, per complementar o enriquir el que hem vist a la seva web. Ens agradaria estar segurs que el nivell acadèmic que s'assoleix amb aquest projecte educatiu és el mateix que s'assoleix amb opcions més clàssiques i que el que canvia és només la metodologia i els valors.
Moltes gràcies!
La qüestió és que nosaltres no coneixem ningú (ni antics alumnes, ni pares de nens que ja hagin acabat, ni pares de nens que hi vagin actualment) que ens puguin explicar amb detall la seva experiència. Ens agrada molt el plantejament però ens fa una mica de por que acadèmicament es quedin enrera en alguna àrea, o que després els costi adaptar-se a la ESO i Batxillerat a un institut normal, amb els mètodes de sempre, apunts, estudiar, exàmens, etc.
A quin institut/escola vau anar després de Lavínia? Us va costar adaptar-vos-hi? Què tal vau passar després la Selectivitat? Amb quin nivell d'anglès es surt de Lavínia? Quines despeses han d'assumir els pares?
Ens agradaria molt escoltar opinions, experiències, etc, per complementar o enriquir el que hem vist a la seva web. Ens agradaria estar segurs que el nivell acadèmic que s'assoleix amb aquest projecte educatiu és el mateix que s'assoleix amb opcions més clàssiques i que el que canvia és només la metodologia i els valors.
Moltes gràcies!
- srapenfield
- :: puça

- Entrades: 28
- Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm
Re: Escola Lavínia Les Corts
JO no hi vaig anar, pero al meu institut van arribar 3 persones que venien de Lavínia, i ara que tenen fills tenen claríssim que els volen dur allà. Ells n'estàn molt contents de l'escola.
Sobre el nivell, et puc dir que els tres van fer selectivitat, i van estudiar carrera.

Sobre el nivell, et puc dir que els tres van fer selectivitat, i van estudiar carrera.
Re: Escola Lavínia Les Corts
Gràcies! Perdona que no he respost, fa una eternitat que no entro al SP!
Re: Escola Lavínia Les Corts
És una de les escoles que estem mirant pel nostre fill. Si algú ens pot explicar la seva experiència ho agrairé! De la Lavínia també ens fa por que sent tan petita sigui molt difícil entrar. Sabeu si en els útims anys han quedat moltes famílies fora?
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




