PART AL PIUS DE VALLS
PART AL PIUS DE VALLS
Bones!
He remenat i no trobo cap post referent a aquest hospital!
Tinc previst parir allí, algú té experiències sobre parts al Pius?
Sembla que fa bona pinta (protocol de part respectat, sales de dilatacions...), mirant al blog de l'hospital (http://neixeralpius.blogspot.com.es) totes les experiències són molt boniques, però clar, dubto que en pegin que no els pintin tan bé...
Gràcies!!
He remenat i no trobo cap post referent a aquest hospital!
Tinc previst parir allí, algú té experiències sobre parts al Pius?
Sembla que fa bona pinta (protocol de part respectat, sales de dilatacions...), mirant al blog de l'hospital (http://neixeralpius.blogspot.com.es) totes les experiències són molt boniques, però clar, dubto que en pegin que no els pintin tan bé...
Gràcies!!
Re: PART AL PIUS DE VALLS
Jo també estic interessada, vaig veure una xerrada de la llevadora Montse Bach explicant com treballen i em va encantar (aquí teniu l'enllaç a la primera part https://www.youtube.com/watch?v=dhphOfTdA5Y). I pot ser sembla una tonteria però a part d'explicar com atenen el part natural, vaig trobar sobretot interessant com tracten aquelles dones que volen epidural, per què ho vaig trobar humà i lògic.
Algú sap si és possible parir allà si no mútua i sóc de Reus?
Algú sap si és possible parir allà si no mútua i sóc de Reus?
Que interessant, aquest document, Ayrs!
En tens d'altres centres?
Moltes gràcies!
Moltes gràcies!
Hola! Jo vaig parir al Pius, ja fa tres anys i la veritat que no tinc cap queixa. Feia poc que havien posat la banyera i que ho havien adaptat molt pels parts naturals.
Vaig fer part natural, al final quan vaig demanar l'epidural no me la van poder posar perque tenia les plaquetes baixes. Hem van ajudar tota l'estona.
Si teniu alguna pregunta en concret demaneu, a veure si us puc ajudar.
No sé si sent de Reus hi pots parir, però suposo que si tens mutua pots demanar a veure si t'hi entra.
Vaig fer part natural, al final quan vaig demanar l'epidural no me la van poder posar perque tenia les plaquetes baixes. Hem van ajudar tota l'estona.
No sé si sent de Reus hi pots parir, però suposo que si tens mutua pots demanar a veure si t'hi entra.
Moltíssimes gràcies per les vostres aportacions!
El document mega-interessant per contrastar diferents opinions del mateix lloc.
Sindas, jo també tinc les plaquetes baixes, estic una mica cagadeta pel part per aquest motiu...
El document mega-interessant per contrastar diferents opinions del mateix lloc.
Sindas, jo també tinc les plaquetes baixes, estic una mica cagadeta pel part per aquest motiu...
euterpe ha escrit:Que interessant, aquest document, Ayrs!
Moltes gràcies!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =250#gid=0
Aquí està amb totes les respostes. El penúltim símbol de dalt de tot és per activar el mode filtre, aleshores a cada columna surt una pestanyeta on pots seleccionar el que vols veure.
Bona tarda!
Avui mirant altra vegada el blog de néixer al pius, he vist que l'han actualitzat amb alguna experiència més de part, i a més publiquen que per aquest 2015 sí que fan jornades de portes obertes, el primer dilluns de cada mes a les 18:30. Pel juny però, serà el dia 15 excepcionalment, per si algú està interessat.
Segurament hi assistiré!
Salutacions!
Avui mirant altra vegada el blog de néixer al pius, he vist que l'han actualitzat amb alguna experiència més de part, i a més publiquen que per aquest 2015 sí que fan jornades de portes obertes, el primer dilluns de cada mes a les 18:30. Pel juny però, serà el dia 15 excepcionalment, per si algú està interessat.
Segurament hi assistiré!
Salutacions!
hola!!
jo vaig parir al pius i super be. vivia a tgn em tocava joan xxiii pero cap problema, tot l' embaras me'l van portar al pius. part natural, nomes dos nits i cap a casa i sola a l' habitacio fins l' ultim dia!! i per fer les proves nomes el van pendre un cop en tot l' ingres. m' estic plantejant el segon i sera al pius segur
jo vaig parir al pius i super be. vivia a tgn em tocava joan xxiii pero cap problema, tot l' embaras me'l van portar al pius. part natural, nomes dos nits i cap a casa i sola a l' habitacio fins l' ultim dia!! i per fer les proves nomes el van pendre un cop en tot l' ingres. m' estic plantejant el segon i sera al pius segur
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Sindas ha escrit:Hola! Jo vaig parir al Pius, ja fa tres anys i la veritat que no tinc cap queixa. Feia poc que havien posat la banyera i que ho havien adaptat molt pels parts naturals.
Hola Sindas!!
Jo vull parir a Valls... La xerrada va anar molt bé i vaig estar d'acord en molts punts... encara que... en d'altres, la veritat és que discrepava bastant.
L'únic temor que tinc, és que... arribat el punt de demanar epidural i part més "mecanitzat" em trobi a la "radical de torn" i que no em facin cas... Penso que si tot flueix, cap problema... però i si no?
A veure si tu o les altres noies... em poden ajudar/orientar...
Bones Futuramami!
Vaig tenir al juliol la meva nena al Pius de Valls.
En quant al què planteges de si en algún moment solicites epidural, no tindràs problemes. No t'insisteixen en res, sempre et pregunten en cada moment. Jo duia el meu pla de part, el tenia al cotxe, vaig pensar en enviar a la meva parella a buscar-lo, i al final no el vaig entregar, perquè en tot moment t'expliquen què suggereixen ells, et pregunten què esperes o com vols el teu part, t'informen de cada tacte o intervenció abans de fer-ho... Jo no vaig tenir problemes en què em posessin epidural, ni amb la lactància ni res. A mi també em feia cosa que m'insistissin amb la lactància materna, però en cap moment em van dir res, m'ho van preguntar i vaig dir que artificial, i ni tansols em van dir res, van acceptar el què jo volia.
Estic encantada amb el tracte rebut, i sobretot amb la llevadora que em va assistir al part, súper dolça i carinyosa, i penso que gràcies a ella tinc un record tan bonic de l'experiència. Tant la meva parella com jo vam quedar súper contents!
Molts ànims amb aquesta calor, espero que tot vagi genial; ja et deu quedar poquet...!!
Vaig tenir al juliol la meva nena al Pius de Valls.
En quant al què planteges de si en algún moment solicites epidural, no tindràs problemes. No t'insisteixen en res, sempre et pregunten en cada moment. Jo duia el meu pla de part, el tenia al cotxe, vaig pensar en enviar a la meva parella a buscar-lo, i al final no el vaig entregar, perquè en tot moment t'expliquen què suggereixen ells, et pregunten què esperes o com vols el teu part, t'informen de cada tacte o intervenció abans de fer-ho... Jo no vaig tenir problemes en què em posessin epidural, ni amb la lactància ni res. A mi també em feia cosa que m'insistissin amb la lactància materna, però en cap moment em van dir res, m'ho van preguntar i vaig dir que artificial, i ni tansols em van dir res, van acceptar el què jo volia.
Estic encantada amb el tracte rebut, i sobretot amb la llevadora que em va assistir al part, súper dolça i carinyosa, i penso que gràcies a ella tinc un record tan bonic de l'experiència. Tant la meva parella com jo vam quedar súper contents!
Molts ànims amb aquesta calor, espero que tot vagi genial; ja et deu quedar poquet...!!
- futuramami29

Futuramami29, et dic el mateix que l'Anna87, no hem van voler portar la contraria en cap moment.
Jo anava una mica perduda, perque a les classes pre-part no ens havien ensenyat a respirar, però la llevadora m'ho va explicar tot. El ginecòleg, només va venir al final, per controlar i cosir-me. Just després de parir volia que expulsés la bossa, i hem volia apretar, però jo li vaig dir que no i no ho va fer.
La nena just sortir la vaig agafar, i mentre hem feien els punts li van fer treure la samarreta al pare i se la va posar ell al damunt. I amb l'alletament tampoc res a dir, jo vaig fer pit, però fins al tercer dia no hem va pujar la llet, la pobreta estava morta de gana, hem van demanar si li podien donar suplement i va anar tot perfecte.
Quan surts de contes?
Segur que tot anirà bé!

Jo anava una mica perduda, perque a les classes pre-part no ens havien ensenyat a respirar, però la llevadora m'ho va explicar tot. El ginecòleg, només va venir al final, per controlar i cosir-me. Just després de parir volia que expulsés la bossa, i hem volia apretar, però jo li vaig dir que no i no ho va fer.
La nena just sortir la vaig agafar, i mentre hem feien els punts li van fer treure la samarreta al pare i se la va posar ell al damunt. I amb l'alletament tampoc res a dir, jo vaig fer pit, però fins al tercer dia no hem va pujar la llet, la pobreta estava morta de gana, hem van demanar si li podien donar suplement i va anar tot perfecte.
Quan surts de contes?
Segur que tot anirà bé!

- futuramami29

Sindas ha escrit:Futuramami29, et dic el mateix que l'Anna87, no hem van voler portar la contraria en cap moment.
Quan surts de contes?
Segur que tot anirà bé!![]()
Moltes gràcies!!! Surto de comptes el 28/9!!! Queda un mes jijijiji
Quines ganetes tinc! De moment no estic nervi jeje espero que tot vagi be! Aiiiiiins jeje
- futuramami29

Guapis! Alguna va entrar per mutua??? El dia s'acosta... Jo entraré per mutua i vull saber "quins privilegis" puc tenir... Com és un llit o algo mes comode pel meu home!! Com ho puc saber? Trucant mutua? M'ho facilitaran a l'hopi?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |